Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cum a înșelat RCS&RDS clienții cu promoții false
Last Updated: May 17 2010 21:14, Started by
MV2Player
, May 03 2010 20:36
·
0
#74
Posted 13 May 2010 - 20:35
#75
Posted 13 May 2010 - 21:11
maistoru, on 13th May 2010, 14:11, said: daca era kineceler angajat rds nu mai apela la mine sa ii fac ctr de fix3g lucianteo6, on 13th May 2010, 12:05, said: Tu ori tii cu ursu' ori esti pui de urs...daca esti atat de corect cu rds(a se citi angajat rds) atunci in cazul meu cand au trecut 6 luni de la semnarea contractului si nu am nici acum instalat internetul...ce mai zici? Mai nou zilele trecute s-a dus inca un vecin sa faca contract si i s-a spus ca suntem numai 3 persoane pe scara...deci pana nu se aduna mai multi nu vom vedea noi internet de la rds.Mentalitate de roman,ce sa mai spui... Edited by kineceler, 13 May 2010 - 21:15. |
#76
Posted 17 May 2010 - 11:53
@maistoru, kineceler si ceilalti indragostiti de RDS
Am semnat un contract pentru cele 4 servicii RDS din 24 aprilie (mie au uitat, la propriu, sa-mi dea si pagina de contract in care se pare ca era trecut termenul maxim de 90 de zile) si dupa foarte multe telefoane la RC, deplasari la sediul RDS din Braila, certuri, promisiuni etc. au trimis intr-o zi, fara sa anunte in vreun fel, un baiat cu un rucsac in spate care fusese trimis sa instaleze doar TV analog (contractul meu fiind pt tv digital, internet 100 MB, tel fix, mobil ). Dupa inca o runda de discutii am reziliat contractul, folosindu-ma bineinteles de omisiunea lor in incheierea contractului. Ma felicit ca nu am renuntat la UPC, intrucat si azi as fi ramas fara serviciile cerute prin contract. RDS=o gogoasa mult prea umflata, minciuni si promisiuni fara acoperire. Si pentru cei care vor sa ma contrazica ... in Braila am destule cunostinte care au renuntat la UPC si in prezent au doar TV analog de la RDS, si asta dupa ce chiar si cele 90 de zile s-au scurs de mult. Mentionez ca nu lucrez pt UPC in vreun fel sau altul, sunt profesor, nu sunt multumit de raportul prezent pret/calitate/viteza la tv/internet de la UPC (de-asta am si vrut sa trec la RDS) dar apreciez onestitatea lor si viteza de reactie in rezolvarea plangerilor pe care au dovedit-o in multe cazuri (si nu ma refer doar la mine). Legat de UPC, la care am ramas nu din placere ci din cauza celor de la RDS care nu au binevoit sa-si achite obligatiile contractuale, sper ca se vor tine de cuvant si de data asta, si ma refer la un pliant primit cu factura in care vorbesc despre viteze la internet de 160 - 180 MB. In cazul asta chiar si la pretul pe care il platesc in prezent la ei (si care e cu mult mai mare decat cel cerut de RDS - ale caror servicii sunt sublime dar lipsesc cu desavarsire) m-as declara multumit. |
#77
Posted 17 May 2010 - 13:39
liviucrl, on 17th May 2010, 12:53, said: @maistoru, kineceler si ceilalti indragostiti de RDS Am semnat un contract pentru cele 4 servicii RDS din 24 aprilie (mie au uitat, la propriu, sa-mi dea si pagina de contract in care se pare ca era trecut termenul maxim de 90 de zile) adevarul e ca unora li se pare greu sa mai care si 2-3 anexe in mapa. |
#78
Posted 17 May 2010 - 17:24
Domnule @liviucrl, nu ți se pare normal ca părerile printre clienți să fie împărțite? Acum ce vrei să mă apuc să hulesc rds pentru că domnii aceia din brăila nu își fac treaba? Eu stau în bucurești, am întâmpinat dificultăți în accesarea serviciilor și eu aici, pot spune că am avut noroc cu forumul. Puteam să aleg oricare servicii de telecom din piață. Pur și simplu mi-am dorit aceste servicii și am umblat după ele, mi s-a părut mie că mi se potrivesc (și așa este). Da, treaba merge greu, 90 de zile este un termen mare de instalare spun și eu, dar... văzut plăcut, dacă nu plecat. Majoritatea au fugit de prețuri când au ajuns la rds, și eu am făcut așa. Dar eu știu prea bine că nu există lucru pe care să dai mai puțin decât face. Sunt anumite orașe unde treaba se mișcă mai prost decât în altele. Asta este oamenii nu sunt la fel de harnici în toate zonele geografice ale tării.
Edited by kineceler, 17 May 2010 - 17:28. |
#79
Posted 17 May 2010 - 21:10
Ma bag si eu. In Timisoara (acum 2 ani) am avut RDS telefonie mobila si Internet. Initial aveam de la Pinet care pica in fiecare zi si deja ma saturasem sa tot sun si sa ma cert cu ei. Intr-o zi vine un tip la usa si zice "avem oferta pentru studenti, fara contract de inchiriere, ieftin, tel mobil, fix, interent f ieftin..." Ce mai, o bucurie! Numai ca acel flacau, mi-a bagat o minciuna de imi venea sa-l iau in suturi pe scari. Cand am intrebat pe cat timp se face contractul, imi zice pe perioada nedeterminata.
"Cum adica, daca peste 2 luni vreau sa reziliez contractul, am voie?" "Da, fara nici o problema" La care m-a bufnit rasul si i-am aratat ca in contract scrie 2 ani. La care, replica geniala: "Frate, lasa contractul, crede-ma pe mine ce iti spun!" Norocul lui a fost ca oricum vroiam net de la RDS, am cunostinte care sunt multumiti si mi-au recomandat. Si la mine au intazitat cu instalarea vreo 2 luni si nu mi-a placut faptul ca nici macar nu au pus cablurile pe langa hol, prinse cu capse, frumos. Se vedea ca nu au nici un chef. In fine, drept vorbind netul a mers cam naspa in prima luna, pica destul de des si de fiecare data cand sunam ziceau ca stiu despre ce e vorba, au mai primit sesizari si sunt lucrari. Ok, m-am enervat, mi-am zis ca asta e, m-am tapit. Dupa o luna nu am mai avut nici un fel de problema. Telefonia imi merge ok, desi sa spun sincer folosesc rar RDS-ul pentru ca am Orange cu min nationale si net. In plus, cei de la serviciul clienti chiar mi s-au parut in regula. Mereu cand am sunat au fost politicosi si au incercat sa ma ajute. De cateva ori au si revenit cu telefon sa vada daca s-a remediat problema. Pai scuzati-ma, cum sa nu mi se para ok cand in Vinerea Mare la 8 seara sun la Serviciul Clienti si o rog pe o tipa sa ma ajute sa intru pe net prin wireless-u de la ei? Si m-a ajutat fara nici o problema si cand i-am cerut scuze ca o sun la ora aia, imi zice ca nu e nici o problema si ca asta e meseria ei. Iar daca apare ceva sa sun fara probl. De aproape o jumatate de an stau in Bucuresti si am net si cablu tv de la RDS si nu am nimic sa le reprosez. Stau in Aviatiei. Am avut si UPC si Romtelecom. Dar cred ca RDS renteaza mai mult, mai ales ca raport calitate/pret/servicii. Deci una peste alta au de la mine: |
#80
Posted 17 May 2010 - 21:14
Ofertă pentru studenți? Ce inventivi sunt românii... Dar cu o ochi pe site scapi de astfel de persoane rapid.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users