Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Import china alibaba

Facultate
 Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...

Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta
 alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta

Zapp fix
 Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...
 

Tractor U445 ( Long 445 tractor )

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
6715 replies to this topic

#3367
vladescu045

vladescu045

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 13.11.2015
Va salut. Va multumesc pentru raspunsuri. Maine cred ca o sa mai incerc o data ceasul indicator de combustibil care il am acum, daca nu merge, cu el la gunoi (asta dupa ce verific si sonda din rezervor). Apropo, stie cineva pot verifica daca e bun ceasul si sonda?
In legatura cu releul, tot nu m-am lamurit, pinul 30/51 vine la bec, iar becul la masa nu? 85 vine la contactul c al alternatorului, dar eu nu am contact c la alternator, am decat D- care vine la masa, B+ care duce la electromotor cu inca un contact pe care nu e notat nimic, care duce la DF la releul regulator. Deci pana la urma de unde iau contactul c, e  nevoie sa desfac  alternatorul?

#3368
MihaiVladut

MihaiVladut

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 25.11.2013

 ioansuciu82, on 16 iunie 2015 - 08:33, said:

salut. am o problema pe care ar trebui so rezolv urgent.  tractorul scoate abur si picuri de apa pe la epurator, iar din radiator sa dus vreo doi litri de apa. care ar fi cauza ca in baie nu pare a fi apa pt ca uleiul nu sia schimbat culoarea si nu a crescut nivelul.

 ioansuciu82, on 16 iunie 2015 - 08:33, said:

salut. am o problema pe care ar trebui so rezolv urgent.  tractorul scoate abur si picuri de apa pe la epurator, iar din radiator sa dus vreo doi litri de apa. care ar fi cauza ca in baie nu pare a fi apa pt ca uleiul nu sia schimbat culoarea si nu a crescut nivelul.


Așa am pățit si eu si cauza a fost un dop de sub capacul culbutorilor, acela cu rol de a feri spargerea blocului in caz de înghețare a apei. Deci dacă demontezi capacul culbutorilor se poate observa apa sau rugina in capacel,astfel la rece nu se întâmpla nimic însă cum se încălzește puțin începe sa scoată aburi si apa.

#3369
dinupaltinis

dinupaltinis

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 21.11.2012
Revin cu o întrebare.Vă rog să-mi spuneți cum să fac să gresez rulmentul de presiune fără să desfac tractorul?
Tractorul nu are nici un gresor în zona ambreiajului.Mulțumesc.

Attached Files



#3370
cerneagabriel

cerneagabriel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 25.01.2015
nu se poate, ce 445 e asta de nuare gresor?

#3371
dinupaltinis

dinupaltinis

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 21.11.2012

 cerneagabriel, on 17 noiembrie 2015 - 14:28, said:

nu se poate, ce 445 e asta de nuare gresor?
E un fiat someca 480.Anul de fabricaţie 1974.L-am adus din Franţa.

#3372
florinbaloi2004

florinbaloi2004

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 07.10.2014
fisura pe la chiulasa , cred...

Edited by florinbaloi2004, 17 November 2015 - 20:39.


#3373
05GMK

05GMK

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 27.01.2015
Am petlas pe tractor si pe fata. Sunt cele mai proaste cauciucuri! Se inteapa la orice ghimpe. Desi au doar 5 ani sunt nevoit sa le schimb deoarece s-au crapat in ultimul hal. Nu le recomand la nimeni! Am comandat Aliance( sper ca sunt mai bune)

 bee012, on 12 noiembrie 2015 - 16:33, said:

Dupa cum am vazut in post-urile de mai sus despre anvelopele Petlas pot spune un singur lucru;detin anvelope de acest tip pe tractor de cca 9  ani si inca nu se cunosc semne vizibile de uzura;chestia spusa ca faci pana si intr-un spin ii vrajeala de 2 bani.In cei 9 ani de cand am aceste anvelope am facut o singura data pana doar din cauza camerei care nu am schimbat-o odata cu cauciucurile,si a crapat,in rest nimic.Pe fata sunt aceleasi firma,cca 5 ,si fiind dt sunt destul de utilizate sunt aproape ca in prima zi avand in vedere ca lucrez destul de multe hectare+prestari.Acu nu pot sa bag mana in foc pentru cele fabricate in prezent....


#3374
marianfiat79

marianfiat79

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 18.11.2015
va salut, am si eu o problema cu distributia la fiat 640 cum pun contragreutatile la punct

#3375
eugenfilca

eugenfilca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 06.02.2014
Salut.Am un prieten are 445 cu probleme la monobloc
1-cand ridica tirantii cu plugul sus arunca ulei pe la garnitura de la chiuloasa,am pus alta garnitura si dupa 10 min lucrat cu tirantii iar arunca ulei,din ce cauza?
2-cind tirantul este ridicat sus nu sta fix.

