Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Salarii compensatorii?

Recomandare service in Slatina pe...

De unde cumparati piese de schimb...

Iesirea din coproprietate
 Mouse wireless ergonomic cu bater...

Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...
 Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...
 Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...
 

RDS vs. UPC vs. Romtelecom

- - - - -
  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#19
mxmx

mxmx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 821
  • Înscris: 15.01.2010
Orice inafara de UPC. Nici macar pe gratis nu mi-as pune UPC.  :curse:

#20
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postlafayette, on 18th January 2010, 20:48, said:

UPC fara discutii
calitate ca in strainatate..cablu digital cu stb DVR HD, internet, telefonie..
impresionant.

RDS :peacefingers:

#21
Bukovina

Bukovina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,139
  • Înscris: 24.09.2009
Gata, cred ca sunt suficient de multe posturi ca sa se convinga omul ce sa aleaga. si eu il sfatuiesc sa-si puna RDS cu conditia sa aiba acces la fiberlink :)

#22
ClaudiuGG

ClaudiuGG

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 13.02.2009
RDS Fiberlink! Nu exista termen de comparatie intre acesta si celialti doi. Cine iti recomanda altceva ori e rau intentionat fie are cu totul alt interes.

#23
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007
RTC ,indiscutabil ! sunt profesionisti si singurii cu reteaua trasa prin subteran,suport tehnic superior ,stabilitate si calitate a serviciilor .in functie de zona in care doresti serviciile (daca te afli in aria de acoperire)poti beneficia simultan de 3 servicii pe cele 2 banale sarme de cupru.uitam :preturile sunt rezonabile si reflecata calitatea serviciilor.upc am avut la tv si nu mai vreau, acum testez rds pe voce fixa si mobila si deja si-au dat cu stangu-n dreptu a doua oara in 2 luni.

#24
Bukovina

Bukovina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,139
  • Înscris: 24.09.2009

View Postunchiujim, on 18th January 2010, 23:10, said:

RTC ,indiscutabil ! sunt profesionisti si singurii cu reteaua trasa prin subteran,suport tehnic superior ,stabilitate si calitate a serviciilor .in functie de zona in care doresti serviciile (daca te afli in aria de acoperire)poti beneficia simultan de 3 servicii pe cele 2 banale sarme de cupru.uitam :preturile sunt rezonabile si reflecata calitatea serviciilor.upc am avut la tv si nu mai vreau, acum testez rds pe voce fixa si mobila si deja si-au dat cu stangu-n dreptu a doua oara in 2 luni.
spune-i si cat il costa abonamentele lunare.

#25
ClaudiuGG

ClaudiuGG

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 13.02.2009
Ar fi mult mai util daca recomandarile ar fi facute pe chestii si diferente palpabile, recomandari subiective putem face toti

De exemplu am abonamentul de 39 de lei la internet fiberlink in care am asa:

O conexiune la internet prin cablu UTP (deci fara modem si alte magarii) de 100Mbs, download-ul este in general de 8-9 MBs (pot dovedi cu teste de viteza, screnshot, ce vreti, daca e cazul)
O linie de telefonie fixa cu abonament gratuit, telefon fix in custodie si convorbiri nemilitata in reteaua fixa si mobila, 2 centi spre romtelecom, 8 centi spre mobil, 8 centi spre europa fix si 18 spre europa mobil
Un telefon mobil in custodie cu abonament 0 si aceleasi tarife
Un modem 3G USB pentru internet mobil oferit gratuit in custodie si abonament 0 la viteza de 7.2 Mbs .

Toate astea pentru 39 de lei pe luna, vreau sa vad o oferta mai buna ca asta de la cei care recomanda UPC sau RTC, pe date concrete nu chestii subiective, neverificabile.

Edited by ClaudiuGG, 18 January 2010 - 23:48.


#26
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostBukovina, on 18th January 2010, 23:31, said:

spune-i si cat il costa abonamentele lunare.

si ce viteze are la internetul ultrarapid prin sarma.

Edited by MembruAnonim, 19 January 2010 - 09:51.


#27
alexrullz

alexrullz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 291
  • Înscris: 03.10.2009
Daca te afli in aria de acoperire a VDSL (RTC) este f ok...eu am VDSL 20 Mb si down constant 2.3MB...national-international. Am avut RDS si aveam viteza buna doar pe metropolitan...in rest praf...marele Fiber...iar la pret mentionez ca am (VDSL 20Mb, Dolce satelit cu pachetul dream, Voce Fixa cu 4000+ national 400 mobil la orice ora si IPTV platesc in jur de 145 RON...mai bine mai dau 30 lei in + dar netul nu l-am avut picat decat odata, satelitul NICIODATA si voce la fel...IPTV e inca in teste si il folosesc doar sa vad filme...dar e f ok si el...iar la deranjamente stau f ok...faci azi reclamatie si a 2-a zi sunt la usa...bv RTC fata de acum 2-3 ani....

#28
kio

kio

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 23.03.2007
Am avut RDS cu serviciile lor aproape gratis care aproape merg (internet prin Czone(apartinand RDS) si telefonie prin RDS direct). Momentan am Romtelecom si UPC in casa (Romtelecom - internet si telefonie; UPC - TV). De UPC nu ma bag sa zic ceva legat de internet si telefonie pt ca nu am avut. Cablul TV nu e chiar cel mai stralucit (in comparatie cu cel al RDS, de exemplu).

RDS nu l-as recomanda nici pentru telefonie, nici pentru internet. Pe scurt, mi-au injumatatit abonamentul la telefonie de la o zi la alta fara sa ma anunte, am primit o singura factura in 8 luni (si asta dupa ce am sunat la ei sa intreb de ce nu vine) si a cazut de foarte multe ori (e foarte interesant sa suni la callcenterul lor care e gratuit din RDS in RDS cand tie nu-ti merge telefonul). Totul a culminat cand a trebuit sa mut contractul de pe Czone pe RDS direct: mi-au pus in fata un contract pe 2 ani si tot imi fata imi spuneau ca pot sa renunt oricand, fara costuri suplimentare (desi eu semnam un contract care ma obliga sa le folosesc serviciile pe 2 ani, cu tot cu clauze de rezilire. Smart, nu?).

Acum despre Romtelecom: internetul mi-a cazut o singura data, pentru o ora, in aproximativ un an de cand am abonamentul si atunci pentru ca se faceau niste upgradeuri la retea. Viteza este, intra-devar mai mica, dar constanta (am abonament de 8 Mbps, dar exista si abonamente de 20 Mbps) (plus, este aceeasi viteza si in intern si in extern). Am avut un router wireless gratuit. Mi-am instalat singur absolut tot in nici 30 de minute.

Netul ma costa 50 RON, iar abonamentul la telefon inca 50 (convorbiri nelimitate oricand in Romtelecom, si dupa 18 in orice alta retea fixa).

Nu stiu de tine, dar eu prefer sa platesc pentru calitate, nu pentru o viteza promisa care cand e cand nu, cand dispare de tot cu zilele.

#29
GabytzuX08

GabytzuX08

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,779
  • Înscris: 26.02.2008

Quote

RTC ,indiscutabil ! sunt profesionisti si singurii cu reteaua trasa prin subteran,suport tehnic superior ,stabilitate si calitate a serviciilor .in functie de zona in care doresti serviciile (daca te afli in aria de acoperire)poti beneficia simultan de 3 servicii pe cele 2 banale sarme de cupru.uitam :preturile sunt rezonabile si reflecata calitatea serviciilor.upc am avut la tv si nu mai vreau, acum testez rds pe voce fixa si mobila si deja si-au dat cu stangu-n dreptu a doua oara in 2 luni.
RTC?!  :w00t:  :cursing:
Or fi ei asa precum ii consideri, dar stiu sa isi bata joc de bonati cum nu se poate mai bine. Poate esti un caz exceptat...  :OK:
Am fost abonat al RTC-ului mai bine de 3 ani si in concluzie mai bine deloc decat sa mi se ofere serviciile lor.  
Afirma cineva mai sus: gratis daca mi-ar oferii serviciile lor si nu le-as accepta... si avea dreptate.

Indiscutabil RDS & RCS !

#30
soft0811

soft0811

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 24.03.2005

View PostZsolydon, on 18th January 2010, 20:04, said:

As dori sa aflu opinia voastra despre urmatoarele:

- pentru cei trei furnizori, experienta voastra in legatura cu serviciile lor de internet, voce si tv.
- instalari, robustitate, reparatii in caz de avarie

M-am intors recent din strainatate si as dori sa ma conectez, dar am citit foarte multe pros si cons.

Multumesc pentru ajutor
Este foarte simplu. Intrebi prin vecini. Si asta pentru ca:

1. Este posibil ca nu toti cei 3 furnizori enumerati de tine in titlu sa aiba retea in zona ta
2. Este mult mai probabil ca serviciile care iti vor fi furnizate (de oricare din cei 3) sa aiba o calitate comparabila cu cea oferita vecinilor tai (mai degraba decat calitatea oferita celor de pe forum, care sunt din zone diferite ale tarii).
3. Furnizorii isi upgradeaza constant infrastructura, au zone unde anumite servicii sunt disponibile, altele nu, ba mai mult, mai nou sunt zone "regionale" cu oferte mult mai bune (vezi cazul RTC)

De aceea, sfatul meu este sa intrebi prin vecini ce furnizori de internet/telefonie/tv au si daca sunt multumiti. Eventual sa testezi chiar tu (partea de Internet si tv) si sa alegi in consecinta. Parerea mea este ca retelele de comunicatii de la noi nu sunt suficent de omogene incat sa putem generaliza cazuri din diverse locuri (pozitive sau negative) la nivel national.

Edited by soft0811, 19 January 2010 - 11:28.


#31
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007

View Postalexrullz, on 19th January 2010, 11:48, said:

Daca te afli in aria de acoperire a VDSL (RTC) este f ok...eu am VDSL 20 Mb si down constant 2.3MB...national-international. Am avut RDS si aveam viteza buna doar pe metropolitan...in rest praf...marele Fiber...iar la pret mentionez ca am (VDSL 20Mb, Dolce satelit cu pachetul dream, Voce Fixa cu 4000+ national 400 mobil la orice ora si IPTV platesc in jur de 145 RON...mai bine mai dau 30 lei in + dar netul nu l-am avut picat decat odata, satelitul NICIODATA si voce la fel...IPTV e inca in teste si il folosesc doar sa vad filme...dar e f ok si el...iar la deranjamente stau f ok...faci azi reclamatie si a 2-a zi sunt la usa...bv RTC fata de acum 2-3 ani....
Nu sunt impotriva celor care aleg RTC dar am o curiozitate.

Cum poti folosi intr-o masura cat mai mare minutele incluse in abonament daca nu ai cost control?
Degeaba iti ofera ei sute de minute daca nu stii cate mai ai disponibile astfel incat sa iti faci o programare a consumului acestora pentru toata luna.
RTC e singurul la care nu ai cost control.

Si in plus de asta, in cazul in care termini minutele sau ai un abonament fara minute incluse, RTC este singurul operator care mai taxeaza la minut.. La convorbiri de un minut si cateva secunde, ei ma taxeaza cu doua. Si hai ca pe fix nu ar fi o problema 2-3 centi cat costa minutul, dar ce te faci catre mobil unde minutul costa 8-13 centi? La un numar considerabil de apeluri, ajungi sa platesti cativa euro in plus numai din cauza taxarii la minut.

La mobili ai minute incluse, dar stii in orice moment cate mai ai disponibile si taxarea se face la secunda dupa primul minut.
La RDS ai nelimitat in retea si nu exista minute incluse, taxarea se face la numarul efectiv de minute vorbite la tarife foarte mici(asa mi se pare corect).
La UPC deasemenea ai nelimitat in retea sau nelimitat in orice retea fixa, nu stiu cum se face taxarea.

Dintre toti RTC e mai cu mot, iti dau minute incluse dar fara sa stii cate mai ai, iti dau taxare la minut si la tarife foarte mari ca sa platesi in plus.
Nu ai cost control, nu poti avea o evidenta clara a numarului de minute consumate si disponibile, nu poti face nimic pentru a optimiza costurile si consumul minutelor incluse.

Vorbesti o parte din minutele incluse catre mobil, se apropie sfarsitul perioadei de facturare si tu stai cu frica in san sa nu cumva sa le depasesti ca sa nu te usuce costul suplimentar. In realitate te abtii sa mai suni de teama costurilor cand poti avea zeci de minute disponibile de care nu stii de existenta lor. Dar mai rau e daca se intampla invers, vorbesti in baza minutelor incluse si apoi te trezesti ca arde la buzunar.

Pai in asta consta calitatea? Eu inteleg ca are un pret, dar sa fie corect. Nu sa recurgi tu la astfel de siretlicuri sa scoti un ban in plus pe langa tarifele premium pe care oricum le platesti. Asta e un cost suplimentar asumat, constient sau nu, de clientii care aspira dupa mult dorita calitate dar care in realitate accepta tacit politica de subjugare a operatorului care nu ii permite sa aiba libertatea de comunicare datorita lipsei informatiilor pe baza carora isi poate folosi eficient minutele incluse in abonament.

Completare:
Mi-am dat seama de existenta My Account si din cate stiu se gasesc ceva informatii utile acolo.
Problema e ca nu toti stiu de existenta lui si nu au posibilitatea de acceseze internetul pentru a se folosi de acele informatii.

Edited by danutz1, 19 January 2010 - 12:44.


#32
alexrullz

alexrullz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 291
  • Înscris: 03.10.2009
Minutele le verfici in MyAccount la contor apeluri ;)...chiar daca e cu 2 zile in urma...adica nu e la ziua respectiva tot iti faci o idee sa vezi...iar dupa consumarea minutelor e 4 centi minutul...e destul de convenabil

#33
Zsolydon

Zsolydon

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 13.01.2010

View PostRaduceanu, on 18th January 2010, 21:03, said:

in primul rand alegi furnizorul la care te poti conecta fizic.
RDS si UPC si-au impartit geografic zonele si fiecare a cablat anumite cartiere si nu a intrat in zona celuilalt. asta pana de curand, acum au inceput sa se intersecteze.

despre RTC nu am detalii, nu sunt si n-am fost abonat.
dupa parerea mea, diferenta de pret dintre RDS si UPC este clar reflectata in calitate, pe segmentul TV.
la internet RDS-ul este mai bun dar simti diferenta daca folosesti torente si alte aplicatii de acest fel.
la telefon fix cred ca sunt egali dar RDS-ul are si mobil (fara mare acoperire si fara terminale pentru clienti).

referitor la client service, la reclamatia catre RDS ca postul premium HBO are sonorul mono am fost trimis la plimbare pentru ca "nimeni nu a mai reclamat asa ceva". si nici nu au rezolvat-o, nici dupa interventii la VP HBO CEE.
la UPC pana a mers TV digital la mine pe scara cred ca s-au perindat vreo 4 echipe, cate una in fiecare seara. dar au venit.

Multumesc mult pentru mesajele voastre.
Sunt in situatia (poate nefericita) ca pot alege oricare dintre operatori, toti sunt prezent cu cablul in bloc. Am si intrebat pe la vecini, am auzit pareri pro si contra. Ce ma deranjeaza, ca am auzit ca RDS -ul are cea mai buna calitate la net, UPC - ul la TV, dar in caz de deranjament Romtelecom este cel mai prompt, cu timp de raspuns cel mai scurt.

Care este opinia voastra despre
- relatiile cu clienti la RDS, UPC, Romtelecom  (deranjamente si termen de instalare)
- frecventa deranjamentelor - intreruperi de semnal, caderi de retea etc. pentru cei trei magnifici

mersi la toti

#34
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,555
  • Înscris: 21.12.2006
Am avut de-a face cu toti operatorii de-a lungul anilor, atat de acasa cat si de la birou, asa ca imi pot da cu parerea in cunostinta de cauza:

UPC
- internet - folosit pe http merge acceptabil, undeva la 9MB din 12MB contractati, pe torenti se limiteaza barbar
- telefonie fixa nelimitata (?! = maxim 2000 min/luna) - acceptabil, usor bazait pe fundal, se intrerupe automat convorbirea dupa aproximativ o ora!!
- televiziune - compresie foarte mare pe imagine atat analog cat si digital, nuantele fine de negru nu se disting)
- preturi - maricele in comparatie cu RDS
- suport tehnic - timp de asteptare mare in call center, personal slab pregatit, capabil doar sa rezolve probleme gen restart modem, problemele grave, gen picat modem, lipsa ton telefon - se rezolva foarte greu

RDS
- internet - abonament bussines, cablelink = banda garantata/viteze mici/pret mare - mergea in parametrii, picat de cateva ori pe an se rezolva in cateva ore sau maxim o zi (la bussines mi se pare mult)
- telefonie fixa si mobila, la firma, folosit doar in Bucuresti, nu am auzit nici un coleg sa se planga
- televiziune - folosesc acasa de o luna, calitate analog si digital peste UPC
- preturi - cred ca cele mai mici pentru home user
- suport tehnic - n-am avut placerea inca acasa, la birou - astepti mai putin si rezolva problemele ceva mai repede ca UPC

RTC
- telefonie fixa - calitate buna, pica foarte rar, suport tehnic bun si operativ
- Clicnet 8mb  - merge in parametrii, depinde de calitatea tehnica a liniei pe care vine semnalul (cat de veche/peticita e), upload foarte mic, suport tehnic acceptabil
- preturi mai mari decat ale concurentei

#35
Bukovina

Bukovina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,139
  • Înscris: 24.09.2009

View Postnei-k, on 19th January 2010, 14:41, said:

RDS
- internet - abonament bussines, cablelink = banda garantata/viteze mici/pret mare - mergea in parametrii, picat de cateva ori pe an se rezolva in cateva ore sau maxim o zi (la bussines mi se pare mult)
- telefonie fixa si mobila, la firma, folosit doar in Bucuresti, nu am auzit nici un coleg sa se planga
- televiziune - folosesc acasa de o luna, calitate analog si digital peste UPC
- preturi - cred ca cele mai mici pentru home user
- suport tehnic - n-am avut placerea inca acasa, la birou - astepti mai putin si rezolva problemele ceva mai repede ca UPC
RDS cablelink nu intra in calcul. Omul sta la bloc si are acces la fiberlink.

Edited by Bukovina, 19 January 2010 - 16:48.


#36
dan965

dan965

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 733
  • Înscris: 13.10.2009

View Postalexrullz, on 19th January 2010, 12:43, said:

Minutele le verfici in MyAccount la contor apeluri ;)...chiar daca e cu 2 zile in urma...adica nu e la ziua respectiva tot iti faci o idee sa vezi...iar dupa consumarea minutelor e 4 centi minutul...e destul de convenabil

si mamaia la fel face.intra pe net sa verifice apelurile. :w00t:

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate