Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Romtelecom in criza
#37
Posted 09 December 2010 - 16:05
Stie cineva cat dureza schimbarea vitezei la romtelecom?Ca ei mi-au spus ca dureaza maxim 2 zile si is aproape 3
|
#39
Posted 09 December 2010 - 19:33
kineceler, on 9th December 2010, 18:57, said: Ce-ai demonstrat cuiiii?!? Ești în sevraj? Tu nu ești consțient băiatule că în 5 ani (dacă nu vine DT și vă concediază, cum trebuia demult) nu mai aveți nici un fel de client. Nici bun, nici rău, nici genul meu. Și așa după privatizare adio contracte de prestare servicii pentru tot ce înasemnă instituție publică. Deloc, zero. 1. de unde stii ca vor scadea contractele,clientii daca nu se implica DT? 2. DT nici macar nu cumpara practic romtelecom,a cumparat o cota parte din OTE(dupa ce in 2008 cumparase 20% din grup,ulterior au mai cumparat 10%).deci practic,DT nu va fi implicat direct in Romtelecom,din moment ce nu detine control deplin nici asupra OT.nu ma crezi? convinge-te! Edited by vladul_care_este, 09 December 2010 - 19:37. |
#40
Posted 09 December 2010 - 19:42
vladul_care_este, on 9th December 2010, 19:33, said: 1. de unde stii ca vor scadea contractele,clientii daca nu se implica DT? 2. DT nici macar nu cumpara practic romtelecom,a cumparat o cota parte din OTE(dupa ce in 2008 cumparase 20% din grup,ulterior au mai cumparat 10%).deci practic,DT nu va fi implicat direct in Romtelecom,din moment ce nu detine control deplin nici asupra OT.nu ma crezi? convinge-te! 2. Da, DT nu deține controlul deplin asupra ote, dar am o vagă impresie că ce face statul român cu romtelecom, va face și statul elen cu tot ote-ul. Când ești dator vândut dai și... lenjeria de pe tine. P.S. Pariu că într-o zi oarecare OTE va da un comunicat de va rămâne tot romtelecomul și nu numai cu gura căscată: De astăzi sunteți la privat one hundred percent.. Dacă informația s-a scurs deja s-a discutat pe îndelete asta este sigur. Doamna angela merkel nu vine aici să se amuze cu președinția for sure. Edited by kineceler, 09 December 2010 - 19:54. |
#41
Posted 09 December 2010 - 20:04
#42
Posted 09 December 2010 - 20:08
@kineceler
Caut butonul "Ignore" si nu-l gasesc... Ma poate ajuta cineva, macar pe PM |
#43
Posted 09 December 2010 - 20:56
Poate avea și Andreea Esca dreptate, de nu îl găsești. Se... strică.
cooliooo, on 9th December 2010, 20:04, said: .....las ca nici cu tine nu-mi e rusine.....vezi ca-ti explicai pe pagina ailalta cum ie cu profitu'......mai pe intelesu' tau.... Edited by kineceler, 09 December 2010 - 20:56. |
#44
Posted 09 December 2010 - 22:19
kineceler, on 9th December 2010, 18:57, said: Ce-ai demonstrat cuiiii?!? Ești în sevraj? Tu nu ești consțient băiatule că în 5 ani (dacă nu vine DT și vă concediază, cum trebuia demult) nu mai aveți nici un fel de client. Nici bun, nici rău, nici genul meu. Și așa după privatizare adio contracte de prestare servicii pentru tot ce înasemnă instituție publică. Deloc, zero. |
#45
Posted 09 December 2010 - 22:21
Deci printre icter, frustrări, bla bla bla nu am văzut încă nici o opinie legată de "criza" din romtelecom. De ce? Suntem struți, băgăm capul în nisip și dispare privatizarea? Abia aștept să ți se restructureze postul. Poate așa înveți și tu în sfârșit cum trebuie să disctuți cu un fost/actual/potențial client.
P.S. Dacă tu îndrăzneși să negi că eu am descarcărcat .pdf-uri și .doc-uri de pe site-ul anre cu 84-123 kbps cu fosta mea conexiune adsl de 12 mbps (teoretici) din București te rog să pleci la o plimbare pe la tine prin bacău, că nu ai aer și nu te oxigenezi the proper way. Cât despre reîntoarcere... Gizăs!!! Ești ireal. Dar nu-i nimic, criza nu-i a noatră. Nu ne va afecta. Cam așa se spunea în urmă cu 1 an pe stradă nu? L.E. Dacă nu vrei opinii te rog nu mai da quote. Deci încă mai aștept opinia ta legată de subiectul topicului în loc de aprecieri la adresa altor persoane. Edited by kineceler, 09 December 2010 - 22:33. |
#46
Posted 09 December 2010 - 23:29
kineceler, on 9th December 2010, 22:21, said: Abia aștept să ți se restructureze postul. chiar daca nu salahoresti undeva, sau esti convins ca nimic nu te poate afecta, poate ca ar fi cazul sa dovedesti mai mult discernamant, in opinia mea umila. |
|
#47
Posted 10 December 2010 - 13:29
Cu cateva rsp in urma toti aruncau cu pietre ca am zis ca abonamentul la voce nu poate fi gratis. Cu toate ca ofertele exista pe site si poate chiar uni au reusit sa ii convinga pe aia sa le de-a voce gratis. Astazi am sunat la ei si le-am cerut sa imi reduca sau sa nu mai platesc deloc abonamentul voce. Ghici ce??? Mi-a zis ca nu este posibil asa ceva. Cu toate ca luna trecuta am inplinit 4 ani de cand am voce de la ei (deci sunt in afara contractului). Mi-a facut o oferta de prelungire cu voce fix 100,sau asa ceva. Prefer sa nu mai prelungesc contractul si sa merg asa cum era inainte. Ori si cum pana in primavara renunt sigur la RTC si dupa aia nu vreau sa platesc banuti in plus degeaba. Deci acum ar fi randul meu sa arunc cu pietre,ceea ce nu am sa fac.
|
#48
Posted 10 December 2010 - 17:57
goliviu, on 10th December 2010, 13:29, said: ... am cerut sa imi reduca sau sa nu mai platesc deloc abonamentul voce... nu este posibil asa ceva... sunt in afara contractului... Prin urmare, ceea ce ai cerut chiar nu e posibil. Sa nu-l platesti, cel putin din punct de vedere legal, e... ilegal. Poti s-o faci, dar trebuie sa intelegi si ce inseamna asta (desfiintare si eventual urmarire pentru recuperare). Tu de fapt ai vrea probabil reducerea si ai amenintat ca nu mai platesti. E ca si cum eu as scrie acum BAU si tu te sperii 'Ei" insa ti-au facut o oferta. Tie poate nu-ti convine. De ce nu le spui asa si sa le ceri altceva. Hai sa-ti dau un exemplu. Ma suna taica-meu aseara si-mi zice ca l-au sunta de la compania cu pricina sa-i faca o oferta. In loc de Voce seara si in weekend (pe care-l avea si nu mai exista), ar fi primit Voce 2000+ la un pret ceva mai mare, dar aparent ceva mai consistent in minute (ala de-l avea nu includea adecat vreo 60 de minute extra!). Aproape il convinsesera, doar ca ii cereau ceva bani in plus. Cum mai ziceam, problema nu e acelui care cere, ci a celui care da. A zis ca nu-i place si atunci i-au zis de Voce 100 (maca-maca) - ai mei deja sa obisnuisera sa trancaneasca seara la telefon la liber Daca te uiti pe situl companiei respective, o sa-ti dai seama care ar fi fost "manusa" ce li se potrivea, cu ceva in plus la facilitati, dar chiar un pic mai facila. Pana nu o sa invatam ca noi, clientii, suntem cei ce trebuie sa fie informati ca sa stie ce sa cumpere si nu e datoria implicita a vreunui vanzator sa facem noi economii pe spinarea companiei care l-a anajat pe el sa faca profit, pana atunci ne vom imbatata cu sloganuri de genul "clientul nostru, stapanul nostru", cu gandul ca toti au pe acolo un mic-mare nea Nicu, care are grija de soarta fiecarui randas din tara asta. Si intre timp, altii mai pun un rand de borduri, peste cele 2 existente deja. Si au "rezolvat-o" si cu piatra cubica pe care tot "ciugulanul" o injura. Ca sa nu mai zic ca, pentru a continua, au trebuit sa scoata la mezat ceva ce n-au stiut sa gestioneze in veci (in ciuda opiniilor unor nostalgici). |
#49
Posted 10 December 2010 - 21:24
cooliooo, on 9th December 2010, 23:29, said: asta-i un lucru extrem de murdar ca sa-l poti spune oricarui om (indiferent ce ti-ar fi facut) mai ales pe vremurile astea de recesiune (nicidecum criza), cand locurile de munca se imputineaza extrem de mult, iar unii pot avea greutati, credite, copii, parteneri de viata in somaj, parinti bolnavi si extrem de multe altele. chiar daca nu salahoresti undeva, sau esti convins ca nimic nu te poate afecta, poate ca ar fi cazul sa dovedesti mai mult discernamant, in opinia mea umila. Ooo... nu mai spune. Dar să suni pentru deranjamentul liniei de internet la 1930 și de acolo să fii expediat la 0903 ți se pare un lucru curat în vremurile astea de recesiune? Poate am și eu copii și credite la bancă nu numai angajații hulpavi ai romtelecom București (și nu numai). Bine că ne îngrijim de discernământul clienților ca niște oameni integri ce suntem... Edited by kineceler, 10 December 2010 - 21:37. |
#50
Posted 10 December 2010 - 22:43
kineceler, on 10th December 2010, 21:24, said: Dar să suni pentru deranjamentul liniei de internet la 1930 și de acolo să fii expediat la 0903 ți se pare un lucru curat în vremurile astea de recesiune? |
#51
Posted 11 December 2010 - 22:34
kineceler, on 10th December 2010, 21:24, said: Ooo... nu mai spune. Dar să suni pentru deranjamentul liniei de internet la 1930 și de acolo să fii expediat la 0903 ți se pare un lucru curat în vremurile astea de recesiune? Poate am și eu copii și credite la bancă nu numai angajații hulpavi ai romtelecom București (și nu numai). Bine că ne îngrijim de discernământul clienților ca niște oameni integri ce suntem... esti offtopic ,faci flame ca de obicei si minti. oricine suna pt deranjamente internet va auzi acea reclama cu 0903.spune clar ca e un serviciu taxat si cu ce suma.deci ori minti ori ai sunat in cunostinta de cauza si acu faci flame la greu si bocesti. |
|
#52
Posted 11 December 2010 - 23:33
Am mai vazut firme criticate si angajati (indemnati de frica posibilei pierderi a postului) intervenind in apararea firmei care le baga painea in gura.
Nu am mai vazut insa atata ranchiuna si virulenta in limbaj in tagma aparatorilor. Ceva aproape fotbalistic. Imi imaginez presiunile din subteran facute pentru disparitia topicului "Romtelecom in criza". Genul asta de loialitate imi sugereaza ca ei stiu ca exista o rana deschisa in aceasta firma, au nervii intinsi si doar titlul asta le-a trebuit ca-sa ii detoneze (fie si pe un forum). Concluzionand: La Romtelecom schimbarea e iminenta. In batalia ce va urma unii din aparatorii de azi vor cadea. Eroic (dar asta deja nu mai conteaza). Edited by cuculili, 11 December 2010 - 23:36. |
#53
Posted 11 December 2010 - 23:51
cuculili, on 11th December 2010, 23:33, said: Genul asta de loialitate imi sugereaza ca ei stiu ca exista o rana deschisa in aceasta firma, au nervii intinsi si doar titlul asta le-a trebuit ca-sa ii detoneze (fie si pe un forum). Te contrazic aici,rani sunt si la alte firme ,ex.rcs-rds , firma mare sa nu zici ca nu e asa.Criza e peste tot si datoriile asisderea. Am sunat o firma de cablu si net si cand am venit nu eram acasa,i-am sunat in fiecare zi dupa,au revenit dupa o luna dar nu la mine,cica e net pe fibra optica ,j-de canale tv , etc.Nu mai e vorba de loialitate aici romtelecom,ca am stat aproape un an fara net dupa expirarea contractului de la ei si daca marlanii nu s-au mai interesat de un potential client , am optat pentru romtelecom care ghici ce au facut , in 24 de ore m-au batut in usa.Profesionalismul si nevoia de clienti se pare ca-i face cateodata mai atractivi , fireste fiecare mastodont care ofera servicii face el ce face si " te fura cumva ". Concluzia:Traim, in Romania si asta ne ocupa tot timpul. |
#54
Posted 12 December 2010 - 14:45
@cuculili - off-topic
Eu zic ca gresesti fundamental in logica ta. Una la mana ca aproape toti de pe aici sunt "pe persoana fizica". Unii sunt un pic mai "pe firma", dar ii numeri pe degetele de la o mana, chiar daca iti mai tai cateva. Ca individ, am dreptul sa-mi spun parerea cum vrea muschiul meu. Iar daca vad "ciugulani" ca baga CAPS LOCK si dau cu paru', imi creste putin adrenalina. Nu stiu daca ai cum sa intelegi, dar dupa un timp petrecut intr-o companie, chiar incepi sa te simti ca intr-o familie si, precum stie toata lumea, suntem cam sensibili daca suntem injurati de mama. Si ca veni vorba despre cat de in criza este o companie sau alta, mai vedem cand... se termina criza |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users