Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Iesirea din coproprietate

Mouse wireless ergonomic cu bater...

Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!
 Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 

Kia Cee'd

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
Vic88

Vic88

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 27.01.2009
Dupa cum spune si titlul intentionez sa imi cumpar o Kia Cee'd cu motorizarea pe benzina 2.0 143 CP, echipare Style (echiparea de top de la Cee'd, cu dotari mai mult decat suficiente). In perioada asta as lua-o la 13 800 euro DDP, cu tot cu rabla. Asta e pretul de pe site, probabil la fata locului o sa mai pot negocia o reducere fie in optionale (as vrea jante pe 17" cu gume 225/45, dar nu prea as da 450 euro pe ele, poate le scot gratis) fie in cateva sute de euro. Oricum nu am fost inca la dealer, caut si alte optiuni dar nu prea am gasit ce vreau eu: benzina, ~140 CP, dotari decente, intr-un buget de 14 000 euro.

Astept si alte sugestii si ceva pareri despre masina si motorizare.

Multumesc!

#2
Neohori

Neohori

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,977
  • Înscris: 19.08.2007
Personal as arunca un ochi la 2.0 dsl , are 140 cp la 4000rpm nu 143cp la 6000rpm ca cel pe benzina . Motorul de 2.0 pe benzina deja e cam mare , parerea mea .

#3
Vic88

Vic88

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 27.01.2009
M-am gandit  sa iau diesel, dar fac cam 15 000 km pe an si ar dura mult prea mult ca sa recuperez cei 1000 euro in plus pentru motorizarea diesel, plus pretul mai mare la piese, revizii mai dese, etc. Deci chiar daca benzina consuma cu 4-5 litri mai mult, tot ies mai ieftin per total. Stiu ca la diesel ar fi valoarea de revanzare mai mare, dar cum intentionez sa tin masina cel putin 5 ani nu prea mai conteaza.

#4
Neohori

Neohori

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,977
  • Înscris: 19.08.2007
Masina unde doresti sa o folosesti ? ma refer in oras mai mult sau pentru extern . In situatia in care masina circula mai mult pe drumurile patriei nu cred ca e nevoie de 2.0 benzina doar daca doresti sa faci liniute sau sa te iei in piept cu masini sport pe autostrada . Pentru intern un motor de 1,4 sau 1,6 16v eu spun ca e suficient , ceva in jurul valorii de 100cp

#5
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,983
  • Înscris: 01.02.2006
pt ce sa iei diesel? faci km putini, deci nu vad niciun motiv pt care sa-ti iei tractoras :)

mi se pare un pret foarte bun pt o compacta cu motor de 2.0 143cp. si da, benzinara trage bine peste 3-4000rpm, ca d-aia e benzinara si d-aia e mai fun :)

#6
edddie_m

edddie_m

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 333
  • Înscris: 07.03.2008

View PostNeohori, on 8th June 2009, 11:03, said:

Masina unde doresti sa o folosesti ? ma refer in oras mai mult sau pentru extern . In situatia in care masina circula mai mult pe drumurile patriei nu cred ca e nevoie de 2.0 benzina doar daca doresti sa faci liniute sau sa te iei in piept cu masini sport pe autostrada . Pentru intern un motor de 1,4 sau 1,6 16v eu spun ca e suficient , ceva in jurul valorii de 100cp

Cu un motor mai puternic ajungi mai repede la destinatie(chiar in limita legii).
Stai cumva la campie? Vino la iasi sa urci toata ziua dealuri sa vezi ce bun e un motor mare si puternic.
Ia-ti diesel nu asculat povestile cum ca se va amortiza diferenta in nu stiu cati km(calcule facute dupa datele date de producator nu dupa cele reale).Economia pe care ai faceo la cumparare o sa o cheltuiesti oricum si nu o sa o simti insa o sa simti zilnic cum se duce benzina din rezervor foarte repede insa motorina e mai puturoasa(pleaca mai greu din rezervor :lol: ).

#7
Neohori

Neohori

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,977
  • Înscris: 19.08.2007
Motoarele care au in jur de 100cp sunt destul de puternice , iar despre motorul dsl a spus ca nu-i place .
Stau in Cluj , tot drumuri multe in rampa si panta , la lucru conduc ceva in jur de 400cp si tot nu ajung mai repede la destinatie comparativ cu loganul din dotare  :lol: , dar da , ai dreptate , o masina submotorizata este un chin si asta dupa cum am citit este undeva la 100cp/tona cu cit este peste cu atit mai bine

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate