Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar

Contestare amenda politia locala

PC se restarteaza cu erori ecran ...
 Mercedes atego 815 oprire motor

Ce contine Creion rani dupa ras?

Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!
 electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...

Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...
 Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint

Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...
 

Ce ati alege?

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1
pimp

pimp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,086
  • Înscris: 09.09.2003
Ca sa nu mai iesim din europa avand in vedere ca restul competitorilor nu-s asa de cunoscuti, hai sa vedem ce ati alege dintre cele 5 europene, si DE CE?

Edited by pimp, 03 August 2005 - 18:46.


#2
active95

active95

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,920
  • Înscris: 29.03.2005
Strict cele mentionate sau pot exista si alte "variante"?  :D

#3
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004
cam greu de ales... as alege totusi dintre Phaeton si S500... oricum, ambele imi plac la fel de mult... daca as avea bani le-as lua pe amandaua si m-as plimba cu ele in functie de cum ma plictisesc... :)
motive? sunt(pot fi) extrem de bine echipate: suspensie pneumatica, tractiune intergrala, plus o multime de tehnologii cam inexistente la alte marci(in special mbz-ul) si gadget-uri de toate felurile... si imi plac cum arata si la interior si la exterior... motoare sunt f. performante..

noul S-Class arata bine la exterior insa la interior am impresia ca designerii au incercat sa copie exact consola centrala de la seria 7(+alte detalii) numai ca probabil s-au imbatat zravan si a iesit putin diferita pana la urma...  :death:
actualul (inca) S-class e excelent...

Jaguarul imi place in principiu numai ca au fost total neinspirati la design... practic au marit X-type-ul... daca te uiti la ele nu difera mai deloc, iar asta nu e bine... a, in plus, nu e chiar asa "high tech" ca modelele germane... inainte, cel mai rafinat numai ca nu era prea fiabil...  acum nu mai are viata asa usoara pt. ca si nemtii au inceput sa faca adevarate bijuterii...  

Seria 7 - o ciudatenie... nu-i contest calitatile,o fi high-tech, dar e prea exotica... s-au jucat prea mult cu design-ul...

A8- imi place cum arata desi din fata parca e un A4 mai mare, e performanta, tehnologia e ok, numai ca interiorul parca nu e de masina din clasa de lux... e prea simplu... consola centrala e total aiurea....

#4
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,396
  • Înscris: 29.11.2001
e cumva vorba de asta?  :notangel:

Attached Files



#5
Immortal

Immortal

    nemuritoru'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,930
  • Înscris: 11.01.2004
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaguar!

Yammy. Asta masina cu personalitate, inflacaratilor :D

Am salivat pe langa una in Mamaia (Bowling) zilele trecute... cred c-as spala-o mai des decat mananc, singurel, la garaj, numai eu, ea si pachetu' de tigari...  :inlove:

#6
shumilica

shumilica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,011
  • Înscris: 05.02.2004
audi a8 sau Jaguar, nimic altceva
audi a8 pentru simplitatea designului
jaguar, pentru originalitate si pentru ca nimeni nu ar incurca un jaguar cu altceva

#7
Zazie

Zazie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,741
  • Înscris: 20.09.2003
S500(asta nou) sau Jaguarul. Considerente de stil.

#8
Nyana

Nyana

    Moderator

  • Grup: Members
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 02.04.2002
Jagy - nice car!

#9
prafuit

prafuit

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 722
  • Înscris: 28.06.2005
Jaguar apoi A8

#10
seerkan

seerkan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 577
  • Înscris: 26.10.2004
S500 sau 745

#11
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,146
  • Înscris: 09.09.2003
Jaguar... acuma pana nu-si iau toti tiganii :D

#12
cerbra

cerbra

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,147
  • Înscris: 28.12.2003
sa mor io daca inteleg ce vedeti la S

#13
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004

cerbra, on Aug 4 2005, 12:51, said:

sa mor io daca inteleg ce vedeti la S

<{POST_SNAPBACK}>


o masina eleganta, rafinata, sofisticata... beneficiaza de niste sisteme de protectie uimitoare care nu sunt disponibile la nici o alta marca... vechiul S are un design foarte bun si interior si la exterior...

in momentul in care a fost lansat in dec. '98 a fost singurul din clasa sa cu o multime de tehnologii/dotari in premiera: sistemul distronic, scaune multi-contour, scaune cu masaj,etc.. also, interiorul poate fi complet imbracat in piele(nappa exclusive)... suspensia pneumatica e dotare standard.. jumatate din motorul v12 poate fi oprint in oras, adica sa meraga cu doar 6 cilindri pt. economie de combustibil...
dupa operarea facelift-ului a primit si tractiune integrala optional(din cauza ca a aparut phaeton-ul concurent), puterea motorului v12 a fost marita de la 367cp la 500cp...
mai nou s-a introdus o cutie de viteze automata cu 7 viteze(7G), din nou o premiera..

coupe-ul clasei S, adica Mercedes CL benefeciaza de o tehnologie introdusa in premiera la mercedes numita Active Body Control - e un sistem activ deosebit de complex careactioneaza asupra sasiului si a caroseriei cu scopul de a mentine stabilitatea masinii in orice conditii...
CL65 AMG, introdus in 2004 are un motor care dezvolta 612CP!

pe scurt, e o masina la superlativ... S-class-ul a fost intodeauna un deschizator de drumuri in industria auto... mare parte din sistemele sofisticate pe care le vedem astazi pe masini au debutat pe S-class... eu cand vad S-class-ul comparat cu minuni gen lexus mi se face rau...  :death: ... aia stiu doar sa fure idei de la altii si sa le implementeze pe imitatiile lor de masini cu pretentii...

#14
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
Merg pe S500 si daca dureaza prea mult livrarea merg pe A8  :P

#15
Tzepi

Tzepi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,986
  • Înscris: 04.08.2003
s500 si o cisterna de benzina :)

#16
kraMMer

kraMMer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,931
  • Înscris: 23.04.2005
A8, am o slabiciune in ceea ce o priveste!
:bigeyed:

#17
pimp

pimp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,086
  • Înscris: 09.09.2003
Din pacate, postul de inceput a fost mult mai mare dar mi-a dat o eroare la sfarsit si a trebuit sa plec. Pusesem cateva date tehnice mai importanta si niste poze cu cele 5. Dar o fac acum.

Vreau sa precizez ca nu e vorba de modele absolut noi, ci de 7-series inainte de facelift si S-class de pana acum (nu e inca pe piatza cel nou oricum).

Cateva teste in care apar majoritatea modelelor. E bine sa le cititi de la cap la coada, cuvant cu cuvant pt a intelege de ce fiecare a ales castigatorii pe care i-a ales.


http://motortrend.co...lass/index.html
http://www.caranddri...article_id=7359
http://www.roadandtr...1&page_number=1

Daca are cineva o poza cu interiorul de la seria-7 sa-l puna, cred ca toti il stiti oricum, dar doar asa sa fie.

Attached Files


Edited by pimp, 06 August 2005 - 02:10.


#18
pimp

pimp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,086
  • Înscris: 09.09.2003
cat despre mine

1, si detasat Jaguar XJ8 L.

plusuri
- cel mai bun pret
- cel mai frumos design exterior, masina cu carater nobil si un stil clasic britanic(IMO), un design distinct care face o masina Jaguar inconfundabila
- interior suberb, lemn si piele de mare rafinament, iarasi aratand originile nobile britanice, design distinctiv Jaguar, - caroserie complet aluminiu -> cea mai usoara din grup si precum spun toate testele asta se simte mult in comportamentul masinii(mult mai agila)
- a doua ce-a mai rapida in acceleratii, dupa S500
- fiabilititate din ce in ce mai buna (f mare progres dupa dezastrul anilor 80)
- un pretigiu de marca aparte

minusuri
- nu e asa avansata tehnologic ca si rivalii germani

2. Audi A8L
plusuri
- finisaje perfecte
- consola centrala ergonomica si rafinata cu sistem tip Idrive usor de folosit si intuitiv, eleganta dar cu o tenta sportiva
-pret mult mai mic ca S si 7
- design f reusit, sobru, elegant dar ca si interiorul cu o tenta de sportivitate
-AWD (mai practic)

minusuri
-fiabilitate VAG aleatoare
-AWD (factor fun-to-drive mai scazut ca la rwd)
-penultima la acceleratii

3. S500
plusuri
- 7-speed automatic
- prestigiu f mare
- sasiu f bine balansat
- cea mai rapida la acceleratii
- fiabila fiind model la sfarsit de cariera

minusuri
- pret exorbitant
- design invechit (de aia se si schimba anu asta)
- anuminte materiale si finisaje influenta Chrysler

745 Li si Phaeton impartasesc ultimul loc. Nici nu le pot clasa de fapt.

745 li
-cea mai buna tinuta de drum, overall
-timpi buni de acceleratie

-design exterior oribil
-design interior oribil
-scaune f tari si IMO inconfortabile
-pielea de o calitate dubioasa(f tare si aspra, cum este pe pick-up-uri)
-materialele interioare cu aspect de ieftin
-pret f mare

Phaeton V8
- finisaje si materiale de f buna calitate
- multe gadgeturi electronice mai mult sau mai putin utile
- cel mai mare spatiu pt pasagerii din spate
- awd (practic)

-cea mai lenta din cei 5
-design exterior fad, anonim
-cea mai grea, 5200 lbs, fapt care se simte in condusul masinii
-Awd ( no fun)
-prestigiu 0 al numelui VW in comparatie cu ceilalti 4
-design interior incarcat - butoanele si cromul par aruncate la ingramadeala dupa ideologia "hai sa punem mult ca-i de bine"  (sau in cuvintele lui Tyby, "tziganie" :D ) , sobru, anonim, imbatranit, si cum mai ziceam, spune " i want to be an Audi"
- pret aproape identic cu al Audiului, pt "masina poporului"
- fiabilitate VAg aleatoare

Edited by pimp, 06 August 2005 - 03:06.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate