Kia Cee'd
Last Updated: Jun 09 2009 21:27, Started by
Vic88
, Jun 07 2009 20:06
·
0
#1
Posted 07 June 2009 - 20:06
Dupa cum spune si titlul intentionez sa imi cumpar o Kia Cee'd cu motorizarea pe benzina 2.0 143 CP, echipare Style (echiparea de top de la Cee'd, cu dotari mai mult decat suficiente). In perioada asta as lua-o la 13 800 euro DDP, cu tot cu rabla. Asta e pretul de pe site, probabil la fata locului o sa mai pot negocia o reducere fie in optionale (as vrea jante pe 17" cu gume 225/45, dar nu prea as da 450 euro pe ele, poate le scot gratis) fie in cateva sute de euro. Oricum nu am fost inca la dealer, caut si alte optiuni dar nu prea am gasit ce vreau eu: benzina, ~140 CP, dotari decente, intr-un buget de 14 000 euro.
Astept si alte sugestii si ceva pareri despre masina si motorizare. Multumesc! |
#2
Posted 07 June 2009 - 20:17
Personal as arunca un ochi la 2.0 dsl , are 140 cp la 4000rpm nu 143cp la 6000rpm ca cel pe benzina . Motorul de 2.0 pe benzina deja e cam mare , parerea mea .
|
#3
Posted 07 June 2009 - 20:25
M-am gandit sa iau diesel, dar fac cam 15 000 km pe an si ar dura mult prea mult ca sa recuperez cei 1000 euro in plus pentru motorizarea diesel, plus pretul mai mare la piese, revizii mai dese, etc. Deci chiar daca benzina consuma cu 4-5 litri mai mult, tot ies mai ieftin per total. Stiu ca la diesel ar fi valoarea de revanzare mai mare, dar cum intentionez sa tin masina cel putin 5 ani nu prea mai conteaza.
|
#4
Posted 08 June 2009 - 10:03
Masina unde doresti sa o folosesti ? ma refer in oras mai mult sau pentru extern . In situatia in care masina circula mai mult pe drumurile patriei nu cred ca e nevoie de 2.0 benzina doar daca doresti sa faci liniute sau sa te iei in piept cu masini sport pe autostrada . Pentru intern un motor de 1,4 sau 1,6 16v eu spun ca e suficient , ceva in jurul valorii de 100cp
|
#5
Posted 09 June 2009 - 13:15
pt ce sa iei diesel? faci km putini, deci nu vad niciun motiv pt care sa-ti iei tractoras
mi se pare un pret foarte bun pt o compacta cu motor de 2.0 143cp. si da, benzinara trage bine peste 3-4000rpm, ca d-aia e benzinara si d-aia e mai fun |
#6
Posted 09 June 2009 - 20:48
Neohori, on 8th June 2009, 11:03, said: Masina unde doresti sa o folosesti ? ma refer in oras mai mult sau pentru extern . In situatia in care masina circula mai mult pe drumurile patriei nu cred ca e nevoie de 2.0 benzina doar daca doresti sa faci liniute sau sa te iei in piept cu masini sport pe autostrada . Pentru intern un motor de 1,4 sau 1,6 16v eu spun ca e suficient , ceva in jurul valorii de 100cp Cu un motor mai puternic ajungi mai repede la destinatie(chiar in limita legii). Stai cumva la campie? Vino la iasi sa urci toata ziua dealuri sa vezi ce bun e un motor mare si puternic. Ia-ti diesel nu asculat povestile cum ca se va amortiza diferenta in nu stiu cati km(calcule facute dupa datele date de producator nu dupa cele reale).Economia pe care ai faceo la cumparare o sa o cheltuiesti oricum si nu o sa o simti insa o sa simti zilnic cum se duce benzina din rezervor foarte repede insa motorina e mai puturoasa(pleaca mai greu din rezervor ). |
#7
Posted 09 June 2009 - 21:27
Motoarele care au in jur de 100cp sunt destul de puternice , iar despre motorul dsl a spus ca nu-i place .
Stau in Cluj , tot drumuri multe in rampa si panta , la lucru conduc ceva in jur de 400cp si tot nu ajung mai repede la destinatie comparativ cu loganul din dotare , dar da , ai dreptate , o masina submotorizata este un chin si asta dupa cum am citit este undeva la 100cp/tona cu cit este peste cu atit mai bine |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users