Nici tractorul meu nu a avut gresor la rulment dar l-am montat eu.

Edited by eugenfilca, 18 November 2015 - 22:19.


#3376
cerneagabriel

cerneagabriel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 25.01.2015
la chiuloasa monoblocului treb sa fie o garnitura, un inel de cauciuc si un inel din alama

#3377
tractoristindevenire

tractoristindevenire

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 217
  • Înscris: 26.12.2012
Salut baieti, ma poate ajuta si pe mine cineva cu un tabel de reglaje pentru seminturi la o semanatoare de paioase Nordstein de 3m??

#3378
tractoristindevenire

tractoristindevenire

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 217
  • Înscris: 26.12.2012

 05GMK, on 18 noiembrie 2015 - 11:32, said:

Am petlas pe tractor si pe fata. Sunt cele mai proaste cauciucuri! Se inteapa la orice ghimpe. Desi au doar 5 ani sunt nevoit sa le schimb deoarece s-au crapat in ultimul hal. Nu le recomand la nimeni! Am comandat Aliance( sper ca sunt mai bune)
cauciucuri de anul trecut pe fata petlas , am facut pana anul asta de 7 x  Repet d  7x

#3379
gabore

gabore

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 14.02.2012

 vladescu045, on 13 noiembrie 2015 - 19:56, said:

Va salut. Va multumesc pentru raspunsuri. Maine cred ca o sa mai incerc o data ceasul indicator de combustibil care il am acum, daca nu merge, cu el la gunoi (asta dupa ce verific si sonda din rezervor). Apropo, stie cineva pot verifica daca e bun ceasul si sonda?
In legatura cu releul, tot nu m-am lamurit, pinul 30/51 vine la bec, iar becul la masa nu? 85 vine la contactul c al alternatorului, dar eu nu am contact c la alternator, am decat D- care vine la masa, B+ care duce la electromotor cu inca un contact pe care nu e notat nimic, care duce la DF la releul regulator. Deci pana la urma de unde iau contactul c, e  nevoie sa desfac  alternatorul?
Contactul c (asa cum este notat in schema ce se afla la pagina185, postata de ragabader) se leaga direct la diodele altenatorului.
Daca ai alternator romanesc, classic...... desfaci protectia de plastic de pe diode si lipesti acel fir(contactul c) acolo,  sau daca ai diode prinse cu borna cu surub, legi acel fir (contactul c)la una din cele 3 borne.

#3380
sososs

sososs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 217
  • Înscris: 12.06.2013
Știți cumva ce greutate maxima ridica tiranții spate la 445 ? Am tot căutat si nu am găsit.
Ar trebui sa fie in manual

Știți cumva ce greutate maxima ridica tiranții spate la 445 ? Am tot căutat si nu am găsit.
Ar trebui sa fie in manual

#3381
savantu

savantu

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 3,627
  • Înscris: 26.10.2003
1206kg.

#3382
johny20022002

johny20022002

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 19.03.2011
salut.
ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat ?
am u 445 si asi vrea sa-l fac de 55 cp .
asta numai in urma alezarii camasilor .
deci ma intereseaza daca acele camasi de la u445 imi dau voie sa le alezez de la Ø95 la Ø102.motorul este D115.
stiu ca sunt tractoare de 55 cp in 3 pistoane.
sau mai bine sa pun motor de aro?
multumesc.

Edited by johny20022002, 22 November 2015 - 13:53.


#3383
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Nu se pot presa camasi de 102mm pe bloc de 95mm,decat daca incerci o alezare;Problema este sa nu ajungi la spatiul pt apa..Nu toate blocurile permit o marire a alezajului....eu am distrus un bloc in acest fel.A trebuit sa folosesc tot felul de artificii sa etansez gaurile facute...
Mai bine folosesti o turbina...

#3384
cristipopa75

cristipopa75

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 19.07.2015
Bun ,de acord turbina mareste puterea,dar trebuie avut in vedere ce turbina punem pe motor,nu poti sa scoti din el f multi cai,trebuie schimbat si uleiul de motor-asta cel mai ieftin, trase conductede ulei pt alimentare turbinei,modificate galeriile de evacuare si admisie,+ ca se modifica compresia crescand-la 683, motor in 4 au mai pus un segment de foc de au scos din el mai multi cai,cred ca ar trebui modificate si pistoanele cu adaugarea inca a unui segment de foc+ biele mai puternice ,crescuta presiunea in sistemul de injectie pt ca si compresia este mai puternica,modificate jocurile la culbutori,in cazul unui motor turbo creste si turatia maxima admisa,mai mult de 2000 rpm cat au motoarele de fiat,pui turbo dar motorul se va uza mult mai rpd- mai bine pui un motor in 4 de aro,te duce mai ieftin...

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate