Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
ATENTIE RDS&RCS !
#19
Posted 14 March 2010 - 09:00
Ținând cont că nu au trecut cele 90 de zile, nu prea are rost să suni la ei sau să faci sesizare la ANPC pentru că o să ți se spună că nu există prevederi contractuale care să nu fi fost respectate de operator.
Soluțiile au fost evidențiate și de cei care au postat mai sus: - un abonament de net mobil cu modem USB de la concurență (găsești la Orange, Vodafone, Romtelecom o mulțime de abonamente în funcție de nevoile tale de comunicare); - activarea netului mobil pe telefonul Digi și așa împuști 2 iepuri dintr-o lovitură: cu 10 lei ai net și pe mobil dar și pe laptop dacă folosești mobilul ca modem USB. @sor1, E week-end. Ajungi repede din Berceni în Titan. E frumos afară. Sau tu mergi doar pe jos și te rezumi la strada ta, deși ai nevoie să ajungi în altă zonă? |
#20
Posted 14 March 2010 - 09:19
maistoru, on 13th March 2010, 21:58, said: mi se pare numai mie ciudat ca cei care au scris cele mai multe mesaje, inclusiv initiatorul, au conturi de mult timp insa au foarte putine posturi, si alea pentru a injura rds-ul ???? Uite ca eu am posturi mai multe si vechime si vreau sa injur RDS-ul.N-am vazut in viata mea "companie" ata de neserioasa si prost organizata. Eu mi-am facut contract in ianuarie pentru oferta "4 la pret de 2".Am specificat instalare in 20 feb. In 20 feb, am mers la sediu ca sa iau legatura cu echipa de instalare , sa stabilim ora aprox. cand vor veni. Well.... nimeni nu avea habar ce echipa are zona mea, cine va veni, nu puteau sa-mi dea un numar de telefon , nu puteam sa vorbesc cu responsabilul cu "organizarea" echipelor... nimeni nu stia nimic.Sa mor eu daca am vazut vreodata un angajat mai prost ca aia de la RDS. Nici macar la stat, la primarie, la posta n-am vazut asa ceva.Orice intrebare pusa unei persoane de la birourile alea avea invariabil raspuns "nu stiu", "n-avem cum" , "nu se poate" , "asteptati acasa poate or sa vina.."...etc. Asta a fost primul contact cu realitatea RDS/RCS. Partea a 2-a. Reclama mincinoasa. Imi face UN contract pentru 4 servicii - tv, internet, tel fix, tel mobil(cu echipamentele asigurate de ei).Primesc 2 servicii, doar tv si internet. Telefoane nu sunt in stoc.Cand vor primi? Acelasi raspuns : "nu stim", "poate saptamana asta"...Cum se vor da cele primite? "Primul venit primul servit". Deci eu, client care bag banu` in buzunaru` RDS/RCS, sunt prostit pe fata ca voi primi telefonie , apoi mi se spune ca voi primi , daca am timpu` si vointa necesara ca sa-i f*t la cap in fiecare dimineata. Le-am scris mailuri - raspunsurile lor, standard: " contractul dvs de telefonie nu este introdus inca in sistem" (cum naiba nu e, daca am un singur contract pentru 4 servicii, iar cele de TV si internet sunt functionale?) si " nu avem terminale in stoc, facem toate eforturile sa aprovizionam" ( adica ii doare in cur de client, ca or sa aduca la pastele cailor). Eu le fac cat de curand reclamatii peste tot, ANPC pentru nerespectarea contractului , consiliul concurentei pentru reclama mincinoasa. In loc sa dea banii pe terminale ca sa fie clientii multumiti, prefera sa dea pe amenzi. Asta e.... |
#21
Posted 14 March 2010 - 09:29
florinel, on 14th March 2010, 09:19, said: Uite ca eu am posturi mai multe si vechime si vreau sa injur RDS-ul.N-am vazut in viata mea "companie" ata de neserioasa si prost organizata. Eu mi-am facut contract in ianuarie pentru oferta "4 la pret de 2".Am specificat instalare in 20 feb. In 20 feb, am mers la sediu ca sa iau legatura cu echipa de instalare , sa stabilim ora aprox. cand vor veni. Well.... nimeni nu avea habar ce echipa are zona mea, cine va veni, nu puteau sa-mi dea un numar de telefon , nu puteam sa vorbesc cu responsabilul cu "organizarea" echipelor... nimeni nu stia nimic.Sa mor eu daca am vazut vreodata un angajat mai prost ca aia de la RDS. Nici macar la stat, la primarie, la posta n-am vazut asa ceva.Orice intrebare pusa unei persoane de la birourile alea avea invariabil raspuns "nu stiu", "n-avem cum" , "nu se poate" , "asteptati acasa poate or sa vina.."...etc. Asta a fost primul contact cu realitatea RDS/RCS. Partea a 2-a. Reclama mincinoasa. Imi face UN contract pentru 4 servicii - tv, internet, tel fix, tel mobil(cu echipamentele asigurate de ei).Primesc 2 servicii, doar tv si internet. Telefoane nu sunt in stoc.Cand vor primi? Acelasi raspuns : "nu stim", "poate saptamana asta"...Cum se vor da cele primite? "Primul venit primul servit". Deci eu, client care bag banu` in buzunaru` RDS/RCS, sunt prostit pe fata ca voi primi telefonie , apoi mi se spune ca voi primi , daca am timpu` si vointa necesara ca sa-i f*t la cap in fiecare dimineata. Le-am scris mailuri - raspunsurile lor, standard: " contractul dvs de telefonie nu este introdus inca in sistem" (cum naiba nu e, daca am un singur contract pentru 4 servicii, iar cele de TV si internet sunt functionale?) si " nu avem terminale in stoc, facem toate eforturile sa aprovizionam" ( adica ii doare in cur de client, ca or sa aduca la pastele cailor). Eu le fac cat de curand reclamatii peste tot, ANPC pentru nerespectarea contractului , consiliul concurentei pentru reclama mincinoasa. In loc sa dea banii pe terminale ca sa fie clientii multumiti, prefera sa dea pe amenzi. Asta e.... Florinele...esti norocos daca in Roman ai internet instalat dupa 1 luna sau 2....eu astept de pe 21 octombrie 2009 echipa de instalare si tot degeaba.Ai dreptate cata nesimtire exista la acei angajati rds...dau din umeri si se uita la tine de parca i-ai cere pe mama-sa ...si tu de fapt ceri sa vina sa instaleze internetul! Sa nu aud termenul de 90 de zile ca a fost depasit de mult.Da am citit in contract si scrie 90 de zile..dar au trecut 5 luni aproape...si tot dau din umeri ... |
#22
Posted 14 March 2010 - 10:25
maistoru, on 13th March 2010, 21:58, said: mi se pare numai mie ciudat ca cei care au scris cele mai multe mesaje, inclusiv initiatorul, au conturi de mult timp insa au foarte putine posturi, si alea pentru a injura rds-ul ???? florinel, on 14th March 2010, 09:19, said: Eu le fac cat de curand reclamatii peste tot, ANPC pentru nerespectarea contractului... |
#23
Posted 14 March 2010 - 10:29
#24
Posted 14 March 2010 - 10:41
MV2Player, on 14th March 2010, 09:39, said: Inside_spy - Daca tot faci pe serviciul P.R., poate ma ajuti si pe mine: Pot face cere sa primesc si numar GSM la cartela Digi Net, sau cartela Digi Net nu suporta alocarea de nr. GSM ?, adica, vreau sa trec de la 15 ron abonamentul > la 10 ron netul + 2 euro functia GSM Nu înțeleg ce GSM vrei tu să primești de la Digi, care e o rețea exclusiv WCDMA. Dacă vrei să treci de la 15 RON la 10 RON + 2 euro cred că poți rezilia abonamentul de 15 RON și încheia unul nou de 2 euro la care adaugi netul de 10 RON. Mai bine mergi la o casierie și te lămurești. recul, on 14th March 2010, 10:29, said: atunci faptul ca postezi in continuare fara probleme , inseamna ca sunt firma serioasa, nu? |
#25
Posted 14 March 2010 - 11:34
inside_spy - Stop, ma îndoiesc ca nu întelegi ce vreau sa spun, Digi NET = Cartela din modemul USB - fara functia GSM (nu poti întia apel, nu ai numar de telefon alocat), Digi Tel = cartela din telefon - functia GSM activa, numar alocat + internet mobil
Pot sa fac trecerea respectiva, fara sa îmi bage pe gât telefonul GSM? Edited by MV2Player, 14 March 2010 - 11:35. |
#26
Posted 14 March 2010 - 11:42
soft0811, on 14th March 2010, 10:25, said: Cum s-a spus si mai sus: ce anume nu au respectat din contract, daca ei se angajeaza ca iti instaleaza serviciile in maximum 90 de zile? Unde mai pui ca exista (din cate imi aduc aminte) o clauza care poate prelungi aceasta perioada... Nu zic ca e normal sau confortabil pentru client, dar nu stiu pe ce baza faci reclamatia la ANPC... Pai la sfarsitul lui aprilie expira perioada de 90 de zile. Pe ce baza fac reclamatie? Pe baza faptului ca au facut o promotie mincinoasa in care spun ca iti instaleaza 4(patru) servicii, insa de drept instaleaza doar 2, iar restul nu(ca n-au terminale).Nu ma intereseaza scuzele lor, odata ce iesi pe piata cu o promotie, se presupune ca ai facut un studiu de piata si stii cam la ce numar de instalari sa te astepti. E ca si cum ai merge sa cumperi un Logan la promotie - promotia insemnand ca ai 2 airbag + mp3 player - iar in realitate ai primi doar un logan chel, urmand ca aibag-urile si mp3 playerul sa fie instalate candva, fara nici o certitudine daca si cand se va intampla acest lucru. |
#27
Posted 14 March 2010 - 11:44
MV2Player, on 14th March 2010, 11:34, said: inside_spy - Stop, ma îndoiesc ca nu întelegi ce vreau sa spun, Digi NET = Cartela din modemul USB - fara functia GSM (nu poti întia apel, nu ai numar de telefon alocat), Digi Tel = cartela din telefon - functia GSM activa, numar alocat + internet mobil Pot sa fac trecerea respectiva, fara sa îmi bage pe gât telefonul GSM? florinel, on 14th March 2010, 11:42, said: E ca si cum ai merge sa cumperi un Logan la promotie - promotia insemnand ca ai 2 airbag + mp3 player - iar in realitate ai primi doar un logan chel, urmand ca aibag-urile si mp3 playerul sa fie instalate candva, fara nici o certitudine daca si cand se va intampla acest lucru. Edited by kineceler, 14 March 2010 - 11:46. |
#28
Posted 14 March 2010 - 12:02
kineceler - Un copil de 6 anii întelege ce am vrut eu sa spun, mai are rost sa facem discutie aiurea ?
În nici un caz nu vreau sa mai fac contract cu RDS în care sa îmi livreze ceva echipamente la suprapret, nu am chef sa mai pierd timpul vânzând echipamentele de super calitate primite de la RDS, înjuram reteaua din cauza modemurilor USB, cum am bagat cartela în telefon, alta lume, pacat ca trebuie sa îmi pierd timpul vânzând chinezariile de la RDS, macar putin respect din partea RDS > pentru client nu ar strica, ca doar imi platesc abonamentele la timp, nu cred ca face RDS opere de caritate sa îmi lase serviciile active daca nu platesc Nici nu suport sa trec pe lânga casieriile RDS, da sa mai intru acolo, nu are rost, ce sa întreb, daca au terminat 12 clase, daca stiu ce sunt alea "bunele maniere", a cui pila este , etc... Toate cele bune |
|
#29
Posted 14 March 2010 - 12:04
Nu se înțelege nimic. Un copil de șase ani știe diferențele între gsm, cdma, widecdma, hspa. End of discussion.
Edited by kineceler, 14 March 2010 - 12:07. |
#30
Posted 14 March 2010 - 12:20
Kineceler - Un copil de 6 anii cred ca recunoaste repede un fanatic RDS , urasc fanatismul asta RDS, daca RDS era cine stie ce firma, livra serviciile la un nivel mediu, avea toata stima mea (pe lânga banii), dar când vad ca eu "client" îmi fac îndatorirea (platesc) si RDS uita sa îsi respecte clauzele contractuale, cred ca s-a spus deja totul despre firma asta, au un singur lucru bun: tarifele, în rest: calitate 0, seriozitatea 0, promptitudine 0, profesionalism 0, doar când aud "angajat RDS" = 0 pe pile (de la RDS am aflat asta, colegialitatea...), daca eu ma folosesc de serviciile RDS, asta nu însemna ca automat ma apuc sa laud aiurea, sa închid ochii ca televiziunea pica cam des, etc..., nici nu mai stiu din ce an sunt client RDS, cred ca de când au aparut la mine în oras, am avut un -0 beneficiu client, în schimb ca toata lumea, am avut destule belele cu RDS > din partea lor, ca din partea mea, dau banii, astept serviciul, nu îmi este asa de dor de RDS sa îi caut pe la casierie
Edited by MV2Player, 14 March 2010 - 12:26. |
#31
Posted 14 March 2010 - 12:55
florinel, on 14th March 2010, 09:19, said: Am specificat instalare in 20 feb. mv2player - ai mai inteles cum e cu "functia GSM"? Mai explicam? Edited by burgher, 14 March 2010 - 12:56. |
#32
Posted 14 March 2010 - 13:09
Instalarea s-a specificat 20 februarie la momentul semnarii contractului.S-a facut in 20 februarie(dupa bataia de cap cu "nu stiu, sa vedem, poate, etc), dar, doar pentru 2 servicii din 4. Pentru restul o sa astept sa fiu contactat pana la expirarea termenului de 90 zile.Evident, nu platesc nici macar o factura, pana ce nu instaleaza toate serviciile conform contractului.Cum expira, cum ii ard cu reclamatii.
Nu va inteleg pe astia care sustineti o firma sau un produs cu atata vehementa, chiar daca firma sau produsul sunt de rahat....Uite de aia suntem cu 50 de ani in urma altor popoare, ca aia iau atitudine cand nu le convine ceva.La noi e plin de pupaciosi "legalisti" carora li se pare ca orice reclamant are vreun interes sa denigreze. Daca rds/rcs era OK, nu erau atatia nemultumiti si punct.Insa, au acaparat o mare parte din piata cu reclama mincinoasa si acuma nu mai fac fata(a se citi ii doare in cur). |
#33
Posted 14 March 2010 - 14:00
@MV2Player,
Tu ai cumpărat modemul USB înainte să apară oferta cu netul pe telefon și acum vrei să scapi cumva de modem și să transferi netul pe un număr de Digi Mobil (voce only)? Dacă da, mi-e greu să cred că poți face așa ceva la vreun operator... |
|
#34
Posted 14 March 2010 - 14:18
inside_spy - Am vândut de mult modemul USB, am facut trecerea pe Digi Net cu un plan de recuperare a investitiei, nu îmi sta în fire sa dau banii aiurea
Eu întrebam daca se poate face modificare, "mi-e greu sa (cred ca (pot, i face as, a ceva la vreun operator" , vad ca sunt câteva persoane pe aria "GSM/CDMA & Telecomunicatii " , care trebuie neaparat sa laude RDS cu orice ocazie, pe mine ma intereseaza pe RDS, ai zis NU, este Ok, Mc pentru raspuns, am contract pe 12 lunii cu RDS > nu regret alegerea, înca nu au rasarit alte oferte la concurenta |
#35
Posted 14 March 2010 - 14:30
N-ai pentru ce.
Dar nu mai calcula chiar totul la sânge (mi-a plăcut asta cu "planul de recuperare a investiției" ), îmi aduci aminte de un nene pe care l-am văzut acum câteva zile la Carrefour calculând prețul produselor cu ajutorul mobilului pentru a se încadra într-un anumit număr de tichete de masă și care la un moment dat i-a zis soției: "Nu luăm chestia X, fiindcă după aia trebuie să dăm 6 lei diferență față de bonuri". |
#36
Posted 14 March 2010 - 14:47
Eu am zis de multa vreme ca RDS ar trebui sa renunte sa dea numai echipamente moca.
Ar trebui sa existe optiunea ca omul sa plateasca echipamentul si sa il primeasca pe loc. (sigur ca celor obisnuiti cu moca nu le-ar conveni sa plateasca ci ar constata ca mai bine stau si asteapta - mereu cand e vorba de mocangeala coada e lunga in romania si e greu sa ii multumesti pe toti) La o adica cu cei 2 euro cat costa netul mobil, isi recupereaza costurile cu modemul in vreo 2 ani de zile probabil. Edited by onlyone, 14 March 2010 - 14:48. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users