Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Honda Accord 2.2 i-DTEC Elegance M/T
Last Updated: Mar 29 2019 11:29, Started by
StGermain
, Dec 13 2009 09:45
·
0
#19
Posted 16 December 2009 - 01:07
Daca zici ca nu se cunoaste asa rau, sper ca nu te gandesti sa o bagi in service sa iti vopseasca spoilerul. Nu are niciun sens...
Edited by bossake, 16 December 2009 - 01:07. |
#20
Posted 16 December 2009 - 11:41
imi pare rau de ghinion.... la primul meu Accord, l-am luat de la dealer, l-am adus la servici, iar in doua ore era deja lovit de un taximetrist (care a si fugit dealtfel, am gasit vopsea galbena pe spoiler).
Si eu as zice sa-ti faci dosarul de dauna (unde are RCA-ul respectivul? daca e mai serios CASCO-ul tau eventual mergi pe el) dar sa nu ti-o repari pana nu da primavara (daca zici ca e deabia vizibil). Nu vreau sa am gura pocita, dar mai ales pe vremea asta, ai sanse mari sa ti-o mai atinga cineva pana scapam de zapada Edited by cryo, 16 December 2009 - 11:42. |
#21
Posted 16 December 2009 - 11:46
Te inteleg si empatizez profund. Daca nu se vede ci numai se simte, nu merita facuta bara. Daca totusi o faci, nu o fa pe CASCO tau, vei avea prima majorata anul urmator. Pe de alta parte, daca nu e musai necesar nu as lasa baietii din service sa demonteze bara, in general nu mai sta ca din fabrica. Mai stai si fara masina cateva zile.
|
#22
Posted 16 December 2009 - 15:30
Pe Casco meu in niciun caz! Stiu foarte bine povestea cu majorarea in anul umator.
Eu ma gandeam la fel, sa fac cu respectivul toate demersurile mai putin mersul in service, iar mersul in service sa-l las pentru cand se mai aduna rani, sau pentru primavara. Nu sunt sigur insa cat au valabilitate acele demersuri pana expira. De cunoscut se cunoaste doar o dunga mica gri, si in rest niste zgarieturi, dar in culoarea spoilerului. E ca si cum spoilerul nu ar fi fost vopsit la suprafata, ci ar fi fost si in profunzimea lui tot de aceeasi culoare negru. Cu omul m-am inteles, o sa amanam constatarea amiabila pentru cand se mai descongestioneaza traficul, momentan ninge de ~36 ore fara oprire, pe strazi stratul este cam pana la glezna. |
#23
Posted 16 December 2009 - 16:26
StGermain, on 16th December 2009, 15:30, said: Pe Casco meu in niciun caz! Stiu foarte bine povestea cu majorarea in anul umator. Eu ma gandeam la fel, sa fac cu respectivul toate demersurile mai putin mersul in service, iar mersul in service sa-l las pentru cand se mai aduna rani, sau pentru primavara. Nu sunt sigur insa cat au valabilitate acele demersuri pana expira. 3 ani. Am si eu o aripa infundata de 8 luni, dar o las asa. |
#24
Posted 17 December 2009 - 10:19
hmm, din cate stiu eu, majorarea nu se aplica pentru daunele facute pe casco unde autorul este cunoscut si dauna poate fi recuperata de la respectivul (cum e si cazul dosarelor de regres RCA). Poate n-ar strica o intrebare la asigurator...
|
#25
Posted 17 December 2009 - 15:18
da cum de ia platit taxa de inmatriculare/poluare? nu este euro 5? la euro 5 este teoritic fara taxa.
|
#26
Posted 17 December 2009 - 15:21
cryo, on 17th December 2009, 10:19, said: hmm, din cate stiu eu, majorarea nu se aplica pentru daunele facute pe casco unde autorul este cunoscut si dauna poate fi recuperata de la respectivul (cum e si cazul dosarelor de regres RCA). Poate n-ar strica o intrebare la asigurator... Eu am avut majorare chiar daca s-a facut pe regres. Din cauza ca se considera ca ai apelat la polita, totusi. |
#27
Posted 17 December 2009 - 16:11
#28
Posted 17 December 2009 - 16:34
|
#29
Posted 20 December 2009 - 22:55
Salut, nu am mai intrat de mult pe forum , insa am inceput sa citesc primul topic , ala cu decizia, si am stat cu sufletul la gura pana am vazut ce ai ales...
Acum un an si eu am avut de ales ceva similar , noul Avensis (inca nu aparuse) sau un Accord 2,2 i-ctdi in 2006 , face lift (motorul care se zice ca are 1 mil km garantie) Am ales Accordul atunci pt ca m-a fascinat....cand a aparut noul Avensis ma felicitam pt alegerea facuta. Legat de patanie, stai linistit, se intampla, in 2006 , am luat Yaris-ul , nou nout, am plecat in rodaj Iasi- Oradea - Brasov - Mangalia. Am parcat , iar la 5 minute a intors o tanti in intersesctie si mi-a botit portira si aripa din spate! Asta e Km fara evenimente! Eu jantele pe 17 le-am vandut pt ca sunt foarte scumpe cauciucurile iar la gropile de la noi prind boalfa repede. Am pe 16si sunt f multumit. Numai Bine! |
#30
Posted 22 December 2009 - 19:48
Jantele pe 17 cu talon de 50 au avantajul stabilitatii si a aspectului. Cum insa eu nu obisnuiesc sa abordez foarte sportiv curbele, imi ramane doar avantajul aspectului care este ceva subiectiv. Dezavantajul este talonul de 50 in loc de 60 care solicita mai mult suspensia.
Legat de cauciucuri, in masura in care mi-am luat anul trecut teapa, intr-o mai mare masura anul asta am iesit cum nu se putea mai ieftin, se pare ca trebuia compensata cheltuiala de iarna trecuta. Ca sa ajung acasa imi trebuie cauciucuri de iarna la prima ninsoare pentru ca locuiesc in suburbie. Anul trecut am luat ce am mai gasit pe 28 decembrie si m-au costat 22 milioane 4 bucati 205 55 R16, Vredestein Runflat, etc. M-a cam dezechilibrat achizita, dar nu am avut incotro. Anul asta am inceput sa caut de cum a venit masina, ca sa nu fiu nevoit sa cheltuiesc iarasi exagerat, mai ales ca marimile astea sunt mult mai scumpe, 225 50 17. Nu am gasit niciun fel de model de anvelopa de iarna, fusesera putine aduse pe marimea asta si se vandusera toate de peste tot! In orice caz, preturile pentru Michelin, Continental, Dunlop, etc pe marimea asta se situasera intre 750 si 950 lei/bucata. Asta pana am dat de un magazinas in care nu prea se intra pentru ca era situat in umbra unuia mare, unde aveau un ultim set, din pachate chinezesti, pe numele lor Sonny. Teama mea era ca nu au aderenta fiind chinezarii, si le cumpar degeaba ca iar nu pot ajunge si pleca de acasa, nu imi faceam probleme ca explodeaza la viteze mari sau se rod repede. Am riscat, le-am luat, zic fie ce-o fi. Spre marea uimire, par ca sunt mai aderente decat Vredesteinurile de anul trecut si au costat 360 lei bucata E adevarat ca au necesitat cam mult plumb (au spus cei de la dealer unde le-am montat - montajul 119 lei), probabil sunt turnate prost in fabrica, dar nu am de gand sa le testez nici lor limitele, nici masinii limitele iarna si cu aceste cauciucuri. Ma multumesc cu aderenta foarte buna si cu max 120 km/h pana la alea de vara. La banii astia, pot sa le si arunc la vara, doar sa trec iarna cu ele. Legat de indicatorul care cere uneori la sub 2000 rpm sa treci in treapta superioara eram sceptic, am spus si aici. Insa l-am incercat de cateva ori, am schimbat cand a aparut indicatorul, la 1800-2000, a picat in 1000-1200. Se pare ca e are dreptate, intr-adevar are cuplu incepand cu 1000. De la 1000 imediat ajunge la 1600 si de acolo nu mai vorbesc. Raman la ideea ca achizitia masinii noi ar trebui facuta daca este posibil cel tarziu in noiembrie sau dupa februarie, pentru ca este pacat dupa parerea mea sa parcurgi primele sute/mii de kilometri intreptele 1, 2, 3 rar 4. Am aproape 500km si numai bara in bara am mers in oras, iar pana astazi nici inafara orasului nu s-a circulat altfel, ca as fi iesit 100km numai sa diversific stilul de mers pentru rodaj. Nu a motorului care vine rodat din fabrica, ci a celorlalte componente care se misca ambreiaj, etc. Astazi am ridicat de la dealer o tavita de cauciuc pentru portgabaj, cu margini inaltate ~ 5cm, pentru protectia mochetei. A costat 330 lei. Consumul se situeaza in jurul a 8,5 - consum de oras si numai treptele 1-2-3. Este super, un alt motiv din care abia astept alt anotimp. |
#31
Posted 22 December 2009 - 20:02
StGermain, on 22nd December 2009, 19:48, said: Raman la ideea ca achizitia masinii noi ar trebui facuta daca este posibil cel tarziu in noiembrie sau dupa februarie, pentru ca este pacat dupa parerea mea sa parcurgi primele sute/mii de kilometri intreptele 1, 2, 3 rar 4. Am aproape 500km si numai bara in bara am mers in oras, iar pana astazi nici inafara orasului nu s-a circulat altfel, ca as fi iesit 100km numai sa diversific stilul de mers pentru rodaj. Nu a motorului care vine rodat din fabrica, ci a celorlalte componente care se misca ambreiaj, etc. Adevarat graiesti Eu mai mult de a2a in oras nu am cum sa-i dau.. doar pe contrasens =)) Am prins ninsorile vietii dupa 1400km deci sunt ceva mai norocos.. |
#32
Posted 22 December 2009 - 20:31
StGermain: te iei dupa led doar cand mergi cu viteza constanta,
in faza de accelerare mergi pana la 2400rpm ai atasat rapoartele cutiei de viteze Attached FilesEdited by alexpreda, 22 December 2009 - 20:32. |
#33
Posted 30 December 2009 - 14:25
Multumesc pentru sugestie si document.
Rotile astea de departe isi fac banii, inca ma mir de aderenta pe care o au cand ma gandesc ca sunt made in China. Dezavantajul notabil este zgomotul, la 40-50 daca las masina pe liber la relanti, nu se mai aude motorul, se aud anvelopele pe asfalt - dar asta-i iarna. Consumul este de 7,5 / 100km, combinat exterior-interior. Interiorul are o pondere de ~65% in kilometri, si este parcurs tot cu treptele 1-2-3. Simt lipsa sistemului de incalzire electrica - adica pentru caldura cat de putina prin fante trebuie asteptat motorul sa se incalzeasca, ceea ce dureaza peste 1km. Chiar am observat ca acul lichidului de racire se ridica foarte greu, si coboara foarte repede cat masina este oprita - asta in comparatie cu alte motoare de dimensiuni asemanatoare, la aceleasi temperaturi exterioare. |
|
#34
Posted 07 January 2010 - 18:22
Astazi am avut drum la ~140 km de Iasi. Chiar dupa plecarea din Iasi, la vreo 30 km, mi se aprinde indicatorul cum ca filtrul de particule este infundat (nu indicatorul prin care se face arderea/curatarea filtrului de particule care daca se aprinde trebuie sa mentii viteza constanta si sa nu opresti motorul, ala nu s-a aprins niciodata desi ar fi trebuit ala sa se aprinda). Am continuat drumul cu cei ~80 CP ai motorului limitat elecronic in astfel de situatii, iar la venire am oprit direct la reprezentanta. Au pus testerul si au dat comanda de regenerare a filtrului.
Comanda data din tester presupune rularea motorului pe la 2800 rpm pret de vreo 7-10 minute (asta ce se vede la suprafata, pe langa regenerarea filtrului respectiv si cine stie ce ii mai face). Am inteles ca nu e normal sa se fi infundat fara sa incerce sa se desfunde automat intai, si au recomandat sa merg usor mai turat decat pana acum. Sa trecem peste si sa vedem de-acum.... sper sa fi fost doar o exceptie vizita asta in service la 1400 km. |
#35
Posted 08 January 2010 - 00:48
Vizita la service nu o sa fie singura, daca nu-ti schimbi stilul de mers. Mergi foarte subturat cu masina aia, in curand o sa schimbi la 1500rpm. Schimba frate sa pici pe la un 1800rpm in treapta 2, un 2000 in 3 si 4 si un 2200 in 5 si 6.
Edited by closchkutza, 08 January 2010 - 00:58. |
#36
Posted 08 January 2010 - 00:54
sa stii ca e de la condusul subturat
si asa arderea la turatii mari nici aia nu e completa da` pai una pana in 2000rpm, normal ca se duce drq filtrul dee particule e si mai puturoasa poluanta motorina ceva asemanator am patit cu un amic la un polo pe benzina, mergea subturat pe carosabil cu zapada-gheata, la un moment dat s-a aprins nu stiu ce martor la catalizator cica cred ca tot pe acolo bate problema |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users