Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...
 Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...
 Descifrare reteta

Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea
 Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota

Sfat achiziție laptop ~4500 ...
 

Probleme activare internet

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
paul110875

paul110875

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 29.11.2010
Buna ziua,
Am fost nevoit sa schimb telefonul, in trecut aveam un Blackberry Bold 9700 cu pachet de date de la Cosmote. L-am schimbat cu un Blackberry Torch 9800 si am probleme in sensul ca atunci cand nu am o retea WIFI in apropiere si vreau sa accesez o pagina de internet pe display i-mi apare urmatorul mesaj: "Dispozitivul dvs. nu are in prezent nici o intrare in registrul de servicii de configurare browser" Intrebarea mea este: De ce pe vechiul Blackberry 9700 mergea pachetul de date iar pe BB9800 nu_mi merge?

#2
n0sp3rat

n0sp3rat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 381
  • Înscris: 31.12.2009

View Postpaul110875, on 11th December 2010, 09:17, said:

Buna ziua,
Am fost nevoit sa schimb telefonul, in trecut aveam un Blackberry Bold 9700 cu pachet de date de la Cosmote. L-am schimbat cu un Blackberry Torch 9800 si am probleme in sensul ca atunci cand nu am o retea WIFI in apropiere si vreau sa accesez o pagina de internet pe display i-mi apare urmatorul mesaj: "Dispozitivul dvs. nu are in prezent nici o intrare in registrul de servicii de configurare browser" Intrebarea mea este: De ce pe vechiul Blackberry 9700 mergea pachetul de date iar pe BB9800 nu_mi merge?
verifica PIN-UL atribuit in pagina cosmote !!!

#3
paul110875

paul110875

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 29.11.2010
Am rezolvat problema dar vreau sa spun ca cei de la Cosmote (Relatii Clienti) sunt depasiti de situatie!!! Am tot cautat pe formuri si rezolvarea a venit de la: http://supportforums...blem/m-p/572992

#4
floriniri

floriniri

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 02.01.2011

View Postpaul110875, on 18th December 2010, 07:45, said:

Am rezolvat problema dar vreau sa spun ca cei de la Cosmote (Relatii Clienti) sunt depasiti de situatie!!! Am tot cautat pe formuri si rezolvarea a venit de la: http://supportforums...blem/m-p/572992

Salut,

Am si eu aceeasi problema de conctare cu un bb 9800. Din pacate, nu inteleg exact care este metoda de reozolvare indicata
prin accesarea link-ului postat, probabil si din intelegerea mea partiala a limbii engleze.
Am rugamintea sa-mi excplici si mie scolareste. Multumesc frumos.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate