Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a
Ultima postare: feb 27 2018 15:37, Inițiat de
schwaig
, ian 20 2011 15:23
·
0
#2827
Publicat: 06 aprilie 2014 - 22:50
Acum am vazut mai bine ca unde ai marcat H nu e surub.Credeam ca e.Pt ca de exemplu la foarfeca de gard viu a mea stihl la care am cele doua surube H si L din afara carburatorului mai am si unul cum e in poza ta dar al meu are filet si il pot strabge si destrange.Oricum scoate toate membranele si cuiul pontón si scufunda carburatorul in disolvent lasa-l 12 ore apoi cu o seringa trage disolvent si injecteaza prin toate gauriile si alea cele mai fine pune seringa pe ele si da-i vu forta apoi sufla-l cu compresorul.Desfa si surubul de la LD.Apoi monteaza -l si insurubeaza LD la maxim si deschide-l 2 ture.Pure-o in miscare si regleaza-i relentiu.Daca acum iti funcrioneaza si un se mai ineaca e OK si insurubeaza LD mai putin de un sfert de tura.Doar o idee.Disolventul face minuni.)))
|
#2828
Publicat: 06 aprilie 2014 - 23:19
Ma uit mai bine si vad ca unde ai notat H cu Rosu ai si tu acel surub ca io la foarfeca,Asta un stiu cat se desface.Aici e buba ca trebuie sa te joci cu el pana il ghicesti.Insurubeaza-l si deschidel o tura apoi probeaza.Apoi vezi cum reacrioneaza asta dupa ce LD il inchizi si il desfaci doua ture asta e reglajul de baza la asta .Din cate se pare clapeta de la cuiul pontonpare ca ala a indoit-o in susDaca pui vergeaua aia peste clapeta si o apasa atunci a indoit-o .Ai trebuie sa un se miste cand pui un sablón.
http://translate.goo...iw=1600&bih=726 Uite aici carburatorul tau.Surubelul ala de la H ala de alama il insurubezi la maxim si il lasi asa.Vezi sa aiba gauricea libera.Sita ta pt filtrarea benzinei e cam Neagra si mizerabila.De aceea iti repet scufunda carburatorul fara membrane si cuiul pontón in diluant 12 ore.It lasa sita curata de ulei guma din benzina daca a stat drujba cu benzina mult timp in repaus.Iti curata orificiile si cele mai fine. |
#2829
Publicat: 07 aprilie 2014 - 07:23
Intr-adevar clapeta e putin mai sus cand trec cu surubelinta se vede cum se lasa in jos aproximez 0,5-0,8 mm de aceea cred ca deschide prea mult si benzina arunca la greu..o sa il bag in diluant si caut un kit de carburator cui pontou si membrane sa le inlocuiesc sau sa iau un alt carburator in caz ca nu merge. Mersi mult de sfaturi revin cu pareri dupa ce imi vin simering-urile si las carburatorul in diluant 12 ore.
Editat de djboy, 07 aprilie 2014 - 07:25. |
#2830
Publicat: 09 aprilie 2014 - 20:57
Colegi am rezolvat cu jucaria, tin sa ii multumesc colegului Zippo pentru sfat-uri cat si celorlalti!
Am curatat carburatorul in dizolvent 12 ore si am adus la nivel parghia cuiului pontou, schimbat simering-uri, o mica problema am la jigleorul de la relantii, nu vrea sa stea la relantii din jigleor, din acceleratie sta adica pot sa o fac sa stea pornita fara sa se invarta lantul, ma gandesc ca poate nici acum nu e la nivel parghia de la cuiul pontou dar o sa iau un chit cu garnituri, cui pontou si membrane. De taiat am taiat putin (taie destul de bine la puterea ei) fara sa o accelerez la maxim nu stiu inca cat imi consuma lama 35cm, pas 3/8 si lant 25 dinti, daca am schimbat pistonul si segmentii banuiesc ca trebuie si un rodaj nu? In ce fel daca ma ajutati? Si ce diametru de pila trebuie pentru lantul ce il am? Editat de djboy, 09 aprilie 2014 - 20:59. |
#2831
Publicat: 09 aprilie 2014 - 21:26
De aia santem aici tapinarii la DATORIE.Clapeta sita si cuiul pontón un coasta mai nimic.Sita trebuie sa fi atent cum o instalezi ai in video-ul trimis de mine cum.Clapeta e DIFICIL de adus la normal.Distanta e ffffffoarte mica intre clapeta si sablón.De aceea se schimba.
|
#2835
Publicat: 16 aprilie 2014 - 20:44
tibiscus2407, on 11 aprilie 2014 - 21:09, said:
Fratilor impartasiti si alora de la "ses" mai neavizati si proaspeti proprietari de motoferastraie cum ascut lantul corect si relativ simplu???? Sablon pentru ascutirea lantului. Nu gresesti nici unghiurile si nici adancimea de taiere. Eu asa fac si taie lantul brici |
#2842
Publicat: 18 aprilie 2014 - 09:51
dolmarfan, on 18 aprilie 2014 - 08:21, said:
Acum depinde cate lemne tai si cam ce buget ai. Toate trei sunt profi. Eu as merge pe 261 sau 362 (varianta m tronic). 440 e prea mare pentru uz gospodaresc! Stii cum se zice: "Lucru bun si ieftin NU EXISTA! Invers - da!" MA intereseaza sa fie profi, de taiat cca 10 mc salcam pe an, taiate la 50 cm pentru a intra-n cazan. Acum ca mai tai la cite-un prieten 1-2 carute pe an dar in total am mai zis si sa ma tina macar pina la pensie (as mai avea vreo 30 ani pina acolo - daca mai apuc) daca se poate s-o aiba si urmasii sa nu mai faca si ei investitii, mai bine sa-i bea . Cu 440 am mai taiat, 261 sau 362 nici nu stiu cum arata, doar ce-am citit pe ici, pe colo. Un vecin mai are un 390 dar nu-s asa incintat d acel model. Din ce-am vazut e diferenta intre 440 si 362 de 3-4 milioane. Voi ce ziceti? Pocnitori ca 170, 181, 211, etc nici nu iau in calcul. Paste fericit va doresc! |
#2843
Publicat: 18 aprilie 2014 - 10:09
Orbecaind pe net am dat de urmatoarele modele, toate (zic ei) pt industria forestiera.
MS 260 MS 341 MS 361 Astea se incadreaza tot la gama pro? Ati folosit asa ceva? L.E Se pare ca aceste modele nu mai sunt pe stoc.... Editat de mihalexmihalex, 18 aprilie 2014 - 10:21. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi