Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
ABUZ marca ORANGE.
#163
Publicat: 02 iulie 2010 - 09:45
Insa daca citeai mai jos , 1.16 spune ca un client poate rezilia contractul dupa expirarea perioadei minime contractuale fara a fi obligat la plata unei despagubiri catre Orange.
Asadar, chiar daca se prelungeste tacit, el poate fi reziliat fara plata daunelor. |
#164
Publicat: 02 iulie 2010 - 09:46
sind, on 2nd July 2010, 10:20, said: cred ca ai gresit compania...la zapp e asa...la orange nu se prelungeste deloc....ab ramane activ pana se solicita reziliere,insa nu se mai afla sub perioada contractuala nici vb sa se prelungeasca automat cu inca 2 ani de ex... Îți recomand să stai blând o perioadă, să citești cu atenție toate documentele și după aceea să vii pe acest forum să-ți susții opiniile cu argumente palpabile. Cred că ai observat că sunt foarte atent la ce afirmații faci. Chestia cu timpul mă privește doar pe mine. |
#165
Publicat: 02 iulie 2010 - 10:12
adyrafy, on 2nd July 2010, 10:45, said: Insa, daca citeai mai jos, 1.16 spune ca un client poate rezilia contractul, dupa expirarea perioadei minime contractuale, fara a fi obligat la plata unei despagubiri catre Orange. Asadar, chiar daca se prelungeste tacit, el poate fi reziliat, fara plata daunelor. Da, de fapt se arata la Punctul 1.17. [ in (1) a) (iii) ], care se refera la situatiile de Denuntare Unilaterala. Doar ca la Denuntare Unilaterala ar trebui sa precizezi Motive, pe cand la Reziliere -Nu, dar Ce stiu ei... In fine, eu zic sa Citeasca lumea si Punctul 11 "Alte Clauze" -din Contract, si sa Nu accepte fara sa Conteste dintre cele pe care le cred Defavorabile, daca se simt Oamenii -stapani pe sine... Caci, daca nimenea Nu zice nimica, Compania merge inainte cu diversele tertipuri relatate de destui... http://www.orange.ro...ntract-voce.pdf Cred ca, in curand, voi fi nevoit si eu sa relatez Cazul unui Amic, care vrea sa-si reduca Abonamentul, fiind inafara Perioadei Minime Contractuale, ..iar ei il tot amana, motivand tot soiul de Reguli Interne & ca -Ceilalti Angajati l-au informat Incomplet, precum si ca sa mai astepte sa-l caute ei, -..el avand si o Meserie care-i ocupa foarte mult Timp, desi ar putea taman sa-i 'taxeze', Legal... Sa vedem... Editat de Lopatar, 02 iulie 2010 - 10:18. |
#166
Publicat: 02 iulie 2010 - 11:56
Si eu am vrut sa imi reduca abonamentul (sa trec la un abonament mai ieftin, nu oferta speciala).
Refuzul lor a fost bazat pe faptul ca: acum platiti x eur pe luna, daca va trecem la abonamentul ala veti plati mult mai putin si nu se poate. Mentionez ca: abonamentul meu e de 3 eur, eu vreau sa trec la un abonament mai mare. Sunt iesit din orice fel de perioade... Nu am avut timp, dar voi merge sa fac o cerere scrisa sa vad ce imi raspund . |
#167
Publicat: 03 iulie 2010 - 03:05
sind, on 2nd July 2010, 09:20, said: la orange nu se prelungeste deloc....ab ramane activ pana se solicita reziliere,insa nu se mai afla sub perioada contractuala Ha ha și ce face Orange, prestează fără contract? E un non-sens ce-ai spus. Orice contract are o perioadă implicită de valabilitate. Dacă perioada e limitată (deci nu nedeterminată), expiră și nu se face prelungire, contractul încetează. Nu are nicio noimă să se presteze servicii fără contract. |
#168
Publicat: 03 iulie 2010 - 10:02
Totusi sind are dreptate. In ciuda acelei prevederi contractuale eu am inchis un abonament abia iesit din perioada de valabilitate, desi intrase deja sub incidenta prelungirii tacite, daca ar fi sa ne luam dupa acea clauza. Weird.
