Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
ABUZ marca ORANGE.
Last Updated: Oct 20 2010 18:59, Started by
juannn
, Jun 04 2010 16:25
·
0
#1
Posted 04 June 2010 - 16:25
Aveam inainte un ab de 3 euro si nu stiu ce mi-a venit de am trecut la DELFIN 6. Modificarea am facut-o cu un simplu telefon la relatii clienti iar atunci mi s-a comunicat ca pot sa trec oricind doresc la vechiul abonamnet de 3 euro. Zis si facut.
Astazi am sunat ca nu mai vreau sa dau 6 euro pe luna si vreau sa am inapoi vechiul abonament de 3 euro insa tanti de la tel imi zice ca nu mai e in oferta ca bla bla bla....... ok atunci hai sa trec la cel de 4 euro insa surpriza si de data asta abonamentul nu se poate modifica in jos. Auzind grozavia ii zic ca renunt la orange si gata insa mai am o surpriza cica mai am 8 luni de contract si daca renunt acum platesc. Stau si ma gindesc cum draku mai am 8 luni de contrcat din moment ce sunt abonat de 10 ani de zile la ei..... In fine cred ca ma fraierit grozav la telefon atunci cind am trecut la Delfin 6 ca mi-a prelungit si contractul fara sa-mi zica... Stie cineva cam cit ar fi suma de plata daca reziliez contractul in clipa acesta? Eu nu am semnat nici un contract cu ei pentru abonamnetul de 6 euro daca ma adresez protectiei consumatorului pot obtine rezilierea contractului fara sa mai dau niciun lei in plus? |
#2
Posted 04 June 2010 - 16:32
Daca ceea ce ai relatat aici este identic (relativ ) cu ceea ce ai discutat le telefon, poti rezilia contractul fara probleme, pentru nerespectarea prevederilor contractuale din partea lor, prevederi ce apar in convorbirea telefonica ce tine loc si de contract.
Cel mai bine este sa mergi la o agentie a lor si sigur vei rezolva lucrurile in favoarea ta . |
#3
Posted 04 June 2010 - 16:36
.... eu ma indoiesc ca legal o convorbire telefonica poate tine loc si de contract.
|
#4
Posted 04 June 2010 - 16:36
Poti incerca! Si eu am avut problema cu hotii astia, cand mi-au bagat pe factura 2 milioane jumate timp de cateva luni! Si nu numai asta este, dar nu e adecvat pentru topic sa le postez pe toate acum.
Mergi la un centru orange, e mai bine decat la telefon. Vorbeste acolo tot ce ai de vorbit, si daca vezi ca nu iese, ameninta cu judecata, (sa nu fi prea nervos si insistent) cu protectia consumatorului... poate vei rezolva ceva. |
#5
Posted 04 June 2010 - 17:17
oricum cel mai tare m-a suparat faptul ca m-au mintit efectiv si am optat pt un plan tarifar pe care nu-l mai pot schimba si mi-au si prelungit ilegal perioada contractuala fara sa-mi spuna cum ar fi fost moral.
|
#6
Posted 04 June 2010 - 18:09
@juannnn
nu sunt jurist de meserie, dar din ceea ce ai relatat tu, si din ceea ce stiu, orange-ul face in cazul tau 2 abuzuri: 1.nu pot sa-ti conditioneze vanzarea unui produs (abonament) de vanzarea anterioara a altui produs (abonament). deci altfel zis, ar trebui sa poti trece de la delfin 6 la delfin 4 fara probleme. (ah, ca vor ei sa aiba incasari cat mai mari, asta e altceva ) 2.nu-ti pot solicita pentru a rezilia plata in avans a unor servicii pe care nu ti le vor furniza. ambele aspecte sunt prevazute in legea consumului. caut-o pe net sau vorbeste cu un avocat. iar inainte sa te duci la protectia consumatorului, e bine sa ai o dovada scrisa(!). de aceea sfatul meu e sa le trimiti prin posta o recomandata cu confirmare de primire in care sa spui ca vrei rezilierea abonamentului si neaparat sa soliciti raspuns scris. daca o sa-ti dea in scris exact ceea ce ti-au spus si la telefon, atunci poti sa te duci la opc sigur de reusita. dar probabil n-o sa se mai ajunga la asta pentru ca or sa intuiasca si cei de la orange ce ii asteapta si o sa-si rectifice punctul de vedere, evident in favoarea ta. intr-un magazin de-al lor nu cred ca vei rezolva mare lucru. cel mai probabil iti vor spune sa suni la serviciul clienti. Edited by Sabin10, 04 June 2010 - 18:10. |
#7
Posted 05 June 2010 - 07:11
chestia cu trecut pe abonament inferior nu ma lasa nici pe mine ticalosii.La fidelizare cand ai luat ultima data telefon la pret redus pe numarul respectiv?
|
#9
Posted 05 June 2010 - 11:22
Daca nu ai luat telefon la fidelizare si nici nu ti-au facut vreo reducere la abonament (delfin 6) nu vad de ce trebuie sa platesti ca sa reziliezi. Eu zic sa faci un drum la orange shop si sa vb. face to face cu cineva. Ca argumente in favoarea ta ii spui ca nu ai beneficiat de nici o oferta promotionala la trecerea la delfin 6.
|
#10
Posted 05 June 2010 - 12:32
Intradevar nu am beneficiat de nimic promotional cind am trecut la delfin 6.... luni fac drum l a opc .....va tin la curent cum evolueaza situatia. Oricum ma duc la alt operator cu tot cu numar ca orange nu are nici un respect fata de clientii loiali.
|
|
#11
Posted 05 June 2010 - 16:33
#12
Posted 05 June 2010 - 17:30
contractul pe care l-am semnat in urma 10 ANI si ala era dialog Dar voi discuta cu cei de la opc sa vad ce zic si ei..... daca intelegerea verbala cu orange nu are nici o valoare atunci trec inapoi la 3 euro sau ma rog la abonamnetul "DIALOG INEDIT DE 4 USD" cum era pe vremea aia
|
#13
Posted 05 June 2010 - 17:40
e normal pt orange sa isi insele clientii pe care ii mai are
pt ca altii noi nu va mai avea |
#14
Posted 05 June 2010 - 18:39
Am sunat din nou la serviciul clienti de la orange sa-mi dea o adresa unde pot trimite o sesizare asupra acestei situatii..... le-am spus ca in momentul cind a sunat la ei nu mi s-a spus ca nu voi mai putea renunta la abonamnet pe o perioada de si nici ca nu voi mai putea modifica abonamentul in sens inferior..... si au zis ca vor reasculta convorbirea ca sa se convinga. Inca ma sper sa rezol cu ei amiabil fara sa ajung pe la opc.
Edited by juannn, 05 June 2010 - 18:39. |
#15
Posted 05 June 2010 - 18:57
juannn, on 5th June 2010, 18:30, said: contractul pe care l-am semnat in urma 10 ANI si ala era dialog Dar voi discuta cu cei de la opc sa vad ce zic si ei..... daca intelegerea verbala cu orange nu are nici o valoare atunci trec inapoi la 3 euro sau ma rog la abonamnetul "DIALOG INEDIT DE 4 USD" cum era pe vremea aia cei de la OPC nu ofera nici consultanta juridica, nici sfaturi. comisarul cu care ai sa vorbesti o sa-ti dea un formular in care o sa-ti declari nemultumirea si pretentiile. atat si nimic mai mult! ulterior ei vor studia cazul si vor decide daca actioneaza. dar la acel forumular trebuie sa atasezi si niste dovezi. ori din cate inteleg, tu n-ai nimic in scris care sa ateste ceea ce spui ca ti-au zis cei de la orange prin telefon. deci practic e cuvantul tau contra cuvantului lor. dupa cum vad eu situatia, in cel mai fericit caz pentru tine, o sa revii la vechiul abonament sau o sa poti rezilia dar cei de la orange n-or sa ia nicio amenda pentru ca or sa zica: "clientul n-a venit la noi sa ne ceara asta pentru ca l-am fi servit cu cea mai mare placere" iar tu nu poti sa dovedesti altceva, in speta ca ti-ar fi incalcat drepturile de consumator. iar daca decizi sa ramai la orange, sfatul meu e sa treci pe abonamentul delfin 4, pentru ca in 4 euro (cu TVA inclus) ai 200 de min in retea si 25 nationale, pe cand in cel de 3,57 euro (3 euro + TVA) n-ai decat cateva minute nationale. |
|
#16
Posted 05 June 2010 - 19:02
Suna-i iar si zi-le ca faci plangere la ANC si evident fa plangere si la OPC
nu ai semnat nicio prelungire iar daca au omis lucruri cand ati vorbit la telefon asta e problema lor Eu zic ca o sa se inmoaie ca untu la soare. Stiu ca nu au castig de cauza. Oricum sunt jegosi, mie mi-au refuzat pastrarea unuia dinre numere cand am reziliat si am cerut transformarea in prepay |
#17
Posted 05 June 2010 - 20:29
Exact aceeasi problema am avut si eu pe un abonament Clicknet de la Romtelecom. Au sunat cand nu eram acasa si au intrebat daca vrem un internet mai bun, nementionand nimic de prelungire a abonamentului sau alta situatie asemanatoare.
Dupa cateva contre la telefon in care ei incercau sa ma convinga ca am contract pe inca un an (desi nu se semnase nimic), i-am atentionat f clar ca o convorbire telefonica nu poate tine locul unui contract semnat. S-au potolit. |
#18
Posted 05 June 2010 - 21:49
Convorbirea poate fi contract valabil, dar cu anumite condiții. Trebuia făcută cu titularul de contract, trebuia să i se dea toate detaliile și el (sau ea) trebuia să-și dea explicit acordul; după care ei trebuiau să-i trimită și contractul scris, să-l aibă.
Plus că poți anula contractele astea făcute prin telefon în 10 zile lucrătoare sau 90 dacă nu ți-au trimis varianta scrisă. Cu condiția să nu folosești deloc abonamentul, sau să poți argumenta că tu credeai că-l foloseai pe ăla vechi. Edited by wirespot, 05 June 2010 - 21:51. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users