Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tractor U445 ( Long 445 tractor )
Last Updated: May 11 2024 14:01, Started by
alin990
, Aug 15 2010 06:49
·
108
#3367
Posted 13 November 2015 - 19:56
Va salut. Va multumesc pentru raspunsuri. Maine cred ca o sa mai incerc o data ceasul indicator de combustibil care il am acum, daca nu merge, cu el la gunoi (asta dupa ce verific si sonda din rezervor). Apropo, stie cineva pot verifica daca e bun ceasul si sonda?
In legatura cu releul, tot nu m-am lamurit, pinul 30/51 vine la bec, iar becul la masa nu? 85 vine la contactul c al alternatorului, dar eu nu am contact c la alternator, am decat D- care vine la masa, B+ care duce la electromotor cu inca un contact pe care nu e notat nimic, care duce la DF la releul regulator. Deci pana la urma de unde iau contactul c, e nevoie sa desfac alternatorul? |
#3368
Posted 16 November 2015 - 12:55
ioansuciu82, on 16 iunie 2015 - 08:33, said:
salut. am o problema pe care ar trebui so rezolv urgent. tractorul scoate abur si picuri de apa pe la epurator, iar din radiator sa dus vreo doi litri de apa. care ar fi cauza ca in baie nu pare a fi apa pt ca uleiul nu sia schimbat culoarea si nu a crescut nivelul. ioansuciu82, on 16 iunie 2015 - 08:33, said:
salut. am o problema pe care ar trebui so rezolv urgent. tractorul scoate abur si picuri de apa pe la epurator, iar din radiator sa dus vreo doi litri de apa. care ar fi cauza ca in baie nu pare a fi apa pt ca uleiul nu sia schimbat culoarea si nu a crescut nivelul. Așa am pățit si eu si cauza a fost un dop de sub capacul culbutorilor, acela cu rol de a feri spargerea blocului in caz de înghețare a apei. Deci dacă demontezi capacul culbutorilor se poate observa apa sau rugina in capacel,astfel la rece nu se întâmpla nimic însă cum se încălzește puțin începe sa scoată aburi si apa. |
#3369
Posted 17 November 2015 - 08:11
Revin cu o întrebare.Vă rog să-mi spuneți cum să fac să gresez rulmentul de presiune fără să desfac tractorul?
Tractorul nu are nici un gresor în zona ambreiajului.Mulțumesc. Attached Files |
#3371
Posted 17 November 2015 - 19:37
#3372
Posted 17 November 2015 - 20:11
fisura pe la chiulasa , cred...
Edited by florinbaloi2004, 17 November 2015 - 20:39. |
#3373
Posted 18 November 2015 - 11:32
Am petlas pe tractor si pe fata. Sunt cele mai proaste cauciucuri! Se inteapa la orice ghimpe. Desi au doar 5 ani sunt nevoit sa le schimb deoarece s-au crapat in ultimul hal. Nu le recomand la nimeni! Am comandat Aliance( sper ca sunt mai bune)
bee012, on 12 noiembrie 2015 - 16:33, said:
Dupa cum am vazut in post-urile de mai sus despre anvelopele Petlas pot spune un singur lucru;detin anvelope de acest tip pe tractor de cca 9 ani si inca nu se cunosc semne vizibile de uzura;chestia spusa ca faci pana si intr-un spin ii vrajeala de 2 bani.In cei 9 ani de cand am aceste anvelope am facut o singura data pana doar din cauza camerei care nu am schimbat-o odata cu cauciucurile,si a crapat,in rest nimic.Pe fata sunt aceleasi firma,cca 5 ,si fiind dt sunt destul de utilizate sunt aproape ca in prima zi avand in vedere ca lucrez destul de multe hectare+prestari.Acu nu pot sa bag mana in foc pentru cele fabricate in prezent.... |
#3374
Posted 18 November 2015 - 20:17
va salut, am si eu o problema cu distributia la fiat 640 cum pun contragreutatile la punct
|
#3375
Posted 18 November 2015 - 22:26
Salut.Am un prieten are 445 cu probleme la monobloc
1-cand ridica tirantii cu plugul sus arunca ulei pe la garnitura de la chiuloasa,am pus alta garnitura si dupa 10 min lucrat cu tirantii iar arunca ulei,din ce cauza? 2-cind tirantul este ridicat sus nu sta fix. Nici tractorul meu nu a avut gresor la rulment dar l-am montat eu. Edited by eugenfilca, 18 November 2015 - 22:19. |
#3376
Posted 18 November 2015 - 23:49
la chiuloasa monoblocului treb sa fie o garnitura, un inel de cauciuc si un inel din alama
|
|
#3377
Posted 19 November 2015 - 15:08
Salut baieti, ma poate ajuta si pe mine cineva cu un tabel de reglaje pentru seminturi la o semanatoare de paioase Nordstein de 3m??
|
#3378
Posted 19 November 2015 - 21:21
05GMK, on 18 noiembrie 2015 - 11:32, said:
Am petlas pe tractor si pe fata. Sunt cele mai proaste cauciucuri! Se inteapa la orice ghimpe. Desi au doar 5 ani sunt nevoit sa le schimb deoarece s-au crapat in ultimul hal. Nu le recomand la nimeni! Am comandat Aliance( sper ca sunt mai bune) |
#3379
Posted 20 November 2015 - 13:31
vladescu045, on 13 noiembrie 2015 - 19:56, said:
Va salut. Va multumesc pentru raspunsuri. Maine cred ca o sa mai incerc o data ceasul indicator de combustibil care il am acum, daca nu merge, cu el la gunoi (asta dupa ce verific si sonda din rezervor). Apropo, stie cineva pot verifica daca e bun ceasul si sonda? In legatura cu releul, tot nu m-am lamurit, pinul 30/51 vine la bec, iar becul la masa nu? 85 vine la contactul c al alternatorului, dar eu nu am contact c la alternator, am decat D- care vine la masa, B+ care duce la electromotor cu inca un contact pe care nu e notat nimic, care duce la DF la releul regulator. Deci pana la urma de unde iau contactul c, e nevoie sa desfac alternatorul? Daca ai alternator romanesc, classic...... desfaci protectia de plastic de pe diode si lipesti acel fir(contactul c) acolo, sau daca ai diode prinse cu borna cu surub, legi acel fir (contactul c)la una din cele 3 borne. |
#3380
Posted 21 November 2015 - 10:13
Știți cumva ce greutate maxima ridica tiranții spate la 445 ? Am tot căutat si nu am găsit.
Ar trebui sa fie in manual Știți cumva ce greutate maxima ridica tiranții spate la 445 ? Am tot căutat si nu am găsit. Ar trebui sa fie in manual |
#3382
Posted 22 November 2015 - 13:52
salut.
ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat ? am u 445 si asi vrea sa-l fac de 55 cp . asta numai in urma alezarii camasilor . deci ma intereseaza daca acele camasi de la u445 imi dau voie sa le alezez de la Ø95 la Ø102.motorul este D115. stiu ca sunt tractoare de 55 cp in 3 pistoane. sau mai bine sa pun motor de aro? multumesc. Edited by johny20022002, 22 November 2015 - 13:53. |
#3383
Posted 22 November 2015 - 18:54
Nu se pot presa camasi de 102mm pe bloc de 95mm,decat daca incerci o alezare;Problema este sa nu ajungi la spatiul pt apa..Nu toate blocurile permit o marire a alezajului....eu am distrus un bloc in acest fel.A trebuit sa folosesc tot felul de artificii sa etansez gaurile facute...
Mai bine folosesti o turbina... |
#3384
Posted 22 November 2015 - 20:43
Bun ,de acord turbina mareste puterea,dar trebuie avut in vedere ce turbina punem pe motor,nu poti sa scoti din el f multi cai,trebuie schimbat si uleiul de motor-asta cel mai ieftin, trase conductede ulei pt alimentare turbinei,modificate galeriile de evacuare si admisie,+ ca se modifica compresia crescand-la 683, motor in 4 au mai pus un segment de foc de au scos din el mai multi cai,cred ca ar trebui modificate si pistoanele cu adaugarea inca a unui segment de foc+ biele mai puternice ,crescuta presiunea in sistemul de injectie pt ca si compresia este mai puternica,modificate jocurile la culbutori,in cazul unui motor turbo creste si turatia maxima admisa,mai mult de 2000 rpm cat au motoarele de fiat,pui turbo dar motorul se va uza mult mai rpd- mai bine pui un motor in 4 de aro,te duce mai ieftin...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users