Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Bucurestii de altadata
Last Updated: Apr 26 2024 19:10, Started by
ciureanuc
, Jul 14 2009 09:10
·
50
#2341
Posted 28 October 2017 - 00:59
Din Uzitex nu a mai ramas nimic, e complexul Incity, ...cu vedere la depoul de tramvai
|
#2342
Posted 28 October 2017 - 10:24
La "Select" mai pćstraserć nu ŗtiu cum de (probabil chestie de imagine) un zid sau clćdiri pe Str. Vericescu (asta e strada din spate).
Poze fćcute de mine în Iunie - Iulie 2006. În ultima pozć apare o fćrâmć din "Uzitex". Oare nu-i dreanjeazć manevrele din depou? Select - cladiri vazute de pe Str. Vericescu p1.jpg 640.13K 18 downloads Select - cladiri vazute de pe Str. Vericescu p2.jpg 728.13K 17 downloads Select - cladiri vazute de pe Str. Vericescu p3.jpg 645.39K 16 downloads Select - cladiri vazute de pe Str. Vericescu p4.jpg 666.68K 16 downloads Uzitex - vazuta din Str. Vericescu.jpg 589.23K 15 downloads |
#2343
Posted 28 October 2017 - 11:59
#2344
Posted 28 October 2017 - 13:57
Ştiu de ele, dar încă nu am ajuns să mă dau cu unul.
|
#2345
Posted 28 October 2017 - 14:54
1 - orhideelor cu giulesti - 1986
2 - cal. giulesti - 1986 3 - orhideelor in zona fabricii Spicul. posibil sa fie linia 25 deviata datorita lucrarilor de modernizare la calea de rulare din Militari. corect? Attached Files |
#2346
Posted 28 October 2017 - 15:01
Interesante farurile lui #205. Dar linia 9 nu a circulat niciodată pe Bd. Pieptănari... cineva a trecut aiurea pe plăcuţă.
Şi cum întorcea 25 la Şos. Nicolae Titulescu? Edited by djl, 28 October 2017 - 15:01. |
#2347
Posted 28 October 2017 - 18:14
#2348
Posted 28 October 2017 - 18:33
Pe placa lui 9 e Piata Pieptanari (PTA), iar in spatele lui 44 pe sos Orhdeelor era Sectia VIII Turnatorie, cred ca de la Semanatoarea - asta era inainte de IDM. 25 mergea pe dinicu Golescu, Buzesti si intorcea prin bd Cuza, sos Titulescu, str. dr. Felix, str. dr. Sergiu.
9 intorcea la Sura Mare din cauza lucrarilor de modernizare pe sos. Berceni, 25 la Titulescu din cauza lucrarilor din Militari care stim cu ce s-au lasat pana la urma. |
#2349
Posted 28 October 2017 - 21:15
Ştiu că doar mâine mă mai pot da cu tramvaiele. Sper să prin un EP/V3A, că nu am mai mers cu unul de acum 16-17 ani (de când nu mai circulă). Păcat că din 2 remorci păstrate, a rămas doar 1... cu cealaltă nu ştiu ce s-a întâmplat
Nu ştiam că a fost siderurgie prin zona aia |
#2350
Posted 01 November 2017 - 23:41
Dacă mai scanez, mai vreţi poze cu fabrici şi uzine (aici sau pe subiectul cu Industria Bucureşteană).
Filmul "Acţiunea Zuzuc" (a fost difuzat anul ăsta la televizor): 1) Zona de la 25:00 pe unde e... Mendeleev - Amzei?; 2) Pe la 25:37 apare un tren pe calea ferată linia de Constanţa - Aviaţei - Gara Herăstrău - Tei - Reînvierii (azi din păcate dispărută), fostă partea a liniei de Olteniţa. Filmarea cred că e făcută pe la Parcul Circului (Tonolla) - linia trecea prin dreptul blocului lung din 1963 (primul de la bulevard; restul de 2 tot din 1963 sunt - vezi aici). Am prins calea ferată, dar trenuri ioc [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/a49TwcLL1Z4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by djl, 01 November 2017 - 23:41. |
|
#2351
Posted 02 November 2017 - 01:38
Cineva a distribuit o postare mai veche, aşa că am dat de această poză de prin 1981-1985 cu Piaţa Unirii. Articulatul bleu este un troleibuz şi din câte ştiu primele troleibuze <<Dac>> 117E au apărut în anul 1981.
Ce trămăvărie gigantică era pe acolo! Iar Dealul Patriarhiei nu era obturat de cele 2 blocuri puse special ca să ascundă vederea către Catedrala Patriarhală. Blocul interbelic din piaţă cred că mai există, deşi i-a fost modificată faţada. Blocul din zare (partea dreaptă), cred că mai există şi el, deşi nu-i ştiu exact locaţia pe Bd. Regina Maria (oricum, cred că e până în intersecţia cu 11 Iunie). P-ta Unirii (vedere spre Patriarhie si 11 Iunie) circa 1981-1985 17991837_1742320509393131_2132605942587645459_n.jpg 124.57K 38 downloads Edited by djl, 02 November 2017 - 01:41. |
#2352
Posted 02 November 2017 - 18:18
Tramvaria e mai putin gigantica decat era in anii 50 cand inconjurau toata piata, mergeau in toate partile si pe Serban Voda, Cauzasi, Calarasi-Cosbuc, 1848, Splai. O placere, care se solda deseori cu meciuri in trafic intre tramvaie sau tramvaie si ceilati participanti la trafic. Cateodata iti lua un sfert de ora sa ajungi de la piata 1848 macar pana la splai. Ce se vede in poza e un pic mai sistematizat, inainte sa le sistematizeze de tot.
|
#2353
Posted 04 November 2017 - 17:08
Un eveniment însemnat în apropiera Pieţeii Unirii: Expoziţia din 1906: https://www.google.r...1.0.54xD6RWz5ac
|
#2354
Posted 05 November 2017 - 01:08
Bd. 1848 cu blocul de la Piata de Flori in 1961. Pe refugiu este un indicator curios ce pare a avea legatura cu circulatia tramvaielor - nu sunt linii de noapte sau speciale (tramvaiele de noapte erau aceleasi ca in timpul zilei).
Arhiva digitala a UAR Attached Files |
#2355
Posted 05 November 2017 - 03:13
Dupa felul in care sunt asezate patralele, indica orele ultimului/primului tramvai - 1A si 6 sunt orele de retragere pentru ultima cursa a zilei si pentru ranforsarile de dimineata iar 4-5 orele de intrare ale primelor tramvaie de zi. Sau: 1-6 AM functionarea traseelor de noapte si 4-5 iesirea primelor vagoane de zi.
|
|
#2356
Posted 05 November 2017 - 03:46
Pentru ca am depasit timpul editarii:
In afara de enigmaticul indicator, fotografia arunca lumina asupra faptului unde anume intorceau troleibuzele la "Piata de Flori" - aveau bucla inainte de Baratie (pe stalpii de langa bloc nu este nici o consola pentru reteaua de contact). Ele aveau sa fie prelungite prin Piata Unirii spre Podul Maraseti in decembrie 1964 - la dus circulau prin strada Halelor iar la intoarcere prin str. 30 Decembrie 9asa pana in 1965 cand se demoleaza ambele strazi si troleibuzele sunt directionate pe bretelele noii prelungiri a bd. 1848. |
#2357
Posted 05 November 2017 - 10:23
Eu am văzut pe nu ştiu unde o poză cu bucla aceea...
Păi Str. Halelor nu era prin faţa Hanului lui Manuc sau avea o latură paralelă cu coprului Unirea a actualului Magazin "Unirea"? |
#2358
Posted 05 November 2017 - 18:36
Pai atat a mai ramas din ea, portiunea de la Manuc - pe hartile vechi de pana in 1962 ea continua si pe partea cu Unirea. In triunghiul dintre Cosbuc, splai si strada Halelor s--a facut mai tarziu parcul oval din centrul pietei (pe locul halelor de pasari si peste), strada Halelor devenind limita estica a acestuia. Vezi si fostulbucuresti cu vederile din 1927, 1938 si partial din 1966 (deja erau demolate casele dintre Halelor si 30 Decembrie (Carol pana la sfarsitul anilor 40).
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users