Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 Contestare amenda politia locala

PC se restarteaza cu erori ecran ...

Mercedes atego 815 oprire motor

Ce contine Creion rani dupa ras?
 

rezilierea unui contract

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
selkirkitten

selkirkitten

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 17.05.2007
Am incheiat un contract de vanzare cumparare pentru niste produse, la o prezentare (nu din magazin).
Acasa am descoperit ca valoarea acelor produse este mult mai mica decat cea pentru care s-a incheiat contractul.
Am dat un avans de 100 RON pentru care am primit factura si chitanta.
In contract se specifica "In cazul in care clientul se razgandeste in 48 ore de la semnarea prezentului act, se returneaza integral avansul si in cazul in care a fost livrata marfa aceasta se returneaza in perfecta stare".
Firma este in Oradea, eu domiciliez in Bucuresti.
V-as fi extrem de recunoscatoare daca m-ati sfatui cum trebuie sa procedez pentru a rezilia contractul si pentru a-mi primi banii inapoi (avansul). Marfa nu a fost livrata si ma incadrez in termenul de 48h.
Din ce am citit pe internet, am inteles ca trebuie sa fac o simpla notificare de reziliere. Ma expun vreunui risc, totusi? Iar pentru restituirea avansului, care este procedura de stornare a facturii(vanz: Oradea-cump:Bucuresti)?

Va multumesc!

#2
Pitzifelnic

Pitzifelnic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,409
  • Înscris: 06.03.2009

View Postselkirkitten, on 24th November 2009, 23:26, said:

Am incheiat un contract de vanzare cumparare pentru niste produse, la o prezentare (nu din magazin).
Acasa am descoperit ca valoarea acelor produse este mult mai mica decat cea pentru care s-a incheiat contractul.
Am dat un avans de 100 RON pentru care am primit factura si chitanta.
In contract se specifica "In cazul in care clientul se razgandeste in 48 ore de la semnarea prezentului act, se returneaza integral avansul si in cazul in care a fost livrata marfa aceasta se returneaza in perfecta stare".
Firma este in Oradea, eu domiciliez in Bucuresti.
V-as fi extrem de recunoscatoare daca m-ati sfatui cum trebuie sa procedez pentru a rezilia contractul si pentru a-mi primi banii inapoi (avansul). Marfa nu a fost livrata si ma incadrez in termenul de 48h.
Din ce am citit pe internet, am inteles ca trebuie sa fac o simpla notificare de reziliere. Ma expun vreunui risc, totusi? Iar pentru restituirea avansului, care este procedura de stornare a facturii(vanz: Oradea-cump:Bucuresti)?

Va multumesc!
Daca asa scrie in contract, atunci n-ar trebui sa ai probleme. Notifica-i conform celor inscrise in contract si vezi ce se-ntampla.

#3
selkirkitten

selkirkitten

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 17.05.2007
Ar trebui sa imi mai raspunda si ei sau se considera reziliat in momentul in care primesc ei plicul meu?

Si inca o treaba - ce sanse exista ca ei sa primeasca plicul, sa imi vina confirmarea de primire, dar ei sa spuna ca in plic era altceva?
Sunt in Romania, ma astept la orice :(

#4
Pitzifelnic

Pitzifelnic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,409
  • Înscris: 06.03.2009

View Postselkirkitten, on 25th November 2009, 11:01, said:

Ar trebui sa imi mai raspunda si ei sau se considera reziliat in momentul in care primesc ei plicul meu?

Si inca o treaba - ce sanse exista ca ei sa primeasca plicul, sa imi vina confirmarea de primire, dar ei sa spuna ca in plic era altceva?
Sunt in Romania, ma astept la orice :(
Trebuie sa te uiti in contract. Pot exista trei variante: se considera reziliat din momentul in care pui tu plicul la posta, din momentul in care primesc ei plicul, sau din momentul in care primesc plicul si confirma primirea.
Pe la firmele private de curierat poti sa le ceri sa faca si o observatie pe confirmare (de ex. notificare reziliere). Eu n-am prea avut oricum probleme de genul asta. Poti sa-l trimiti oricum simultan si pe fax si pastrezi raportul de trimitere.

#5
selkirkitten

selkirkitten

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 17.05.2007

View PostPitzifelnic, on 25th November 2009, 12:08, said:

Trebuie sa te uiti in contract. Pot exista trei variante: se considera reziliat din momentul in care pui tu plicul la posta, din momentul in care primesc ei plicul, sau din momentul in care primesc plicul si confirma primirea.
Pe la firmele private de curierat poti sa le ceri sa faca si o observatie pe confirmare (de ex. notificare reziliere). Eu n-am prea avut oricum probleme de genul asta. Poti sa-l trimiti oricum simultan si pe fax si pastrezi raportul de trimitere.

In contract nu scrie nimic referitor la momentul in care se considera reziliat contractul, nici macar referitor la modalitatea de reziliere...
Fax nu pot s adau pt ca nu am nr de fax... :confuzzled:

#6
Pitzifelnic

Pitzifelnic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,409
  • Înscris: 06.03.2009

View Postselkirkitten, on 25th November 2009, 11:32, said:

In contract nu scrie nimic referitor la momentul in care se considera reziliat contractul, nici macar referitor la modalitatea de reziliere...
Fax nu pot s adau pt ca nu am nr de fax... :confuzzled:
OK, atunci oricum n-ai prea multe alternative: recomandata cu confirmare de primire transmisa in cadrul celor 48 de ore.

#7
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,175
  • Înscris: 02.04.2007

View Postselkirkitten, on 25th November 2009, 11:32, said:

Fax nu pot s adau pt ca nu am nr de fax... :confuzzled:
Posta Romana are servicii de transmitere fax contracost.

#8
Pitzifelnic

Pitzifelnic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,409
  • Înscris: 06.03.2009

View Postjay333, on 25th November 2009, 12:00, said:

Posta Romana are servicii de transmitere fax contracost.
Ii ziceam si eu chestia asta, dar nu i-au dat astia nici macar un numar de fax prin contract...

#9
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,175
  • Înscris: 02.04.2007
Mda, am citit cu ... diagonala. Sorry!

#10
selkirkitten

selkirkitten

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 17.05.2007
Va multumesc pentru raspunsuri.
Azi merg sa ma intalnesc cu respectivii "sa anulam contractul" zic ei.
Si ma gandeam...in contract scrie ca daca te razgandesti in 2 zile primesti avansul, daca te razgandesti dupa 2 zile pana la 4 zile pierzi avansul, daca te razgandesti in mai mult de 4 zile tb sa platesti 20% din valoarea contractului.
Daca eu le-am trimis acea notificare a doua zi dupa semnarea contractului(25), ei au primit-o dupa inca 2 zile (27), iar azi merg sa anulez contractul, se considera ca "m-am razgandit" in 2 zile??

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate