Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ce se oferă la retenție?
#17155
Posted 12 October 2020 - 11:10
danielzgk, on 29 septembrie 2020 - 19:55, said:
Prelungit abonament 8e pentru 24luni. Nelimitat minute/sms, 300 min internationale, 50GB net inclus, 3.84GB in roaming. 4luni gratuite. Intrasem in ultimele 3 luni de contract cu un me6. Ma declar multumit! Asa am primit si eu - FUN8 se numeste (dar fara cele 4/8 luni gratuite), plus un telefon Samsung A20 la ~400lei/17lei rata pe 24 luni(puncte ty + reducere) - total 57 lei lunar vs 29 cat e acum, perioada expirata astazi Ce parere aveti ? Inca nu m-am hotarat(au zis ca e maxim ce poate sa ofere) Actual un Me6 cu 25GB net / roaming2,5g / 200internationale / nelimitat orange / cost control Edited by razvanu, 12 October 2020 - 11:11. |
#17156
Posted 12 October 2020 - 11:53
razvanu, on 12 octombrie 2020 - 11:10, said:
Asa am primit si eu - FUN8 se numeste (dar fara cele 4/8 luni gratuite), plus un telefon Samsung A20 la ~400lei/17lei rata pe 24 luni(puncte ty + reducere) - total 57 lei lunar vs 29 cat e acum, perioada expirata astazi Ce parere aveti ? Inca nu m-am hotarat(au zis ca e maxim ce poate sa ofere) Actual un Me6 cu 25GB net / roaming2,5g / 200internationale / nelimitat orange / cost control Captură de ecran din 2020.10.12 la 12.46.33.png 783.95K 96 downloads |
#17157
Posted 12 October 2020 - 13:46
tdan08, on 02 octombrie 2020 - 14:25, said:
Eu am trimis mesaj în my Orange ca vreau sa trec la un abonament mai actual pentru numărul de telefon ieșit din perioada contractuală. Am trimis mesaj aseară și azi la 11 m-au sunat. Negocierea a venit de la sine... Am spus eu cam ce vreau, doamna mi-a dat variante... Inițial nu mi-au convenit.. A mai plusat ea puțin... Și am ajuns în cele din urma la o înțelegere Le-am trimis si eu mesaj. Au zis ca ma suna. Nu m-a sunat nimeni... |
#17158
Posted 12 October 2020 - 13:55
#17159
Posted 12 October 2020 - 15:44
Orange_helper, on 12 octombrie 2020 - 13:55, said:
Salut, Te rugam sa ne oferi numarul tau de telefon sau codul de abonat in privat, pentru verificarea situatiei. O zi buna, Orange Helper Dar nu am rezolvat nimic. Telefonul pe care il vroiam nu se poate decat online daca fac eu din contul meu ceea ce nu-mi convine ca ies mult mai scump, mai bine il i-au la liber. Varianta fara telefon a fost oricare abonament vreau eu de pe site. Atat. Fara nicio reducere, promotie, etc. Deci practic care e rolul departamentului de loializare/fidelizare? Credeam ca fac oferte ceva mai bune decat varianta standard. |
#17160
Posted 12 October 2020 - 16:23
si eu astept, pe 03.10 facut solicitare, au trecut 6 zile lucratoare,, termenul ar fi de 8 zile
|
#17161
Posted 12 October 2020 - 17:15
Azi am remarcat că au schimbat stilul la achiziția unui telefon în rate on-line, la prelungirea abonamentului. Adică, dacă până acum erau rate egale, de azi au adoptat stilul digi (parcă). Adică plătești cam 80-90% avans și diferența în rate egale.
Totodată vin cu o expresie pe care eu unul nu o înțeleg: ”Valoarea ratei lunare trebuie să fie minim 1 Euro, pentru a achiziționa un produs cu plata în rate Orange.” Rușinicăăăăă!!!! @Orange_helper: cum vine treaba asta? Fără titlu2.jpg 268.05K 101 downloads Edited by badmania98, 12 October 2020 - 17:18. |
#17162
Posted 12 October 2020 - 17:37
Aspectul asta cu ratele alea este de mult pe site. Eu le-am văzut de jumate de an. Nu trebuie sa ții cont de chestiile alea. Dacă vrei sa iei un telefon în rate, când vorbești cu agentul Orange o sa vezi ca ratele rămân în continuare egale. Asta, dacă ești eligibil pentru rate egale și nu ai alte chestii pe cont. Alte rate sau abonamente abia făcute
Edited by tdan08, 12 October 2020 - 17:52. |
#17163
Posted 12 October 2020 - 17:42
badmania98, on 12 octombrie 2020 - 17:15, said:
Azi am remarcat că au schimbat stilul la achiziția unui telefon în rate on-line, la prelungirea abonamentului. Adică, dacă până acum erau rate egale, de azi au adoptat stilul digi (parcă). Adică plătești cam 80-90% avans și diferența în rate egale. Totodată vin cu o expresie pe care eu unul nu o înțeleg: ”Valoarea ratei lunare trebuie să fie minim 1 Euro, pentru a achiziționa un produs cu plata în rate Orange.” Rușinicăăăăă!!!! @Orange_helper: cum vine treaba asta? Fără titlu2.jpg Pretul produselor in rate difera conform serviciului ales, in functie de numarul ratelor sau daca mai ai alte produse achizitionate in rate pe factura de servicii. Asadar, in functie de situatia contului tau, este posibil sa fie nevoie sa achiti un avans din pretul dispozitivului pe care vrei sa-l cumperi in rate. O zi buna, Orange Helper |
#17164
Posted 12 October 2020 - 17:49
Smarty, on 12 octombrie 2020 - 15:44, said: Tocmai m-a sunat acum o doamna. Zici ca a stiut ca m-am plans Dar nu am rezolvat nimic. Nu ai știut cum sa pui problema Acum nu mai sunt asa de flexibili cum erau odată. Nici în cazul meu nu mi-au oferit o variantă convenabila la telefoane. Ca să mai scad costurile per general am acceptat sa îmi ofere gratis un telefon deși nu aveam nevoie de el. Mi-au oferit un LG K20 pe care l-am vândut cu 300 lei. Am vrut un Samsung A20, pe ideea ca se vinde mai bine, dar trebuia sa plătesc 400 de lei. Practic aproape plăteam telefonul la preț întreg. Iar LG ul l-au dat gratis. Deci este și în funcție de telefoane. Ma gândesc ca la cele care se vând mai bine nu mai fac reduceri asa de mari Edited by tdan08, 12 October 2020 - 17:50. |
|
#17165
Posted 12 October 2020 - 18:07
badmania98, on 12 octombrie 2020 - 17:15, said:
Azi am remarcat că au schimbat stilul la achiziția unui telefon în rate on-line, la prelungirea abonamentului. Adică, dacă până acum erau rate egale, de azi au adoptat stilul digi (parcă). Adică plătești cam 80-90% avans și diferența în rate egale. Totodată vin cu o expresie pe care eu unul nu o înțeleg: ”Valoarea ratei lunare trebuie să fie minim 1 Euro, pentru a achiziționa un produs cu plata în rate Orange.” Rușinicăăăăă!!!! @Orange_helper: cum vine treaba asta? Fără titlu2.jpg Pentru un NORD nu trebuie sa platesc avans : [ https://i.gyazo.com/a959f113eb189e3db52eda8fc2f47488.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#17166
Posted 12 October 2020 - 19:30
Aha. Am înțeles. Orange mă pedepsește care va să zică. Am făcut sâmbătă prelungire la abonament și o comandă cu telefon în rate, online. Ratele distribuite egal. Azi am renunțat la această prelungire din motive personale. Practic Orange nu a pierdut niciun ban la faza asta pentru că nici nu a apucat să trimită telefonul.
Iar acum dacă vreau să reiau procesul trebuie să plătesc 80% avans. Se știe că pagina lor web se actualizează foarte greu. Poate și ăsta să fie motivul. Mai vedem peste vreo 2 zile. @Orange_helper: și cu ”Valoarea ratei lunare trebuie să fie minim 1 Euro, pentru a achiziționa un produs cu plata în rate Orange.” cum rămâne? Poți să îmi explici mai pe înțelesul meu? Adică prelungesc abonament de 8 euro, rata egală este de vreo 64 de lei, dar ....ce nu e în regulă? Edited by badmania98, 12 October 2020 - 19:34. |
#17168
Posted 12 October 2020 - 20:07
Huawei P30 Pro.
Edited by badmania98, 12 October 2020 - 20:08. |
#17169
Posted 12 October 2020 - 20:12
badmania98, on 12 octombrie 2020 - 19:30, said:
Aha. Am Ă®nțeles. Orange mă pedepsește care va să zică. Am făcut sâmbătă prelungire la abonament și o comandă cu telefon Ă®n rate, online. Ratele distribuite egal. Azi am renunțat la această prelungire din motive personale. Practic Orange nu a pierdut niciun ban la faza asta pentru că nici nu a apucat să trimită telefonul. Iar acum dacă vreau să reiau procesul trebuie să plătesc 80% avans. Se știe că pagina lor web se actualizează foarte greu. Poate și ăsta să fie motivul. Mai vedem peste vreo 2 zile. @Orange_helper: și cu ”Valoarea ratei lunare trebuie să fie minim 1 Euro, pentru a achiziționa un produs cu plata Ă®n rate Orange.” cum rămâne? Poți să Ă®mi explici mai pe Ă®nțelesul meu? Adică prelungesc abonament de 8 euro, rata egală este de vreo 64 de lei, dar ....ce nu e Ă®n regulă? Tu ai renunțat, dar în sistem totul a rămas ca valabil. Trebuie reconfigurat contul... Ori se recinfigureaza automat dupa câteva zile, ori trebuie sa iei legătura cu un consultant. Deci pana la urmă ai luat un telefon în rate egale. Doar ca nu mai puteai acum. Pentru ca nu mai îndeplineai condițiile. Poți lua un sigur telefon în rate pe cont. Nu poți avea 2 telefoane în rate în același timp. De exemplu, eu am 3 abonamente pe contul my Orange. Deși am 3 abonamente, faptul ca sunt pe același cont, nu pot lua un alt telefon în rate egale pana nu termin ratele la telefonul luat mai demult. Iar când ma uit la alte telefoane îmi apare și mie cum îți apărea ție. Edited by tdan08, 12 October 2020 - 20:14. |
|
#17170
Posted 12 October 2020 - 21:06
Mai văd zilele astea. Oricum aștept să văd răspunsul de la Orange helper privind ”Valoarea ratei lunare trebuie să fie minim 1 Euro, pentru a achiziționa un produs cu plata în rate Orange.”
|
#17171
Posted 12 October 2020 - 21:13
Îți apare asa pentru ca figurezi deja cu un telefon luat în rate pe cont. Dacă situația se remediază și nu o sa mai figurezi cu telefon luat în rate pe cont, o sa vezi ca o sa îți apară și opțiunea cu rate egale. Până la urmă, sâmbătă ai reușit să iei cum ai vrut, în rate egale. Nu au schimbat cei de la Orange de azi. La contul tău e problema.
|
#17172
Posted 12 October 2020 - 21:25
Nu inteleg care e logica din spatele site-ului orange.
Vreau sa i-au telefonul Sony Xperia 5 II. Cu abonament nou de 20 euro costa 3.796,84 Lei Cu prelungire abonament costa tot atat dar doar cu abonamentul de 30 euro. Nu ma lasa sa aleg unul mai mic si nici nu se scad punctele thank you... Daca telefonul il platesti in rate si costa fix la fel indiferent de ce abonament alegi nu vad de ce ai alege un abonament mai mare. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users