Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Consum ulei masina de tuns iarba...

"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni
 Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 

De 48 de ore nu am net si telefon de la RDS

- - - - -
  • Please log in to reply
79 replies to this topic

#37
Nick_13ro

Nick_13ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 489
  • Înscris: 06.03.2007

View Postxaser, on 3rd September 2009, 16:14, said:

am avut 2 contracte cu ei... la unu am renuntat.  

Daca renunt la astia la cine draq sa ma duc?  LA ROMTELECOM?   :cursing:     ( ROMTELECOM am la servici. sunt zile in care pica si de 10 ori net-ul. e adevarat, pentru putin timp...  dar pica)

i-am luat un abonament ORANGE lui nevasta-mea dar cu ala nu merge sa cari nimic. ala e doar de navigat .

sunt disperat ...  NU STIU CE SA MAI FAC

Caută o rețea prin jur. Vezi și pe http://www.retele.net

#38
xaser

xaser

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 06.11.2006

View PostNick_13ro, on 4th September 2009, 08:58, said:

Caută o rețea prin jur. Vezi și pe http://www.retele.net



gata, am gasit o retea de cartier si mi-am bagat net intr-o ora    :lol:
nu pot sa cred...  am ajuns sa caut RETELE DE CARTIER

vai de capul nostru...

#39
Nick_13ro

Nick_13ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 489
  • Înscris: 06.03.2007

View Postxaser, on 14th September 2009, 11:47, said:

gata, am gasit o retea de cartier si mi-am bagat net intr-o ora    :lol:
nu pot sa cred...  am ajuns sa caut RETELE DE CARTIER

vai de capul nostru...

Aia a fost ironic ? Dacă da fă cum crezi. Rețelele de cartier nu-s deloc automat niște mizerii, folosesc același tip de infrastructură ca și RDS.

Edited by Nick_13ro, 14 September 2009 - 12:39.


#40
d_Rc

d_Rc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 26.09.2007

View PostNick_13ro, on 14th September 2009, 13:38, said:

Aia a fost ironic ? Dacă da fă cum crezi. Rețelele de cartier nu-s deloc automat niște mizerii, folosesc același tip de infrastructură ca și RDS.
Nu prea
1 cutiile cu leduri sunt switchuri cu managment dar sunt niste chinezarii cumparate la suta de grame
2  cablarea pai cablarea "structurata" este facuta de dorel electricianu care a invatat sa sertizeze cu o surubelnita dreapta
3 rds a gandit asa un cablu utp la doua apartamente adica 4 fire unu si 4 vecinu
4 rds nu a stiut de la inceput ca vor avea acces la tehnologia VOIP de aia nu a tras cabluri si de teledon
5 zicea cineva pe aici ca telefonul nu vine prin switchul de net ( switchul nu este de net este decat switch deci telefonul tot prin el vine)
6 asa ca rds pe cablu utp (sa vezi ce ma kk pe mine daca trec la ipv6) a bagat 2 fire tel 4 internet  (eu ma gandeam ca pe cele doua ramase o sa bage interfon) si de aia in unele blocuri/scarii (cel putin la mine vecinu avea fiberlink eu nu pt ca dorel nu avea staarea necesara sa traga fire)
7 si sunteti uimiti daca aflatii ca teoretic toti (cei dl rds) sunt un mare lan de clasa A 10.x.x.x care iese prin serverul/router GW 10.0.0.1 cine vrea sa testeze cu un vecin sa puna ip 10.0.0.65 tu si vecinu 10.0.0.54 subnet 255.255.255.0 si gw 10.0.0.1 si ai sa vezi ca ai retea cu vecinu
cine mai are intrebarii sa le puna in PM

#41
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005
N-am mai vazut pe cineva sa greseasca la fiecare punct enumerat.

#42
albertooos

albertooos

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 602
  • Înscris: 01.06.2009

View PostBlackhawk, on 1st October 2009, 20:27, said:

N-am mai vazut pe cineva sa greseasca la fiecare punct enumerat.

intelege`l..e debutant :)

#43
d_Rc

d_Rc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 26.09.2007

View PostBlackhawk, on 1st October 2009, 20:27, said:

N-am mai vazut pe cineva sa greseasca la fiecare punct enumerat.


View Postalbertooos, on 1st October 2009, 20:57, said:

intelege`l..e debutant :)
ce vrei frate :) la cata prostie a fost debitata aici m-am enervat am scris ca PA mIRC.


Scuze si numai bine......

#44
kineceler

kineceler

    witch king

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,995
  • Înscris: 16.05.2009

View Postuser_y48, on 2nd October 2009, 16:32, said:

Te superi degeaba pe mine, asteapta sa iau modem si îti dau Ip plus teste de viteza, deocamdata pâna nu iau modemul nu prea am cu ce demonstra
Deci daca am decât cablu pot lua modemul în custodie si cu 10 ron pe luna abonamentul, tanti de la ghiseu zise ca nu prea, deci la liber si prioritate au toti abonati care au fiberlink/telefon
Câtă nesimțire pe unii... Am venit de la servici și am constatat că nu merge netul (și mai târziu că nu merge nici fixul). Am sunat la dispecerat, mi s-a făcut o înregistrare. Cam în doua ore a venit un baiat de la rds. Ce să vezi mufele erau scoase din aparatură în cutia de pe etaj. Și nu doar ale mele. Un vecin "binevoitor" este deranjat că au și alții internet și telefon. Sau mai știi, o fi vrut să îl ia cu totul și nu a mai apucat...
L.E. Ia uite ce îmi spune administratorul. Azi a efectuat o echipă de la nonamne s.a. (o companie de telefonie mobila, nu contează cum se cheamă) lucrari la situl de telefonie gms+cdma amplasat pe scara mea de bloc. Pun pariu că este o coincidentă nefericită.

Attached Files


Edited by kineceler, 02 October 2009 - 16:57.


#45
kineceler

kineceler

    witch king

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,995
  • Înscris: 16.05.2009
Și încă ceva nou sub soare. Pentru mine cel puțin... Sms-ul a venit simultan pe ambele numere de digi din abonament.

Attached Files


Edited by kineceler, 02 October 2009 - 18:11.


#46
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,289
  • Înscris: 05.04.2006
Și mie mi-au trimis SMS după ce au rezolvat problema acum vreo 2 săptămâni. Se pare că Suportul Tehnic RCS&RDS face progrese. :P

#47
4me

4me

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 11.04.2007

View Postd_Rc, on 1st October 2009, 20:01, said:

Nu prea
1 cutiile cu leduri sunt switchuri cu managment dar sunt niste chinezarii cumparate la suta de grame
2  cablarea pai cablarea "structurata" este facuta de dorel electricianu care a invatat sa sertizeze cu o surubelnita dreapta
3 rds a gandit asa un cablu utp la doua apartamente adica 4 fire unu si 4 vecinu
4 rds nu a stiut de la inceput ca vor avea acces la tehnologia VOIP de aia nu a tras cabluri si de teledon
5 zicea cineva pe aici ca telefonul nu vine prin switchul de net ( switchul nu este de net este decat switch deci telefonul tot prin el vine)
6 asa ca rds pe cablu utp (sa vezi ce ma kk pe mine daca trec la ipv6) a bagat 2 fire tel 4 internet  (eu ma gandeam ca pe cele doua ramase o sa bage interfon) si de aia in unele blocuri/scarii (cel putin la mine vecinu avea fiberlink eu nu pt ca dorel nu avea staarea necesara sa traga fire)
7 si sunteti uimiti daca aflatii ca teoretic toti (cei dl rds) sunt un mare lan de clasa A 10.x.x.x care iese prin serverul/router GW 10.0.0.1 cine vrea sa testeze cu un vecin sa puna ip 10.0.0.65 tu si vecinu 10.0.0.54 subnet 255.255.255.0 si gw 10.0.0.1 si ai sa vezi ca ai retea cu vecinu
cine mai are intrebarii sa le puna in PM
3. Acuma hotaraste-te, ori 4 fire la vecinu si 4 la tine ori 4+2(tel) la tine
6. Ce are ipv6 cu firele dintr-un cablu utp ?
7. Este normal, poti pune acele setari dar nu o sa ai net.

#48
morosanuciprian

morosanuciprian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 367
  • Înscris: 21.06.2004
Ca sa nu mai deschid alt topic am sa va povestesc si eu despre "profesionalismul" celor de la relatii clienti... Daca pana acum citeam numai "laude" la adresa lor si cat de seriosi sunt cu serviciile lor, chiar ma miram. N-am avut pana acum probleme de 2 ani de cand sunt abonat la ei. Dar, dupa sesizarea pe care am facut-o, sambata 3.10.2009  si care nici pana la aceasta ora cand relatez cele intamplate...nici macar injuraturile nu-si mai au rost. Sambata sun la "relatii clienti" si le spun ca nu functioneaza internetul si-mi raspunde o d-ra care probabil era deranjata ca i-am intrerupt solitaire-ul...isi spune foarte "emancipat" numele si ma intreaba cu ce poate sa ma ajute; eu i-am raspuns ca nu functioneaza internetul si ca doresc sa fac o sesizare, la care ea ma intreaba ce eroare imi apare, la care eu îi raspund ca folosesc un router si nu am semnal la WAN. Deja stiam raspunsul oficial ca ei nu ofera suport pentru router si ca este problema mea daca eu nu folosesc pppoe-ul direct la mine pe calculator. In fine, o anunt am sa setez conectarea manual si nu voi mai folosi router-ul, desi stiam ca ceea ce voi face este frectie la un picior de lemn. Bag direct WAN-ul la mine in calculator, setez conexiunea, connect si surpriza: eroare 651. „ Folositi Windows 7, nu ?”. Confirm lucrul acesta, la care ce raspuns credeti ca primesc: „Windows 7 este un sistem de operare neoficial si nu va oferim suport pentru el!” Am ramas cu gura cascata insa îi explic d-rei ca Windows SEVEN este lansat oficial din luna iulie si ca apare luna aceasta pe 22, in magazine...la care vocea de la celalalt capat imi spune: „Stiti, defapt noi acordam asistenta clientilor pentru Windows 7 si trebuie sa faceti niste setari la dvs in calculator”, mai exact sa-mi redenumesc raspppoe.sys in raspppoe_orig.sys. Eu raman foarte mirat si-i repet d-rei ca nu are nicio legatura redenumirea acelui fisier si ca eu nu am link pe placa de retea. ”bun, vad ca nu ne intelegem si nu vreau sa ma enervez, multumesc pentru atentia acordata, la revedere” si inchid telefonul. Mai stau o ora si sun iarasi, de data aceasta imi raspunde o voce masculina, îi spun „suferinta”, dupa care sunt pus pe hold...astept cam 30 de secunde, ”se lucreaza in zona dvs si de aceea nu va functioneaza internetul”. Eu, in sfarsit cineva care ma lamureste si pe mine; ”si cat mai dureaza interventia in teren?”, ”nu pot sa va spun, cert este ca astazi se remediaza problema”. Au trecut multe ore si internetul tot nu functioneaza. Sun iarasi, imi raspunde o d-ra care imi spune ca trebuie sa fac setarile cu raspppoe.sys si raspppoe_orig.sys...oricum am ramas mirat ca de data acesta nu mi s-a mai comunicat ca nu se ofera suport pentru windows 7. Totusi i-am „amintit” ca s-a lucrat in zona la mine si sa verifice daca s-a remediat problema...imi raspunde ca a fost o interventie si ca nu mai este nicio problema; ”pai daca nu este nicio problema, totusi mie nu-mi functioneaza internetul”! explamez eu. ”NE PARE RAU, DAR TREBUIE SA VA INSTALATI SISTEMUL DE OPERARE!”. Am ramas socat!!! Cum naiba sa-mi instalez sistemul de operare cand eu nu am link pe placa de retea...nici pe desktop si nici pe laptop!!! :madanimated:  :madanimated:  :madanimated: . Pur si simplu nu am cuvinte sa descriu mizeriile si ineptiile lor...Intr-un final am reusit sa discut cu altcineva si sa-mi dea un numar de sesizare, la care nu a venit nimeni, desi mi s-a spus ca vin astazi intre 17 - 21. La ora 20, sun iarasi la relatii clienti si mi se spune ca vine totusi cineva dar MAINE!!! :cursing: . Sper ca maine sa vina cineva...

#49
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

View Postmorosanuciprian, on 5th October 2009, 22:17, said:

Ca sa nu mai deschid alt topic am sa va povestesc si eu despre "profesionalismul" celor de la relatii clienti... Daca pana acum citeam numai "laude" la adresa lor si cat de seriosi sunt cu serviciile lor, chiar ma miram. N-am avut pana acum probleme de 2 ani de cand sunt abonat la ei. Dar, dupa sesizarea pe care am facut-o, sambata 3.10.2009 si care nici pana la aceasta ora cand relatez cele intamplate...nici macar injuraturile nu-si mai au rost. Sambata sun la "relatii clienti" si le spun ca nu functioneaza internetul si-mi raspunde o d-ra care probabil era deranjata ca i-am intrerupt solitaire-ul...isi spune foarte "emancipat" numele si ma intreaba cu ce poate sa ma ajute; eu i-am raspuns ca nu functioneaza internetul si ca doresc sa fac o sesizare, la care ea ma intreaba ce eroare imi apare, la care eu îi raspund ca folosesc un router si nu am semnal la WAN. Deja stiam raspunsul oficial ca ei nu ofera suport pentru router si ca este problema mea daca eu nu folosesc pppoe-ul direct la mine pe calculator. In fine, o anunt am sa setez conectarea manual si nu voi mai folosi router-ul, desi stiam ca ceea ce voi face este frectie la un picior de lemn. Bag direct WAN-ul la mine in calculator, setez conexiunea, connect si surpriza: eroare 651. „ Folositi Windows 7, nu ?”. Confirm lucrul acesta, la care ce raspuns credeti ca primesc: „Windows 7 este un sistem de operare neoficial si nu va oferim suport pentru el!” Am ramas cu gura cascata insa îi explic d-rei ca Windows SEVEN este lansat oficial din luna iulie si ca apare luna aceasta pe 22, in magazine...la care vocea de la celalalt capat imi spune: „Stiti, defapt noi acordam asistenta clientilor pentru Windows 7 si trebuie sa faceti niste setari la dvs in calculator”, mai exact sa-mi redenumesc raspppoe.sys in raspppoe_orig.sys. Eu raman foarte mirat si-i repet d-rei ca nu are nicio legatura redenumirea acelui fisier si ca eu nu am link pe placa de retea. ”bun, vad ca nu ne intelegem si nu vreau sa ma enervez, multumesc pentru atentia acordata, la revedere” si inchid telefonul. Mai stau o ora si sun iarasi, de data aceasta imi raspunde o voce masculina, îi spun „suferinta”, dupa care sunt pus pe hold...astept cam 30 de secunde, ”se lucreaza in zona dvs si de aceea nu va functioneaza internetul”. Eu, in sfarsit cineva care ma lamureste si pe mine; ”si cat mai dureaza interventia in teren?”, ”nu pot sa va spun, cert este ca astazi se remediaza problema”. Au trecut multe ore si internetul tot nu functioneaza. Sun iarasi, imi raspunde o d-ra care imi spune ca trebuie sa fac setarile cu raspppoe.sys si raspppoe_orig.sys...oricum am ramas mirat ca de data acesta nu mi s-a mai comunicat ca nu se ofera suport pentru windows 7. Totusi i-am „amintit” ca s-a lucrat in zona la mine si sa verifice daca s-a remediat problema...imi raspunde ca a fost o interventie si ca nu mai este nicio problema; ”pai daca nu este nicio problema, totusi mie nu-mi functioneaza internetul”! explamez eu. ”NE PARE RAU, DAR TREBUIE SA VA INSTALATI SISTEMUL DE OPERARE!”. Am ramas socat!!! Cum naiba sa-mi instalez sistemul de operare cand eu nu am link pe placa de retea...nici pe desktop si nici pe laptop!!! :madanimated:  :madanimated:  :madanimated: . Pur si simplu nu am cuvinte sa descriu mizeriile si ineptiile lor...Intr-un final am reusit sa discut cu altcineva si sa-mi dea un numar de sesizare, la care nu a venit nimeni, desi mi s-a spus ca vin astazi intre 17 - 21. La ora 20, sun iarasi la relatii clienti si mi se spune ca vine totusi cineva dar MAINE!!! :cursing: . Sper ca maine sa vina cineva...
te compatimesc ! nu poti avea pretentii la operatorii din callcenterele oricarui operator,oamenii vin doar pt o bucata de paine servici (chiar daca asta e unsa cu kkt).rar gasesti un profesionist care chiar NU s-a transformat inca in robotel.

#50
onlyone

onlyone

    - - - GAME MASTER - - -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,845
  • Înscris: 08.10.2005

View Postmorosanuciprian, on 5th October 2009, 22:17, said:

eu i-am raspuns ca nu functioneaza internetul si ca doresc sa fac o sesizare, la care ea ma intreaba ce eroare imi apare, la care eu îi raspund ca folosesc un router si nu am semnal la WAN. Deja stiam raspunsul oficial ca ei nu ofera suport pentru router si ca este problema mea daca eu nu folosesc pppoe-ul direct la mine pe calculator. In fine, o anunt am sa setez conectarea manual si nu voi mai folosi router-ul, desi stiam ca ceea ce voi face este frectie la un picior de lemn. Bag direct WAN-ul la mine in calculator, setez conexiunea, connect si surpriza: eroare 651. „ Folositi Windows 7, nu ?”. Confirm lucrul acesta, la care ce raspuns credeti ca primesc: „Windows 7 este un sistem de operare neoficial si nu va oferim suport pentru el!” Am ramas cu gura cascata insa îi explic d-rei ca Windows SEVEN este lansat oficial din luna iulie si ca apare luna aceasta pe 22, in magazine...la care vocea de la celalalt capat imi spune: „Stiti, defapt noi acordam asistenta clientilor pentru Windows 7 si trebuie sa faceti niste setari la dvs in calculator”
Acum fara suparare, mi se pare normal sa nu ofere suport pentru routere, asta ar insemna ca la relatii sa fie super specialisti in retele care sa stie sa descalceasca micile probleme avute de multe rapandule de routere, gen updateuri firmware, meniuri diferite de la n producatori, deci cred ca iti dai seama ca este imposibil.
Referitor la windows7 nu stiu ce sa zic, este posibil sa fie de la tine, de exemplu eu am cumparat un laptop cu vista pe el pe care imi merge perfect netul mobil rds, a venit un amic la mine cu altul tot cu vista care nu vede stickul usb deloc, nu ma astept sa stie cineva de la relatii care este problema pentru ca nu cred ca este posibil asa ceva, imi dau seama ca buba este in sistemul ala de operare, ceva opreste stickul sa fie vazut de sistem, nu am reusit sa ii dau de cap.
Asta nu inseamna nici ca nu apalez la ei pentru ca ii consider nepregatiti - nu vad cum ar putea sa isi dea ei seama ce problema are laptopul cu pricina, si nici ca sunt eu nepriceput, cat de cat le misc si eu, dar SO ul ala are o buba si nu am reusit sa ii dau de cap.

#51
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

View Postonlyone, on 5th October 2009, 23:13, said:

Acum fara suparare, mi se pare normal sa nu ofere suport pentru routere, asta ar insemna ca la relatii sa fie super specialisti in retele care sa stie sa descalceasca micile probleme avute de multe rapandule de routere, gen updateuri firmware, meniuri diferite de la n producatori, deci cred ca iti dai seama ca este imposibil.
Referitor la windows7 nu stiu ce sa zic, este posibil sa fie de la tine, de exemplu eu am cumparat un laptop cu vista pe el pe care imi merge perfect netul mobil rds, a venit un amic la mine cu altul tot cu vista care nu vede stickul usb deloc, nu ma astept sa stie cineva de la relatii care este problema pentru ca nu cred ca este posibil asa ceva, imi dau seama ca buba este in sistemul ala de operare, ceva opreste stickul sa fie vazut de sistem, nu am reusit sa ii dau de cap.
Asta nu inseamna nici ca nu apalez la ei pentru ca ii consider nepregatiti - nu vad cum ar putea sa isi dea ei seama ce problema are laptopul cu pricina, si nici ca sunt eu nepriceput, cat de cat le misc si eu, dar SO ul ala are o buba si nu am reusit sa ii dau de cap.
ai perfecta dreptate ! si cred ca e valabil la orice isp din RO.oricum cei de la suport tehnic ar putea scrie o carte doar adunand intamplarile de zi cu zi. :rolleyes:

#52
morosanuciprian

morosanuciprian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 367
  • Înscris: 21.06.2004

View Postonlyone, on 5th October 2009, 23:13, said:

Acum fara suparare, mi se pare normal sa nu ofere suport pentru routere, asta ar insemna ca la relatii sa fie super specialisti in retele care sa stie sa descalceasca micile probleme avute de multe rapandule de routere, gen updateuri firmware, meniuri diferite de la n producatori, deci cred ca iti dai seama ca este imposibil.
Referitor la windows7 nu stiu ce sa zic, este posibil sa fie de la tine, de exemplu eu am cumparat un laptop cu vista pe el pe care imi merge perfect netul mobil rds, a venit un amic la mine cu altul tot cu vista care nu vede stickul usb deloc, nu ma astept sa stie cineva de la relatii care este problema pentru ca nu cred ca este posibil asa ceva, imi dau seama ca buba este in sistemul ala de operare, ceva opreste stickul sa fie vazut de sistem, nu am reusit sa ii dau de cap.
Asta nu inseamna nici ca nu apelez la ei pentru ca ii consider nepregatiti - nu vad cum ar putea sa isi dea ei seama ce problema are laptopul cu pricina, si nici ca sunt eu nepriceput, cat de cat le misc si eu, dar SO ul ala are o buba si nu am reusit sa ii dau de cap.

Pai nici eu nu am pretentia sa-mi ofere suport pentru router...insa eu nu am link deloc pe placa de retea, mai exact nu se aprinde niciun bec pe niciuna din ele (am 2 placi de retea pe desktop), iar in aceste conditii este clar ca nu este de la mine. In legatura cu windows 7, tocmai de aceea folosesc un router pentru a nu avea probleme cu internetul si diferitele incompatibilitati. Ideea este ca de sambata dimineata (cand s-au facut lucrari pe retea) mie nu-mi mai functioneaza internetul...Oricum daca nici astazi nu vin, sunt hotarat sa ma duc sa ma uit in cutia de pe scara sa vad despre ce este vorba. Un coleg de munca a patit si el la fel; si ce credeti ca era: s-a ars un port in switch-ul de pe scara, cam la ce ma astept si eu!

View Postunchiujim, on 5th October 2009, 23:01, said:

te compatimesc ! nu poti avea pretentii la operatorii din callcenterele oricarui operator,oamenii vin doar pt o bucata de paine servici (chiar daca asta e unsa cu kkt).rar gasesti un profesionist care chiar NU s-a transformat inca in robotel.

Totusi am reusit sa discut cu cineva de la ei...un baiat care mai avea habar despre ce inseamna retelistica...si cu care am reusit sa am o discutie normala si sa pot face sesizarea; sper ca astazi sa vina cineva!


Gata - ma apuc de treaba, ca sunt in timpul programului.

O zi buna tuturor softpedistilor. :P  :P  :P

#53
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007
Ciudat , de obicei apare 678 cand este intrerupta conexiunea pe undeva , nu 651 .

#54
dassaev

dassaev

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,442
  • Înscris: 06.09.2005
In XP iti da 678..in vista iti da alta eroare si posibil la fel se intampla si in cazul win 7

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate