Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Consum ulei masina de tuns iarba...

"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni
 Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 

Bucurestii de altadata

* * * * - 11 votes
  • Please log in to reply
8278 replies to this topic

#2305
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,850
  • Înscris: 11.10.2006
Soseaua Mihai Bravu 1963.

Attached Files



#2306
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,586
  • Înscris: 13.06.2004
Se vede şi vila care cam pe locul "InterMacedonia". Deşi cred că ar fi putut s-o lase, că am impresia că venea lângă-
Deci cred că constrcuţia complexului a avut loc în 1964-1965.
Ce o fi fost în clădirea aia mai masivă şi ce reclamă era oare pe bloc?  :huh:

Edited by djl, 10 October 2017 - 00:23.


#2307
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,115
  • Înscris: 30.04.2007
cladirea aia mai masiva era o fabricuta, ceva cu matasea, un fel de filatura, nu stiu mai multe.

#2308
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,586
  • Înscris: 13.06.2004
Dar aia de ceramică care era pe Matei Voievod ai mai prins-o?   :huh:   Am zis acum câţiva ani că-i fac o poză, dar nu m-am dus şi mai e (cu alte fabrici dispărute în nebunia imobiliară mai am poze).

#2309
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,850
  • Înscris: 11.10.2006
Dar intersectia de la Bellu, mai stie cineva cum arata pana la modernizarile de la inceputul anilor 60? . Nu am gasit deloc material fotografic cu starea de pana in 1961 si chiar din timpul constructiei blocurilor si rearanjarii intersectiei. chiar asa de neinteresant a fost capatul "de la cimitir" pentru cei care au pozat tramvaie in alte zone prin anii 55-60? Tot ce exista sunt foto de propaganda cu blocurile de pe partea metroului, cu cate un autobuz sau tramvai care mai intra in cadru.

#2310
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,586
  • Înscris: 13.06.2004
http://urbanismul.bl...-bucuresti.html

#2311
anelka

anelka

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,129
  • Înscris: 17.02.2006
prin ce zone sunt facute pozele?
sursa foto: ebay.com

Attached Files



#2312
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,586
  • Înscris: 13.06.2004
Prima nu ştiu... posibil Olteniţei. Tramvaiul avea jos o tăbliţă cu "Şcoală", deci nu vă luaţi după nr. traseului.
A 2-a pe Şos. Chitilia (ei) - 3 care mergea la Mezeş (sau venea de acolo). Înainte de modernizarea căii de rulare (acum circa 10-11 ani) tramvaiele circulau pe marginea străzii
A 3-a e pe Cal. Rahovei, între Trafic Greu şi Sebastian/Cal. Ferentari (lor). Se vede şi "ElctroMagnetica" în dreapta. Credeam că blocurilea alea sunt din 1988-1989, dar uite că-s maxim 1987, că încă circula 15 la P-ţa Muncii (Bariera Vergului). Ăla era un tren de 2 x V3A-uri?   Posted Image
A 4-a, chiar nu-mi dau seama. În spate se vede ceva de la o instalaţie de răcire, deci vreo fabrică e posibil să fi fost pe acolo. Sau ceva depozit frigorific. Da' ce praf era calea de rularea a tramvaielor   Posted Image

Are cineva vreo poză cu reţeaua de contact a troleibuzelor de pe Bd. Lacul Tei, porţiunea dintre Barbu Văcărescu/Bis. Doamna Oltea (e adevărat că demolarea a fost cauzată de un accident produs de Nicu Ceauşescu?  Posted Image  ) şi Maica Domnului/Grigore Moisil.
Când a dispărut autobuzul 129 ?   :(

Edited by djl, 14 October 2017 - 22:30.


#2313
Tatomir

Tatomir

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,671
  • Înscris: 26.03.2010

View Postdjl, on 14 octombrie 2017 - 22:20, said:

A 3-a e pe Cal. Rahovei, între Trafic Greu şi Sebastian/Cal. Ferentari (lor). Se vede şi "ElctroMagnetica" în dreapta. Credeam că blocurilea alea sunt din 1988-1989, dar uite că-s maxim 1987, că încă circula 15 la P-ţa Muncii (Bariera Vergului). Ăla era un tren de 2 x V3A-uri?   Posted Image


Stan Tabara se numea statia ( Trafic Greu ). In blocul ala am locuit eu din 1982 pana in 2013, dar partea care se vede in imagine ( scara 1 ) a fost data in folosinta la sfarsitul lui 1983.

Prima poza pare sa fie in Damaroaia, parca vad 24 pe tramvaiul ala.

Edited by Tatomir, 14 October 2017 - 22:55.


#2314
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,850
  • Înscris: 11.10.2006
1 este pe Bucurestii Noi in apropierea capatului de la Laromet si ambele Skode sunt de pe 77 - Laromet-Piata Romana.
3 si 4 sunt din vara lui1986, poza cu tatra este pe sos. Grozavesti.

#2315
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,586
  • Înscris: 13.06.2004
Mă gândeam că 4 s-ar putea să fie pe Şos. Grozăveşti, dar erau case pe acolo?  :huh:
Nu am ştiut că pe Bd. Bucureştii Noi erau spaţii verzi pe mijloc.

@ Tatomir : erau mulţi băieţaşi de cartier în zonă pe atunci?   :huh:

#2316
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,850
  • Înscris: 11.10.2006
Pe Grozavesti erau case pe locul unde trece pasajul acum si este Carrefour - dupa ce treceai de linia cf ce intra la fabrica de paine incepea un fel de garaj cu tot felul de betoniere si apoi niste case, era una ca un fel de camin ceva, la strada era un dispensar sau ceva (de pe la salubritate cred). Dupa ea mai era pe colt, unde e Lukoil. Vezi linkul de pe pagina precendenta cu hartile aeriene.

#2317
anelka

anelka

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,129
  • Înscris: 17.02.2006

View Postmalmoth, on 15 octombrie 2017 - 00:00, said:

poza cu tatra este pe sos. Grozavesti.
in zona unde a fost fabrica de gheata? sau pe Orhideelor, vizavi de fosta fabrica Spicul?

#2318
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,586
  • Înscris: 13.06.2004
Şi când au dispărut acele case?   :(
De-a lungul, Bd. Timişoara (fost Str. Bujoreni, Str. Emil Botnăraş - sau Bondăraş, cum ziceam eu în trecut), pe latura Nordică, de la Braşov/Lujerului spre Vest (marginea oraşului) erau case vechi pe strădueţele alea, reminescenţe ale vechiului cartier. Acum cu nebunia imobiliară mai găseşte vreuna  :(    Dar parcă în zona Valea Ialomiţei, după blocuri am văzut o casă veche sau mă înşel eu   :huh:

#2319
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,088
  • Înscris: 07.07.2006

View Postdjl, on 14 octombrie 2017 - 22:20, said:

Doamna Oltea (e adevărat că demolarea a fost cauzată de un accident produs de Nicu Ceauşescu?)
Se pare că e doar o legendă. Nu știu să existe vreo mărturie directă.

#2320
virgil67

virgil67

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 431
  • Înscris: 28.01.2006
confrm si eu ca poza cu tramvaiul 15 e mai veche de 1986. Am facut armata pe Teius si la fiecare invoire circulam cu 15 care deja venea pe Sulea, pana la intrare sat Catelu (impreuna cu 19 si 27 avea capatul aproximativ unde e statia de metrou Anghel Saligny acum).Am apucat si varianta cu traseul prin Unirii - Hala Traian - Pta muncii, dar cred ca i s-a mutat traseul pe la Budapesta-Dudesti-Sulea odata cu lucrarile din zona Unirii, demolarea halei vechi, aparitia fantinilor etc. Pe stil vechi, 15 venea pana la capatul lui 32 urcand apoi spre Sf. Mina, Hala Traian.

#2321
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,586
  • Înscris: 13.06.2004
În 1987 s-a făcut mutarea (deci adios tramvai via P-ţa Unirii, aberaţie necorectată nici la 27 de ani după Loviluţie). Anul în care a fost scos tramvaiul de pe Bd. Iuliu Maniu şi pus pe Bd. Timişoara, scos tramvaiul de pe Şos. Grozăveşti (porţiunea dintre pod şi Leu) şi Şos. Geniului, tramvaiul de pe Cal. Floreasca (mutat pe Barbu Văcărescu) - ocazie cu care au dispărut şi troleibuzele din Floreasca/Tei - Tunari - Icoanei  :(   , desfiinţate tramvaiele pe Dr. Sergiu şi Dr. Felix (porţiunea dintre Dr. Sergiu şi N. Titulescu)... anul multor nasolii în ceea ce priveşte transportul în comun.

#2322
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,850
  • Înscris: 11.10.2006

View Postdjl, on 15 octombrie 2017 - 10:07, said:

Şi când au dispărut acele case?


E vizavi de Spicul.
Casele au inceput sa dispara cam dupa 1987 - s-au demolat cele pe Orhideelor spre Basarab pana in calea ferata, restul din zona fabricii au mai ramas pana cand au inceput complexul Orhideea in 2000 si ceva. Nu stiu daca pe locul unde e hotelul Sir mai ramasese ceva.

Asta e singura cladire care a ramas in picioare (diametral cu ea pe partea cealalta a strazii a mai ramas un corp de cladire, pe colt, al fostei fabrici de paine) - despre care ziceam ca era un fel de camin sau dispensar.
https://www.google.r...!7i13312!8i6656

Edited by malmoth, 15 October 2017 - 18:00.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate