rezilierea unui contract
Last Updated: Dec 10 2009 17:03, Started by
selkirkitten
, Nov 24 2009 23:26
·
0
#1
Posted 24 November 2009 - 23:26
Am incheiat un contract de vanzare cumparare pentru niste produse, la o prezentare (nu din magazin).
Acasa am descoperit ca valoarea acelor produse este mult mai mica decat cea pentru care s-a incheiat contractul. Am dat un avans de 100 RON pentru care am primit factura si chitanta. In contract se specifica "In cazul in care clientul se razgandeste in 48 ore de la semnarea prezentului act, se returneaza integral avansul si in cazul in care a fost livrata marfa aceasta se returneaza in perfecta stare". Firma este in Oradea, eu domiciliez in Bucuresti. V-as fi extrem de recunoscatoare daca m-ati sfatui cum trebuie sa procedez pentru a rezilia contractul si pentru a-mi primi banii inapoi (avansul). Marfa nu a fost livrata si ma incadrez in termenul de 48h. Din ce am citit pe internet, am inteles ca trebuie sa fac o simpla notificare de reziliere. Ma expun vreunui risc, totusi? Iar pentru restituirea avansului, care este procedura de stornare a facturii(vanz: Oradea-cump:Bucuresti)? Va multumesc! |
#2
Posted 25 November 2009 - 10:27
selkirkitten, on 24th November 2009, 23:26, said: Am incheiat un contract de vanzare cumparare pentru niste produse, la o prezentare (nu din magazin). Acasa am descoperit ca valoarea acelor produse este mult mai mica decat cea pentru care s-a incheiat contractul. Am dat un avans de 100 RON pentru care am primit factura si chitanta. In contract se specifica "In cazul in care clientul se razgandeste in 48 ore de la semnarea prezentului act, se returneaza integral avansul si in cazul in care a fost livrata marfa aceasta se returneaza in perfecta stare". Firma este in Oradea, eu domiciliez in Bucuresti. V-as fi extrem de recunoscatoare daca m-ati sfatui cum trebuie sa procedez pentru a rezilia contractul si pentru a-mi primi banii inapoi (avansul). Marfa nu a fost livrata si ma incadrez in termenul de 48h. Din ce am citit pe internet, am inteles ca trebuie sa fac o simpla notificare de reziliere. Ma expun vreunui risc, totusi? Iar pentru restituirea avansului, care este procedura de stornare a facturii(vanz: Oradea-cump:Bucuresti)? Va multumesc! |
#3
Posted 25 November 2009 - 11:01
Ar trebui sa imi mai raspunda si ei sau se considera reziliat in momentul in care primesc ei plicul meu?
Si inca o treaba - ce sanse exista ca ei sa primeasca plicul, sa imi vina confirmarea de primire, dar ei sa spuna ca in plic era altceva? Sunt in Romania, ma astept la orice |
#4
Posted 25 November 2009 - 11:08
selkirkitten, on 25th November 2009, 11:01, said: Ar trebui sa imi mai raspunda si ei sau se considera reziliat in momentul in care primesc ei plicul meu? Si inca o treaba - ce sanse exista ca ei sa primeasca plicul, sa imi vina confirmarea de primire, dar ei sa spuna ca in plic era altceva? Sunt in Romania, ma astept la orice Pe la firmele private de curierat poti sa le ceri sa faca si o observatie pe confirmare (de ex. notificare reziliere). Eu n-am prea avut oricum probleme de genul asta. Poti sa-l trimiti oricum simultan si pe fax si pastrezi raportul de trimitere. |
#5
Posted 25 November 2009 - 11:32
Pitzifelnic, on 25th November 2009, 12:08, said: Trebuie sa te uiti in contract. Pot exista trei variante: se considera reziliat din momentul in care pui tu plicul la posta, din momentul in care primesc ei plicul, sau din momentul in care primesc plicul si confirma primirea. Pe la firmele private de curierat poti sa le ceri sa faca si o observatie pe confirmare (de ex. notificare reziliere). Eu n-am prea avut oricum probleme de genul asta. Poti sa-l trimiti oricum simultan si pe fax si pastrezi raportul de trimitere. In contract nu scrie nimic referitor la momentul in care se considera reziliat contractul, nici macar referitor la modalitatea de reziliere... Fax nu pot s adau pt ca nu am nr de fax... |
#6
Posted 25 November 2009 - 11:50
selkirkitten, on 25th November 2009, 11:32, said: In contract nu scrie nimic referitor la momentul in care se considera reziliat contractul, nici macar referitor la modalitatea de reziliere... Fax nu pot s adau pt ca nu am nr de fax... |
#7
Posted 25 November 2009 - 12:00
#8
Posted 25 November 2009 - 12:32
#10
Posted 10 December 2009 - 17:03
Va multumesc pentru raspunsuri.
Azi merg sa ma intalnesc cu respectivii "sa anulam contractul" zic ei. Si ma gandeam...in contract scrie ca daca te razgandesti in 2 zile primesti avansul, daca te razgandesti dupa 2 zile pana la 4 zile pierzi avansul, daca te razgandesti in mai mult de 4 zile tb sa platesti 20% din valoarea contractului. Daca eu le-am trimis acea notificare a doua zi dupa semnarea contractului(25), ei au primit-o dupa inca 2 zile (27), iar azi merg sa anulez contractul, se considera ca "m-am razgandit" in 2 zile?? |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users