Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Culoarea galben spre rosu
Last Updated: May 20 2010 12:49, Started by
Florinbv
, May 11 2010 11:26
·
0
#37
Posted 16 May 2010 - 13:51
Florio64, on 16th May 2010, 14:38, said: L.edit; - Cred ca ai citit o alta postare a mea(Oameni care merita respect ) , in care eu am fost pe banda 3,,, ce nu am scris acolo e faptul ca eram primul la stop, am observat greseala (pe GPS) si in momentul in care am plecat de la stop am plecat direct cu semnalizare dreapta cu dorinta premeditata de a renunta de a face la dreapta in cazul in care nu voi gasi un "bun samaritean" nu am franat ca prostul "obligand sa imi permita" . Totusi in cazul in care am deranjat "urmatorii precedenti din trafic" nu cred ca ar fi asteptat 20 minute pana la urmatorul semnal verde. Aceiasi stima o situație specială e la unirii când dreapta se face de pe banda a 2-a, pentru că prima bandă e a autobuzului, care face tot timpu dreapta. deseori se găsesc gigei care fac înainte de pe banda aia. și tre să fii foarte atent. mie deseori mi s-a întâmplat să frânez ca prostu, să-i încurc pe alții. și realizez asta. dar pur și simplu la traficu din bucurești n-ai ce să faci, mai ales cu ambuteiajele, există situații în care pur și simplu nu te poți înscrie pe banda corespnzătoare virări la stânga, sau cine știe ce însă strict la obiect, în problema de față vina e 100% a celui care nu păstrează distanța regulamentară (sunt curios totuși care e această distanță în bucurești, în condții de trafic intens când se circulă bară la bară ) |
#38
Posted 16 May 2010 - 14:06
Quote însă strict la obiect, în problema de față vina e 100% a celui care nu păstrează distanța regulamentară (sunt curios totuși care e această distanță în bucurești, în condții de trafic intens când se circulă bară la bară ) Ai perfecta dreptate, asta sustin si eu si de asemeni sustin omenia dintre oameni dragul meu, ca toti mai gresim si trebui sa fim colegi. Stima si respect. |
#39
Posted 20 May 2010 - 12:49
Loox, on 11th May 2010, 15:39, said: E vina tiristului ca n-a pastrat distanta. E mai mare vina celui cu furgoneta ca nu s-a uitat la lumina verde... aia clipoceste de 5 ori inainte sa se schimbe cu galben...presupunand ca esti la 50-70 m de semafor si te uiti la verde in timp ce clipoceste, inseamna ca e foarte posibil sa se faca galben - deci cam ar trebui sa opresti; daca in timp ce e verde constant si incepe sa clipoceasca, ai inca timp - deci treci. Nota: a clipoci=a clipi = a se aprinde/stinge alternativ cel cu furgoneta n-are vina deloc deoarece: coroborand cu regula ca nu ai voie sa blochezi intersectia, ala poate sa spuna ca s-a apropiat de semafor, ar fi putut forta galbenul sa treaca, dar...bloca intersectia deoarece in fata era aglomerat... LE: da' intreb si io: tiristul nu vazu ca se facu galben? avea de gand si el sa-l forteze in ideea ca furgoneta nu frana? adica tiristul trecea pe rosu??? Edited by anknic, 20 May 2010 - 12:50. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users