Editat de the__1, 03 iulie 2010 - 10:10. |
#169
Publicat: 03 iulie 2010 - 10:11
stuiberv, on 2nd July 2010, 12:56, said: Si eu am vrut sa imi reduca abonamentul (sa trec la un abonament mai ieftin, nu oferta speciala). Refuzul lor a fost bazat pe faptul ca: acum platiti x eur pe luna, daca va trecem la abonamentul ala veti plati mult mai putin si nu se poate. Mentionez ca: abonamentul meu e de 3 eur, eu vreau sa trec la un abonament mai mare. Sunt iesit din orice fel de perioade... Nu am avut timp, dar voi merge sa fac o cerere scrisa sa vad ce imi raspund . nu stiu ce-i futea pe ei optiunile mele...am ab de 3 euro si gata vreau sa trec mai sus la ab de 8 ce e asa de imposibil? astia nu inteleg ca optiunile de aia se numesc optiuni ca poti sa le schimbi cand vrei si cum vrei? |
#170
Publicat: 03 iulie 2010 - 12:03
the__1, on 3rd July 2010, 10:02, said: Totusi sind are dreptate. In ciuda acelei prevederi contractuale eu am inchis un abonament abia iesit din perioada de valabilitate, desi intrase deja sub incidenta prelungirii tacite, daca ar fi sa ne luam dupa acea clauza. Weird. Nu e deloc weird. Faci confuzie între perioada de valabilitate a unui contract și perioada de retenție. Repet, fără contract e imposibil, sper că ești de acord. Ar fi un non-sens dpdv juridic, fiscal etc. să ți se presteze serviciu ȘI să ți se pretindă bani, drepturi, obligații etc. fără contract. Contractul are o perioadă de valabilitate. Dacă încetează, se reînnoiește sau nu. Dacă nu se reînnoiește, contractul încetează, și automat serviciile. Dacă se reînnoiește, n-are nicio legătură cu eventualele clauze de retenție. Care pot avea aceeași sau complet alte durate, și pot fi justificate legal sau abuzive. Reînnoirea automată e o convenție de comoditate, ca să nu stea părțile să semneze acte adiționale de fiecare dată. O să întrebi atunci de ce nu se face pe perioadă nedeterminată. Pentru că perioada limitată dă posibilitatea operatorului să schimbe termenii contractuali atunci cînd expiră contractul. La unul nedeterminat n-ar putea schimba nimic, ever. |
#171
Publicat: 03 iulie 2010 - 13:59
the__1, on 3rd July 2010, 11:02, said: Totusi sind are dreptate. In ciuda acelei prevederi contractuale eu am inchis un abonament abia iesit din perioada de valabilitate, desi intrase deja sub incidenta prelungirii tacite, daca ar fi sa ne luam dupa acea clauza. Weird. |
#172
Publicat: 04 iulie 2010 - 16:59
VipeR85, on 3rd July 2010, 11:11, said: am ab de 3 euro si optiuni de inca vreo 6-7. am vrut sa trec la pantera 8. cica nu se poate ca platesc mai putin. nu stiu ce-i futea pe ei optiunile mele...am ab de 3 euro si gata vreau sa trec mai sus la ab de 8 ce e asa de imposibil? astia nu inteleg ca optiunile de aia se numesc optiuni ca poti sa le schimbi cand vrei si cum vrei? Logică de 2 bani dacă au gândit așa. alemat, on 3rd July 2010, 14:59, said: Prelungire tacita cu perioade succesive egale se refera la prelungirea luna cu luna (i.e. perioada succesiva egala = o luna). Lopatar, on 2nd July 2010, 10:14, said: " 1.2. Prelungirea tacită a Contractului La expirarea Perioadei minime contractuale, în cazul în care nici una dintre părți nu comunică celeilalte părți intenția sa de încetare a Contractului, dar cu cel puțin 30 de zile calendaristice înainte de expirarea Perioadei minime contractuale, Contractul se prelungește tacit pentru perioade succesive egale cu Perioada minimă contractuală, nefiind necesară nici o altă formalitate. Orange România va informa Clientul cu privire la data expirării Perioadei minime contractuale, cu cel puțin 30 de zile anterior acestei date. " http://www.orange.ro...-abonamente.pdf Așadar, dacă ai convenit ultima dată cu Orange să prelungești cu 2 ani, când expiră această perioadă, dacă nu-i informezi cu 30 de zile înainte de schimbarea intențiilor tale, perioada contractuală se prelungește cu încă 2 ani. Dar, având în vedere că Orange "uită" ce tot el a stabilit în contract (să te anunțe cu cel puțin 30 de zile înainte), poți să te prevalezi de această nerespectare de către ei a prevederii de mai sus pentru a face ceea ce dorești tu cu acel contract. Editat de senator, 04 iulie 2010 - 17:02. |
|
#173
Publicat: 05 iulie 2010 - 22:46
Si minunea s-a produs:dupa o lunga perioada de asteptare primesc astazi in posta raspunsul Orange.......
-cica la schimabarea aponamentului eu am fost de acord cu prelungirea contractului pe 12 lol lol mi-a cazut fata cind am citit fraza asta...... dar in continuare vezi DOAMNE ca orange doreste o colaborare cu mine si in viitor si sau hotarit sa-mi aprobe modificarea abonamnetului la abonamnetul initial de 3 euro plus ca sunt liber de contract deci pot renunta oricind doresc dar cu conditia sa-i anunt cu 30 de zile calendaristice inainte printr-o scrisoare recomandata cu confirmare de primire. Wow Miine le pun scrisoare la posta. Si cam asa se incheie povestea mea cu orange dupa 10 ani de abonamnet In loc de concluzii: Rusine Orange. Editat de juannn, 05 iulie 2010 - 22:46. |
#174
Publicat: 06 iulie 2010 - 09:24
@juannn: M-am simțit și eu nașpa după ce am renunțat la primul meu abonament pe care-l avusesem N ani. Dar după ce mai schimbi de cîteva ori operatorii realizezi că n-au niciun rost sentimentele astea. Sînt niște companii care văd doar banii și au zero interes într-o relație de alt gen cu clientul. Fidelizarea, respectul, vechimea sînt inexistente și irelevante pentru ei.
Deci vezi-ți de propriul interes și nu mai pune la inimă. Cel mai important e să nu te apuci să iei decizii bazate pe ciudă sau alte reacții emoționale. Gîndește-te la ce-i mai bine pentru tine la modul practic. senator said: Așadar, dacă ai convenit ultima dată cu Orange să prelungești cu 2 ani, când expiră această perioadă, dacă nu-i informezi cu 30 de zile înainte de schimbarea intențiilor tale, perioada contractuală se prelungește cu încă 2 ani. De fapt e puțin invers, cf. legii. La orice prelungire automată cu o perioadă nedeterminată sau de minim 6 luni, furnizorul e cel care e obligat să te anunțe pe tine cu 30 de zile înainte, ca să ai timp să emiți o opțiune în acest sens. A nu face asta presupune o amendă. senator said: Dar, având în vedere că Orange "uită" ce tot el a stabilit în contract (să te anunțe cu cel puțin 30 de zile înainte), poți să te prevalezi de această nerespectare de către ei a prevederii de mai sus pentru a face ceea ce dorești tu cu acel contract. Nu e chiar așa. Dacă furnizorul nu respectă clauze nu înseamnă că poți și tu la rîndul tău să încalci altele. Dpdv moral are sens dar juridic nu. Reacția corectă dpdv legal este să le atragi atenția că încalcă contractul și dacă nu se corectează să apelezi la ANPC pentru a-i obliga. Mai există și varianta să reziliezi (ca palmă morală) dar atenție la obligațiile ce rămîn valabile chiar și după reziliere, cum ar fi plata la zi. Nu poți adică să zici "Orange a încălcat cutare clauză, așa că reziliez și nu vă mai plătesc nici ultimul abonament." N-are nicio legătură. Clauzele se tratează separat, în funcție de lucrurile la care se referă. |
#175
Publicat: 06 iulie 2010 - 09:35
wirespot, on 6th July 2010, 10:24, said: De fapt e puțin invers, cf. legii. La orice prelungire automată cu o perioadă nedeterminată sau de minim 6 luni, furnizorul e cel care e obligat să te anunțe pe tine cu 30 de zile înainte, ca să ai timp să emiți o opțiune în acest sens. A nu face asta presupune o amendă. wirespot, on 6th July 2010, 10:24, said: Reacția corectă dpdv legal este să le atragi atenția că încalcă contractul și dacă nu se corectează să apelezi la ANPC pentru a-i obliga. |
#176
Publicat: 06 iulie 2010 - 10:03
@wirespot ma voi duce la alt operator la care nu platesc abonamnetul lunar.... eu nu iau decizii emotional ci bazate pe fudamente economice... in ceea ce priveste telefonia mobila caut un serviciu de genul "Best money can buy" si nu are de ce sa ma simt naspa ca ma voi duce cu tot cu numar la noul operator
|
#178
Publicat: 06 iulie 2010 - 21:37
Am sunat la ei si le-am zis ca renunt.... mi-au facut legatura de la serviciul clienti la rezilieri contracte si tipa ma tinut 20 de min la telefon sa ma convinga sa nu renunt ca sunt un client vechi mi-a facut si o oferta cu 6,25 euro/lunar 400 de min in retea si 50 nationale si am refuzat-o categoric, mi-a cerut sa cesionez contrcatul, sa trec la prepay......etc.....; le-am cerut rezilierea s-a aprobat pentru luna august, apoi am facut o cerere de portare si in principiu pe la jumatatea lunii acesteia am terminat cu orange.
Deci ... am reusit sa fac fata abuzurilor orange de a ma impedica sa plec de la ei. Editat de juannn, 06 iulie 2010 - 21:38. |
#179
Publicat: 06 iulie 2010 - 22:00
juannn, on 6th July 2010, 22:37, said: Am sunat la ei si le-am zis ca renunt.... mi-au facut legatura de la serviciul clienti la rezilieri contracte si tipa ma tinut 20 de min la telefon sa ma convinga sa nu renunt ca sunt un client vechi mi-a facut si o oferta cu 6,25 euro/lunar 400 de min in retea si 50 nationale si am refuzat-o categoric, mi-a cerut sa cesionez contrcatul, sa trec la prepay......etc.....; le-am cerut rezilierea s-a aprobat pentru luna august, apoi am facut o cerere de portare si in principiu pe la jumatatea lunii acesteia am terminat cu orange. Deci ... am reusit sa fac fata abuzurilor orange de a ma impedica sa plec de la ei. Nu inteleg cum de te-a tinut 20 minute...tu chiar ai lasat-o sa vorbeasca ) ...eu i-as fi zis "Nu" din prima si ca nu ma intereseaza ofertele lor si cu asta bunaziua... |
#180
Publicat: 06 iulie 2010 - 23:49
Da dar atenție! Portarea reziliază contractul dar Orange tot poate emite pretenții. Nu lăsați niciun contract în aer, mai ales dacă operatorul nu e mulțumit și mai vrea ceva. Apelați la ANPC dacă există dubii, nu vă culcați pe-o ureche. Ați văzut pe celălalt thread: omului i-a fost cesionat contractul către recuperatori pentru o datorie reală de 20 de lei și una imaginară (taxa de reziliere).
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi