Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta

Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion
 Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota
 Sfat achiziție laptop ~4500 ...

A fost adoptata legea privind alc...

La multi ani Costi

Vreau sa ofer imprumut pentru con...
 Usa de garaj la o magazie existenta

The worst of evil (2023)

Proiect de lege: Romanii vor achi...

Dopuri / casti amortizare zgomot ...
 

Hyundai Tucson 2.0 CRDi vs. Toyota RAV4 2.0 D-4D

- - - - -
  • Please log in to reply
167 replies to this topic

Poll: Ce ati alege dintre Hyundai Tucson 2.0 CRDi vs. Toyota RAV4 2.0 D-4D (208 member(s) have cast votes)

Ce ati alege dintre Hyundai Tucson 2.0 CRDi vs. Toyota RAV4 2.0 D-4D

  1. Hyundai Tucson 2.0 CRDi (114 votes [54.81%])

    Percentage of vote: 54.81%

  2. Toyota RAV4 2.0 D-4D (94 votes [45.19%])

    Percentage of vote: 45.19%

Vote Guests cannot vote

#1
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
Am de ales, in timp destul de scurt, intre cele 2. Celelalte "competente" din clasa au cam iesit din cursa (calcule sau feeling / interes scazut).

La capitolul dotari, stau foarte bine ambele, mai multe detalii puteti vedea si la comparativul din autoshow nr. 121 / 23 febr 2005 sau pe site, aici:

http://www.autoshow....eat_rav_x_8.jpg


Detalii tehnice am incercat eu sa pun cap la cap aici: http://astra.hardnet...uv/tehnice.html

dotari STANDARD (selectie)

TUCSON:

• ABS  
• EBD
• TCS
• airbaguri frontale
• airbaguri laterale
• windowbag
• radio CD MP3
• tapițerie piele  
• trapă cu acționare electrică
• scaune față   încălzite
• sistem   de climatizare automată
• computer de bord  
• geamuri față/spate cu acționare electrică
• oglinzi cu acționare electrică și încălzire  
• coloană de direcție reglabilă pe înălțime
• banchetă rabatabilă 1/3 - 2/3
• jante din aliaj ușor
• suporți portbagaj exterior
• proiectoare ceață
• scut protecție caroserie


RAV4:

• ABS
• EBD
• TRC
• airbaguri frontale
• airbaguri laterale
• windobag
• radio CD
• trapa cu acționare electrică
• sisten climatizare automată  
• geamuri față/spate cu acționare electrică
• oglinzi cu acționare electrică și încălzite
• coloana de direcție reglabilă înălțime
• banchetă rabatabila  50:50
• jante din aluminiu
• proiectoare de ceață
• volan și schimbător de viteze imbrăcate în piele


In mod normal, ca design imi place mai mult Rav4 ... plus ca e - totusi - Toyota (pls, nu-mi sariti in cap, am si eu pasarelele mele).

Insa, diferenta de bani IN COSTURI TOTALE (adica inclusiv taxe, vama, CASCO, etc) intre cele 2, la un leasing decent (2 ani / 40 - 50% avans), e undeva la PESTE 8.000 Euro (29.5 keuro Hyundai fata de 37.3 keuro Toyota), daca merg pe dotarile FULL la ambele.

Si - la banii astia - aproape mai iau o masina.

Domniile voastre ce parere au? Merita Toyota cei ~ 8.000 peste coreeana? Si asta in ciuda faptului ca japoneza e deja trecuta de prima tinerete (cu tot face-lift-ul suportat)? Sau sa merg cu incredere pe mana Tucsonului?

Din observatiile proprii:

- RAV4 e mai "agresiv", dar designul e aproximativ la fel. Inclin catre RAV4 la design
- Interiorul (Bord, Scaune, spatiu util) e mai bine aranjat si oarecum mai placut in Tucson.
- porbagaj este mai mare la Tucson (approx DUBLU)
- garantia este de 5 ani cu 100.000 (Tucson) fata de 3 ani cu 100.000 Toyota (chit ca aproape sigur o sa fac suta in cei 3 ani).
- RAV4 e ceva mai zgomotoasa (sensibil la drive test), dar si un pic mai sprintena.
- etc ...

Dupa cum vedeti, si bune, si rele. Pentru amandoua, desi - la capitolul STRICT al echiparii / dotarilor / caracteristicilor, balanta inclina catre coreeni destul de bine.

In concluzie: sa merg pe o calitate dovedita, cu o imagine mai sportiva, bine infipta in piata, dar ceva mai scumpa si mai batrana, sau pe mai tanara coreeana, de altfel proaspata si bine dotata (chiar foarte bine :OK: ), cu echipare de generatie mai noua si la costuri SENSIBIL mai mici?

Multam!

Attached Files


Edited by Tyby, 21 March 2005 - 11:49.


#2
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,687
  • Înscris: 26.11.2001
Sumele pomenite sunt destul de mari, iar 5 ani garantie la Hiunday atarna greu.
Eu votez coreanul...

La modelel Kia te-ai uitat ?
Eu nu dau de dealeri...

Vezi Soreneto sau Sportage

#3
addicted

addicted

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,723
  • Înscris: 18.07.2003
la banii astia e cazul sa renunti la pasarele..

besides, Hyundai in ultima vreme au lucrat mult la fiabilitate, zic si eu studiind aici, aproape cat Toyota.

inca un sondaj aici

daca e sa fie hyundai ai in plus piele peste tot, portbagaj mai mare si cd cu mp3. a, si scaune incalzite, bestiale la confort iarna.

now, desi am votat toyota deoarece avem la comun pasarelele gotta admit, hyundaiu e varianta mai buna.

#4
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
Eu zic ca te-ai pozitionat putin gresit, dar din cele 2 iti recomad Hyundai, la Toyota platesti brand-ul mai mult decat calitatea.

La ambele, motoarele diesel sunt cam zgomotoase si insuficiente ca putere (110-116CP) pentru ce trebuie sa "traga", ambele sunt generatie veche, asta o spun toate revistele de afara, Tucson e cam molicel pe suspensii si nu poti fi chiar sportiv iar Toyota is ageing, asa cum ai spus si tu.

Ma gandesc ca daca tot aveai in vedere si ceva premium, singura optiune cu adevarat deosebita la clasa SUV este Honda CR-V cu 2,2CTDi de 140CP si ~300Nm, un motor de exceptie care suna "pe bune" ca o benzina atunci cand e cald.
Cu soft schimbat inteleg ca-l poti duce si la 200CP, pentru ca Honda a scos in teste cu el si 220CP dar i-au facut downgrade din motive de marketing si de fiabilitate.
Chiar daca pe site la Honda in RO inca nu este prezentata masina totusi se poate cumpara, cam 24.000EURO fara tapiterie piele, si 26.000EURO cu piele si navigatie (cam greoi meniul dupa unii).
CR-V este chiar o masina cu care poti sa faci "liniute".

Si pentru asta merita 8000EURO in plus fata de Tucson!


Si ca sa revin, daca nu vrei sa dai totusi asa mult, decat Tucson, mai bine Kia Sportage, 2.0CRDi, care are acelasi Diesel de la Tucson (111CP, 245Nm) doar ca ar trebui sa fie mai ieftina decat Tucson, despre fiabilitate nu sunt probleme.


Bafta la cumparaturi.

Edited by Speedo, 20 March 2005 - 01:04.


#5
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
Ok, multam, am prins ideea de inceput ... hai sa dezvoltam un pic.  O sa ma limitez la dieseluri pe cat posibil, ca asta ma intereseaza.

1. KIA: din pacate, NU reusesc sa dau (la fel ca si Courage) de dealer SERIOS in ro pe net. Nu am de unde sa gasesc niste preturi. Sa-mi fie cu iertare, dar un dealer al carui home-page arata cam asa:

http://www.kiaromania.ro/

NU imi inspira incredere. Nu am nevoie doar sa CUMPAR masina de la el. Am nevoie de suport, am nevoie de informatie, am nevoie de INTERES din partea lui.

Iar mai practic: Kia Sportage mi se pare mai mica, mai jucarie. Si NU gasesc preturi la ora asta. Poate sunt prea pretentios ...

2. HONDA: am o Honda din '93 ... si-i a dracu' de buna. Iar CDTi-ul lor cred ca o sa faca multe valuri printre diesele. Am vazut Accordu' cu CDTi ... si tre' sa asculti cu atentie sa-ti dai seama ca-i diesel. Nu mai zic ca tre' sa ai o benzinara BUNA ca sa te tii dupa el.

Acu' cateva luni, cand le povesteam prietenilor de ingineria diesel a Hondei, se uitau cam "oarecum" la mine. Stiti cum e: are Honda si o lauda, e normal. Intre timp s-au mai asezat lucrurile, si s-a dovedit a fi o "scula" buna.

Problema e alta la CR-V. De fapt "e" altele:

- ati fost vreodata la sediul Carpati Motors? Pe mine m-a dat pe spate ... la modul NEGATIV. Bagat intr-o chichineata comunista in spatele fostului hotel Nord. Com'on. E Honda, totusi. Ce mare diferenta e intre ei si Kia?!

- nu prea imi place stilul "vagon" al CRV-ului ... Nush, parca au lucrat doar la partea TEHNICA a masinii, nu si la design ... Si eu (ca beneficiar ocazional), si beneficiarul direct (taica-miu) al masinii de care vorbesc, vrem sa urcam in masina, nu in tren.

ALTELE:

3. LANDROVER Freelander: asta a fost, de altfel, punctul de plecare in toata istoria asta ... Totusi, e o masina veche, un un facelift minor in cursul anului trecut, si la un pret destul de piperat ... E firma, e-adevarat. Dar parca totusi, sa platesti inca cel putin 10.000 pe APROAPE aceeasi echipare pentru un model batran, doar pentru ca scrie ceva cu ROVER in coada ... Nush, parca nu mi se pare corect ...


4. NISSAN X-Trail: Heh ... interesanta ... Am fost, am urcat, am pornit, am dat pedala ... Echipare full (Elegance), motor 2.2 dCi, 136 CP. Ar fi fost intr-adevar, un motor potrivit, mai in putere decat cele doua din titlul topicului. Totusi, motorizarea e ceva mai zgomotoasa, iar cutia in 6 nu cred ca e cea mai nimerita pentru tipul asta de masina. Da prea repede senzatia de limitare. Iar pretul e destul de piperat, mai mare ca la Rav4. So - a cazut!


--- revin si cu celelalte --- ma'c la o tigara ...

#6
addicted

addicted

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,723
  • Înscris: 18.07.2003
un pic de offtopic:

tyby te-am vazut pe phpclasses cu un mx validator sau mi se parea mie ?

#7
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004
In numarul 1325 al "Le Moniteur Automobile" din Franta se face un comparativ intre Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD, Toyota Rav4 115 d-4d, Land Rover Freelander Td4, Nissan x-Trail 2.2 dci.
O sa citez un pic din concluzia comparativului:
"RAV4, maestru incontestat al genului, isi salveaza coroana, insa la limita in fata lui Tucson, el de asemenea, diabolic de omogen. Hyundai, care are de partea sa o habitabilitate impresionanta, o functionalitate bine studiata, un confort de rulare cu adevarat placut, pierde puncte la volumul portbagajului, performante si consum, capitole la care RAV4 e pe primul loc. Acestea fiind spuse, daca comparam tarifele, balanta se inclina pentru SUV-ul din tara Diminetilor Calme" (adica Coreea)
Restul sint pe locurile codase.
Ziceai ca Tucson are portbagaj mai mare? De unde! Tucson: de la 325 la 805 litri (cu bancheta rabatata) RAV4: de la 400 la 940 litri.
Performante (masurate de revista) : 0-100 km/h         Tucson - 13.2s RAv4 - 12.3s
                                                  60-90 km/h intr-a 4-a Tucson - 7.5s   RAv4 7.3s
                                                  90-120 km/h intr-a 4-a Tucson 9.4s    RAv4 9.4s
Consum: Parcurs comun T= 10.7  R=9.2
              Uzina: Urban/ Extra urban T=10.1/6.7 R=8.9/6.1
In concluzie: mergi pe Tucson!

#8
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001

addicted, on Mar 20 2005, 20:08, said:

un pic de offtopic:

tyby te-am vazut pe phpclasses cu un mx validator sau mi se parea mie ?

<{POST_SNAPBACK}>


da man, eu eram ... din pacate, nu am mai avut timp de mai nimic :( ...


Ahile, chestia cu volumul o zic altii ...

Quote

Si chiar daca nu sunt probleme cu aglomeratia, cand incarcam compartimentele vom vedea ca la Tucson intra mai multe bagaje. Este si normal avand in vedere volumul de 325 litri in configuratie normala, comparativ cu doar 175 litri la Rav4.

Mutam de pareri! ... revin cu odiseea ...

#9
google

google

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 489
  • Înscris: 21.10.2004
Daca e dupa design Toyota, mi-a placut Rav4 de cand a aparut. Daca e sa mergi financiar mergi pe Hyundai mai ales ca nu sunt diferente, semnificative, in favoarea Toyotei.

Bafta!

#10
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 17.10.2003
RAV 4 fara sa mai ma uit pe nimic.
Mie-mi place RAV 4 cel mai mult din toate SUV-urile iar 2.0 D4-D e preferata mea.
Vorbesc nu numai de frumusete ci si de performante.

#11
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,523
  • Înscris: 28.08.2003
Votez Tucson deoarece imi place cel putin la fel de mult ca RAV-ul.
Eu conduc un Hyundai si pot spune ca baietii astia au muncit mult la calitate ...
Sunt genul de om care nu pune marca inaintea tuturor celorlalte: performanta/calitate/pret.
Cum performanta si calitatea sunt asemanatoare, pretul isi spune cuvantul.
Si de ce sa nu spunem pe fata ca masina e generatie mai noua ca RAV-ul si e frumoasa.

Alegerea e a ta, sper sa o faci cu intelepciune.

P.S. cu 8000 de euri in + in buzunar  :D

#12
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
mda ... odiseea continua ...

Ieri am fost la drive-test la Landrover (Freelander) ... fie numai si pentru ai mei, sa fie cu inima impacata.

Impresiile, pe scurt: NU!

Detaliat:

+
- motor ok (BMW, deh), cu un cuplu bun (cat am reusit sa-mi dau seama)
- directie OK, frane bune.
- are ceva cu Rover in nume (oare chiar o fi bine!?)
- cel putin de afara da impresia de soliditate, de lucratura buna, rezistenta.

-
- numai ca impresia asta se schimba radical in interior:
- nu aveau piele pe nici o masina ... iar tapiteria standard este sub orice critica
- finisarea interioara lasa MULT de dorit (FOARTE mult).
- plastic ce da o senzatie pregnanta de ieftin
- spatiu pe inaltime INSUFICIENT! Daca imi spunea cineva ca, la 1.85 ai mei, voi ramane cu approx 1 cm deasupra capului pe locurile din fata la Freelander, i-as fi ras in nas. Si m-as fi facut de kkt. Pentru ca ASA ESTE!  :death: Fereasca Al'DeSus de vre-un hop ...  :w00t:
- eu inteleg ca se vor (oarecum) exclusivisti, dar nivelul la care au ajuns cu oferta e jenant. Pentru 25.000 de euro DDP (FARA TVA!) primesti un kkt de masina! Oferta speciala: cu 3.000 euro iei unul din pachetele de echipare, pentru care iti mai dau GRATIS aparatori de noroi si nush ce draq!
- pentru o echipare decenta (aproape full) scoti ~ 32.000 + TVA (sau o fi fost mai mult oare?! ca nu am calculele in zona acum)
- cireasa de pe tort (desi ar mere mai corect: bomboana de pe coliva). O estimare medie a masinii pe care o vrei: ~ 3 LUNI!!!

Sorry guys, NO FreeLander for me!


PS: ehhh ... alta viata in Range Rover ... parca e cu totul alta firma ... :( Desi cred ca la partea de echipamente / preturi sta cam la fel. Nu am intrebat. Doar am admirat masina. Pe-afara si prin interior.


Maine dimineata incerc sa fac ture (la propriu) la Toyota si Hyundai. Ca doar eu am ramas in urma cu programul de teste (timp, anyone?! :( )

#13
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
M-am gandit ca daca nu e pentru tine (tatal tau), si nu conteaza tehnica pura (Honda) dar conteaza cum arata masina, foarte OK este o Suzuki Grand Vitara, cu 5 usi, cu 2.0TDI, mai vechi motorul (injectie directa) dar in regula.

Am prieten bun care a facut revizia saptamana trecuta, la 130.000Km si a schimbat o bucsa si un pivot, 800.000 Lei in 130.000 Km, ceea ce zic eu este deosebit, si a fost si-n Retezat si-n Apuseni cu ea, si atras nene de ea.
E drept, e benzina, cu motorina nu ajungi asa departe fara probleme.


Revenind la Kia, importatorul asta nou, Kia Rom Auto pare foarte serios, s-a lansat in Decembrie anul trecut dupa ce Radacini a pierdut distributia Kia, mamir ca n-a luat-o Tiriac.

Daca tatal tau nu e in Bucuresti e foarte important sa aiba service la el acasa!

Greets,
Speedo

Edited by Speedo, 25 March 2005 - 11:20.


#14
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
Aha, thx Speedo!

Lucrurile, mai nou stau asa ... dar mai intai sa ma refer la ce ai spus tu mai sus:

Grand Vitara o are ca masina de serviciu ... ma rog cu sofer, dar stie despre ce e vorba. L-am intrebat si eu de ea, si mi-a confirmat ca dieselu' e al draq de zgomotos. Si cam puturos. Plus ca nu sunt chiar asa dispus sa investesc acum intr-o tehnologie deja depasita.

Plus ca iese cam sus ca pret, daca ii pun toate dotarile dorite pe ea: http://www.suzuki.co...ra_dotari.shtml

Kia - sincer, stiu putine lucruri despre ea. Dar parca nu aveau motorizari diesel. Sau au preluat acum 2.5 CRDI pe tehnologia Hyundai? Oricum, am spus mai sus, prea multe detalii nu am gasit in .ro despre ei. De fapt nici unul.

Hyundai are service in Galati. Toyota in Braila (15 km).


Asa.

Azi am fost la ture la ambii producatori. Plus un bonus: Mitsubishi Outlander. ;)

Impresii:

.... dar le bag in postul urmator, ca mi-e o foame de lup ... si abia acum am ajuns acasa ...

#15
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004
Asteptam cu nerabdare impresiile Tyby. Si mai ales sa aflam cine este cistigatorul competitiei!

#16
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
Asa ... scuzati, dar am fost "prins" ;)

So:

Impresii:

1. Toyota RAV4:

MINUS: NU au DELOC masina de drive-test diesel. Si asta in cazul in care mai bine de 60% din vanzarile pe care le au pe Rav4 sunt pe D-4D! Spooky!

MINUS: Au O masina de drive-test in dotare full (pe benzina), dar NU era in Bucuresti pana luni. Era plecata la "drive-test" pe week-end. Hmmm!

MINUS: NU am reusit macar sa vad masina pe care o doream (ma refer la dotarea full). Nu exista. Nici in show-room, nici in service. Spooky again!

PLUS: Mi-au raspuns civilizat si corect la mesajul dat asta-noapte, pe la 4:00. Apoi m-au sunat si am stabilit intalnirea din showroom. Mi s-a explicat la telefon ca nu exista masini de drive-test, dar ca vor face tot posibilul sa pot vedea una in echipare full. Din pacate NU s-a putut.

MINUS: in showroom am cam fost tratat cam ... "in lipsa" ... Adica nu m-a intrebat nimeni ce vreau, ce caut, mi s-a spus doar ca pot urca in masina fara probleme. Dupa care pauza, chit ca m-am invartit cel putin juma' de ora pe acolo. Hmmm..

Si acum masina:

PLUS: Design exterior fain. Are un pronuntat accent sportiv, sensibil atat la exterior, cat si in interior.

PLUS: Calitatea executiei foarte buna. Se vede ca sunt Toyota. La fel calitatea materialelor. (Chit ca nu era piele, tapiteria este INCOMPARABIL mai reusita si mai bine aleasa decat la FreeLander! Diferenta ca de la cer la pamant.)
La fel si plasticele si celelalte materiale.

MINUS: (MAJOR) Masina este mult mai mica decat ma asteptam. Si asta se traduce nu atat in dimensiuni exterioare (desi o garda la sol mai inalta cu 2-3 cm nu i-ar strica. Modelul actual are garda mai mica decat fusion-ul meu!), ci la volumele si aranjamentul interior.
Primul lucru: am intrat cu oarece greutate la sofer din cauza genunchilor, care se tot propteau in volan. Mi-am aranjat scaunele si am ridicat colacul cat de mult m-a lasat sistemul si am mai incercat o data. Acelasi rezultat.
RAV4 da un sentiment de MIC in interior. Atat in fata, unde bordul masiv ocupa prea mult loc, si parca "strange" pasagerii, cat si in spate, unde nu e cine stie ce generoasa pentru un SUV de ~ 40.000 Euro costuri totale.

MINUS: (IMPORTANT) Portbagajul e destul de ... gluma ... mic, cu un acces intr-adevar destul de incomod, datorita unei a 5-a usi late. Se poate mari dimensiunea, initial prin culisarea banchetei cu approx 15 cm (dar asta face locurile din spate INUTILIZABILE, la propriu!) si apoi prin rabatarea banchetei, ajungand la un volum mai mult decat generos. Dar cu o penalizare importanta: lipsa a 3 pasageri din schema.

PLUS: Oglinzi retrovizoare MARI, cu o foarte buna vizibilitate.

MINUS: schimbator de viteze cam lung (figurat si propriu), desi suficient de exact la selectarea treptelor. Din pacate nu am apucat sa-l vad decat la rece. Dar oricum, nu e masina de curse, asa ca merge. Cu toate ca s-ar fi incadrat in nota sportiva a masinii unul mai "scurt". La propriu si la figuat!

PLUS: comenzi pe volan, scaune confortabile, comenzi bord destul de ergonomice, desi mi s-a parut un pic cam incarcata consola centrala de botoane si botonase. Da' am vazut ca e la moda acu'. In plus, cateva spatii de depozitare bine gandite si o cotiera utila intre scaunele din fata.


Cam asta a fost experienta mea cu Toyota de azi (ieri). Revin imediat si cu Tucson!

Edited by Tyby, 26 March 2005 - 01:26.


#17
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
2. Hyundai Tucson:

PLUS: Au masina cu CRDI, in dotarea de top la drive-test.

MINUS: Nici aici nu am reusit sa fac drive-test. Motivul: masina bushita de o "colega" si e in service cateva zile. Oricum, am fost invitat in cursul saptamanii viitoare la test, cand revine fieroanga pe roti.

PLUS: Am reusit totusi sa vad masina pe care o doream, in dotare de top (desi la o coloare nashpa, dar asta conteaza mai putin).

PLUS: mi-au raspuns dimineata cu un email cu oferta completa de preturi. Fara nici un alt detaliu.

PLUS: Am fost intrebat de sanatate in showroom. Si tratat corect, pana la un punct. Da' nu le poti avea chiar pe toate (oare chiar asa adunat de pe drumuri par?! Mai ales ca eram proaspat barbierit. :drac: )


Masina:

PLUS: La exterior, studiata, arata mai bine decat am vazut-o in diverse poze si de cateva ori in fuga pe strada, astfel ca se apropie mai mult decat ma asteptam de Rav4.

PLUS: Calitatea executiei buna. Parca un pic mai ieftina decat la Toyota, dar nu am avut nimic concret de reprosat, cu atat mai mult cu cat tapiteria din piele adauga niste puncte bune la capitolul impresie. Totusi, interiorul cam gri, cu oarece lipsa de concordanta cu spatiul. Mai potrivit insa e interiorul pe bej, mai cald si mai aproape de feeling-ul masinii. Per total - nota buna.

PLUS: Materialele folosite sunt bune, fara a avea ceva de reprosat. Se cunoaste ca s-a investit destul de mult in partea de design, neremarcandu-se senzatia de plstic ieftin pe care am avut-o la Accent (si de care - recunosc - ma cam temeam inainte de a ajunge la showroom).

PLUS: (MAJOR) Spatiul e mai mare si BINE pus in valoare de forma curbata a bordului. Atat la sofer, cat si in dreapta si in spate se poate sta confortabil. Spatiul pasagerilor din spate e indeajuns, chiar cu scaunul dat apropape de maxim (eu is mai ... mare asa, de felul meu :) ).

PLUS: (Important) Portbagajul este vizibil mai mare decat la RAV4, iar accesul in 2 trepte (luneta si haion) este cat se poate de facil. bancheta din spate se rabate 40/60, ducand la o suprafata de incarcare aproximativ plana. Si cu un volum mai mult decat generos! ;)

MINUS: Schimbator viteze scurt (asta e bine), amplasat OK pe consola centrala, dar cu o impresie de fragilitate (se simte o bara destul de subtire pe sub invelisul din piele). In fine, ar putea fi un PLUS per total.

MINUS: Lipsa comenzilor pe volan / coloana de directie. Lipsa Cruise-Control (cica nici nu aduc in RO asa ceva).

PLUS: Scaune mai confortabile decat la RAV4, dar cu diminuarea accentului sportiv de la acesta.

PLUS: Cotiera centrala comoda si utila, cu 2 nivele de inaltime si compartimentare pe 2 "etaje". Cotiera centrala spate cu suport pahare. Roata de rezerva de dimensiuni normale, din ALIAJ. Compartimente destule si bine gandite. Consola centrala ceva mai bine organizata. Radio CD cu MP3 si - DA! - casetofon. O solutie inedita, rar intalnita pana acum!

Si tot in PLUS fata de Toyota, un torpedou ceva mai mare. Cel de pe japoneza se incadreaza in nota generala a spatiului: mic.


Probabil am uitat la ambele atat bune, cat si rele. Dar, per total, mi s-a parut o masina CORECTA pentru un pret mai mult decat JUST la clasa ei: aproape 30.000 euro costuri finale.

(la ambele masini - costuri finale = ABSOLUT TOT ce platesc pana la sfarsitul celor 2 ani de leasing - adica inclusiv TVA, TAXE, Comisioane, Dobanda, CASCO, VAMA).


In numarul (imediat) urmator: cateva cuvinte, o idee noua si decizia. ;)

#18
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
Inainte de concluzii ... sa va zic de "idee"


Se numeste Mitsubishi Outlander ( http://www.mitsubish...o/outlander.htm ) si motivul care l-a scos din cursa a fost lipsa unei motorizari diesel.

Mit Motors avand showroom gard-in-gard cu Hyundai, am dat o tura prin curte si am vazut si "ideea". Asa ca am cerut mai multe detalii:

E o masina frumoasa, care - in dotare de TOP, pe motorul de 2.4 / 160 CP (benzina), se incadreaza ca pret undeva intre Tucson si Rav4, pe la jumate, la dotari si caracteristici asemanatoare. Pentru cei care nu vor neaparat diesel, e o optiune care cred ca merita luata in calcul.

Mai multe poze (pe langa cele 2 atasate):

http://www.tucarro.c...-outlander.html




Sa revin la dilema din inceputul acestui thread:

Hyundai Tucson 2.0 CRDi vs. Toyota RAV4 2.0 D-4D

Scorul e destul de strans in Poll ... dar faptul ca nu a castigat Toyota detasat (asa cum poate s-ar fi intamplat in urma cun 1-2 ani) spune destule. Spun ca nu a castigat, pentru ca acum scorul este de 8-7 pentru RAV4, dar fara votul meu, care se duce CLAR la coreeana! Asa ca: 8-8!

Repet, am facut comparatia intre 2 modele concurente, DIESEL, in dotare FULL AMBELE!

Ca fapt divers, cand am plecat de la showroom-ul japonezilor catre coreeni, parerea mea fiind un factor important (si asteptat) de decizie, stiam in proportie de 90% ca NU va fi Toyota. Cu rezervele de rigoare, necunoscand inca Tucsonu'. DELOC! La plecarea din showroom-ul Hyundai stiam insa ca sigur (hai, 99%) NU va fi RAV4!


Toyota RAV4 2.0 D-4D: O masina buna (sunt convins!), cu ceva calitati care au tinut-o in vanzari cativa ani buni: un motor - din cate stiu - fain, o calitate a executiei cu mult peste medie (de top as putea spune), un design atragator, cu vizibile influente sport. In mare, e o mica bijuterie. Insa cam MICA. Toate astea duc la costuri finale dupa 2 ani de leasing de aproape 40.000 EURO


Hyundai Tucson 2.0 CRDi: Un SUV cu un design ceva mai cuminte, fara a fi banal sau plictisitor, cu avantajele vizibile ale unei conceptii mai moderne si ale unei experiente anterioare (Santa Fe, Terracan), cu o calitate foarte buna a executiei si materialelor, cu o linie ceva mai dulce, mai soft, mai confortabila, in stil tipic asiatic. Adunate, dau costuri finale dupa 2 ani de leasing de aproape 30.000 EURO


Decizia:

In conditiile prezentate, nu (mai) e foarte greu de ales. Pot sa spun ca - LA PRETURI APROPIATE - as fi in dilema pe care sa o iau (probabil daca ar fi pentru mine - Toyota, iar pentru ai mei -Tucson).


Insa la o diferenta de pret de ~ 9.000 euro costuri finale, si la un punctaj net superior (si - evident - subiectivat de parerile personale) in favoare Tucson-ului, NU cred ca se mai pune problema de CARE.

Ci CAND, UNDE si CE CULOARE! :D

Si ca sa nu spuneti ca v-am torturat prea mult cu toata polologhia de mai sus, va dau inca doua - trei detalii:

COLOARE: Albastra ;)
CAND: Peste approx 2 saptamani.
UNDE: Cel mai probabil Galati. Asta daca nu dureaza prea mult transportul intre capetala si provincie, caz in care voi incerca sa o ridic personal de aici, daca va fi posibil.

Masina e undeva intre Cehia si Romania (sau deja intrata in RO), dupa ultimile informatii!

Doamne'Ajuta! :D

PS: Sper sa foloseasca si altora minunile de mai sus!

Multam tuturor de pareri si idei si ... astept in continuare!

Succes!

Attached Files


Edited by Tyby, 26 March 2005 - 02:17.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate