Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
ABUZ marca ORANGE.
Last Updated: Oct 20 2010 18:59, Started by
juannn
, Jun 04 2010 16:25
·
0
#199
Posted 19 October 2010 - 18:29
#200
Posted 19 October 2010 - 19:02
Nu ai tu treabă cu aflarea identității celui care a făcut frauda. Problema ta este foarte simplă: Orange te-a taxat pentru un serviciu dar Orange nu poate dovedi că tu ai comandat acel serviciu.
Foarte bine că ai făcut contestație la OPC pentru că Orange NU vor avea cum dovedi că ai făcut încărcarea, pentru că sistemul lor este la pămînt dpdv informatic la capitolul ăsta. Și refuză să implementeze confirmare prin SMS, care ar elimina dubiul în proporție de 99%. (Adică ar însemna că cineva ți-a spart contul ȘI umblat la telefon și răspuns la SMS, apoi șters SMS-ul; caz în care să fii sănătos, dacă nu ai grijă de telefon). Plătește factura normal, minus acei 20 de euro, și zi-ne ce răspunde OPC. Restul nu te interesează pe tine ci pe Orange. Ei au și IP-ul și telefonul celui care a comis frauda, dacă au chef n-au decît să facă ei plîngere penală sau (mai simplu) să-i suspende serviciile respectivului. Învățați să nu plătiți orbește tot ce va cere cineva. O factură nu e poruncă de la Dumnezeu, e doar o pretenție oarecare emisă de o firmă oarecare. Dacă e justificată o plătești, dacă nu, faci contestație și devine de datoria firmei să dovedească că are dreptul la acei bani. Dacă nu poate, asta e, nu primește nimic. Folosiți-vă de incompetenția și găurile din contractele și procedurile operatorilor. Edited by wirespot, 19 October 2010 - 19:07. |
#201
Posted 19 October 2010 - 19:21
Nu se da mesaj pentru ca daca omul avea telefonul la indemana, facea reincarcarea direct din telefon, nu mai apela la gasirea unui computer, acces la net, card bancar ca sa faca ceva ce din telefon o faci in 1/5 din timp.
Asa ar trebui sa dea mesaj si cand incepi sa intri pe net, ca poate nu intri tu. Si cand suni international, ca e mai scump. Si cand dai un MMS sa iti recomande sa dai sms sa va vedeti live, lasa pozele. Dupa 18 ani, fuga de responsabilitate, indiferent daca e in privinta conturilor online(de la e-mail pana la cele bancare), de convorbiri telefonice in care pagubitul se bucura la cine stie ce premiu fantoma fara sa aleaga sa se informeze inainte cu privire la veridicitatea celor comunicate, privesc individul. Anunta Orange-ul si reclama la Politie. Iar pe viitor mai mare atentie, ca parolele astea nu se sparg, in general se afla fie prin keylogger fie de cineva apropiat. + ca toti cei ce sustin ca au avut conturile "sparte" au numai de reincarcari rotunde. 20,50,100e. Nu reincarca nimeni cu 17e, cu 9e, cu 87e. Toti au parte doar de anvergura numerelor pare. Edited by medley, 19 October 2010 - 19:36. |
#202
Posted 19 October 2010 - 22:14
medley iti da orange bani ce tot pupi orange in halu asta mai sus s-a specificat un sms de confirmare ar rezolva problema in mare parte de acord cu el dar tu nu ca esti pupacios orange BINE CA LA UN AMARAT DE PREPAY AU PUTUT BAGA MESAJ CONFIRMARE dar nah la abonament deja e moft vad asa ca las-o mai moale nu mai tine partea ursului
|
#203
Posted 19 October 2010 - 23:41
Politica companiilor in aceste cazuri este sa nu cedeze pt. ca ar aparea si mai multe cazuri de acest gen daca cineva vede ca la orice frauda ar "deconta" pagubele.
Voi daca ati vedea ca merge nu ati faceasa ceva? |
#204
Posted 19 October 2010 - 23:51
Offtopic
Din Regulamentul intern, 3. Recomandari c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect E drept ca sunt doar recomandari, eu te-as ruga doar ca daca ai o alta parere, indiferent daca este majoritara sau minoritara, bazata sau nu pe logica sau diverse argumente, sa lasi si altora(mie, in cazul de fata) dreptul de a gandi altfel. Ontopic Ca utilizator de abonamente la multipli provideri, nu am simtit vreodata nevoia unui pas suplimentar de facut si de pe telefon atunci cand aleg sa fac ceva online asa cum nici nu as vrea sa ma puna sa confirm ceva pe online cand aleg sa fac ceva de pe telefon. But that's just me se pare. Edited by medley, 19 October 2010 - 23:53. |
#205
Posted 20 October 2010 - 06:12
De ce nu are orange optiunea sa stergi web-care?
Sa fim seriosi, lor le convine situatia. Nu au de pierdut nimic, doar de castigat. |
#206
Posted 20 October 2010 - 08:37
Pai suntem seriosi dar din ce in ce mai putini observ, altfel nu-mi explic unele comentarii. Pareri am inteles, dar nu prostii.
vreau sa sterg Contul meu Edited by medley, 20 October 2010 - 08:39. |
#207
Posted 20 October 2010 - 08:59
io stiu ca orange blocheaza contul de prepay la care s-a facut acea incarcare acu nu mai stiu daca scade acea valoare din ab.sau nu
caz concret pe o cartela de a mea am gasit incarcat din greseala 40 euro si la nici 2 sapt mi-a fost blocata acea cartela si aproape sigur ca la clientu ala de a gresit nu s-a scazut pe factura |
#208
Posted 20 October 2010 - 11:30
medley said: Nu se da mesaj pentru ca daca omul avea telefonul la indemana, facea reincarcarea direct din telefon, nu mai apela la gasirea unui computer, acces la net, card bancar ca sa faca ceva ce din telefon o faci in 1/5 din timp. Dar posesia fizică a unui telefon cu o anumită cartelă în el este mult mai sigură decît un sistem care poate fi folosit de oriunde din lume și a cărui parolă poate fi interceptată sau spartă prin diverse metode. Dacă Orange se complace în folosirea unui sistem care s-a dovedit în nenumărate rînduri că e mai puțin sigur, ar trebui să accepte cel puțin parțial responsabilitatea. În schimb: Orange nu poate dovedi că clientul a solicitat acel serviciu; clientul însuși reclamă faptul că nu a solicitat acel serviciu; nu clientul a beneficiat de acel serviciu ci altcineva; ba mai mult, Orange nici măcar nu prestează acel serviciu ci blochează cartela destinatarului. Pentru ce anume se pretind bani în aceste condiții, că nu înțeleg? Pentru un serviciu neprestat și nesolicitat? medley said: vreau sa sterg Contul meu Așa și ce faci fără cont, în privința facturii? Știm foarte bine că factura pe hîrtie nu ajunge într-o grămadă de cazuri iar cea electronică e 100% dependentă de cont online. Plus că sînt și alte chestii utile în acel cont. E culmea stupizeniei să trebuiască să te lipsești complet de cont pentru că Orange refuză să repare un anumit aspect al lui. (Ca să nu mai zic de costuri ascunse. Cum ar fi cînd faci abonament și ți se zice "vă dăm bonus dacă optați pentru factură online", dar nu spune și "...dar dacă vreodată vă răzgîndiți și vreți factură scrisă plătiți amendă". Asta afli ulterior și uite așa te mai trezești ciupit de niște bani.) Deci hai să fim serioși. Contul online este mizerabil implementat dar să te lipsești de el nu e o alternativă reală, din păcate. Încă un motiv să folosești PrePay în loc de abonament. |
|
#209
Posted 20 October 2010 - 12:07
wirespot, on 20th October 2010, 12:30, said: Încă un motiv să folosești PrePay în loc de abonament. |
#210
Posted 20 October 2010 - 14:52
Sincer mai bine pierd cei 2-3-5-10 euro credit decat sa pierd abonamentul si sa ma trezesc cu factura de nu's cate milioane de la reincarcari pre-pay, apeluri internationale... In privinta asta tot abonamentul e mai periculos.
|
#211
Posted 20 October 2010 - 15:31
wirespot, on 20th October 2010, 12:30, said: (Ca să nu mai zic de costuri ascunse. Cum ar fi cînd faci abonament și ți se zice "vă dăm bonus dacă optați pentru factură online", dar nu spune și "...dar dacă vreodată vă răzgîndiți și vreți factură scrisă plătiți amendă". Asta afli ulterior și uite așa te mai trezești ciupit de niște bani.) |
#212
Posted 20 October 2010 - 16:04
niște neserioși, abia am scăpat de ei... cu 1 lună în plus plătită abonament de 3 euro cu 34lei ...
Edited by costaan, 20 October 2010 - 16:05. |
#213
Posted 20 October 2010 - 16:43
Norocosule... io mai am cateva luni si scap si de ultimul abonament.
|
|
#214
Posted 20 October 2010 - 18:19
dan_ionescu, on 20th October 2010, 13:07, said: Si ce te faci daca pierzi prepay-ul cu credit pe el? Păi ar însemna să pierd și telefonul, nu? Al cărui cost mi se pare mult mai important decît creditul. Quote Orange refuza sa blocheze prepay-urile pierdute care mai au credit. E drept ca il poti recupera prin inlocuirea simului la orice Orange shop, După cum spui și tu n-au cum s-o dea cotită. Trebuie să-ți presteze mai departe pentru numărul alocat, n-au cum pe două cartele simultan. Deci pe aia pierdută oricum o blochează, cum pot refuza? Quote dar totusi te alegi cu creditul adus la zero, ceea ce in anumite cazuri nu este o pierdere deloc neglijabila. Asta e o ilegalitate clară. Ai plătit pentru un serviciu, ori ți se prestează ori ți se returnează banii. Orice sesizare pe tema asta la ANPC s-ar rezolva instant în favoarea clientului, nici nu încape discuție. From 20th October 2010, 16:31: In TCG, punctul 1.9 alineatul 3 se mentioneaza aceste detalii. Daca nu ai mai incuraja, macar din cand in cand, pe toata lumea sa nu tina cont de TCG ca 'nu face parte din contract' atunci poate nu ar mai fi nevoie de exemple precum cel dat de tine. Ești amuzant. Adică eu sînt de vină că Orange comite ilegalități sau cum? Hai să-ți explic ca să înțelegi. 1) TCG este invalid dacă nu e semnat. Orice scrie în el e apă de ploaie. 2) Dacă TCG ar fi semnat și ar conține vreo clauză care pretinde taxe pentru factură, ar fi abuzivă și s-ar anula. Dar nu e cazul, ai citit greșit clauza respectivă. Se referă la taxarea duplicatelor suplimentare. Ceea ce face Orange nu are oricum nicio legătură cu cele de mai sus. E o mică escrocherie ordinară care nu e justificată legal și nu apare în acte. Se procedează așa: omul se duce să facă un contract; consultantul îl aburește că dacă vrea factură online i se dă un bonus pe o lună (bonus care nu apare în contract). Ulterior, cînd omul vrea factură tipărită, se pretinde că n-a vrut de la început, respectiv că trebuie să dea bani pentru acel bonus (care nu figurează nicăieri și uneori nici nu e consumat). Cum spuneam, o mică porcărie ca să mai ciupească niște bani. Se rezolvă foarte simplu: refuzați bonusul și bifați "factură tipărită" pe toate copiile contractului. Se poate contesta oricum șmecheria asta dar în felul ăsta le tăiați macaroana complet. |
#215
Posted 20 October 2010 - 18:59
wirespot, on 20th October 2010, 19:19, said: Trebuie să-ți presteze mai departe pentru numărul alocat, n-au cum pe două cartele simultan. Deci pe aia pierdută oricum o blochează, cum pot refuza? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users