Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Huawei pura 70

Notele de subsol sa inceapa de la...

Termoizolare elevație interior

Timpi asteptare in contract de tr...
 Parere amenajare/loc disponibil u...

Producatori/masini care nu sunt f...

Ventilator perete

Simbol "bec aprins" tele...
 Oakley - recomandare site pt oche...

Aer conditionat racire A+++/A++

Problema umiditate AC

Propuneri pentru imbunatatirea pr...
 Conectarea la internet a Centrale...

recomandare ups si surge protector

La multi ani @2Unlimited!

zgomot (bazait) plita gaz Samsung...
 

DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a

* * * * * 3 voturi
  • Acest subiect este blocat Acest subiect este blocat
10482 răspunsuri în acest subiect

#2827
zippo68

zippo68

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.745
  • Înscris: 10.11.2008
Acum am vazut mai bine ca unde ai marcat H nu e surub.Credeam ca e.Pt ca de exemplu la foarfeca de gard viu a mea stihl la care am cele doua surube H si L din afara carburatorului mai am si unul cum e in poza ta  dar al meu are filet si il pot strabge si destrange.Oricum scoate toate membranele si cuiul pontón si scufunda carburatorul in disolvent lasa-l 12 ore apoi cu o seringa trage disolvent si injecteaza prin toate gauriile si alea cele mai fine pune seringa pe ele si da-i vu forta apoi sufla-l cu compresorul.Desfa si surubul de la LD.Apoi monteaza -l si insurubeaza LD la maxim si deschide-l 2 ture.Pure-o in miscare si regleaza-i relentiu.Daca acum iti funcrioneaza si un se mai ineaca e OK si insurubeaza LD mai putin de un sfert de tura.Doar o idee.Disolventul face minuni.)))

#2828
zippo68

zippo68

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.745
  • Înscris: 10.11.2008
Ma uit mai bine si vad ca unde ai notat H cu Rosu ai si tu acel surub ca io la foarfeca,Asta un stiu cat se desface.Aici e buba ca trebuie sa te joci cu el pana il ghicesti.Insurubeaza-l si deschidel o tura apoi probeaza.Apoi vezi cum reacrioneaza asta dupa ce LD il inchizi si il desfaci doua ture asta e reglajul de baza la asta .Din cate se pare clapeta de la cuiul pontonpare ca ala a indoit-o in susDaca pui vergeaua aia peste clapeta si o apasa atunci a indoit-o .Ai trebuie sa un se miste cand pui un sablón.

http://translate.goo...iw=1600&bih=726  Uite aici carburatorul tau.Surubelul ala de la H ala de alama il insurubezi la maxim si il lasi asa.Vezi sa aiba gauricea libera.Sita ta pt filtrarea benzinei e cam Neagra si mizerabila.De aceea iti repet scufunda carburatorul fara membrane si cuiul pontón  in diluant 12 ore.It lasa sita curata de ulei guma din benzina daca a stat drujba cu benzina mult timp in repaus.Iti curata orificiile si cele mai fine.

#2829
djboy

djboy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 52
  • Înscris: 30.01.2011
Intr-adevar clapeta e putin mai sus cand trec cu surubelinta se vede cum se lasa in jos aproximez 0,5-0,8 mm de aceea cred ca deschide prea mult si benzina arunca la greu..o sa il bag in diluant si caut un kit de carburator cui pontou si membrane sa le inlocuiesc sau sa iau un alt carburator in caz ca nu merge. Mersi mult de sfaturi revin cu pareri dupa ce imi vin simering-urile si las carburatorul in diluant 12 ore.

Editat de djboy, 07 aprilie 2014 - 07:25.


#2830
djboy

djboy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 52
  • Înscris: 30.01.2011
Colegi am rezolvat cu jucaria, tin sa ii multumesc colegului Zippo pentru sfat-uri cat si celorlalti!

Am curatat carburatorul in dizolvent 12 ore si am adus la nivel parghia cuiului pontou, schimbat simering-uri, o mica problema am la jigleorul de la relantii, nu vrea sa stea la relantii din jigleor, din acceleratie sta adica pot sa o fac sa stea pornita fara sa se invarta lantul, ma gandesc ca poate nici acum nu e la nivel parghia de la cuiul pontou dar o sa iau un chit cu garnituri, cui pontou si membrane.

De taiat am taiat putin (taie destul de bine la puterea ei) fara sa o accelerez la maxim nu stiu inca cat imi consuma lama 35cm, pas 3/8 si lant 25 dinti, daca am schimbat pistonul si segmentii banuiesc ca trebuie si un rodaj nu? In ce fel daca ma ajutati?

Si ce diametru de pila trebuie pentru lantul ce il am?

Editat de djboy, 09 aprilie 2014 - 20:59.


#2831
zippo68

zippo68

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.745
  • Înscris: 10.11.2008
De aia santem aici tapinarii la DATORIE.Clapeta sita si cuiul pontón un coasta mai nimic.Sita trebuie sa fi atent cum o instalezi ai in video-ul trimis de mine cum.Clapeta e DIFICIL de adus la normal.Distanta e ffffffoarte mica intre clapeta si sablón.De aceea se schimba.

#2832
djboy

djboy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 52
  • Înscris: 30.01.2011
Am inteles, acum mai vreau sa stiu daca trebuie un rodaj ceva si  in ce fel sa il fac?

Diametrul pilei, din ce am citit la lantul meu de 1,3mm, trebuie  sa fie de 4,5mm si 4mm.

Editat de djboy, 10 aprilie 2014 - 08:45.


#2833
Jexy

Jexy

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 955
  • Înscris: 11.10.2010
daca pasul este 3/8 cred ca iti trebuie pila de 5,2 sau de 5,5, eu asa am.

#2834
tibiscus2407

tibiscus2407

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 66
  • Înscris: 20.01.2013
Fratilor impartasiti si alora de la "ses" mai neavizati si proaspeti proprietari de motoferastraie cum ascut lantul corect si relativ simplu????

#2835
K4M

K4M

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 30
  • Înscris: 22.10.2011

 tibiscus2407, on 11 aprilie 2014 - 21:09, said:

Fratilor impartasiti si alora de la "ses" mai neavizati si proaspeti proprietari de motoferastraie cum ascut lantul corect si relativ simplu????

Sablon pentru ascutirea lantului. Nu gresesti nici unghiurile si nici adancimea de taiere. Eu asa fac si taie lantul brici

#2836
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.423
  • Înscris: 29.12.2007
Poate cineva sa-mi spuna care-i diferenta dintre MS 440 si MS 441?
LA pret cel putin am gasit o diferenta de +1000 lei (441 mai scumpa).
"Binevoitorii" sunt rugati sa se abtina. Fara a se sugera alte pocnitori!
Multumesc anticipat!

#2837
dolmarfan

dolmarfan

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 801
  • Înscris: 24.01.2012
Ms 441 este urmasul lui Ms 440.
Ms 441 este si in varianta cu carburator controlat electronic - Mtronic .De aici diferenta mare de pret.

#2838
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.423
  • Înscris: 29.12.2007
Multumesc pentru informatii dolmarfan!
Sa inteleg ca pentru uz casnic si gospodaresc 440 este o alegere buna...

#2839
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.896
  • Înscris: 25.03.2010
Ms 440 este o drujba foarte folosita si  apreciata in padurile Romaniei. Clasica, cum ii place dl zippo68 :P. Este prea mult pt uz casnic...

#2840
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.423
  • Înscris: 29.12.2007
Da, stiu ca-i cam mult dar nu mai vreu sa ma apuc de taiat la 8 dimineata si sa termin seara sa sperii toti vecinii!
Am in plan sa-mi achizitionez un nou motofierastrau si studiez doar MS 261, MS 362, MS 440. Cea din urma imi face copios cu ochiul...

#2841
dolmarfan

dolmarfan

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 801
  • Înscris: 24.01.2012
Acum depinde cate lemne tai si cam ce buget ai.
Toate trei sunt profi.
Eu as merge pe 261 sau 362 (varianta m tronic).
440 e prea mare pentru uz gospodaresc!

#2842
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.423
  • Înscris: 29.12.2007

 dolmarfan, on 18 aprilie 2014 - 08:21, said:

Acum depinde cate lemne tai si cam ce buget ai.
Toate trei sunt profi.
Eu as merge pe 261 sau 362 (varianta m tronic).
440 e prea mare pentru uz gospodaresc!

Stii cum se zice: "Lucru bun si ieftin NU EXISTA! Invers - da!"
MA intereseaza sa fie profi, de taiat cca 10 mc salcam pe an, taiate la 50 cm pentru a intra-n cazan.  Acum ca mai tai la cite-un prieten 1-2 carute pe an dar in total am mai zis si sa ma tina macar pina la pensie :P (as mai avea vreo 30 ani pina acolo - daca mai apuc) daca se poate s-o aiba si urmasii :D sa nu mai faca si ei investitii, mai bine sa-i bea :lol:.
Cu 440 am mai taiat, 261 sau 362 nici nu stiu cum arata, doar ce-am citit pe ici, pe colo. Un vecin mai are un 390 dar nu-s asa incintat d acel model. Din ce-am vazut e diferenta intre 440 si 362 de 3-4 milioane. Voi ce ziceti?
Pocnitori ca 170, 181, 211, etc nici nu iau in calcul.
Paste fericit va doresc!

#2843
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.423
  • Înscris: 29.12.2007
Orbecaind pe net am dat de urmatoarele modele, toate (zic ei) pt industria forestiera.
MS 260
MS 341
MS 361
Astea se incadreaza tot la gama pro? Ati folosit asa ceva?
L.E
Se pare ca aceste modele nu mai sunt pe stoc....

Editat de mihalexmihalex, 18 aprilie 2014 - 10:21.


#2844
iuliandumitrescu

iuliandumitrescu

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 912
  • Înscris: 24.02.2010
440 ul e bun, am si eu dar te dor bratele si spatele dupa o zi de munca cu ea taind lemne cu diametre mici, se merita la lemne groase. Numai bine si  Sarbatori fericite.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate