Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Hyundai Tucson 2.0 CRDi vs. Toyota RAV4 2.0 D-4D

- - - - -
  • Please log in to reply
167 replies to this topic

Poll: Ce ati alege dintre Hyundai Tucson 2.0 CRDi vs. Toyota RAV4 2.0 D-4D (208 member(s) have cast votes)

Ce ati alege dintre Hyundai Tucson 2.0 CRDi vs. Toyota RAV4 2.0 D-4D

  1. Hyundai Tucson 2.0 CRDi (114 votes [54.81%])

    Percentage of vote: 54.81%

  2. Toyota RAV4 2.0 D-4D (94 votes [45.19%])

    Percentage of vote: 45.19%

Vote Guests cannot vote

#37
Notorious

Notorious

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 900
  • Înscris: 11.11.2003
Sa-ti traiasca masina!!! Sa te bucuri de ea!!  Sa o bagi prin noroaie si sa-i faci poze sa o vedem si noi!  Am vazut ca ai scris pe undeva ca sotia ta intreba de X3.  Ai facut test si cu ea? Cu ce impresie ai ramas?  Mai da-ne poze !

#38
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Multam de urari. Inca nu am ajuns "fizic" in ea ... e la galati ... Pozele sunt primite prin "mila" celor de acasa ... deh, asa e omul,  cand se vede cu sacii in car :)  :w00t:

Shumilica: am studiat un pic si Sorento, dar a cazut. Insa afirmatia de "cel mai bun 4x4" mi se pare deplasata" ...

Cristi: felicitarile, masa si dansul sunt bine primite. Masina e a familiei, in functie de nevoi. Eu am ca auto stabil Fusionu', desi unii din familie incearca sa "atenteze" la el  :notangel:

Si eu am fost surprins de calitatea coreenilor, inainte de a pune mana pe ea eram tare sceptic.

Notorius: o bag ... stai asa sa o prind  :peacefingers: Si abia astept iarna sa-i torn niste dunlop winter-sport ... si sa vad ce poate :drac:

#39
Tzepi

Tzepi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,986
  • Înscris: 04.08.2003
Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km de sosea ca-n Germania :P

imi place culoare foarte mult, este superba

#40
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,523
  • Înscris: 28.08.2003
Ma tot uit la ea si ma minunez de cat de frumoasa e.
Ptiu, sa n-o deochi!

#41
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
in week-end am reusit sa ajung in Tucson. Asa cum spuneam si pe alt topic, prima impresie live mi-a intarit parerea ca am facut - probabil - alegerea corecta! ;)

Am reusit sa-i sustrag nevesti-mii 2 pozitii pe camera (cu MARI sacrificii), si am facut un mic update pe gallery:

http://gallery.hardnet.ro/tucson

(oricum am ajuns la concluzia ca - oricat de mare(i) ar fi MemoryStickul(rile) - tot nu-i vor ajunge, asa ca va trebui sa se multumeasca cu cele cateva sute de poze disponibile per-iesire! Iar la urmatorul upgrade va trebui sa ma orientez catre 1 GB! :( ... Poate macar ala o sa o satisfaca din punct de vedere artistic!  :w00t: ).

Fiind (rupt) in urma a approx 900 Km, din care Craiova - Bucuresti de la 4 jumate la 6 jumate azi dimineata, ma voi limita doar la a aminti 2 idei mari:

1. Confort - din toate punctele de vedere: interior, pozitie, suspensii, zgomot (practic, la 100 km/h, nu exista zgomot interior... nu mai mare decat la Ford, de ex).

2. Stabilitate - in fata mea, a atacat o curba din apropierea de Bran la ~ 120 km/h fara probleme, in conditiile in care eu a trebuit sa franez cu Fordul la 90 sa o iau (aproximativ) in siguranta. Si asta in conditiile in care nu prea-s usa de biserica nici eu (nu e usor sa faci Craiova - Bucuresti in 2 ore, dimineata la 5, cu mers maxim 60-70 in localitati. Noroc ca nevasta-mea era semi-adormita in dreapta :drac: ).

Alte mici chestiuni:

- clima & stuff isi face toti banii (mai nou nevasta-mea vrea scaune incalzite la Ford :D )
- sistemul audio e super
- tapiteria de piele e faina, soft-touch si foarte comoda
- motorul are reprize bune, in ciuda greutatii masinii si a puterii relativ mici. De la 1900 - 2000 deja trage ca o benzina ... Nu am trecut de 3000, ca era inca in prima mie (putin peste la sfarsit :drac: )
- cutia etajata bine: in ~ 7 km facuti noaptea prin Brasov, nu am schimbat decat o singura data a 3-a, din cauza unui sant (pe bune, SANT!) transversal ...
- spatiu mai mult decat suficient, atat in fata, cat si pentru locurile din spate.
- etc

la capitolul minusuri, 2 bucati:

1. consum un pic cam mare (nu sunt inca sigur, dar cred ca e ~ 8 - 8.5 % pe prima mie).
2. lipsa comenzilor audio pe volan :( . Bordul are o forma rotunjita in plan orizontal, astfel ca plasarea consolei centrale e la distanta maxima fata de sofer. Cum eu merg cu scunul dat destul de mult in spate, o actiune simpla, cum ar fi reglajul volumului sau schimbarea melodiei, solicita deplasarea catre anterior a corpului ...

Revin cu noutati si poze, asa cum am promis, dupa week-end-ul viitor.

#42
taiko

taiko

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 26.05.2005
Hello! Trebuie sa multumesc pentru studiul facut. M-a facut sa iau o decizie. Buna sau nu o sa vad. Dar o intrebare imi cam macina creierul. Cat costa intretinerea unui Tucson. Pentru ca gurile rele spun ca Hyundai sunt cei mai scumpi privitor la revizii..

Multumesc

#43
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
taiko, nu cred ca in segmentul asta sunt diferente notabile de pret.

Sorry de lipsa de feed-back, dar nu prea am avut timp sa ma ocup de asta ... plus ca si uitasem de topic. Poate saptamana viitoare.

#44
vladd

vladd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 28.03.2005
Tyby in conditiile in care ataci curbe cu 120/h si faci Buc-Craiva in 2 ore e de asteptat sa ajungi la 8-8.5% nu crezi?

#45
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
vlade, drumul ala l-am facut cu Fordul. Iar consumul s-a apropiat de ce ai spus (1l mai putin de fapt). Numa' ca benzina :)

Pana acum cel putin, la Tucson consumul ramane destul de ridicat pentru un Diesel. Probabil ca vivacitatea (neasteptata) a motorului se traduce printr-un consum mai ridicat.

Dpdv al stabilitatii, in ciuda masivitatii, sta (sensibil) mai bine decat Fusionu', suspensia spunandu-si cuvantul aici.

#46
vladd

vladd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 28.03.2005

Tyby, on May 27 2005, 12:49, said:

Pana acum cel putin, la Tucson consumul ramane destul de ridicat pentru un Diesel. Probabil ca vivacitatea (neasteptata) a motorului se traduce printr-un consum mai ridicat.


weeeeird  :huh:  din ce ma asteptam eu (si nu numai eu) lucrurile ar fi stat tocmai invers la acest CRDI... adica consum mai redus si ceva mai molesit ca dinamica.
ma rog acum tu fiind "user" te cred si e bine de stiut.

prin off-road l-ai bagat sau intentionezi?

#47
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Paii ...

Afara: 7 - 7.5 la mers linistit (pana in 120), 8 - 8.5 la mai mult

In oras: computerul nu mi-a scazut sub 10.2, cu clima pornita non-stop, ce-i drept.

#48
taiko

taiko

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 26.05.2005
Asta am gasit pe un alt site. Cineva foarte suparat!
Tyby ce zice?


"Deci am luat Tucson si chiar doua ptr. firma. Unul are peste 5000Km, altul 4000 Km.
Sunt o teapa mare de tot.
Daca inghiti faptul ca la ambele dupa 500Km a inceput sa scirtiie pedala de ambreiaj (am fost de TREI ori in service si situatia se repeta dupa 1-3 zile), daca mai treci si peste faptul ca garda la sol nu este nici macar acceptabila (iar scutul este o gluma din fibra de sticla), apoi uiti de faptul ca uneori calculatorul de bord o ia razna (de ex la 4WD LOCK dupa 20Km motorul trepida . am oprit masina si motorul, am repornit si totul a fost ok) cu consumul nu mai este deloc o joaca. "

#49
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Pai Tyby ce sa zica?! O fi avand dreptate omul ... la masinile lui.

La mine, la aproape 7.500 nu a aparut nici o problema pana acum. Motorul s-a mai asezat, a incaput sa intre in consum normal (7.5 la drum, 10.5 maxim in oras). Scartaituri si alte minuni nu are. Garda la sol e ok (20.x cm), indeajuns de mare pentru drumurile noastre (si am mers si pe drumuri nasoale, in care nu se mai cunostea drumul propriu-zis).

N-am testat 4WD Lock pana acum ... nu am avut ocazia / nevoia. Oricum, 20 km cu 4WD lock?! Asta inseamna viteza maxima sub 40 km/h pe portiunea aia. Mi-e greu sa gasesc un drum de 20 km pe care sa ai nevoie continuu de 4WD Lock. Deja mi se pare exploatare aberanta din partea utilizatorului (C'mon, inseamna sa mergi cel putin juma' de ora cu dif. blocat. Nu vad rostul). Insa nu neg problema aparuta, pentru ca nu am testat masina in conditiile alea.

Si nici n-am de gand!   :w00t: :peacefingers:

Revenind la consum, si-a luat un prieten un Reno Espace 2.2 dCi (deh, are familie mare :D ), si in primele mii i-a consumat 9-10 la drum. Acum are peste 10.000 si are o medie de consum afara de 6.5 l / 100 km. E multumit (de consum, ca de altele i s-a cam acrit de reno).


Cam asta e cu Tucsonu' pana acum. Revin cu detalii de interes, daca e cazul ... daca nu, cu cate un review scurt, pe masura ce trece timpul (si trec si kilometrii). Deocamdata ma apropii fulgerator de primul schimb normal de ulei (7.500).


Taiko, pune si link-ul catre site-ul unde apare discutia respectiva, te rog.

#50
taiko

taiko

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 26.05.2005
Sper ca asta sa fie:

http://www.masini.ro...pic.php?t=3500; este pe forumul Hyundai la consum SUV

Acum, cam in 2 luni imi vine si mie Tucsonul. Si contractul de leasing il semnez maine (pentru varianta de baza, recunosc). Si voiam sa fiu sigur ca este un pas corect. Pentru ca nu este o masina de unica folosinta la cat o sa dau pe ea.
Oricum, multumesc tyby pentru cele relatate pana acum.

#51
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
taiko, da mai multe detalii: ce inseamna varianta de baza: echipare, pret, motorizare ... si ce anume ai vrea sa mai pui pe ea? Poate pot fi de ajutor cu detalii ...

#52
taiko

taiko

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 26.05.2005
motorizarea este de 2.0 CRDI si nu prea am pe ea decat ceea ce imi ofera varianta de 17900. Adica nu piele, nu trapa, nu aer automat, nu cruise control... Nu stiu ce au variantele mai scumpe, dar ceea ce imi ofera aceasta varianta este OK din punctul meu de vedere.

#53
taiko

taiko

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 26.05.2005
"motorul are reprize bune, in ciuda greutatii masinii si a puterii relativ mici"

a, era sa uit, spuneai de puterea mica a motorului. Un coleg de munca de la care am luat aceasta idee (de a-mi lua Tucson) si-a marit puterea pana la 140 de cai. Cica nici macar nu ii mananca mai mult. Nu te tenteaza?

#54
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Nu, nu ma tenteaza. Sunt multumit de performantele masinii.

Cruise control nu se ofera in Romanika, asa ca nu ai pierdut nimic aici.

Pielea e faina, da alt feeling si aspect interiorului. Dar nu este un must-have, daca te strange la buget.

Clima este insa faina, si isi merita banii. Nu inteleg cum draq nu ai climatronic, ca-i trecuta in dotarile standard!?

In afara celor de mai sus (trapa, piele), nu-lipsesc decat airbag-urile laterale + airbag-urile cortina si scaunele incalzite.

Nu foarte mult.

Quote

Dotari 2.0 CRDi Std (17.900 eu):

• tractiune integrala permanenta cu 4WD LOCK,
• sistem de climatizare automata,
• computer de bord,
• inchidere centralizata cu telecomanda si imobilizator motor,
• geamuri cu actionare electrica fata-spate,
• geamuri spate si luneta fumurii,
•  oglinzi cu actionare electrica si incalzire,
• oglinda interioara cu reglare electronica a cromatismului si compas,
• servodirectie si volan reglabil pe inaltime,
• Anti-Lock Brake System (ABS), Electronic Brake Force Distribution (EBD),
• Sistem de control al tractiunii (TCS),
• Airbag sofer + pasager,
•  radiocasetofon – CD – MP3 cu 6 boxe,
• bancheta rabatabila 1/3-2/3,
• bandouri laterale gri,
•  jante din aliaj usor cu anvelope 235/60 R16,
• scut protectie caroserie,
• suporti portbagaj exterior,
• proiectoare ceata


Quote

Dotari 2.0 CRDi Full (20.200 eu):
• tractiune integrala permanenta cu 4WD LOCK,
• trapa cu actionare electrica,
• interior piele,
• scaune fata incalzite,
• sistem de climatizare automata,
• computer de bord,
• inchidere centralizata cu telecomanda si imobilizator motor,
• geamuri cu actionare electrica fata-spate,
• geamuri spate si luneta fumurii,
•  oglinzi cu actionare electrica si incalzire,
• oglinda interioara cu reglare electronica a cromatismului si compas,
• servodirectie si volan reglabil pe inaltime,
• Anti-Lock Brake System (ABS), Electronic Brake Force Distribution (EBD),
• Sistem de control al tractiunii (TCS),
• Airbag sofer + pasager + airbag-uri laterale + airbag-uri cortina,
•  radiocasetofon – CD – MP3 cu 6 boxe,
• bancheta rabatabila 1/3-2/3,
• bandouri laterale gri,
•  jante din aliaj usor cu anvelope 235/60 R16,
• scut protectie caroserie,
• suporti portbagaj exterior,
• proiectoare ceata

Mai intereseaza-te de clima. La mine era trecuta la standard.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate