Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
motor VW 1.6 sau 2.0?
Last Updated: Jun 03 2009 21:58, Started by
lazarcv
, Apr 27 2009 22:17
·
0
#1
Posted 27 April 2009 - 22:17
Salut,
Care credeti ca e mai OK din toate punctele de vedere (fiabilitate, consum, etc) pe o Skoda Octavia break? Multumesc. |
#2
Posted 28 April 2009 - 06:44
daca 2.0 e pe benzina,
masina fiind break deci va fi incarcata, va consuma mai putin pe interurban. in oras poate sa fie orice motor. daca 2.0 e diesel nu ma bag... |
#3
Posted 28 April 2009 - 08:42
dupa ce ne zici carburantul la motorul de 2.0 mai discutam
daca iti iei 1,6 nu te astepta la mari veleitati sportive din partea masinii deoarece e o masina de deplasat din A in B. |
#4
Posted 28 April 2009 - 21:11
Yeap...cred ca am fost tare adormit aseara desi nu era prea tarziu...
Intrebarea se referea la motoare pe benzina. Ma intereseaza din experienta celor care au aceste motoare pe masinile din grupul VW bineinteles mai ales pe Skoda Octavia. Ideea e ca vreau sa-mi iau o Skoda Octavia pe benzina si ma gandesc cu precadere la motoarele de 1.6 ~101 CP sau 2.0 ~116 CP, desi nu as exclude nici motorul de 1.8 150 CP. Astept parerile voastre referitoare la aceste motoare din punct de vedere al fiabilitatii, consumului, intretinerii. Un mot cu 135000 km e inca la prima tinerete sau ma insel (e vorba de o masina pe care am gasit-o si-mi place)? (precizez ca nu a fost "forjat") Multumesc mult. Edited by lazarcv, 28 April 2009 - 21:12. |
#5
Posted 28 April 2009 - 21:18
orice motor de peste 1.6 inca mai are destula viata in el la km aia.
in schimb pot aparea probleme la te miri ce porcarii de furtunase, cabluri sau accesorii. |
#6
Posted 28 April 2009 - 21:37
am Passat 1,6 si Audi 2,0 in familie si nu am auzit sa aiba probleme.
haudi lucreaza doar in oras, rar vede externul pe cind passul mai are parte de traversari de tara si nu comenteaza. bineinteles ambele sint conduse normal, in siguranta, fara veleitati sportive. de cazut pot sa cada bobinele...sa fie nevoie de o curatare si adaptare a clapetei de acceleratie...mai trebuie sa vezi la ce km se schimba distributia...lucruri ce le afli de pe forumul de marca. |
#8
Posted 29 April 2009 - 16:40
Motorul ala de 1.8 e turbo... deci mai slab la fiabilitate
|
#10
Posted 29 April 2009 - 18:44
Daca ala de 2000 cmc are numai 116 cp (?) chiar n-are rost sa-l iei in calcul, mare si degeaba (si mai bagi niste mil in plus la impozit aiurea - adica aiurea la puterea asta).
Eu as cauta un 1.8 turbo sau cel mai rau caz, un 1.6 domestic. Edited by Octavian___28, 29 April 2009 - 18:45. |
|
#12
Posted 29 April 2009 - 19:16
Na pai tie sa-ti placa, asta e important. Eu doar spuneam ca la cat e de mare nu ofera mult (105 cp la 2000 cmc la BMW benzinar poate acum vreo 20-25 ani).
Fiabilitate nu cred ca se pune problema, teoretic e mai fiabil decat un 1.6. Consumul in oras cu vreo 2 litri in plus fata de 1.6 si afara 1-2 litri, deinde cum mergi cu ea. |
#13
Posted 29 April 2009 - 22:02
Pe site-ul romanesc eu n-am gasit Octavia cu motor de 116CP. Sigur asta e puterea? sau capacitatea?
|
#14
Posted 30 April 2009 - 07:09
stiu ca ata era motorizarea de baza pt americani pana de curand.
la puterea litrica si destinatia (US) pe care le are ar trebui sa mearga si cu cel mai prost benzol. |
#15
Posted 30 April 2009 - 21:50
pentru octavian vezi te rog mai jos subliniat si bold-at. sa nu spui ca defapt e motor de 1.9 si nu de 2.0 si tu defapt te refereai strict la 2.0 adica mai mult de 1900 cm3 si bla bla bla ... pt ca o sa ma faci sa rad.
E46 engines numbers and codes. Here is some information i put together courtesy of the internet.... Model Engine Production Volume Type Power Torque cm? kW(PS) Nm(ft?lbf) * 316i M43TUB19 1998-2001 1895 I4,16v 77 (105) 165 (122) * 316i/ti N42B18 2001-2004 1796 I4,16v 85 (115)175 (129) N46B18 2004-2005 * 318i M43TUB19 1998-2001 1895 I4,16v 87 (118)180 (133) * 318i/Ci/ti N42B20 2002-2003 1995 I4,16v 105 (143)200(147) * 318Ci N46B20 2004-2007 110 (150) * 320i M52TUB20 1998-2000 1991 I6,24v 110 (150)190 (140) * 320i/Ci M52B22/ 2001-2007 2171 I6,24v 125 (170)210(155) M54B22 * 323i/Ci M52TUB25 1998-2000 2494 I6,24v 125 (170) 245 (181) * 325i/xi/Ci/ti M54B25 2001-2007 2494 I6,24v 141 (192) 245 (181) * 328i/Ci M52TUB28 1998-2000 2793 I6,24v 141 (192) 275 (203) * 330i/xi/Ci M54B30 2001-2007 2979 I6,24v 170 (231) 300 (221) * M3 S54B32 2001-2007 3246 I6,24v 252 (343) 355 (262) * M3 CSL 2003-2004 265 (360) 370 (274) pentru zetics vezi mai jos motoare de 2 litri pe Skoda Octavia. 115 CP scris aici. pe la anunturi de vanzari am vazut scris 116 CP chiar pe Bora, g4. si sa nu crezi ca erau prin sua ci aici in romania. 2.0 8v Petrol 2 L (1984 cc, 121 cu in) 4cyl SOHC 115 PS (113 hp/85 kW) @5200 rpm 170 N?m (125 lb?ft) @2400 rpm APK/AQY 1999?2001 2.0 8v Petrol 2 L (1984 cc, 121 cu in) 4cyl SOHC 115 PS (113 hp/85 kW) @5400 rpm 172 N?m (127 lb?ft) @3200 rpm AZJ/AZH 2001?2007 Edited by lazarcv, 30 April 2009 - 21:54. |
|
#16
Posted 30 April 2009 - 22:06
vorbind la obiect, zi-ne codurile de motor de la masinile avute in vizor.
la puterea litrica si destinatia (US) pe care le are ar trebui sa mearga si cu cel mai prost benzol serios?? atunci benzolul din RO cit de prost poate sa fie de se mai aprinde martorul de sonda lambda? de unde stii ca e benzina proasta in america? ai testat-o?? |
#17
Posted 03 June 2009 - 21:58
Salut.Si eu am gasit o octavia combi de 2.0. Persoana ce o are de vanzare a facut vreo 280k de km cu ea si abia anul asta s-a defectat masina. Problema a fost ca ramas fara ulei si sotia proprietarului a mai condus-o pana in service, iar pana acolo a ramas complet fara ulei... iar restul e poveste. A schimbat aproape complet motorul, reparatii de 1600 euro. Am vazut cartea de service si pana acum a mai schimbat doar telescoapele si filtrul uscat de la climasi freonul. Consumul mediu in oras e cam de 12% iar in afara cam de 8%. Nu ma pricep prea mult la masini, dar am postat ce am aflat despre acet model. As fi interesat de ce se va mai posta in acest topic, deoarece cred ca voi cumpara aceasta masina ptr prietena mea. Daca mai aflu lucruri noi va mai anunt.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users