Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...
 Trecut: Europa versus S.U.A. la c...

Garantie apartament dezvoltator

Aplicație GPS cu zoom automa...

Ipad Pro & Air 2024
 Service si revizii reprezentanta

Ati returnat produse pe aliexpres...

Certificate de nastere digitale

Fitbit sau huawei band ?
 Tatuator handpoke

Plaja de nudisti in Grecia?

Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...
 

ABUZ marca ORANGE.

- - - - -
  • Please log in to reply
214 replies to this topic

#37
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Și cum dovedește Orange ce TCG era în vigoare ȘI că eu l-am luat la cunoștință?

#38
medley

medley

    custom attitude

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,879
  • Înscris: 06.05.2005

View Postjuannn, on 5th June 2010, 12:32, said:

Intradevar nu am beneficiat de nimic promotional cind am trecut la delfin 6.... luni fac drum l a opc .....va tin la curent cum evolueaza situatia. Oricum ma duc la alt operator cu tot cu numar ca orange nu are nici un respect fata de clientii loiali.


condiții generale
ce trebuie să știi despre abonament

Abonamentul este disponibil atât pentru clienții persoane fizice care încheie un contract pe 1 sau 2 ani, cât și pentru clienții existenți, în condiții speciale, cu prelungirea contractului pe 1 an sau 2 ani.  Oferta promoțională este valabilă până la 13 iunie 2010 doar pentru un abonament nou încheiat pe 2 ani.Clienții existenți pot afla detalii despre condițiile ofertei prin apel la 411, Serviciul Clienți, gratuit de pe telefonul Orange, sau în orice magazin Orange. În perioada minimă contractuală abonamentul ales nu poate fi înlocuit cu un altul de o valoare mai mică.

Succes in demersul tau!

Edited by medley, 08 June 2010 - 21:33.


#39
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002

medley said:

condiții generale
ce trebuie să știi despre abonament

Foarte frumos, doar că ce spui tu nu are nicio valoare. Deoarece chestiile scrise pe site sau în orice chestii nesemnate nu fac parte din contract. Dacă vrei ca ceva să se aplice la un contract îl faci în două exemplare și-l semnezi.

Evident, este o explicație simplistă. Explicația mai completă este că orice înțelegere contractuală:
* trebuie înregistrată la un moment dat pe un suport durabil;
* trebuie să se poată dovedi că ambele părți au luat la cunoștință și au fost de acord cu ea;
* trebuie să se poată dovedi data la care s-a încheiat;
* trebuie să se poată dovedi apartenența oricăror clauze la un anumit contract.

"Clauzele" scrise pe site sau în acte gen TCG nu respectă aceste reguli. Cel mai simplu mod de-a le respecta este cel de mai sus: două copii semnate și datate.

Acum, presupunînd că ar apărea chestiile alea într-un contract valabil:

medley said:

cu prelungirea contractului pe 1 an sau 2 ani

Încalcă legea cu privire la dreptul consumatorului de-a rezilia oricînd vrea el. Deci clauza care interzice rezilierea e nulă.

Doi la mînă, "prelungirea contractului" e o formulare ambiguă. Se poate referi la retenție, se poate referi la termenul de valabilitate al contractului. Legea zice că ambiguitățile se interpretează în favoarea consumatorului. Deci, nu e retenție.

medley said:

În perioada minimă contractuală abonamentul ales nu poate fi înlocuit cu un altul de o valoare mai mică.

Cf. legii, furnizorul nu are voie să refuze fără motive întemeiate accesul consumatorului la servicii. Faptul că Orange vrea mai mulți bani nu e motiv întemeiat. :) N-au decît să desființeze abonamentele mici dacă vor mai mulți bani. Obligarea consumatorului să stea pe un abonament nu are absolut niciun fundament legal.

Ar fi de înțeles limitarea schimbărilor (de abonament și extraopțiuni) o dată pe lună, ca să nu te trezești că-s meseriași care-l schimbă de 3 ori pe zi. Dar nu așa.

Edited by wirespot, 09 June 2010 - 09:35.


#40
the__1

the__1

    ZaUan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,650
  • Înscris: 08.03.2006
Daca am iesit din perioada contractuala cu un abonament Delfin 8, pot trece la un abonament mai mic, eventual un Delfin 4?

#41
dyo67

dyo67

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 26.07.2006
In decembrie anul trecut si eu am facut o schimbare de abonament la un Delfin 6. M-am targuit cu tipa de la retentie si am obtinut ce vroiam (5 nr. nelimitat in Orange). Mi-a spus insa ca schimbarea abonamentului se poate face doar cu prelungirea abonamentului pe minim 1 an. Am acceptat si am intrebat-o cum voi avea garantia ca ceea ce am negociat se va si face. Mi-a spus ca ei au inregistrat convorbirea si ca aceasta tine loc de acord verbal si ca nu mai este necesara semnarea unui act aditional. Pentru ca totusi am cerut ceva scris mi-a trimis prin e-mail si actul aditional.
In situatia prezentata se poate ca acordul verbal de modificare a abonamentului sa insemne si prelungirea abonamentului cu minim 1 an. Sau cel putin asa considera ei. Joannn poate nu te-au informat cei de la Orange de asa ceva.

Edited by dyo67, 09 June 2010 - 13:01.


#42
VipeR85

VipeR85

    Il Magnifico

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,667
  • Înscris: 13.12.2006

View Postthe__1, on 9th June 2010, 10:33, said:

Daca am iesit din perioada contractuala cu un abonament Delfin 8, pot trece la un abonament mai mic, eventual un Delfin 4?
da..poti sa faci ce vrei daca ai iesit din perioada contractuala minima

View Postwirespot, on 9th June 2010, 10:31, said:

Foarte frumos, doar că ce spui tu nu are nicio valoare. Deoarece chestiile scrise pe site sau în orice chestii nesemnate nu fac parte din contract. Dacă vrei ca ceva să se aplice la un contract îl faci în două exemplare și-l semnezi.

in contract exista o propozitie care spune ceva de genul "semnand acest contract sunt de acord si cu TGC" iar odata ce ai semnat contractul se considera ca ai luat la cunostinta si acceptat acele conditii


Încalcă legea cu privire la dreptul consumatorului de-a rezilia oricînd vrea el. Deci clauza care interzice rezilierea e nulă.

se poate rezilia cand vrei tu. poti sa-ti prelungesti azi abonamentul pe 10 ani si maine sa reziliezi, dar va trebui sa platesti o suma. plata acelei sume nu inseamna ca abonatul nu are voie sa rezilieze.daca tu n-ai bani in buzunar si percepi plata unei sume ca o anulare a dreptului de a rezilia e numai treaba ta, nu trebuia sa semnezi.


Cf. legii, furnizorul nu are voie să refuze fără motive întemeiate accesul consumatorului la servicii. Faptul că Orange vrea mai mulți bani nu e motiv întemeiat. :) N-au decît să desființeze abonamentele mici dacă vor mai mulți bani. Obligarea consumatorului să stea pe un abonament nu are absolut niciun fundament legal.

Ar fi de înțeles limitarea schimbărilor (de abonament și extraopțiuni) o dată pe lună, ca să nu te trezești că-s meseriași care-l schimbă de 3 ori pe zi. Dar nu așa.
accesul al servicii nu e refuzat, ai voie sa-ti schimbi abonamentul...in sus in perioada minima contractuala si in jos dupa acea perioada. odata ce semnezi un contract acel contract e litera de lege. daca se ajunge la judecata conform codului civil si cel de procedura civila plus inca cateva principii de drept judecatorul nu are voie sa modifice intelesul si termeni contractului deferit justitiei. daca in contract se spune ca stai 2 ani la orange si daca pleci platesti...atunci platesti. asta e legea.


#43
juannn

juannn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,408
  • Înscris: 09.03.2006
Astazi am primit raspuns de la orange prin sms si email ca cererea mea a cost inregistrata cu numarul....... si ca voi primi raspunsul oficial in maxim 12 zile. Astept sa vad care e versiunea lor, poate reusesc sa revin la vechiul abonamnet daca nu.....opc.

#44
sind

sind

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,105
  • Înscris: 28.03.2007

View Postjuannn, on 9th June 2010, 19:24, said:

Astazi am primit raspuns de la orange prin sms si email ca cererea mea a cost inregistrata cu numarul....... si ca voi primi raspunsul oficial in maxim 12 zile. Astept sa vad care e versiunea lor, poate reusesc sa revin la vechiul abonamnet daca nu.....opc.
eu nu inteleg de ce te cramponezi in chestia asta
eu ma indoiesc ca in clipa in care tipa ti-a facut o oferta pe baza unui apel inregistrat a omis sa iti zica de asta - ea face asta cu zeci de clienti zilnic, ma indoiesc ca ar fi omis chiar la tine asta - insa greseala este omeneasca

cat priveste tot ce s-a scris pe acest topic, mi se pare o mentalitate tipic romaneasca
cand o companie, indiferent care e ea, iti ofera posibilitatea sa stai cu curu in fotoliu si sa faci retention, fara sa te deplasezi, romanu vine si zice ca nu a semnat, ca nu e legal, ca TCG nu e semnat

in clipa in care semnezi pe ceva sau iti dai acord verbal AI LUAT LA CUNOSTIINTA ce scris/zice acolo si gata

dar binenteles ca sunt numai baieti destepti pe forumul asta care sa fenteze ei companiile astea
eu am facut retention la telefon la vodafone si a fost super ok
as fi penibil sa contest vreodata ce mi s-a spus

dar e o chestie de mentalitate - daca poti sa te legi de un kkt si sa scapi fara sa platesti este super ok - intri in aceeasi categorie cu statul roman pe care il blamezi peste tot

#45
-Vladivostok-

-Vladivostok-

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 07.06.2010

View Postsind, on 9th June 2010, 21:45, said:

eu nu inteleg de ce te cramponezi in chestia asta
eu ma indoiesc ca in clipa in care tipa ti-a facut o oferta pe baza unui apel inregistrat a omis sa iti zica de asta - ea face asta cu zeci de clienti zilnic, ma indoiesc ca ar fi omis chiar la tine asta - insa greseala este omeneasca

cat priveste tot ce s-a scris pe acest topic, mi se pare o mentalitate tipic romaneasca
cand o companie, indiferent care e ea, iti ofera posibilitatea sa stai cu curu in fotoliu si sa faci retention, fara sa te deplasezi, romanu vine si zice ca nu a semnat, ca nu e legal, ca TCG nu e semnat

in clipa in care semnezi pe ceva sau iti dai acord verbal AI LUAT LA CUNOSTIINTA ce scris/zice acolo si gata

dar binenteles ca sunt numai baieti destepti pe forumul asta care sa fenteze ei companiile astea
eu am facut retention la telefon la vodafone si a fost super ok
as fi penibil sa contest vreodata ce mi s-a spus

dar e o chestie de mentalitate - daca poti sa te legi de un kkt si sa scapi fara sa platesti este super ok - intri in aceeasi categorie cu statul roman pe care il blamezi peste tot

Daca tu chiar ai impresia ca operatorii de telefonie mobila actioneaza 100% legal, inseamna ca traiesti pe alta planeta si nu pot sa-ti urez decat revenire cat mai rapida pe Terra! ;)

#46
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,894
  • Înscris: 25.01.2007
da. si la orange au promis ca iau telefon la fidelizare, apoi acum se fac ca ploua. au reascultat convorbirea, mi-au dat dreptate, si cu dreptatea am ramas. si cand vad cati pe aici le tin palma...

#47
juannn

juannn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,408
  • Înscris: 09.03.2006
@sind daca esti angajat orange iti inteleg frustrarea pt ca datorita acestei politici paguboase orange isi va pierde incet dar sigur clientii care se vor porta vazind cu ochii.... si de aici salarii mai mici pt angajatii orange..

----daca nu esti angajat orange inseamna ca esti si fan al unui partid tot portocaliu care baga tara in perzanie si zice ca e bine.

#48
medley

medley

    custom attitude

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,879
  • Înscris: 06.05.2005
Hai mai bine sa ne spui ce ai rezolvat inainte de a cataloga membrii de aici dupa criterii pe care putina lume le stapaneste pe deplin.
Ai primit aici destule pareri incat sa te incurajeze inteleg.
Logica, a mea si atata cat este, spune ca daca doresti beneficiile unui nou abonat, vei indeplini aceleasi conditii precum un nou abonat: 12 sau 24 luni de contract.
Singura problema pare cea legata de faptul ca ti-au mentionat sau nu ti-au mentionat telefonic faptul ca se va prelungi.
In ce priveste legitimitatea acordului verbal, lasand la o parte lucrurile invocate pe topic de a caror corectitudine m-as indoi, e bine sa astepti raspunsul lor si apoi(in functie de acesta) te poti adresa unei institutii abilitate pentru a primi o confirmare sau infirmare.
Te asteptam cand primesti un raspuns. Nimeni nu isi doreste sa nu ti se dea dreptate, atata timp cat ai dreptate.

Edited by medley, 10 June 2010 - 20:43.


#49
sind

sind

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,105
  • Înscris: 28.03.2007

View Postjuannn, on 10th June 2010, 20:31, said:

@sind daca esti angajat orange iti inteleg frustrarea pt ca datorita acestei politici paguboase orange isi va pierde incet dar sigur clientii care se vor porta vazind cu ochii.... si de aici salarii mai mici pt angajatii orange..
----daca nu esti angajat orange inseamna ca esti si fan al unui partid tot portocaliu care baga tara in perzanie si zice ca e bine.
daca voi va imaginati ca o companie multinationala vine aici in romania sa faca acte de caritate va inselati - vin sa faca bani
pe de alta parte, daca va imaginati ca scopul lor este sa va fure pe voi clienti, la fel va inselati

din pacate, foarte putini din voi probabil stati de vorba cu manageri din multinationale, indiferent ca sunt team leaderi sau manageri mai mari de departamente. daca ati face asta v-ati da seama ca pentru o multinationala care are clienti multi la nivel de milioane conteaza BUSINESSUL - eu iti dau ceva tie si te fac sa fi mnultumit si tu platesti pentru serviciul ala si pentru altele pe care eu le lansez si care iti fac cu ochiul

daca ar exista o strategie de furare a clientilor si-ar pierde toata baza si nu ar mai face bani
satisfactia clientului inseamna bani pentru companie - simplu fapt ca apar situatii ca a ta inseamna poate o eroare de angajat orange care este reparata daca exista dovezi sau o lipsa de atentie a clientului care duce la reclamatii aiurea

eu sunt subiectiv intrucat am ab din 97 sau 98 la vodafone si nu am avut ever vreo problema cu el, am facut ret la telefon si la fel. acum depinde probabil si de fiecare om in parte

problemele astea nu cred ca au legatura cu locul unde lucram....logic ca sunt multi angajati orange pe acest forum...la fel cum sunt din toate companiile, insa ce transmitem noi aici nu este un bullshit sau nu incercam sa spalam nimanui creierul...incercam sa prezentam situatia exact cum o vede compania respectiva...pentru unii e cam greu sa vada lucrurile asa intrucat sunt inca obisnuiti cu taxe si impozite sau alte institutii de stat unde esti luat la 13-14

incepeti sa credeti ca parerile clientilor au importanta si gradul lor de multumire este esential pentru o companie...insa cand se cade in latura paranoica nu are nimeni ce sa fac si cum sa multumeasca

in speranta ca nu a luat nimeni personal ce am zis va doresc bafta in rezolvarea problemelor pe care le aveti ;)

#50
juannn

juannn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,408
  • Înscris: 09.03.2006

View Postsind, on 10th June 2010, 22:35, said:

daca voi va imaginati ca o companie multinationala vine aici in romania sa faca acte de caritate va inselati - vin sa faca bani
pe de alta parte, daca va imaginati ca scopul lor este sa va fure pe voi clienti, la fel va inselati

Nu ne inselam deloc din moment ce pe forum exista mesaje ca mesajul #44; multinationalele astea vad ca incep as scrtie si nu stiu cum sa-si mai fure clientii mai tare ;)

Acesta este adevarul.

#51
crisstian

crisstian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 958
  • Înscris: 21.06.2004
1. Zici ca esti abo de 10 ani...atunci nu inteleg cum de n-ai invatat ,,sistemul orange" in atata timp; adica orange si daca iti da o ,,bomboana" automat iti prelungeste contractul.
2. Nu ca as fi de acord cu prelungirea abo la orice miscare, dar sunt multi ,,milogi" (nu e vorba de tine juannn) care daca ar primi ceva nou fara prelungirea abo, dupa 4-5 luni iar ar sari cu gura ca ei pleca-renunta, ca nu le place abo...ca vor ,,ciocolata", ,,banane" si vor si ,,protocale" si multe altele...asa ca iti dau ceva, dar un timp iti inchid gura cu prelungirea abo.
3. Asa cum ai stiut de noile abo trebuia sa iti dai seama ca odata trecut la unu din cele noi nu mai poti sa trece la un abo vechi care nu mai exista in grila de abo.
4. Pentru tine si pentru altii nu mai incheiati ,,contracte" prin telefon. Dupa ce ai stabilit telefonic ce primesti si ce platesti, ceri in scris tot ce-ai discutat telefonic dupa care fuguta la orange shop sau alta locatie, unde semnezi acordul scris. Eu asa am procedat intotdeauna pentru orice ,,tranzactie" astfel in 10 ani de abonament n-am avut probleme.
5. Desi abo orange nu e cine stie ce...ar trebui foarte multi dintre voi sa fiti un pic mai consecventi in luarea deciziilor...ai vrut abo nou...dupa care ai vrut sa te reintorci la vechiul abo...n-ai reusit atunci ai cerut un delfin mai mic... De ce n-ai cerut un delfin mai mic de la bun inceput? Ai fost cam nehotarat in privinta abo tau...
Sper sa-ti rezolve orange-ul doleanta fiindca oarecum te inteleg ca orange a incercat prin prelungirea abo se te tina ,,prizonier in retea" fara sa te anunte.
6. Acum despre Orange si angajatii sai (nu cei de pe forum :D ) ca voi sunteti conectati la realitatea de zi cu zi citind forumul...
Fata de angajatii de pe vremea Dialogului cei din prezent sunt slab pregatiti sau ignora/ascunde anumite aspecte, intentionat in timpul conversatiilor, tocmai pentru a induce clientul in eroare...cu scopul final (uneori) de a-l pacali utilizand diverse ,,momeli" (un fel de cal troian).
Pe vreme dialogului era altfel, ,,parca" toti angajatii erau clonati dupa sef. Adica cu oricare vorbeai la 411, stia ce-ti spune si ce-are de facut, si TOTI iti raspundeau la fel daca ii suna-i pe rand. Asta e...
Asa ca Orange sa-si mai revizuiasca politica...de orientare catre client...

Edited by crisstian, 11 June 2010 - 08:00.


#52
koss_x_treeme

koss_x_treeme

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 776
  • Înscris: 01.10.2007

View Postwirespot, on 8th June 2010, 15:02, said:

* Abonatul trebuie să primească toate informațiile relevante în timpul convorbirii și operatorul trebuie să poată dovedi asta.


Apreciez intenția ta dar ce spui nu e 100% corect. Faci foarte multe greșeli în fraza de mai sus.
* Prelungirea unui contract nu se poate face din oficiu ci dacă contractul prevede asta și dacă operatorul te anunță cu 30 de zile înainte.
* Rezilierea se poate face oricînd, indiferent de clauze.
* Termenul de valabilitate al contractului și clauzele "de retenție" sînt lucruri complet diferite, deși lumea le folosește la grămadă.
* Nu se face reziliere prin act adițional (dacă asta ai vrut să spui).
* Acordul prin telefon poate fi contract legal dacă s-au respectat condițiile.


Din proprie experienta Nu am primit toate informatiile relevante in timpul convorbirii sau chiar online pe site cand a fost vorba de asa ceva.
Din cate am citit in contractul vechi nu exista o asemenea clauza ca se prelungeste din oficiu totusi nu m-a sunat nimeni de la orange sa ma instiinteze inainte cu 30 de zile ca se prelungeste si nu m-a intrebat nimic.
Eu ma refeream la reziliere nu la retentie. Oricum retentia este o tampenie.. Mai bine apelezi la reziliere decat la retentie.
Am vrut sa spun ca se face prelungirea contractului prin act aditional care trebuie transcris, trimis si luat la cunostiinta lucru pe care orange nu l-a facut niciodata de cat timp sunt eu la ei.
Acordul prin telefon este egal cu 0 trebuie sa demonstrezi ca nu ai sunat tu lucru foarte usor de facut si demonstrat.

Deci uitandu-ma mai sus vad ce respecta legea carnatii de la orange si din moment ce ei nu respecta eu de ce sa respect unele tampenii care sunt scrise in monitorul oficial si declarate legi. Ete ca nu vreau si asa ar trebuiii sa faca multi. Nu le convine clauzele sau alte pacaliciuri de la orange nu platesc?? ce pot sa-ti faca te duci la alt operator si termini balciul. Dupa ce i-ai tepuit pe toti iti iei cartela si te doare in pix. Un tovaras de al meu a tepuit orangeul cu vreo 4000 de lei vodafonul cu vreo 3000,  zappul cu inca cateva mii. Cosmoteul tot la fel. :)) acum are digi  :thumbup: . Asta om destept.. Nu ca altii de se uita in legile alea le citesc reticesc si degeaba...

#53
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002

crisstian said:

care daca ar primi ceva nou fara prelungirea abo, dupa 4-5 luni iar ar sari cu gura ca ei pleca-renunta, ca nu le place abo.

Așa și? Care-i problema? De ce să fiu obligat să mențin un abonament care nu-mi mai convine?

Se pot întîmpla niște lucruri, să ai cheltuieli neprevăzute, să devii șomer, o nenorocire în familie șamd. Sau pur și simplu ți se schimbă genul de convorbiri, numerele din agendă, modul de utilizare al telefonului etc. și descoperi că abonamentul nu ți se mai potrivește.

VipeR85 said:

daca in contract se spune ca stai 2 ani la orange si daca pleci platesti...atunci platesti. asta e legea.

Te înșeli, la fel și alții. Caută te rog Codul Consumului și legea 193/2000.

Aceste legi spun ceva. Operatorii le încalcă intenționat. Consumatorii pot pleca oricînd oriunde și schimba orice abonament. Asta este legea în vigoare. Punct. Care parte nu se înțelege din această afirmație?

sind said:

daca ar exista o strategie de furare a clientilor si-ar pierde toata baza

Există o strategie de a "fura" de la consumatori. Este evident pentru oricine are ochi.

Nu-și pierd deloc baza de clienți pentru că ANPC nu are puterea să-i oprească și ei știu asta. Atîta timp cît operatorii au grijă să nu existe dovezi scrise și cad la înțelegere cu clientul, nu pățesc nimic. Plus că 90-99% dintre oameni nu-și cunosc drepturile, deci nici măcar nu ajung la ANPC.

Să privim faptele:

* Se bagă mereu la înaintare RC. Din magazin, de oriunde, ți se spune să suni la RC. Tot ce suni la RC și nu le convine se prefac că nu există (nu puteți asculta înregistrarea, nu știu cu cine ați vorbit, a greșit colegul, sunați mîine, vă sunăm noi etc.)

* Chiar dacă ceri să înceteze abonamentul ești ignorat, sau mințit că trebuie taxă, sau purtat cu vorba. Cînd în sfîrșit reușești ți se cer bani în plus (ilegal, pentru servicii neprestate) și ți se zice "aveți încredere, că vă dăm noi înapoi banii". Adică să te duci să te milogești, să umbli etc. Nu-i mai simplu să nu ți-i taxeze aiurea din start? S-a întîlnit hoțul cu prostul.

* Ți se fac o grămadă de mizerii. Înscrisul în baza de date a datornicilor este una dintre ele și este cît se poate de ilegală. Niciun operator n-are voie să dea datele tale la alt operator la modul ăsta. Plus trimis la firme de recuperare, înscris la Biroul de Credit șamd. Toate astea pot fi îndreptate dar iau mult timp.

* Cînd faci reclamație la ANPC, totul dispare în ceață. N-a vorbit nimeni cu ei la telefon, dovezi scrise nu există, contractul e perfect legal (alea două foi), "ce TCG, nu le-a interzis nimeni să rezilieze, cum o să facem așa ceva", sînt dispuși să coopereze șamd. Deci nu primesc amendă și scapă basma curată.

Adică tu susții că toată organizarea asta e pură coincidență, mici "scăpări" ale sistemului? La aproape 100% dintre abonați? :) Hai să fim serioși. Păi îți spun eu, care de zece ani am avut de-a face cu ei pe toate părțile, că și dacă respecți perfect toate regulile tot încearcă să te fure. Îi anunți cu 60 de zile înainte că reziliezi, din afara perioadei de "retenție" și ei tot încearcă să mai taxeze o lună ȘI să-ți dea amendă. Invariabil.

În zece ani am avut ocazia să fac 10-20 de rezilieri (pentru mine sau rude, prieteni). Nici măcar una singură n-a mers așa cum ar trebui, cu zero bătaie de cap. Mereu au încercat să ciupească, să tergiverseze, să mintă. Asta nu e coincidență ci planificare.

Plus că am și eu amici și cunoștințe în interiorul operatorilor. Evident, nu pot dovedi ce-mi spun ei așa că de asta nici nu aduc niciodată în discuție acest aspect. Dar nu încercați să mai pretindeți că totul e roz că sîntem pe aici și oameni care știm cum stă treaba.

#54
medley

medley

    custom attitude

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,879
  • Înscris: 06.05.2005

View Postkoss_x_treeme, on 11th June 2010, 15:43, said:

Nu le convine clauzele sau alte pacaliciuri de la orange nu platesc?? ce pot sa-ti faca te duci la alt operator si termini balciul.
Unde este operatorul de vis, la care sa portam toti, la nivelul caruia Orange-ul nu se ridica indiferent cum ar incerca sa usureze viata abonatilor(fie prin activare facila de abonamente online, de prepay-ul free, de reofertare telefonica, de reziliere telefonica sau via fax, etc) sau clientilor prepay(activare automata de optiuni ca sa nu mai planga dupa creditul pierdut ca nu s-au descurcat cu activarea la *100#, roaming activat implicit, cu reincarcarea direct cu minute, cu reincarcare directa incepand cu 1e pentru a-si permite toti, etc), unde e operatorul a carui utilizatori sa-i fie invidiati de privilegiile unice de care se bucura?
Caci aici(vodafone schimba termenii si conditiile generale, mare tzeapa!!!) nu este
nici aici(Reziliere contract., Cineva care se pricepe la contractele de tel. mobila.)
si nici aici(Disperare, reziliere contract)
Si surpriza, nici aici(Teapa programul de loialitate 'Cosmote pentru tine', clientul EXISTENT plateste mai mult decat clientul NOU)
sau aici( Atentie la facturile Cosmote !)
sau aici( HOTIE SI NESIMTIRE CRASA LA COSMOTE, Cosmote imi prelungeste fraudulos abonamentele !)
E clar ca nemultumitii, in orice privinta, tind sa exagereze. Si e ok. Dar haideti sa nu o facem si noi, cei care doar le comentam.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate