Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Clicknet-Romtelecom. Atentie la darurile lor. Ca doar sunt greci.

- - - - -
  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#1
mircea812

mircea812

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,984
  • Înscris: 08.06.2005
Am net 6 Mbps si platesc vreo 12,5 eur pe luna. Am contract cu ei aproape de cand i-au dat drumul(la clicknet). In zona mea desi stau in Bucuresti alt net nu am. ( stiu ca acum va ganditi unde naiba sta asta de nu au ajuns retele sau rds, etc.). Acum vreo 3-4 luni vad reclama cu un Wii gratis. Ma duc la ei, intreb. Era conditia sa fac contract cu ei pe trei ani. Daca tot nu vroiam sa ma mut de la ei am semnat contractul si nepotul meu se bucura de consola.

Intre timp apare VDSL. Un drum pana la ei ma lamureste ca nu pot beneficia decat dupa cei trei ani de contract. OK.

Acum vreo saptamana primesc o reclama de la ei (stiti miscarea cu scrisoarea semnata de seful lor cel mare) Stimate domnule va oferim IPTV bla, bla. Le trimit un mail sa-i mai intreb odata. Surpriza. Ma suna sa-mi spuna ca incepand cu 21 dec. pot beneficia de vdsl de 20 mbps cu 12 eur adica tot atat cat platesc acum pentru 6 mbps.

Ma duc din nou la ei sa cer VDSL de 20 Mbps tot de 12 euro. Ca sa pot utiliza IPTV. Raspunsul lor e naucitor. Nu se poate. "daca vreti va dam ADSL cu 46 eur". Fratilor tocmai mi-ati spus de la 1930 ca se poate. Mail din nou la ei. Raspuns: ne cerem scuze dar ne-am inselat si nu puteti beneficia de 20 mbps cu 12 eur.

Asa ca timp de 3 ani cand vitezele o sa fie muuult mai mari eu o sa am tot 6 mbps.  Sfatul meu.  Nu mai acceptati nimic de la ei. Nici macar un pix. Ca sigur e o smecherie la mijloc.

PS: Nici nu stiu de ce am scris aici pentru ca stiu ca-i doare in basca.

#2
rootkit

rootkit

    Awake. Security DNA

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 34,883
  • Înscris: 07.02.2007
Si eu in aceeasi situatie sunt. Tot clicknet pot sa folosesc sau o retea de carier mai dubioasa.

Tu poti beneficia de Vdsl ca ai in centrala tehnologie, la mine inca nu.

Si ma tot suna sa imi fac prelungire ca bla bla.

Le-am spus de atatea ori: pana nu imi da vdsl, nu fac prelungire.

p.s.: console si laptop-uri de la ei oricum nu as lua.

Edited by crysty2k5, 29 December 2009 - 00:58.


#3
add2005

add2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,046
  • Înscris: 28.05.2006

View Postmircea812, on 29th December 2009, 00:37, said:

Am net 6 Mbps si platesc vreo 12,5 eur pe luna. Am contract cu ei aproape de cand i-au dat drumul(la clicknet). In zona mea desi stau in Bucuresti alt net nu am. ( stiu ca acum va ganditi unde naiba sta asta de nu au ajuns retele sau rds, etc.). Acum vreo 3-4 luni vad reclama cu un Wii gratis. Ma duc la ei, intreb. Era conditia sa fac contract cu ei pe trei ani. Daca tot nu vroiam sa ma mut de la ei am semnat contractul si nepotul meu se bucura de consola.

Intre timp apare VDSL. Un drum pana la ei ma lamureste ca nu pot beneficia decat dupa cei trei ani de contract. OK.

Acum vreo saptamana primesc o reclama de la ei (stiti miscarea cu scrisoarea semnata de seful lor cel mare) Stimate domnule va oferim IPTV bla, bla. Le trimit un mail sa-i mai intreb odata. Surpriza. Ma suna sa-mi spuna ca incepand cu 21 dec. pot beneficia de vdsl de 20 mbps cu 12 eur adica tot atat cat platesc acum pentru 6 mbps.

Ma duc din nou la ei sa cer VDSL de 20 Mbps tot de 12 euro. Ca sa pot utiliza IPTV. Raspunsul lor e naucitor. Nu se poate. "daca vreti va dam ADSL cu 46 eur". Fratilor tocmai mi-ati spus de la 1930 ca se poate. Mail din nou la ei. Raspuns: ne cerem scuze dar ne-am inselat si nu puteti beneficia de 20 mbps cu 12 eur.

Asa ca timp de 3 ani cand vitezele o sa fie muuult mai mari eu o sa am tot 6 mbps.  Sfatul meu.  Nu mai acceptati nimic de la ei. Nici macar un pix. Ca sigur e o smecherie la mijloc.

PS: Nici nu stiu de ce am scris aici pentru ca stiu ca-i doare in basca.
De ce nu ai rezolvat contractul direct la 1930 ?
Si te duceai la sediu doar dupa modem cand te suna.

LE: Vezi ca trebuie sa cumperi modemul... Si te trece la VDSL fara probleme.

Edited by add2005, 29 December 2009 - 01:01.


#4
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
Si eu am ADSL 6 Mbps si nu vor sa ma migreze la VDSL, desi as plati mai mult abonamentul, pe acelasi motiv stupid: aveti un contract pe 2 ani.
In viziunea lor stupida ar trebui sa reziliez contractul actual inainte de termen, sa platesc daunele prevazute, apoi sa fac alt contract, pentru VDSL.

Am avut si eu o discutie la Serviciul Clienti Romtelecom 1930 si m-am lecuit. Dupa un an si 6 luni cat mai am din contract vor aparea solutii mai bune ca VDSL si voi alege alternativa la Romtelecom. Atunci voi renunta la fix, ADSL, CDMA etc.

Sper sa-si revizuiasca totusi politica interna si sa comunice flexibil cu clientii si in timpul contractului, nu doar inaintea semnarii.

Singurele "cadouri" in cazul meu au fost un modem wireless ADSL si un telefon DECT Siemens.
Receiverul Dolce l-am primit in custodie...

#5
riseof

riseof

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 229
  • Înscris: 05.02.2007
Tot Oferta gen ROMTELECOM. Te suna , iti ofera ceva, dupa 3 sapatamani primesti scrisoare acasa CU TOTUL ALTCEVA. Sun la 1930 , raspuns : Stiti cred ca a fost o neintelegere , Oferta respectiva nu va putea fi oferita. Eu: dar aveti inregistrarea telefonica cu oferta si cu confirmarea mea , Raspuns: E o alta societate cu care avem contract de prestari servicii (E posibil acest lucru deoarece am fost sunat cu nr. ascuns)...bla, bla,  bla .  Si totusi e si un pic NOROC: ultima zi in care pot sa renunt la oferta era 28.12.2009 exact ziua in care am primit scrisoarea . Urmeaza 3 reclamatii: MyAccount, 1930 si OPC. Daca o sa ma sune o sa-i pun sa ma sune pe un telefon pe care o sa si inregistrez convorbirea. Se pare ca doar asa se mai poate discuta cu Romtelecomul

Edited by riseof, 29 December 2009 - 10:35.


#6
dondos

dondos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,652
  • Înscris: 19.03.2006
Eu nu înțeleg un lucru: cine vă pune să semnați contractele pe 2-3 ani? Un modem wireless care costă 200 lei sau o consolă Wii (pe care o cumperi practic în rate)?

#7
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Tocmai ca nu pretul "cadourilor" este luat in calcul atunci cand semneaza ci faptul ca sunt "gratuite".
La fel si cu reducerile de 50-70%, nu pretul final platit conteaza ci faptul ca e "reducere".
Poate se vor trezi o data si romanii amatori de oferte de pe urma carora profita operatorii lacomi ca RTC.

#8
romelian

romelian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 29.12.2006
La fel am facut si eu prelungirea contractului pe doi ani, telefonic.Tot 6Mb, cu 12.5 euro cu tva inclus aveam.In scrisoare imi vine 12.5 euro plus tva, adica 14.80 euro cu tva.Ramane acelasi pret, huh?Tepari ordinari.

#9
kineceler

kineceler

    witch king

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,995
  • Înscris: 16.05.2009

View Postmircea812, on 29th December 2009, 00:37, said:

Asa ca timp de 3 ani cand vitezele o sa fie muuult mai mari eu o sa am tot 6 mbps.  Sfatul meu.  Nu mai acceptati nimic de la ei. Nici macar un pix. Ca sigur e o smecherie la mijloc.
Foarte bine ți-au făcut. Eu în locul tău semnam contract pe viață. Decât consolă wii mai bine îmi iau un pc. Să fie învățare de minte că nu există perioadă contractuală decentă mai mare de un an. Ce vor operatorii chiar nu ne interesează pe noi clienții.

#10
riseof

riseof

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 229
  • Înscris: 05.02.2007

View Postromelian, on 29th December 2009, 11:40, said:

La fel am facut si eu prelungirea contractului pe doi ani, telefonic.Tot 6Mb, cu 12.5 euro cu tva inclus aveam.In scrisoare imi vine 12.5 euro plus tva, adica 14.80 euro cu tva.Ramane acelasi pret, huh?Tepari ordinari.
Si ai ramas cu oferta aia?
Eu am renuntat, teoretic, la ea deoare 28.12.2009 era ultima zi in care puteam, conform scrisorii, sa renunt fara nici o penalizare. Acum sa vad daca sunt sunat sau intra in aplicare renuntarea. Daca nu oricum OPC o sa ia ceva bani de pe ei. Oricum mai multi decat o sa ia ei de pe mine. Deci cred ca stiu , pna la urma, cine a luat teapa.

Edited by riseof, 29 December 2009 - 12:56.


#11
add2005

add2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,046
  • Înscris: 28.05.2006
N-ati incercat cu OPC-ul ? Eu am primit confirmarea de la 1930 ca din ianuarie pot avea VDSL. Desi sunt sub contract inca 1 an.

Astept ianuarie, daca nu merge ii dau la OPC. Eu am contract dela vechi pentru ca l-am prelungit telefonic. Din cate stiu il pot rezilia unilateral dintr-o prostie deasta a lor. Abia astept. Am mai reziliat contracte asa cu Orange :) dupa 2 luni.

Trebuie sa aveti putin tupeu.

LE: in timpul contractului poti sari de la un abonament la altu fara probleme. Atata ca nu poti renunta la ei decat daca incalca ei contractu. Si in cazul asta ei incalca contractul.

Edited by add2005, 29 December 2009 - 14:17.


#12
romelian

romelian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 29.12.2006
Tocmai am vorbit la serviciul comercial si m-au asigurat ca se poate migra de la Adsl la Vdsl, fara a face un nou contract sa a reinnoi.Problema care sa pune e dupa spusele lor ca nu se mai face dezvoltare Vdsl, e doar un program pilot care cuprinde 10 orase timp de doi ani.Asadar cine, are, are, cine n-are...ghinion.La sfarsit akm intrebat care e termenul limita pana la care pot renunta la prelungire,tipa a zis ca azi, asa ca am cerut rezilierea. Am lasat-o in pana de cuvinte.

#13
centralistul

centralistul

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 654
  • Înscris: 10.01.2009
Romtelecomul e foarte rigid.
Am Dolce, internet, telefon.
Mai exat 2 posturi telefonice , 2 internet, 1 Dolce.
Cum am debutat ca si client.
Imi trebuia internet pentru sala de calculatoare.....dar nu se putea sa bag internet fara sa am linie telefonica. Deci am facut contract pe 2 ani. Intre timp am luat si Dolce.
Deconectari la greu in primele luni la internet...apoi si-au dat seama ca e de la linie/firele lor care nu erau "compatibile"....mi-au schimbat firele si a fost OK. In contract scrie "best effort" dar am avut in permanenta cei 8 Mb. Deci a fost OK.
Dupa un an s-a stricat modemul...m-am dus sa-l schimb...era in garantie...dar nu s-a putut pentru ca operatoarea care mi-a facut contractul a scris gresit seria modemului in contract si nu s-a putut face nimic....am vrut sa cumpar alt modem...nu s-a putut.
Ca sa nu stau fara internet la sala am mai facut un contract la internet, binenteles ca trebuia sa fac un nou abonament pentru post telefonic...mie practic imi trebuia doar modemul.
Deci aveam la un moment dat in aceiasi casa, 2 posturi telefonice inutile (cine sa vorbeasca pe fix in era mobilelor), 2 linii internet si doar un singur modem. Si Dolce care a fost ok pana sa expire contractul. Toate facute pe numele meu.
Anul acesta am renuntat la sala ....am vrut sa renunt la primul post telefonic+internet dar aveam contract la Dolce pe el si s-ar fi reziliat contractul Dolce (deja expirat)....ce pierdeam de fapt?....pierdeam un receiver din cele 2...unul era in custodie si unul achitat....ramaneam cu o conserva .
Intre timp m-am mutat la alta adresa. Mi-au mutat linia tel si internetul.
Am vrut sa mut Dolce de pe primul numar de tel (vechea adresa) pe al doi-lea nr de tel (noua adresa) dar nu s-a putut..."asa sunt regulile".
A trebuit sa ma rog de un vecin sa ia internetul+linia telefonica, astfel incat sa raman eu cu Dolce. Venea factura, eu plateam, si apoi ma duceam sa iau banii de la vecin. Am reparat personal modemul stricat...condensatori umflati.
Dupa ce a expirat contractul la Dolce, s-a prelungit automat dar imi dispareau din programe.
Faceam reclamatie, mi le dadeau inapoi, iar le mai luau...si tot asa
Ca sa nu raman cu conserva, am reziliat Dolce si l-am facut la noua adresa dar la noile tarife.
Sa va mai spun o ciudatelie....am reziliat contractul Dolce pe data de 1...pe data de 5 trebuia sa-mi "taie" semnalul.....ca sa nu raman fara semnal am facut noul contract tot pe 1.....pentru ca s-au miscat REPEDE la taiat semnalul si s-au miscat GREU la schimbarea/inlocuirea echipamentelor am ramas fara semnal 2 zile.....oare Grecul nu a vazut ca am facut un nou contract?...cu ce l-a incalzit pe el ca m-a lasat fara semnal 2 zile?....o fi platit mai putin la satelit?....nu cred...
RIGIZI si atat...

Hai sa spun si lucruri bune despre ei. Asistenta OK si la timp, Internetul OK, Dolce OK....de telefonie nu pot sa spun pentru ca nu m-am atins de telefon....e bagat sub un fotoliu.

Edited by centralistul, 29 December 2009 - 15:28.


#14
riseof

riseof

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 229
  • Înscris: 05.02.2007

View Postcentralistul, on 29th December 2009, 15:25, said:

Romtelecomul e foarte rigid.
Am Dolce, internet, telefon.
Mai exat 2 posturi telefonice , 2 internet, 1 Dolce.
Cum am debutat ca si client.
Imi trebuia internet pentru sala de calculatoare.....dar nu se putea sa bag internet fara sa am linie telefonica. Deci am facut contract pe 2 ani. Intre timp am luat si Dolce.
Deconectari la greu in primele luni la internet...apoi si-au dat seama ca e de la linie/firele lor care nu erau "compatibile"....mi-au schimbat firele si a fost OK. In contract scrie "best effort" dar am avut in permanenta cei 8 Mb. Deci a fost OK.
Dupa un an s-a stricat modemul...m-am dus sa-l schimb...era in garantie...dar nu s-a putut pentru ca operatoarea care mi-a facut contractul a scris gresit seria modemului in contract si nu s-a putut face nimic....am vrut sa cumpar alt modem...nu s-a putut.
Ca sa nu stau fara internet la sala am mai facut un contract la internet, binenteles ca trebuia sa fac un nou abonament pentru post telefonic...mie practic imi trebuia doar modemul.
Deci aveam la un moment dat in aceiasi casa, 2 posturi telefonice inutile (cine sa vorbeasca pe fix in era mobilelor), 2 linii internet si doar un singur modem. Si Dolce care a fost ok pana sa expire contractul. Toate facute pe numele meu.
Anul acesta am renuntat la sala ....am vrut sa renunt la primul post telefonic+internet dar aveam contract la Dolce pe el si s-ar fi reziliat contractul Dolce (deja expirat)....ce pierdeam de fapt?....pierdeam un receiver din cele 2...unul era in custodie si unul achitat....ramaneam cu o conserva .
Intre timp m-am mutat la alta adresa. Mi-au mutat linia tel si internetul.
Am vrut sa mut Dolce de pe primul numar de tel (vechea adresa) pe al doi-lea nr de tel (noua adresa) dar nu s-a putut..."asa sunt regulile".
A trebuit sa ma rog de un vecin sa ia internetul+linia telefonica, astfel incat sa raman eu cu Dolce. Venea factura, eu plateam, si apoi ma duceam sa iau banii de la vecin. Am reparat personal modemul stricat...condensatori umflati.
Dupa ce a expirat contractul la Dolce, s-a prelungit automat dar imi dispareau din programe.
Faceam reclamatie, mi le dadeau inapoi, iar le mai luau...si tot asa
Ca sa nu raman cu conserva, am reziliat Dolce si l-am facut la noua adresa dar la noile tarife.
Sa va mai spun o ciudatelie....am reziliat contractul Dolce pe data de 1...pe data de 5 trebuia sa-mi "taie" semnalul.....ca sa nu raman fara semnal am facut noul contract tot pe 1.....pentru ca s-au miscat REPEDE la taiat semnalul si s-au miscat GREU la schimbarea/inlocuirea echipamentelor am ramas fara semnal 2 zile.....oare Grecul nu a vazut ca am facut un nou contract?...cu ce l-a incalzit pe el ca m-a lasat fara semnal 2 zile?....o fi platit mai putin la satelit?....nu cred...
RIGIZI si atat...

Hai sa spun si lucruri bune despre ei. Asistenta OK si la timp, Internetul OK, Dolce OK....de telefonie nu pot sa spun pentru ca nu m-am atins de telefon....e bagat sub un fotoliu.
Scuza-ma ca iti spun , dar erau atat de multe modemuri cu 100 de lei care isi faceau , chiar mai bine,  treaba decat cel de la ei. De ce a trebuit sa faci alt contract? Te-a costat multttttttt mai multttttttttt.

#15
centralistul

centralistul

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 654
  • Înscris: 10.01.2009

View Postriseof, on 29th December 2009, 15:46, said:

Scuza-ma ca iti spun , dar erau atat de multe modemuri cu 100 de lei care isi faceau , chiar mai bine,  treaba decat cel de la ei. De ce a trebuit sa faci alt contract? Te-a costat multttttttt mai multttttttttt.
Acum 2-3 ani se gaseau modemuri ADSL....fii serios.
Si daca pica internetul pe cine mai trageai de urechi?...ar fi dat vina pe modemul tau ca "nu-i compatibil" RTC.
OFFtopic
Puteai sa mai scurtezi si tu citatul ala si sa iei de acolo doar fraza aia "interesanta".

#16
mircea812

mircea812

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,984
  • Înscris: 08.06.2005

View Postdondos, on 29th December 2009, 08:11, said:

Eu nu înțeleg un lucru: cine vă pune să semnați contractele pe 2-3 ani? Un modem wireless care costă 200 lei sau o consolă Wii (pe care o cumperi practic în rate)?

Va repet nu am semnat pe 3 ani pentru ca imi dadeau o consola. Am semnat pentru ca oricum nu aveam de cand sa renunt la clicknet si atunci situatia e urmatoarea. 12 eur pe luna si atat sau 12 eur pe luna si o consola.

Am verificat la 1930 si tehnic linia mea rezista la vdsl. Dar tot mie greu sa pricep cum a fost angajat cel care se ocupa acolo cu chestiile astea. In cazul meu as mai plati si 30 de eur pentru modem eu as avea viteza mai mare si ei un client multumit. Pur si simplu mintea mea nu intelege rationamentul lor. Poate se gaseste cineva sa ma lamureasca.

PS. Sunt unul care credea ca  rtl  e chiar o companie serioasa

PS. Stie cineva vreo adresa de mail a vreunui sef de la rtl.

#17
centralistul

centralistul

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 654
  • Înscris: 10.01.2009
Cu toate ca am avut probleme cu modul lor de gandire ingust , iti spun sigur ca un mail ajunge unde trebuie. Am avut diverse probleme care s-au rezolvat printr-un simplu si singur mail. Eu cred ca fiecare in dreptul lui isi face treaba, dar ca sunt prea "robotici" si actioneaza strict, si doar in conformitate cu regulamentul lor intern. Romtelecomul are nevoie de "umanizarea" angajatilor.
Mail-ul e ceva de genul [email protected] sunt sigur...da un telefon la ei si o sa-l afli.

Edited by centralistul, 29 December 2009 - 19:13.


#18
Gabyyy93

Gabyyy93

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 17.12.2009
Ideea e ca in general Romtelecom sucks pentru ca au niste tarife uriase...am avut si eu abonament la ei cu telefon-ok, internet 6 mbps -praf si l-am tinut 3 ani ,dupa ce au trecut cei 3 ani (ian 2009) am bagat RDS:cablu analog, telefon fix- merge cand si cand, tel mobil Digi - bun doar in orase ,la tara nu am semnal -ok la tarife, internet super bun abonament 39 lei luna fiberlink 2 100 mbps la romtelecom la pretu asta aveam 6 mbps...Ideea e urmatoarea: Romtelecom-tarife foarte mari , servicii de calitate( cu exceptia internetului care e praf) , RDS -tarife mici ,echipamente chinezesti deci servicii pe masura, cel mai bun serviciu al lor e internetul broadband prin fibra optica. :D

Edited by Gabyyy93, 29 December 2009 - 20:52.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate