Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
atomizoare (suflante de stropit)
Last Updated: Jun 06 2023 21:07, Started by
clespet
, Jan 19 2010 20:34
·
14
#829
Posted 01 May 2015 - 10:10
Buna ,
Am nevoie de putin ajutor . fapt pentru care multumesc anticipat. Detin un A 103 . are 3 ani dar cca 10 ore de functionare . anul acesta a mers cca 2 ore si : - benzina are , - scantei ( bujie buna ) are -curat dar nu porneste nici cu flori , ce sa-i mai fac ?? |
#830
Posted 01 May 2015 - 10:34
Banuiesc ca ai benzina proaspata si nu de cateva luni...bujia e umeda sau nu?daca nu verifica traseul de alimentare.. daca citesti mai in urma topicul ,mai erau colegi care pateau la fel si gaseau problema pe la carburator: de la benzina proasta ..se mai blochiaza una alta pe acolo(plutitorul de ex)
Ciocaneste un pic in carburator e un truc care mai tine cateodata ...investighiaza pana dai de problema Si daca ai o cunostinta priceputa apeleaza la ea |
#831
Posted 01 May 2015 - 13:25
Ma bazez si pe propria experienta ,
Mai am in dotare LC 90 , motocoasa . sunt obisnuit cu motoarele in 2 T . Dar efectiv la A 103 , nu inteleg , in timpul stropirii sa scazut puterea pana sa oprit , am verificat tot , sau aproape tot . cu efort - un tricou ud , am reusit sa-l pornesc . Mergea bine . avea relantiu bun nimic deosebit . L-am oprit si gata sa facut MAGARUS . Asta-i problema . PS . Bujie buna , uscata , distanta electrod 0.5 mm . |
#832
Posted 01 May 2015 - 16:41
Bujie uscata .. amestecul nu ajunge in cilindru(parerea mea)suspectez carburatorul(uita te sa nu se fi intepenit ceva pe acolo
Incearca si cu alta bujie |
#833
Posted 01 May 2015 - 17:29
Verifica intrarea benzinei in carburator;eu azi dimineata ,a trebuit sa demontez capacul carburatorului si sa constat ca este blocat cuiul poantou .Dupa deblocare si curatare,porneste foarte usor.
Distanta la bujie trebuie sa fie 0,7-0,9mm. |
#834
Posted 01 May 2015 - 22:33
willrock banuieste corect? De cand ai cumparat benzina? De cat timp ai facut amestecul?
Incearca cu bezina proaspat achizitionata si s-ar putea sa ai o surpriza placuta! |
#835
Posted 03 May 2015 - 17:28
bur_bur58, on 01 mai 2015 - 13:25, said:
Ma bazez si pe propria experienta , Mai am in dotare LC 90 , motocoasa . sunt obisnuit cu motoarele in 2 T . Dar efectiv la A 103 , nu inteleg , in timpul stropirii sa scazut puterea pana sa oprit , am verificat tot , sau aproape tot . cu efort - un tricou ud , am reusit sa-l pornesc . Mergea bine . avea relantiu bun nimic deosebit . L-am oprit si gata sa facut MAGARUS . Asta-i problema . PS . Bujie buna , uscata , distanta electrod 0.5 mm . Incercati cu un "spritz" de benzina cu siringa direct in cilindru , pe la bujie... |
#836
Posted 04 May 2015 - 08:54
podar_ioan, on 03 mai 2015 - 17:28, said: Incercati cu un "spritz" de benzina cu siringa direct in cilindru , pe la bujie... DACA GASITI BUJIA USCATA DUPA CE ATI "DAT LA SFOARA PANA ATI UDAT TRICOUL" sunt probleme cu admisia de carburant in motor: 1. Daca aveti robinet pe benzina, cel mai adesea este cu bila, se poate misca maneta in bila, da senzatia ca este pe deschis, dar el este inchis; 2. Daca aveti filtru "plutitor" in ezervor benzina, acesta este o pastila ceramica, se poate colmata/bloca in gume de la uleiul folosi sau impuritati. Trebuie schimbat, nu prea se poate curatza; 3. Verificati ca aveti "traseu" de carburant, adica , daca actionati pompitza de amorsare traseu, aveti "retur" de carburant; 4. Verificati cuiul POANTOU + plutitor din carburator si arculetul acestuia, se pot bloca in rugina/mizerie, se pot decalibra sau sari de pe pozitie. Cand desfaceti capacul carburatorului, verificati ca gasiti sau nu benzina in el... ar trebui sa fie, altfel vezi si punctele 1. si 2. La strangere capac carburator, cu atentie la garnitura de etansare. Verificati anterior duzele/jiglerele de circulatie aer si benzina, refaceti reglajele "la surub" cum au fost anterior. Verificati si "muzicutza" supapa de blocare retur amestec aer/carburant dinspre cilindru spre carburator 5. Clapeta de acceleratie ramasa pe maxim deschis (desfacut cablul sau maneta)... Pornirea se incearca practic "fara shoc", deci fara supraalimentare initiala; 6. Filtru de aer admisie complet blocat in praf si ulei... trebuie curatzat; 7. Foarte rar se intampla ca, pe vreme rece (3-5 GCelsius) si foarte umeda (peste 80% relativa) sa se produca JIVRAJ, formarea de gheatza la admisia aer/carburant, se blocheaza traseul si nu se mai face alimentare. Curatati carburatorul cu carpa uscata, tineti aparatul la caldura (peste 20GC cateva ore) apoi incercati o pornire la "interior"; 8. Cand trageti de "sfoara" ar trebui sa mearga greu, comparativ intre cazul cu bujia montata si cu ea scoasa. Daca nu este diferentza... este grav, nu exista compresie, probleme mecanice grave la motor; Daca ati facut toate acestea si tot nu functioneaza "magarusul", rog sa anuntzati sa incercam si cate ceva pe partea "electrica". Va urez succes! bbbgeorgebbb |
#837
Posted 08 June 2015 - 20:03
salutare ! Am o problema la un A 103 S, acum vreo 3 saptamani am bagat ulei in amestec ceva mai mult decat trebuia cu vreo 10-15% ,fara intentie, am vazut ca face figuri , i-am dat benzina afara si i-am bagat alta cu amestec corect .......i-am curatat si bujia ,iar astazi am stropit o livada si vad ca tot mai face figura ,mi s-a oprit in mers de vreo 4, 5 ori , asta dupa ce sa incalzit bine ,cam dupa a 2 transa de solutie.... e posibil sa mai fi ramas ceva mizerie prin carburator pe undeva , sa-l curat ? ce sa-i fac ?
|
#838
Posted 08 June 2015 - 20:18
15% adică 150ml ulei la un litru de benzină ?
Cam tare-ţi tremură mâna Demontează carburatorul, ai numai două șuruburi iar jiglerul este chiar pe centru. Verifică-l, nu ia mai mult de câteva minute toată operaţiunea. Şi cuiul poantou verifică-l, dacă tot ai carburatorul desfăcut. |
|
#839
Posted 08 June 2015 - 20:48
scaiba, on 08 iunie 2015 - 20:18, said:
15% adică 150ml ulei la un litru de benzină ? Cam tare-ţi tremură mâna Demontează carburatorul, ai numai două șuruburi iar jiglerul este chiar pe centru. Verifică-l, nu ia mai mult de câteva minute toată operaţiunea. Şi cuiul poantou verifică-l, dacă tot ai carburatorul desfăcut. ok, merci......... la un bidon de 2,5 L benzina am bagat 72,5 ml in loc de 62,5 |
#841
Posted 08 June 2015 - 21:18
Raul80_AG, on 08 iunie 2015 - 20:48, said:
...la un bidon de 2,5 L benzina am bagat 72,5 ml in loc de 62,5 Caută-l oleacă de mizerie în carburator și va fi perfect Rurisul cela. Amu' înţelegi matale cum îi cu perfectul ăsta, şi io-mi mai zăpăcesc ceva vreme cu 103-ul meu, da' pân' la urmă nu-i după cum vrea el @Raul80_AG: Îmi permit o mică rugăminte: nu mai cita dacă postul este imediat după cel căruia-i răspunzi, se îngreunează citirea. Mulțam fain ! |
#842
Posted 09 June 2015 - 08:33
Dle. Raul_80 AG,
Am citit ce au spus si ceilalti la intrebarea dvs. Totul este corect ! Mai trebuie si urmatoarele, daca nu ati rezolvat, inca, problema: 1. Daca motorul se opreste (cu unele rateuri) numai dupa ce se incalzeste bine, asta cam seamana a bujie fisurata fin la izolatorul electrodului central. Schimbati bujia si aveti grija la distantza fixata (0,5 - 0,7 mm); 2. Curatzarea bujiei se face prin ARDERE PE FLACARA ARAGAZ PANA NU MAI IESE FUM DIN EA, doar a zonei electrozilor, tinuta cu clestele de MOTZUL bujiei si rotita permanent. Apoi, la racire se curatza mizeria (calamina) cu perie de par si alte materiale moi (lemn, plastic, textolit) ... nu cu METAL , care la sa urme pe izolator pe care va CONTURNA SCANTEIA; 3. Capacul carburatorului/garnitura poate ca nu este bine strans si, la dilatare... trage aer fals...lipsa alimentare corecta...oprire; 4. Benzina veche (tinuta in recipient cu mult aer in el) iar amestecul este facut FARA A SE MIXA BINE BENZINA CU ULEIUL anterior turnarii in rezervor aparat; Dupa ce verificati toate acestea, daca problema persista....mai ramane partea de APRINDERE ! Nu stiu cum are aprinderea aparatul dvs. dar daca este de tipul "ELECTRONICA"... aceasta da probleme cand aparatul se supraincalzeste. Verificati si traseul de "RACIRE" a motorului, ghidajele de aer, sicane etc. Nu uitati ca, dupa ce rezolvati problema, sa o publicati pe FORUM deoarece... se pot invatza multe din experientzele altora si... fiecare aparat are "chichitzele" lui, care pot iesi mult din tiparele cunoscute! Va urez succes! bbbgeorgebbb |
#843
Posted 09 June 2015 - 21:15
Interesant .... varianta cu benzina veche cade , nu am ars-o pe aragaz bujia ,dar cred ca am sa pun alta noua pana la urma . Multumesc pt sfaturi !
Sunt plecat din localitate zilele astea ,dar am sa stau de el undeva pe final de saptamana , iar urmatoarea stropire am s-o dau peste 2 saptamani si vom vedea atunci cum se comporta . |
|
#844
Posted 25 June 2015 - 22:12
Buna seara stimati colegi de pomicultura , de doua zile va citesc comentariile si vad ca sunteti specialisti ; m-ati convins cu atomizoru" , vreau sa-mi iau un Straus de 14 litri .Mai are cineva modelul asta ? E ceva de capul lui ? Multumesc si astept parerile voastre .
|
#845
Posted 26 June 2015 - 12:39
Am eu, merge bine dupa mici improvizatii. Stropeste pana la 5 m inaltime si motorul mi se pare bun. Si parca dintre chinezarii are pretul cel mai mic.
Spor |
#846
Posted 27 June 2015 - 09:37
sandel1, on 26 iunie 2015 - 12:39, said:
Am eu, merge bine dupa mici improvizatii. Stropeste pana la 5 m inaltime si motorul mi se pare bun. Si parca dintre chinezarii are pretul cel mai mic. Spor Dle. Sandel 1, Din putinele date de pe NET rezulta ca aparatul Atomizor Straus 14 L are ambreiaj automat, deci cupleaza turbina, lent (nu brutal, a altfel ar fi CUPLAJ automat) la o anumita turatie. Va rog sa aveti amabilitatea de a imi comunica urmatoarele, spre stiinta mea, dar si a altora: 1. Turatia de ambreiere este reglabila cumva? 2. O data ambreiata/pornita, suflanta mai debreiaza la scaderea turatiei sau ramane cuplata pana la oprirea totala a motorului ? 3. In cazul in care suflanta se debreiaza la o anumita turatie, cum se face racirea motorului in functionare ? Are cumva o alta suflanta (paleti/turbina/ventilator) inainte de ambreiaj, care se invarte tot timpul si asigura racirea chiar cand nu merge suflanta cea mare? Aparatul este anuntat cu APRINDERE ELECTRONICA. Ati remarcat ceva deosebit intre pornirea LA RECE si pornirea LA CALD (sub 1/2 ora de la ultima functionare) a motorului? La cele la care am mai lucrat eu, pornirea la rece se face cu 3-4 "sfori" FARA SOC (fara supraalimentare) , apoi se pune socul si dau inca o sfoara-doua si porneste. La cald, pornirea se face FARA SOC, la maxim doua sfori si accelerare imediata. Daca nu se respecta aceste doua proceduri, se uda bujia si... trebuie uscata, altfel nu mai porneste. Este aceeasi situatie si la aparatul dvs. ? Prin documentatii nu se prea vorbeste despre aceasta, nici macar la o drujba Husqvarna, la care...deh! avem pretentii ! Ar fi interesant de stiut CE IMPROVIZATII ati facut la aparat si pentru ce au fost necesare. Banuiesc ca nu cele clasice (strangeri/etansari de furtune, garnituri, suruburi si coliere) cu care ne-am obisnuit la orice aparat si ...fara de care nici nu putem spune ca "ne cunoastem scula " pe are am dat banii. Va multumesc anticipat ptr. orice raspuns ! bbbgeorgebbb |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users