Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Numai aici despre Legea privind rezilierea contractelor cu operatorii de telefonie mobilă și de televiziune prin cablu.
#1621
Posted 27 July 2014 - 23:36
cipy_ro, on 27 iulie 2014 - 23:26, said:
Imk, intru si eu in conversatie, dar nu sa polemizez, ci doar sa invat. Exemplu concret: sotia mea are un abonament la Orange de 5 euro (TVA inclus) care in factura e 6 euro si apare 1 euro discount. Mai are 8 luni de contract. Sa presupunem ca vreau sa denunt contractul (ceea ce nu voi face). Daca am priceput bine, ar trebui sa le platesc doar 12 euro, adica acel 1 X 12 (abonamentul e pe 12 luni) care reprezinta "beneficii" (mentionez ca nu are luat nici telefon, nici altceva de la ei).. Asa este sau nu? Si inca o chestiune: Noul abonament s-a facut printr-o convorbire telefonica, fara sa primesc nimic scris ulterior. Se poate si asa? despagubirile sunt nefondate. in 5 zile orange trebuia sa-ti trimita in mail sau posta copie dupa contract. fa reclamatie la anpc. eu am scapat de 2 abonamente cu inca 7 luni perioada minima. anpc chiar isi fac treaba. ai PM |
#1622
Posted 27 July 2014 - 23:45
#1623
Posted 28 July 2014 - 00:02
Ai de plătit 3,04 euro (adică 4 euro - reducerea primită la abonament - din care scazi valoarea TVA) pentru că eşti obligat să returnezi doar beneficiile primite doar până la momentul închiderii contractului (ar mai fi maxim 76 de cenţi pentru termenul de 30 de zile de la data depunerii notificării dacă nu doreşti sistarea imediată a serviciilor furnizate de operator), nu şi pe cele viitoare.
Contractul tău intră sub prevederile legilor aşa cum erau până în luna iunie. Deci, dacă nu ai primit o copie a contractului pe suport durabil, ai 90 de zile de la data la care se consideră încheiat contractul (adică data primirii mesajului de confirmare, dacă nu aţi agreat altfel - ceea ce cred că s-a întâmplat dar te rog să mă corectezi dacă mă înşel) să denunţi contractul fără a da motive şi fără a datora penalităţi sau despăgubiri (după luna iunie termenul pare să fi crescut la 12 luni, dar nu am studiat bine modificările deci citeşte informaţia cu titlu de părere). În cazul tău acest termen a curs deci datorezi cei 3 euro de care vorbeam mai sus. Edited by lmk, 28 July 2014 - 00:06. |
#1624
Posted 28 July 2014 - 00:22
lmk, on 28 iulie 2014 - 00:02, said:
Ai de plătit 3,04 euro (adică 4 euro - reducerea primită la abonament - din care scazi valoarea TVA) pentru că eşti obligat să returnezi doar beneficiile primite doar până la momentul închiderii contractului (ar mai fi maxim 76 de cenţi pentru termenul de 30 de zile de la data depunerii notificării dacă nu doreşti sistarea imediată a serviciilor furnizate de operator), nu şi pe cele viitoare. Contractul tău intră sub prevederile legilor aşa cum erau până în luna iunie. Multumesc pentru lamuriri. Usor, usor incep sa inteleg. Oricum, dupa cum precizam, nu intentionez sa denunt. Abia m-am portat din Digi la Cosmote, tot printr-un denunt si cu mult tam tam (sesizare ANCOM). In plus, sotia vrea sa ramana pe Orange datorita minutelor pe care le are in retea si care ii sunt mai mult decat utile pentru a tine legatura cu parintii dintr-o alta localitate care au tot orange. Am vrut doar sa inteleg cate ceva despre posibilitatea unui denunt (in lipsa vreunei notificari precum Turcia - Imk stie la ce ma refer). Acum nu am nevoie, dar nu se stie niciodata. Multumesc inca o data, Imk, dar si tie, ducipalu! Voi continua "sa invat" urmarind si postarile care vor mai fi! Edited by cipy_ro, 28 July 2014 - 00:26. |
#1625
Posted 28 July 2014 - 07:39
lmk, on 28 iulie 2014 - 00:02, said:
Ai de plătit 3,04 euro (adică 4 euro - reducerea primită la abonament - din care scazi valoarea TVA) pentru că eşti obligat să returnezi doar beneficiile primite doar până la momentul închiderii contractului (ar mai fi maxim 76 de cenţi pentru termenul de 30 de zile de la data depunerii notificării dacă nu doreşti sistarea imediată a serviciilor furnizate de operator), nu şi pe cele viitoare. Contractul tău intră sub prevederile legilor aşa cum erau până în luna iunie. Deci, dacă nu ai primit o copie a contractului pe suport durabil, ai 90 de zile de la data la care se consideră încheiat contractul (adică data primirii mesajului de confirmare, dacă nu aţi agreat altfel - ceea ce cred că s-a întâmplat dar te rog să mă corectezi dacă mă înşel) să denunţi contractul fără a da motive şi fără a datora penalităţi sau despăgubiri (după luna iunie termenul pare să fi crescut la 12 luni, dar nu am studiat bine modificările deci citeşte informaţia cu titlu de părere). În cazul tău acest termen a curs deci datorezi cei 3 euro de care vorbeam mai sus. in cazul meu nu s-a mai pus problema reducerii la abonament. era vorba de 2 abonamente X 6 luni X 1 euro. m-au trecut pe prepay fara nici un fel de despagubire. sanctiuni pentru netrimiterea contractului poate da doar ANCOM, doar presedintele ANCOM are competenta materiala. si la mine am facut reclamatia la ANPC la 6 luni de la incheierea contractului, deci cu mult peste cele 90 de zile |
#1626
Posted 28 July 2014 - 11:01
bikermanro, on 26 iulie 2014 - 21:01, said:
Le-am trimis notificarea atasata, iar azi mi-au trimis si ei o notificare pe o suma mai mica. |
#1627
Posted 28 July 2014 - 11:40
Întâi pe fax si pe mail la adresade contact de pe site, iar apoi dintr-un shop (când am văzut că nu primesc niciun răspuns).
Edited by bikermanro, 28 July 2014 - 11:41. |
#1628
Posted 28 July 2014 - 12:22
La shop-ul de pe Calea Bucureşti (şi eu sunt din Craiova)? Şi cum s-au comportat? Au înregistrat notificarea din prima, sau au făcut "figuri"?
|
#1629
Posted 28 July 2014 - 13:07
ducipalu, on 28 iulie 2014 - 07:39, said: in cazul meu nu s-a mai pus problema reducerii la abonament. edit: nici măcar firmele de recuperări disperate nu cred că ar cumpăra creanţe de 10 euro... Edited by lmk, 28 July 2014 - 13:08. |
#1630
Posted 28 July 2014 - 14:06
511, on 28 iulie 2014 - 12:22, said: La shop-ul de pe Calea București (și eu sunt din Craiova)? Și cum s-au comportat? Au înregistrat notificarea din prima, sau au făcut "figuri"? Din prima fără comentarii. Da, pe Calea București. Numai ca numărul de înregistrare nu l-am primit pe loc, ci mi-a venit prin sms ulterior. |
|
#1631
Posted 31 July 2014 - 13:15
senator, on 27 iulie 2014 - 00:48, said:
Păi, nu te interesează pentru că ești superficial. Și gargaragii din ăștia care mă învață ce scrie în Regulamentul Softpedia, dar fac abstracție de el sunt sătul. Nu pot să-ți dau răspuns la o solicitare dintr-o legătură invalidă. Ah, iar este de vină Tapatalk-ul, nu-i așa? Parcă ziceai că știi să-l folosești. Auziţi, n-aţi vrea voi să vă deschideţi un topic separat numai pentru voi doi, să vă înjuraţi cât vreţi acolo? Sau să vă trimiteţi mesaje private direct? Că sunteţi cam redundanţi, pe noi nu prea ne interesează disputa voastră. |
#1632
Posted 31 July 2014 - 19:03
Bun! Cu Orange si Cosmote vad ca se rezolva. Cu Vodafone a trecut cineva printr-o experienta de genul asta? Care-i feed-back-ul?
Multumesc. |
#1634
Posted 01 August 2014 - 09:07
511, on 31 iulie 2014 - 13:15, said:
Auziţi, n-aţi vrea voi să vă deschideţi un topic separat numai pentru voi doi, să vă înjuraţi cât vreţi acolo? Sau să vă trimiteţi mesaje private direct? Că sunteţi cam redundanţi, pe noi nu prea ne interesează disputa voastră. |
#1635
Posted 01 August 2014 - 12:23
senator, on 01 august 2014 - 09:07, said:
Măi, oltenaș, de ce te bagi ca musca-n curul calului? Era vorba de un apel la regulamentul Softpedia pe care toți ar trebui să-l știe și să-l aplice, nu de înjurături. Și asta poți s-o faci oriunde și oricând. Tu, de exemplu, de ce nu ai încercat să ne atenționați prin pm dacă este așa? Aaaa, la unii olteni nu se aplică. Hai, stai în banca ta. Te-ai găsit tu după 4 zile să ne atenționezi. Cred că ai o problemă de "anger management"! Probabil suferi de vreun complex de inferioritate, dacă simţi nevoia să pui pe toată lumea la punct, nu-i aşa? care e problema ta, nu te-a ţinut mamă-ta destul în braţe când erai mic, te băteau colegii la şcoală? Nu îţi răspund la fel, că nu meriţi. Nu mă pot simţi jignit de unul sub nivelul meu intelectual, cel puţin aşa îi consider eu pe cei care etichetează oamenii în funcţie de zona de unde provin. Tu crezi că ai multe motive de mândrie că eşti din Bucureşti, sau ce? Crezi că asta îţi conferă o oarecare superioritate, de orice fel? Te înşeli. Poţi să te naşti şi la Buckingham, şi să fii un imbecil. Dar cred că deja ţi-am acordat prea multă atenţie. Edited by 511, 01 August 2014 - 12:29. |
|
#1636
Posted 01 August 2014 - 13:32
Cu Vodafone ştiu că este un proces al ANPC pe tema clauzelor abuzive din contracte (nu ştiu dacă exact pe clauza cu "taxa de reziliere", dar probabil că asta este), la Tribunalul Bucureşti, cu termen prin septembrie: http://portal.just.r...73934&id_inst=3
Dacă câştigă ANPC, cred că Vodafone va trebui să elimine clauza din toate contractele. Edited by 511, 01 August 2014 - 13:55. |
#1637
Posted 01 August 2014 - 14:20
senator, on 01 august 2014 - 09:07, said: Tu, de exemplu, de ce nu ai încercat să ne atenționați Poti sa imi spui si mie daca aceasta constructie gramaticala ai invatat-o tot cand te trageai de mana cu cei de la Academia Romana? :lol: 511, on 01 august 2014 - 13:32, said: Cu Vodafone știu că este un proces al ANPC pe tema clauzelor abuzive din contracte (nu știu dacă exact pe clauza cu "taxa de reziliere", dar probabil că asta este), la Tribunalul București, cu termen prin septembrie: http://portal.just.r...73934&id_inst=3 Dacă câștigă ANPC, cred că Vodafone va trebui să elimine clauza din toate contractele. |
#1638
Posted 01 August 2014 - 14:31
511, on 01 august 2014 - 12:23, said:
Cred că ai o problemă de "anger management"! Probabil suferi de vreun complex de inferioritate, dacă simţi nevoia să pui pe toată lumea la punct, nu-i aşa? care e problema ta, nu te-a ţinut mamă-ta destul în braţe când erai mic, te băteau colegii la şcoală? Nu îţi răspund la fel, că nu meriţi. Nu mă pot simţi jignit de unul sub nivelul meu intelectual, cel puţin aşa îi consider eu pe cei care etichetează oamenii în funcţie de zona de unde provin. Tu crezi că ai multe motive de mândrie că eşti din Bucureşti, sau ce? Crezi că asta îţi conferă o oarecare superioritate, de orice fel? Te înşeli. Poţi să te naşti şi la Buckingham, şi să fii un imbecil. Dar cred că deja ţi-am acordat prea multă atenţie. N-am complexe de inferioritate, dar în mod sigur am niște vorbe de duh pentru nesimțiții pe care-i f... grija mea și mai ales a mamei mele. Dacă tu ai îi tratat termenul oltenaș în sens peiorativ și te-ai deranjat înseamnă că ai înțeles prost și astea sunt limitele în care te desfășori. Stai, naibii, în banca ta și nu te mai băga în seamă aiurea. bethlen, on 01 august 2014 - 14:20, said:
Poti sa imi spui si mie daca aceasta constructie gramaticala ai invatat-o tot cand te trageai de mana cu cei de la Academia Romana? bethlen, on 17 iulie 2014 - 17:28, said:
Am considerat ca se merita contract de 2 ani Cine s-a găsit să mă corecteze... Apropo, ai citit articolul ăla din Regulamentul Softpedia? Edited by senator, 01 August 2014 - 14:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users