Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Teparii de la Billa
Last Updated: Feb 06 2008 22:32, Started by
bebe STRUMF
, Jul 14 2005 08:23
·
0
#19
Posted 14 July 2005 - 20:13
arty, on Jul 14 2005, 20:56, said: conceptul de "PriceMatching" nu exista in ro? de pilda, daca patzeam asta, ma duceam la magazin shi imi ajusta pretzul la valoarea noua sau a altor magazine minus diferentza de 10% cashtigul meu. |
#20
Posted 14 July 2005 - 20:21
Mosotti, on Jul 14 2005, 11:12, said: sa-l ajutam putin pe arty ca sa nu de mai faca sa ridem |
#22
Posted 14 July 2005 - 20:43
iarna trecuta. shtiu exact situatzia man, eu doar intrebam daca treaba asta nu s'a introdus shi pe acolo, pentru ca alte lucruri le'am vazut (remarcat pozitiv) :)
|
#24
Posted 14 July 2005 - 21:06
uite.. dint tzarile calde...
YOU WILL NEVER PAY MORE FOR AN ITEM WHEN YOU SHOP WITH US! OUR 150% PRICE GUARANTEE IS OUR PROMISE! Show us a lower advertised price on a new identical item from an authorized dealer (list provided below) now or within 14 days of your purchase. We’ll match it PLUS give you 50% of the difference as a credit toward your purchase. (Maximum credit: $50). So, if you were to find an item priced at our store for $100 but $50 somewhere else, we would match the $50 price. PLUS, you would receive $25 towards your purchase. Asta vine de la "Staples" cel mai mare retailer de birotica shi nu numai... sute de magazine maricele. chestia asta e comuna, orice magazin care se respecta are acest policy. |
#26
Posted 14 July 2005 - 21:16
arty, exista asta si in romania in retelele altex si flanco se numeste "cel mai mic pret, garantat" :D
edit: numai ca la noi iti da doar diferenta de bani fata de pretul lor si pretul pe care l-ai gasit tu mai mic... fara nici un bonus... ( sau credit cum zice acolo ) Edited by shumilica, 14 July 2005 - 21:17. |
#27
Posted 14 July 2005 - 21:18
arty, on Jul 14 2005, 20:56, said: conceptul de "PriceMatching" nu exista in ro? de pilda, daca patzeam asta, ma duceam la magazin shi imi ajusta pretzul la valoarea noua sau a altor magazine minus diferentza de 10% cashtigul meu. asta este parca la flanco... insa doar pentru anumite produse/promotii |
#28
Posted 14 July 2005 - 21:20
denumirea nu conteaza, important e sa existe shi sa se aplice. asha cumperi linishtit shi daca undeva e mai ieftin "exact dupa ce ai cumparat, no problem, pretzurile se ajusteaza corespunzator. astfel, tunurile genul celor descrise in thread, dispar.
|
|
#29
Posted 15 July 2005 - 08:56
Da, ieri de suparare am deschis un topic cam idiot.
Azi m-am mai linistit: ala de la Cosmo era singurul si nu avea cordonul de alimentare (era in vitrina si aia ziceau ca "nu-l mai gasesc, dar ca se gasesc cordoane de alimentare la electrice"). :finger: In plus, am uitat sa spun ca asta care l-am luat era cu un spray Bu (cred ca face si ala macar 70-80.000). Oricum, vad ca sint multi destepti pe lumea asta (sau poate nu vreti sa va recunoasteti tepele)? Pe viitor o sa ascult poate si sfatul lui Mosotti: cind o sa ma supere pretul, pac cu el la chiloti. |
#30
Posted 15 July 2005 - 08:59
bebe STRUMF, on Jul 15 2005, 09:56, said: Oricum, vad ca sint multi destepti pe lumea asta (sau poate nu vreti sa va recunoasteti tepele)? te-ai prins :w00t: ce-ai expus acolo n-a fost teapa de la billa, ci teapa de la tine insuti |
#31
Posted 15 July 2005 - 09:09
arty, on Jul 14 2005, 21:20, said: denumirea nu conteaza, important e sa existe shi sa se aplice. asha cumperi linishtit shi daca undeva e mai ieftin "exact dupa ce ai cumparat, no problem, pretzurile se ajusteaza corespunzator. astfel, tunurile genul celor descrise in thread, dispar. Si cum spuneai, nu ma asteptam ca Billa (care face parte din grupul german Rewe) sa umble dupa tunuri ca ultimul boutique. Oricum, cum am mai aratat mai sus, m-am mai linistit. Si toate astea nu pt. ca as fi vreun zgircioman, dar nu ma dau deloc banii afara din casa. |
#32
Posted 06 August 2005 - 15:44
Hmmm..dat fiind faptul ca ultimele 20 cred ca de "impresii" erau off-toppic..
Eu am luat de la Billa niste capacele cu iaurt expirat.. la fel si de la Metro :D Pentru asa ceva in strainatate se da in judecata, dar..mai e mult pana costul unui proces la noi va putea permite oricarui muritor de foame sa-si permite sa dea in judecata pentru asemenea chestii.. Mai crestem noi unpiculet! -_- |
#33
Posted 07 August 2005 - 00:04
Irinuk, on Aug 6 2005, 15:44, said: Hmmm..dat fiind faptul ca ultimele 20 cred ca de "impresii" erau off-toppic.. Eu am luat de la Billa niste capacele cu iaurt expirat.. la fel si de la Metro :D Pentru asa ceva in strainatate se da in judecata, dar..mai e mult pana costul unui proces la noi va putea permite oricarui muritor de foame sa-si permite sa dea in judecata pentru asemenea chestii.. Mai crestem noi unpiculet! -_- Japca asta e peste tot, nu doar la Billa...peste tot se da spaga pentru a introduce un produs pe raft. De ce ar mai conta calitatea? Edited by Cipsu, 07 August 2005 - 00:20. |
|
#34
Posted 07 August 2005 - 07:55
Nu trebuie sa ii dai in judecata sa umblii aiurea prin tribunale, faci reclamatie la OPC si se ocupa ei de problema dar daca vrei sa obtii ceva pentru tine ca despagubire poti incerca doar amenintindu-i cu OPC.
|
#35
Posted 08 August 2005 - 14:04
FC72, on Aug 7 2005, 07:55, said: Nu trebuie sa ii dai in judecata sa umblii aiurea prin tribunale, faci reclamatie la OPC si se ocupa ei de problema dar daca vrei sa obtii ceva pentru tine ca despagubire poti incerca doar amenintindu-i cu OPC. Anyway,nu e prima si nic ultima oara cand se vand produse expirate de cate o luna-2 si chiar in magazinele mari care au vanzare ;) |
#36
Posted 08 August 2005 - 21:29
Imi este teama ca firmele mari se feresc de conflicte cu OPC deoarece nu se pune problema mituiri iar daca scandalul ajunge public isi sifoneza imaginea chiar daca asta nu afecteaza grosul vinzarilor.
Eu lucrez direct cu firme mari internationale de electronica si crede-ma ca sint foarte atenti in relatia cu clientul sau OPC-u.Daca reclamatiile ajung la nivelul conducerii se lasa cu masuri drastice in favoarea rezolvarii situatiei. Comerciantii marunti in schimb nu au greata cu OPC-ul rezolva cu o spaga, daca nu merge asa, cu violenta, ii da in suturi afara si in ultima instanta nu au decit sa le inchida pravalia ca ei oricum o redeschid peste citeva zile. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users