Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cu masina, spre Turcia
Last Updated: May 05 2024 11:36, Started by
dungatu
, Jul 27 2005 23:07
·
82
#9595
Posted 09 July 2019 - 17:31
@BOGDANLIVIU1980
"TRASEU TURCIA: Edirne - Istanbul - Adapazari - Osmaneli - Bilecik - Bozüyük - Kütahya - Afyon - Sandikli - Burdur – Antalya – Manavgat – Alanya" "A 2-a zi am plecat spre Alanya am urmat acelaşi drum impecabil D650 prin Isparta..." Prin Isparta sau Burdur??? Apropo de plata poduri / tunel, desi plata distincta nu exista, tot se plateste.... adica suma platita este pentru 2 treceri... Pe principiul ca cine se duce, se mai si intoarce.... In special traficul local... De ce ai preferat sa mergi prin Konia la intoarcere? |
#9596
Posted 09 July 2019 - 18:53
Cum adica tot de platesc doua treceri? Eu am trecut in 2018 din Europa in Asia si m-au taxat cu 8,75 lire. La intoarcere am venit prin Çanakkale...
|
#9597
Posted 09 July 2019 - 19:13
Postasul666, on 09 iulie 2019 - 18:53, said:
Cum adica tot de platesc doua treceri? Eu am trecut in 2018 din Europa in Asia si m-au taxat cu 8,75 lire. La intoarcere am venit prin Çanakkale... |
#9598
Posted 09 July 2019 - 20:07
@costitz9, corect.
Podul Osman Gazi, cel de peste golful Izmit se plateste la ambele treceri. Si asta pentru ca ai posibilitatea de a ocolii podul, dar facand niste km in plus |
#9599
Posted 09 July 2019 - 20:29
danutzu_1069, on 09 iulie 2019 - 20:07, said:
@costitz9, corect. Podul Osman Gazi, cel de peste golful Izmit se plateste la ambele treceri. Si asta pentru ca ai posibilitatea de a ocolii podul, dar facand niste km in plus Aceeasi situatie este si cu autostrada de nord a Istanbulului. |
#9600
Posted 09 July 2019 - 20:43
Dar podul Yavuz Selim, al treilea, tot asa se plateste, doar la o trecere, si este construit tot in parteneriat.
Cam toata infrastructura recent construita in Turcia (autostrazi, poduri, tuneluri, sunt construite in parteneriat (Built-Operate-Transfer) pe o perioada de X ani... Tarifele sunt incasate de operatori (cash /card bancar) dar si de stat prin sistemul HGS. Ulterior se face decontul catre operatorul privat.... |
#9601
Posted 09 July 2019 - 22:05
#9602
Posted 10 July 2019 - 09:58
danutzu_1069, on 09 iulie 2019 - 17:31, said: @BOGDANLIVIU1980 "TRASEU TURCIA: Edirne - Istanbul - Adapazari - Osmaneli - Bilecik - BozĂźyĂźk - KĂźtahya - Afyon - Sandikli - Burdur †Antalya †Manavgat †Alanya" "A 2-a zi am plecat spre Alanya am urmat acelaşi drum impecabil D650 prin Isparta..." Prin Isparta sau Burdur??? Apropo de plata poduri / tunel, desi plata distincta nu exista, tot se plateste.... adica suma platita este pentru 2 treceri... Pe principiul ca cine se duce, se mai si intoarce.... In special traficul local... De ce ai preferat sa mergi prin Konia la intoarcere? Prin Isparta am trecut. Drumul este mult mai bun (D650). Acum exista si centura de N a orasului Antalya nu mai vad avantajul prin Burdur. A fost o greseala de tipar. Plata tunelului Avrasya a aparut in cont mai tarziu. Trecerile Asia spre Europa pe pod nu au aparut taxate niciodata in cont, invers au aparut asa ca ma gandesc ca nu se taxeaza. Am mers prin Konya pentru ca este unul din cele mai frumoase orase din Turcia si merita vizitate. Konya – Oraşul Inimilor pentru mesajul de pace şi dragoste transmis de marele poet Mawlana Rumi. Konya, cel mai mare oraș din Turcia în dimensiune. Prima așezare în zonă, poarta Drumului de Mătase în antichitate, punctul de întâlnire al marilor poeți, cum ar fi Mawlana Rumi, muhittin Arabi, Sems-i Tabrizi, Kadi Burhaneddin și Sadreddin Konevi, locul de nastere al dervisilor rotitori și a ordinului religioas Mawlavi. Konya este un mare oraș un muzeu în aer liber, reprezentând comorile civilizațiilor vechi. Konya este unul dintre cele mai populate orașe din Turcia. Acesta nu este renumit pentru industria bogată, dar are, de asemenea, o faima cu cultura sa, tradiție, economie și capodopere uimitoare unice, având un loc în lista Patrimoniului Mondial UNESCO De vizitat in KONYA: - Muzeul Mevlana găzduieşte mormantul fondatorului ordinului dervisilor Rumi, considerat un loc sacru de musulmanii din toată lumea. Turul muzeului a grădinii şi camerelor călugărilor dureaza cam 30 – 40 min - Moscheea Sems-i Tabrizi un apropiat spiritual a lui Rumi. - Moscheea lui Alaaddin cea mai veche moschee din Konya situată pe colina Alaaddin. - Bazarul este in apropiere de Mausoleul Mevlana produse ieftine toate cu prețurile afişate fără negocierea. Interesante sunt magazinele cu vanzare de aur. - Pot spune că acet oraş este unul din cele mai deosebite fiind si printre cele mai religioase şi stricte din Turcia. Hotel intermediar KONYA - Selçuk Otel Şems-i Tebrizi Un hotel curat nimic iesit din comun 3 – 4 stele aproape de obiective. Camere mari, curate, punctul forte parcare subterană gratis. Hotelul se află în apropierea punctelor de atracție. Micul dejun foarte bun şi variat. Am rezervat mai multe camere fiind un grup mai mare direct la hotel prin corespondență online la prețul de 35 euro/triplă sau 30 euro dublă mic dejun inclus. Recomand. Diferenta de drum prin Konya este de sub 100 km si avand in vedere ca ne-am oprit si in Istanbul am zis sa revedem si Konya (este a 2-a oara in Konya) |
#9603
Posted 10 July 2019 - 10:48
Extras cont HGS
Attached FilesEdited by BOGDANLIVIU1980, 10 July 2019 - 10:53. |
#9604
Posted 10 July 2019 - 11:56
^^
Daca mergi prin Isparta, nu ai treaba cu centura Antalya, drumul este D685. Deci, ai mers prin Burdur, pe D650, apoi pe centura Antalya |
|
#9605
Posted 12 July 2019 - 19:20
danutzu_1069, on 09 iulie 2019 - 20:43, said:
Dar podul Yavuz Selim, al treilea, tot asa se plateste, doar la o trecere, si este construit tot in parteneriat. Cam toata infrastructura recent construita in Turcia (autostrazi, poduri, tuneluri, sunt construite in parteneriat (Built-Operate-Transfer) pe o perioada de X ani... Tarifele sunt incasate de operatori (cash /card bancar) dar si de stat prin sistemul HGS. Ulterior se face decontul catre operatorul privat.... Podul acesta se plateste si pe relatia Asia-Europa. Am aratat costul cu cateva pagini in urma Dan |
#9606
Posted 12 July 2019 - 20:56
@digo, nu ai aratat nimic ci doar ai spus. Daca aratai, puneai un printscreen precum a pus @bogdanliviu1980.
Din astea daoua poze ce intelegi? Sunt intre aceleasi puncte de taxare, pe cele doua directii... [ https://i.imgur.com/1ZRTaR9h.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/kxF66L2h.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Oricand poti verifica singur aici: https://www.ysskopru...fee-calculation Edited by danutzu_1069, 12 July 2019 - 20:59. |
#9607
Posted 14 July 2019 - 09:16
La podul FSM, lucrarile s-au mutat pe celalalt sens.
Poze de astazi: vedere spre Asia [ https://i.imgur.com/33NO3QEh.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Vedere spre Europa: [ https://i.imgur.com/aqKbI1kh.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#9608
Posted 14 July 2019 - 09:56
Si comunicatul IBB cu privire la lucrarile efectuate la podul FSM (evident, traducere din Turca cu Gtranslate...)
"Lucrările de renovare a asfaltului vor începe la Fatih Sultan Mehmet Bridge pe 26 iunie, la ora 22:00, ca parte a lucrărilor de întreținere și reparații. În cadrul acestor lucrări, asfaltul existent de la podul Fatih Sultan Mehmet va fi îndepărtat, suprafața de pe oțel va fi spartă și va fi realizată izolația punții, iar noile îmbinări de dilatare de la ambele capete ale punții de punți vor fi reparate prin așezarea unor straturi de asfalt noi. Se preconizează că lucrările care se vor desfășura în două etape pe o durată de 24 de ore și 3 trepte, cu maximă atenție, care va afecta traficul la un nivel minim, vor începe la 26 iunie 2019 și vor fi terminate la 17 august 2019. În cadrul studiului, în cazul în care 4 benzi vor fi închise timp de 50 de zile, cele 4 benzi ale podului în direcția Euro-Asia (platforma Sud) vor fi închise, iar fluxul de trafic va fi furnizat ca două benzi care merg de la platforma de nord și 2 benzi care sosesc. Dupa finalizarea lucrarilor pe platforma de sud, cele 4 benzi in directia Asia-Europa (platforma de nord) a podului vor fi inchise, iar fluxul de trafic va fi realizat pe doua benzi care merg de pe platforma de sud si doua benzi sosesc. În timpul tuturor măsurilor de siguranță și semnelor de circulație necesare, șoferii trebuie să urmărească cu atenție semnele de circulație și marcatorii de pe drum." Si apopo de circulatia pe autostrazi dar si in orase, daca vedeti semne pe care scrie EDS, si are un aparat foto desenat, ar fi bine ca sa: - NU treceti pe rosu - Nu circulati pe banda de urgenta - NU circulati cu viteza redusa pe benzile de viteza - NU circulati pe contrasens - NU parcati in zonele cu trafic dens - Nu circulati pe benzile destinate autobuzelor sau tramvaielor... ! exista si echipaje mobile!! https://uym.ibb.gov....tection-systems Edited by danutzu_1069, 14 July 2019 - 09:42. |
#9609
Posted 14 July 2019 - 10:03
O intrebare tehnica, pentru folosirea gps-ului, care harti le preferati:
- iGO Europa HERE Q4.2018 sau - Basarsoft 2018.10 [Q4] Turkey Multumesc anticipat! |
|
#9610
Posted 14 July 2019 - 11:33
In loc de iGO Europa HERE Q4.2018, am pus harta de la Tom-Tom. E mai buna. Am mers cu ea acum in vacanta. Totusi in Istanbul s-au schimbat sensurile la unele strazi care apar doar pe Gmaps. "Stan-Patitul". Dar in rest ffffff buna harta. Am mers pe drumuri mai putin umblate si nu a dat gres.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users