Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2
 ping digi?

Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București
 BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta
 Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s
 

Acumulator auto iarna

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
koss_x_treeme

koss_x_treeme

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 776
  • Înscris: 01.10.2007
E normal ca la -10 grade afara bateria sa invarta motorul ceva mai greu? Tin sa precizez ca am facut 50 de km acum 3 zile a pornit perfect atunci, dar drumul ala l-am facut la relantii nu se putea merge mai tare plus caldura la maxim, faruri, dezaburire, muzica la statie de 500w. Apoi a stat 2 zile temperaturile au scazut si la -17 grade si cand am pornito asta seara erau -10 a dat semne de oboseala de parca ar fi avut sub 50 din putere. E posibil sa se fi descarcat? sau e normal pentru perioada asta. Am un bosch silver de 62Ah si e a doua iarna, iarna trecuta nu am avut probleme dar au fost si temperaturi mai ridicate??

#2
pelikanu

pelikanu

    tread carefully

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,089
  • Înscris: 19.08.2005
Nu este normal, chiar daca in urma cu cateva zile ai avut un drum caracterizat de un consum exagerat de energie electrica.
Energia nu a fost luata din acumulator ci din alternator.

Ar trebui sa masori totusi tensiunea de pe baterie inainte de a porni motorul si pe urma dupa ce ai pornit motorul.

Inainte de a porni motorul trebuie sa ai 12V, dupa ce l-ai pornit ar trebui sa ai 14.4V

Daca inainte de a porni motorul ai mai putin de 12, bateria trebuie reincarcata. Daca dupa ce ai pornit motorul ai tot 12, inseamna ca-i dus circuitul de incarcare.
Bateria, ca idee, ar trebui sa functioneze fara modificari substantiale in performanta in plaja de temperaturi -40/+50 grade celsius

#3
koss_x_treeme

koss_x_treeme

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 776
  • Înscris: 01.10.2007
Am masurat astazi. La borne 12.5. La pornire cu motorul la relantii 14.00, cu consumatori 13.7.
Curios ca astazi a pornit la sfert. Totusi cred ca ieri temperaturile au fost de vina au fost prea scazute si acest lucru s-a resimtit la pornire.

#4
iulicuta2000

iulicuta2000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,285
  • Înscris: 07.04.2005
eu zic ca e normal,ca o baterie veche de 1 an,intr-o masina statuta 2 zile in frig,sa invarta putin mai greu

incarcarea o masori dupa ce a stat macar 10-15 minute pornita masina,fara consumatori...curentul "tras" de electromotor la pornire se "regenereaza" daca vrei in timpul ala,sau in vreo 10km de drum,abia apoi vezi cat iti incarca ;)
oricum,e buna incarcarea

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate