Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Despre PERUSI

- - - - -
  • Please log in to reply
20549 replies to this topic

#20287
poKeee

poKeee

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 04.05.2014
Salut! 
Incep prin a-mi cere scuze ca deschid un nou topic,dar am nevoie de ceva sfaturi pentru ca sunt incepator in cresterea perusilor ,mai ales in cazul inperecherii lor. De 3 zile am cumparat o pereche de perusi compatibila , in ziua in care i-am cumparat fostul "stapan"( sper sa ma exprim bine) mi i-a adus intr-o colivie micuta(folosita doar pentru transprtarea lor) in care ei au depus deja un ou,pe care mi l-a dat spunandu-mi ca urmeaza sa mai depuna si sa le iau o colivie adptata cu cuib si sa pun oul in cuib, asa am si facut. Astazi fetitza a mai depus un alt ou,insa l-a depus pe gratarelul custii. 
1.  Ce fac il mut si pe acesta in cuib?
2.  Va intra la ele daca termina de depus?
2.  Mai trebuie sa depuna oua?
3.  Cand le va clocii?
4.  Cum ar trebuii sa procedez tinand cont ca s-a schimbat mediul cusca si cuibul in timpul depunerii oualelor?

Multumesc anticipat!


#20288
iON29x

iON29x

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 23.02.2014

View PostpoKeee, on 04 mai 2014 - 01:02, said:

Salut!