Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Honda Accord 2.2 i-DTEC Elegance M/T

- - - - -
  • Please log in to reply
254 replies to this topic

#1
StGermain

StGermain

    RL 118

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,517
  • Înscris: 04.04.2004
Topicul de fata este o continuare a topicului de pre-posesie in care am fost ajutat de colegii de forum sa ma decid pe Accord in detrimentul concurentilor din clasa.

Pretul final dupa negocieri a fost de 21.784 E inclusiv TVA la care se mai adauga 1420 E taxa de poluare (motorul depasind 2000cmc). Am primit gratuit pachetul legislativ, covorase de cauciuc, si 4000 lei combustibil de Rompetrol (probabil in compensarea taxei de poluare). De asemenea am primit un cadou generos format din numeroase produse promotionale cu Honda si Ati Motors (dealerul).
As putea sa insir dotarile, desi ele exista pe site. Daca vreti o voi face.


Dealerul a fost foarte promt de la inceput la sfarsit, avand o atitudine profi si a adus-o foarte repede dupa ce i-au intrat banii. Deocamdata am sub 100km parcursi insa mi-am facut ceva impresii. Am tendinta fireasca oricat as vrea sa evit, sa o compar cu masina dinainte, respectiv B-Klasse (de care in principiu nu am fost multumit - a fost unul din motivele din care am luat-o pe asta). Deci cumva impresiile sunt create prin comparatie.

PRO
- foarte multa tehnologie organizata foarte bine, comenzile sunt foarte usor de accesat, si spun asta dupa ce am butonat-o doa 10-15 minute in reprize scurte si fara carte tehnica.
- foarte silentios motorul, nu-mi vine sa cred, in timpul mersului nu iti dai seama daca este un motor pe benzina zgomotos sau un diesel silentios. Este prima masina la care nu aud pompa de injectie. La Mercedes cu motor de 2.0 si alte dieseluri pe care le-am tot condus, motorul si in special pompa de injectie este principalul sunet care se aude.
- suspensia foarte confortabila desi jantele sunt pe 17 si talonul de 50. In cadrul demersurilor privind alegerea modelului, eram convins ca Avensis e moale si Accord e tare - cum ar fi si firesc, una mai molcoma, una mai sportiva. Dupa ce am facut test cu ambele am ramas susprins sa constat ca este exact invers! Deci suspensia nu este moale, dar confortabila, adica nu te hurduca. Asta a fost un punct important in alegerea modelului, pentru ca masina anterioara era foarte rigida si nu am mai vrut asta.
- foarte multe spatii de depozitare care se afla exact unde trebuie, daca inainte aveam un singur sertar unde nu-mi incapea o cutie de chibrituri decat pusa oblic, acum am spatiu si la genunchiul stang, si in portiera unde ar fi manerul, si cotiera mare, si in fata cotierei un spatiu mare de pahare sau alte obiecte, si deasupra scrumierei (pe care nefiind fumator o folosesc tot pentru obiecte) un spatiu adanc tapitat.
- Eram satul de lumina galbena. Totul la interior este luminat pe un alb-bleu, cu rosu pe alocuri. Intensitatea luminii se poate regla pe vreo 15-20 trepte. De asemenea deasupra oglinzii exista o lumina de ambianta a carei sursa nu se vede (probabil stiti la ce ma refer, de ex Seria 5 are asa ceva pe portocaliu) care noaptea imprastie o lumina difuza pe toata zona de mijloc unde este schimbatorul. Foarte fain si de efect. Aceeasi lumina de ambianta exista si la pedale, adica te uiti si vezi ceva, nu e bezna complet. Sunt pasionat in general de lumini si luminite, deci astea pica la fix. Intensitatea lor se regleaza impreuna cu cea bordului.
- posibilitatea de a spala motorul cu turbojet-ul direct. Cei de la reprezentanta mi-au spus ca pot face asta, cu conditia ca dupa aceea sa plec intr-un traseu de 20-30km incat de la curent si temperatura sa se usuce. Deci pot avea in sfarsit un motor de pe care se poate manca.

CONTRA (nu sunt puncte slabe ci doar critici ale mele)
- nu exista sau nu am gasit eu butonul de mute. Ascult CD si suna telefonul, ce fac? Nu vreau sa se deruleze melodia inainte, vreau sa-l pun pe pauza. Nu am gasit inca o modalitate. Nu stiu inca ce se intampla daca suna telefonul masinii, daca reduce sonorul muzicii sau ii pune pauza, astazi sper sa configurez telefonul cu masina.
- scaunele fata, desi confortabile, au spatarul drept exact precum toate masinile cu care am mers vreodata inafara de Mercedes. La ce ma refer: pozitia spatelui nostru la volan nu este perfect dreapta, ci de la omoplati in sus se curbeaza usor spre fata, deci umerii stau usor mai in fata. Singura masina cu care am mers si care avea scaunul curbat spre fata in partea de sus deasupra omoplatilor a fost clasa B. Nici Octavia, nici Passat CC, nici Opel, nici Accord nici unele nu au scaunele gandite sa iti cuprinda intreg spatele. Practic umerii nu se ating de scaun, si nici partea de sus a spatelui, ceea ce ar fi conferit un plus de confort, cel putin eu ma obisnuisem cu feature-ul asta. De asemena sustinerea laterala in scaun este proeminenta, dar cam flexibila, probabil asa trebuie sa fie. Pana acum sustinerea laterala aproape ca nu exista, dar cat exista era dura.
- tetierele sunt active, dar nu au reglaj decat vertical - inainte puteam sa pivotez tetiera spre fata, sa-mi fie mai aproape de cap.
- cum am spus si mai sus, suspensia este foarte confortabila dar se aude. Eventualele denivelari, chiar daca nu se simt se aud, adica auzi mecanismul care realizeaza amortizarea.


Masina vine cu un fel te tipla pe ea, dar nu o tipla din celofan cum s-ar crede, ci un fel de ceara care nu se trage de la un capat la altul ci se indeparteaza cu apa fierbinte si multa rabdare. Au stat cateva ore incercand sa o indeparteze si tot au ramas ceva urme, care vor iesi, au spus, dupa primele spalari. I-am intrebat daca recomanda spuma activa sau samponul cu buretele si au spus ca evident spuma activa, si nici sa n-o sterg ca o zgarii cu laveta, ci sa plec si s-o usuc din mers. Totusi eu imi faceam probleme inca din 2006 legat de matuitul vopselei, nu stiu ce sa cred.


O sa revin in cursul dupa-amiezii si cu ceva poze, deocamdata nu am un decor adecvat pentru asa ceva :)

#2
SnowWhit3

SnowWhit3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,319
  • Înscris: 21.10.2003
Felicitari!
Ce culoare e?
Urmele alea de ceara se duc destul de greu, oricum le observi doar pentru ca stii ca sunt acolo .
La Honda vopseaua e sensibila, in 2 ani trebuie sa o revopsesti oricum :)
LE: Ai topic si pe forumul marcii? :D

Edited by SnowWhit3, 13 December 2009 - 10:08.


#3
StGermain

StGermain

    RL 118

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,517
  • Înscris: 04.04.2004
@SnowWhit3 iti multumesc.

La momentul efectuarii comenzii, pe stoc mai erau trei negre si una gri soloban (Volcano grey). Mi-a fost simplu sa aleg negru intre cele doua variante.
Legat de vopsea, bine ca nu mi-ai spus cand eram in dubii....... totusi mi se pare putin 2 ani, ar fi culmea, chiar daca cica vopselele sunt ecologice. Pe forumul dedicat nu am nici user deocamdata, pana acum am fost doar "ascultator" probabil imi voi face sa pot posta.

Am facut intre timp si cateva fotografii, ma uit la ele si chiar nu-mi pare rau de alegere, adica nu am senzatia aia de "ce-ar fi fost daca...".

Sistemul care iti sugereaza schimbarea treptei in sus sau in jos pentru un consum optim doreste sa fie eficient, nu gluma: uneori imi cere sa schimb la 1500-1600, dar de cele mai multe ori la 2000. Ambele valori mi se par mici, daca vreau sa am grija si de motor..... schimb in general la ~2400-2600.

Attached Files



#4
andreitdi

andreitdi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 505
  • Înscris: 27.01.2007
foarte frumoasa,dotata si eleganta masina.
in rest ce sa zic...sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea un milion de km fara probleme.

#5
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Felicitari pentru masina, e foarte frumoasa. Si e japoneza veritabila. ;)
Multi km fara probleme!

#6
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006
Frumoasa masinuta, sa te bucuri de ea multi km fara probleme. Cati CP are?

#7
StGermain

StGermain

    RL 118

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,517
  • Înscris: 04.04.2004
Va multumesc tuturor pentru urari, sper sa ma tina intr-adevar fara problemute - pe considerentul asta am trecut pe japoneze cand am vazut ca Mercedes face probleme.

Motorul are 150 CP si 350 nm. Nu am avut ocazia insa sa-i simt nm-ii deocamdata, pentru ca mi-au spus la dealer ca desi motorul este rodat si poate fi urcat in turatii, trebuie evitate macar in primii 2500KM acceleratiile fulminante.

#8
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Felicitari. E o masina deosebita.
Despre lumina albastra, am citit ca e cea mai recomandata pt interioarele auto, deoarece ar regenera acuitatea vizuala pe timp de noapte.
Despre scaune, nu ai suport lombar reglabil ? Cu asa ceva te aranjezi la marele fix.

#9
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Felicitari domnule, ai facut-o si pe asta! Sa o stapanesti sanatos!

Mertz-ul ce faci cu el? L-ai scos la vanzare?

#10
davides

davides

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,461
  • Înscris: 02.10.2007
pericol arata si cand te gandesti ca totul e OEM :P ... pret=calitate / excelent ... Sa o pastrezi frumos si drumuri intinse iti doresc ;) ...

#11
BuBuM5

BuBuM5

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 14.11.2006
Foarte frumoasa..foarte buna alegere !!
S-o stapinesti sanatos si sa ai kilometri fara incidente.
In rest, te asteptam si pe forumul Honda cu impresii despre ea si nu numai.
:coolspeak:

#12
tomsky

tomsky

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 28.06.2004
Felicitari de achizitie si sa te bucuri de ea!
Posteaza si ce cadouri ai primit la achizitionare, pt ca, in general, importatorul Honda are nasul cam pe sus si nu e f darnic. Btw, ai obtinut un pret f bun.
Ti-am trimis si un pm.

#13
StGermain

StGermain

    RL 118

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,517
  • Înscris: 04.04.2004
Va multumesc,

Are reglaj lombar pentru scaunul soferului, dar nu il "activez" deocamdata. Am s-o fac la drum lung cand simt nevoia, ca sa simt diferenta intre cu si fara. Cu privire la pret mai multi mi-au spus ca e foarte bun, adica in jur de 4000E fata de pretul dinaintea crizei. Criza este benefica pentru achizitia de masini/terenuri/apartamente, etc. Trebuie ca in urmatoarele zile sa mai fac un efort pentru cauciucuri de iarna si pentru o prelata de cauciuc pentru portbagaj - o au la dealer la promotie, in jur de 65E. Pentru cauciucuri sunt in cautare de furnizor.

Spatiul pentru genunchii pasagerilor din spate este dimensiuni normale, precum la majoritatea sedanurilor. Doar ca mie mi se pare foarte mic, genunchii se ating sau chiar preseaza scaunul daca pasagerul din fata este inalt. Clasa B avea un spatiu pentru genunchi mai mare decat in orice autoturism obisnuit. Mai mare decat clasa C, seria 3, seria 5, Avensis, etc etc etc. Daca aveti ocazia sa treceti pe langa un B sa va uitati de curiozitate sa vedeti ce spatiu nemaiintalnit are pentru pasagerii spate, mai ales la genunchi si mai ales in raport cu dimensiunile exterioare reduse ale masinii. Evident, am stiut asta de la inceput despre Accord, si nu ma deranjeaza pentru ca rar merg cu cineva in dreapta, si aproape niciodata cu cineva in spate.

@paul_kelso nu stiu daca se da sau ramane in familie si vand altceva. Partea proasta este ca pierde din valoare cu fiecare zi care trece, este un model de care nu prea se intreaba.

@tomsky Nu stiu daca importatorul a fost acelasi lucru cu dealerul. Am impresia ca importatorul e unul singur la B, iar dealerul de la care am luat-o este doar pe Iasi - si majoritatea obiectelor din cadou erau personalizate cu dealerul Iasi, respectiv: cana de portelan, agenda, pix, sapca, calendar 2010 format A3 (sau mai mare), un deosebit breloc crom-piele si abtibild cu Hondafan, pe langa cantitatea substantiala de motorina (abia aia cred ca se da la nivel national, exista si pe site). Cerd ca nu am uitat de nimic...

#14
frantic

frantic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 502
  • Înscris: 31.07.2006
Foarte frumoasa masina. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente.

 StGermain, on 13th December 2009, 09:45, said:

I-am intrebat daca recomanda spuma activa sau samponul cu buretele si au spus ca evident spuma activa, si nici sa n-o sterg ca o zgarii cu laveta, ci sa plec si s-o usuc din mers.
Daca o vei spala doar cu spuma activa, fara stergere, nu o vei avea curata niciodata. Pe de alta parte, daca, dupa spalare cu spuma activa, o stergi atunci sigur vei provoca in timp pagube vopselei.
Cea mai buna metoda e sa o speli cu sampon auto dupa ce ai dat-o cu spuma activa si dupa sa o stergi cu prosoape din microfibra.

#15
alexpreda

alexpreda

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,019
  • Înscris: 08.12.2003
ai spus ca ai lumina la picoare/pedale? ciudat pe modelul executive nu exista...sau cel putin nu exista anul trecut

butonul de mute este cel de pe consola centrala (scrie pe el Vol) :P obisnuieste-te cu el

Quote

- posibilitatea de a spala motorul cu turbojet-ul direct. Cei de la reprezentanta mi-au spus ca pot face asta, cu conditia ca dupa aceea sa plec intr-un traseu de 20-30km incat de la curent si temperatura sa se usuce. Deci pot avea in sfarsit un motor de pe care se poate manca.
ciudat, cei din bucuresti au spus ca nu se spala cu apa, doar sters cu o carpa

mi-e mi-ar fi placut sa nu se aprinda ceasurile daca nu am farurile aprinse
ai grija de ornamentele dintre cotiere si consola centrala, eu le-am zgariat din prima zi

cand te saturi de cd-uri, vezi daca au modificat softul si poti sa conectezi hdd-uri pe portul usb din cotiera

LE: si inca ceva, daca gasesti un loc bun pt extinctorul original, spune-mi si mie :)
daca vrei sa mai adaugi la critica
oglinzile nu se mai pliaza daca ai oprit motorul (la alte masini ai timp 1-2 minute dupa ce opresti motorul ca le tragi)
lumina de la butonul de ridicat geamul nu se stige daca le le blochezi de la sofer
ai scaune cu incalzire? ei bine ele se incalzesc dupa aprox 2 minute
daca descui masina, nu deschizi usile ci doar porbagajul, masina se va incuia singura dupa 20 de secunde - unu mai adormit poate pierde cheia in porbagaj :wallbash:

Edited by alexpreda, 14 December 2009 - 16:17.


#16
StGermain

StGermain

    RL 118

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,517
  • Înscris: 04.04.2004
Lumina de la pedale nu este dintr-aia de pachet lumini, care iti lumineaza sa vezi pedalele. Nu, este extrem de difuza, pe albastru, exact precum cea de la oglinda retrovizoare.
Plasticul de la frana de mana pare intr-adevar vulnerabil dar sunt destul de atent in general.

Legat de USB, nu am incercat inca niciun stick, daramite HDD: vin de pe o masina cu radio-cd-player FARA MP3 sau alta metoda de ascultare - deci CD-urile cu MP3 deja inseamna foarte mult - de USB nu mai vorbim. Am sa incerc deocamdata stick-uri, cred ca HDD-urile s-ar strica pentru ca nu le poti da shut down asa cum le faci din Windows, ci trebuie sa le iei curentul direct.


Extinctorul, trusa si triunghiul vor fi plasate intr-o ladita dintr-asta de plastic cum se gasesc la Kaufland, pe care trebuie sa o transfer din cealalta masina. Este plina, am tot felul de obiecte utile precum patura, harta, baltag, servetele, sufa si multe altele. Aceasta ladita va fi legata cu elastici dintr-aia speciali intre doua carlige ale portbagajului. Pacat ca locul din jurul rotii de rezerva nu este mai generos, ci este rotund fix pe conturul rotii - asta este.

Legat de oglinzi, nici la Passat CC, nici la alte modele nu mai functioneaza plierea dupa oprirea motorului si oricum cred ca voi folosi destul de rar aceasta functie. Probabil este gandita asa pentru ca consuma mult curent.
Scaune cu incalzire nu am, insa ma intriga ca prin fantele de aer caldura vine foarte greu, abia dupa 3-4 minute incepe sa se simta ceva, desi in cartea tehnica spune clar ca are un sistem de "gaz cald" care intra in functiune si asigura debit de aer cald de la inceput, chiar daca motorul este rece. Chiar am pretentia sa vad ca functioneaza, la masina cealalta nu stiam nimic de "gazul cald" insa caldura incepea sa vina din primele 10 secunde - avea un fel de feon.

Consumul pe ultimii 50 KM este de 8.2, dar ma multumeste pentru ca am stationat mult cu motorul pornit.

Mai atasez o poza pe care am omis-o aseara, imi place foarte mult finetea schimbatorului cat si faptul ca este scurt, adica nu pleaca din podea ca la unele concurente.
Am sa fac si o poza noaptea cu toate comenzile aprinse, arata exceptional.

Attached Files



#17
alexpreda

alexpreda

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,019
  • Înscris: 08.12.2003
incalzitorul cu gaz functioneaza doar la temperaturi negative si e mai mult marketing
trebuie sa fie AC-ul pornit si nu face caldura ci va mari cu ~3-5 grade temperatura care o ia de afara (mecanicii din buc au spus ca freonul circula invers in instalatie)
si chiar daca motorul e cald, nu o sa bage aer fierbinte in masina, ci o sa fie doar caldut
e diesel si pana nu se incalzeste motorul o sa tremuri in masina

la consum nu ai ce sa-i ceri, e motor de 2,2 si chiar daca esti in iasi, o sa consume cam 7-7,5 in oras

acum am vazut, la tine e mat plasticul dintre cotiera si schimbatorul de viteze - oricum ai grija de el

sa te bucuri de masina
niciuna nu e perfecta  ;)

Edited by alexpreda, 15 December 2009 - 06:56.


#18
StGermain

StGermain

    RL 118

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,517
  • Înscris: 04.04.2004
Da-o dracului de treaba si de ghinion!  :cursing: :death:  

Intotdeauna stau in banca mea: niciodata nu parchez langa intrare sau unde mi-e aproape sau usor, prefer sa merg 1-2 minute in plus pe jos ca sa stiu masina in siguranta, sau ca se afla sub un stalp de iluminat. Si asta nu de acum, ci de la prima masina pe care am avut-o.
La fel am facut si astazi, am parcat-o pe un loc de parcare in spic, ultimul loc inainte de intrarea secundara a unei statii de carburanti si tocmai pentru ca am vazut ca e ultimul loc, deci e mai vulnerabil decat celelate, am dat-o mai in fata cu 50 cm decat celelate masini, asa, preventiv, ca tot aveam unde.

Cobor din masina, inchid portiera, si il vad pe unul cum da sa foloseasca intrarea secundara a benzinariei si ia in asa hal de strans virajul incat se opreste cu portiera spate si cu aripa spate dreapta ale lui in coltul masinii mele.  :death: :death: :death:  
Am inceput sa urlu la el din instinct, fara sa ma controlez, fara sa vad daca e barbat sau femeie, miner sau profesor, tanr sau batran, etc etc. Omul nici nu putea s-o mai miste fara sa forteze, asa de tare se proptise.
Pana la urma m-am urcat eu si am dat-o mai in fata si am inceput sa-i explic ca imi pare rau ca am inceput sa tip isteric la el, dar sa se uite la numere si sa inteleaga ca o am de cateva zile, deci nu imi pica bine deloc neatentia lui. Virajul repestiv putea fi luat si de un microbuz, si de un camion mai mic fara probleme - daramite de un Xsara Picasso.

Ma rog, cei de 55-60 ani, adica varsta omului, par sa inceapa sa-si piarda din dexteritate - si macar daca ar fi fost zapada de vina, ca astazi aici a fost prima zi cu zapada - si direct zapada mare.

Spoilerul nu se cunoaste aproape deloc, decat daca te uiti in lumina pe masina curata - caz in care vezi o dunga de 2-3 cm gri, cat un varf de marker gros. Cand dai cu degetul insa, simti asa poros. Maine ma vad cu el sa-mi dea RCA. Nu-mi place deloc ca din primele sute de KM a trebuit sa patesc asa ceva dintr-o neatentie care nici macar nu e datorata anotimpului, mai ales ca avusesem grija si o dadusem mai in fata, preventiv pentru astfel de neatenti.

Edit: Noroc ca eram langa masina - oare lasa numarul in geam daca o comitea si nu eram de fata?

Edited by StGermain, 16 December 2009 - 00:55.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate