Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
1.4 v 1.4 16V
Last Updated: Aug 19 2005 06:36, Started by
badmania98
, Jul 10 2005 20:36
·
0
#1
Posted 10 July 2005 - 20:36
Am un Seat Cordoba Vario din 2002 cu motorul de 1.4 16V. Fac apel la cunoscatori sa-mi spuna si mie prin ce se diferentiaza motorul meu fata de unul simplu 1.4. Adica e mai puternic, pot sa-l turez mai tare. Habar n-am ce sa intreb. Ideea e : cum sa ma port cu el?
|
#2
Posted 10 July 2005 - 20:43
are mai multe supape. la turatii mici nu difera de cel 8v, dar la turatii mari se folosesc si restul supapelor, ca sa poata ajunge mai mult amestec in cilindri (coeficient de umplere mai bun) care iti da mai multa putere/cuplu la turatii mari, fata de sora cu 8v.
cu alte cuvinte, mai multa siguranta in depasiri, in pante si la incarcare mare. oricum, las-o incet, n-o omori prea tare. 1.4 e la limita pentru masa acelei masini. |
#3
Posted 10 July 2005 - 20:46
addicted, on Jul 10 2005, 20:43, said: oricum, las-o incet, n-o omori prea tare. 1.4 e la limita pentru masa acelei masini. Mi-am dat seama de asta dar asa s-a nimerit sa fie. Oricum nu-s vitezoman. Ce-nseamna turatii mari la chistocul asta al meu? |
#4
Posted 10 July 2005 - 20:57
probabil peste 3000. ar trebui sa fie in cartea masinii explicat. eventual iti dai seama dupa curba de putere unde incepe sa creasca iar mai accentuat.
|
#6
Posted 21 July 2005 - 12:33
Nu in ultimul rand un motor in patru cilindri 16v consuma mai putin decat unul similar cu 8v .
|
#7
Posted 16 August 2005 - 04:30
Byt, on Jul 21 2005, 11:33, said: Nu in ultimul rand un motor in patru cilindri 16v consuma mai putin decat unul similar cu 8v . |
#8
Posted 16 August 2005 - 21:39
Da, Byt are dreptate: pentru acelasi stil de condus chiar consuma mai putin. Logic, chiar tu MGX ai spus ca are randament mai bun.
De ex, site-ul de unde se vinde kalos pe paine zice ca ala cu motor 1.4/8v are consum urban mai mare decit 1.4/16v |
#9
Posted 17 August 2005 - 11:27
Am si eu o intrebare... Pe Audi A2-ul meu am motorul VAG 1.4 16v de 75 CP.
Intr-a IV-a la 4000 rpm am 100km/h, iar intr-a V-a 140 km/h. Pe autostrada nu merg cu mai putin de 140km/h (am mers si cu 185 km/h pe ceas, constructiv manualul spune ca masina prinde 173 km/h). Asta inseamna ca de fiecare data cand prind autostrada (fie a Soarelui, fie spre Pitesti), o tin cam 45 min la 4000 rpm relativ constant. E periculos pentru motor ?! De schimbat vitezele, le schimb in general pe la 2500 - 3000 si la 4000 in depasiri, iar diferenta de turatie intre o viteza inferioara si cea imediat superioara este de aproximativ 7-800 rpm. Mai adaug ca masina incepe sa traga frumos de la 3000-3300 rpm incolo. In manual spune ca modul economic inseamna 2200 rpm (astea le-am adaugat doar ca sa stiti mai multe despre ce e cu motorul asta) Ce ma sfatuiti ? Multumesc mult |
#10
Posted 18 August 2005 - 18:15
Nu e periculos sa mergi cu un motor pe benzina la 4000 de ture, mai ales ca la motorul tau cei 75 Cp o sa-i ai doar la 5000 de ture. de unde si senzatia ca trage mai tare dupa 3300 .......
Dar sa mergi cu orice masina peste viteza constructiva declarata de producator e cam rau pentru motor daca o faci in mod constant Iar sa mesgi cu A2 cu 185 Km/h ............. nu mai fa asta |
|
#11
Posted 19 August 2005 - 06:36
cata.s, on Aug 18 2005, 18:15, said: Nu e periculos sa mergi cu un motor pe benzina la 4000 de ture, mai ales ca la motorul tau cei 75 Cp o sa-i ai doar la 5000 de ture. de unde si senzatia ca trage mai tare dupa 3300 ....... Dar sa mergi cu orice masina peste viteza constructiva declarata de producator e cam rau pentru motor daca o faci in mod constant Iar sa mesgi cu A2 cu 185 Km/h ............. nu mai fa asta Thanks for zee advice. M-am linistit Pot merge cu 150 linistit. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users