Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Hyundai Tucson 2.0 CRDi vs. Toyota RAV4 2.0 D-4D
Last Updated: Dec 09 2020 00:50, Started by
Tyby
, Mar 19 2005 18:54
·
0
#23
Posted 27 March 2005 - 23:26
Ahile, on Mar 27 2005, 22:58, said: Nu inteleg de ce ne dai poze cu Mitsubshi? Inteleg ca ai ales Tucson in final. Ori inteleg eu gresit? Pai nu ai citit bine asta: Tyby, on Mar 26 2005, 02:15, said: Inainte de concluzii ... sa va zic de "idee" Se numeste Mitsubishi Outlander ( http://www.mitsubish...o/outlander.htm ) si motivul care l-a scos din cursa a fost lipsa unei motorizari diesel. Da, Tucson, ai inteles bine. Cam asa: Attached Files |
#25
Posted 28 March 2005 - 13:05
Buna ziua tuturor! sunt nou pe aici.
Eu recomand calduros Hyundai, daca Nissan x-Trail nu apare in calcule. (dupa parerea mea castigator detasat al clasei SUV compact). Oamenii de la Hyundai confirma faptul ca la ei doar 30% din CA o repr. operatiunile post-vanzare. Asta inseamna fiabilitate si durabilitate (spre deosebire de Ipso-Renault unde procentul ajunge pe la 60%). |
#26
Posted 29 March 2005 - 00:27
Salu Vlade, bine ai venit si multam de pareri!
vladd, on Mar 28 2005, 13:05, said: Buna ziua tuturor! sunt nou pe aici. Eu recomand calduros Hyundai, daca Nissan x-Trail nu apare in calcule. (dupa parerea mea castigator detasat al clasei SUV compact). Oamenii de la Hyundai confirma faptul ca la ei doar 30% din CA o repr. operatiunile post-vanzare. Asta inseamna fiabilitate si durabilitate (spre deosebire de Ipso-Renault unde procentul ajunge pe la 60%). Cat despre X-Trail, eu personal am oarece retineri. Tyby, on Mar 20 2005, 02:20, said: 4. NISSAN X-Trail: Heh ... interesanta ... Am fost, am urcat, am pornit, am dat pedala ... Echipare full (Elegance), motor 2.2 dCi, 136 CP. Ar fi fost intr-adevar, un motor potrivit, mai in putere decat cele doua din titlul topicului. Totusi, motorizarea e ceva mai zgomotoasa, iar cutia in 6 nu cred ca e cea mai nimerita pentru tipul asta de masina. Da prea repede senzatia de limitare. Iar pretul e destul de piperat, mai mare ca la Rav4. So - a cazut! --- revin si cu celelalte --- ma'c la o tigara ... sa mai zic si de pret? ca CIP e cu vreo 6.000 in plus fata de Tucson? http://www.nissan.ro...=725&ci=KL&o=88 Sincer, NU il vad castigator (si in nici un caz asa detasat al SUV-urilor). La banii astia deja se bate cu Honda C-RV ( http://www.honda.com.ro/preturi/ ) si nu-l vad iesind peste CDTi-ul huuuunnnndaaaaa ... |
#27
Posted 14 April 2005 - 17:26
#28
Posted 14 April 2005 - 17:40
Pai man ... inca nu a venit ... sper maine sau daca nu, abia luni
Eu din ce am studiat ... am ramas pe Tucson ... Sportage nu am vazut decat pe strada ... dar la dimensiuni / dotari / design (asta e subiectiv) sta mai bine Tucson. Plus ca - din ce am auzit - Kia (mai nou) devine divizia consumer a lui Hyundai. De altfel si motorizarea pe cele doua e aceeasi. Revin cu detalii imediat ce vine fieroanga. PS: ce e cu ESP?! PPS: gata, a cedat renou'?! Edited by Tyby, 14 April 2005 - 17:41. |
|
#29
Posted 15 April 2005 - 00:29
Eu inca sunt socat de faptul ca noul Sportage de la Kia efectiv NU ARE in dotare Xenoane Am insistat pe subiect si am inteles f clar ca NU exista si ca "as putea sa imi pun facand... TUNING????"... LOL
Mi se pare f jenanta faza. Tucson are asemenea probleme? Si a doua intrebare: Nu e greu de parcat o asemenea dihanie? Nu se manevreaza greu in traficul din Bucuresti? Inca nu am apucat sa fac un test cu asa ceva THX! |
#30
Posted 15 April 2005 - 02:08
are si Tucson probleme de-astea, ca deh ... suntem in ROmanika!
cele 2 care ma seaca pe mine: 1. lipsa comenzilor audio pe volan: nu am reusit (inca) sa-mi pun la Ford, iar astia NU AU. 2. Lipsa CruiseControl-ului pe piata noastra. Omu' de la Hyundai incepuse sa o abureasca ca asta e politica generala, ca Hyundai nu pune comenzi audio & cruise control, si imi venea sa-i dau cu brosura in cap, ca acolo era o POZA cu cruise controlu', pe care sicria: Quote Cruise control It is easy to stay right on any speed limit with the cruise control. It is also the most fuel-efficient way to cover distance. Sa o zic si pe a treia ... Cea mai de kkt, din punct de vedere al ideii pe care o prmoveaza. Exista posibilitatea (si n-ar fi mare lucru, dar e MARE probabilitatea) sa NU iti aduca dealer-ul masina pe care o vrei. Nu sa astepti 3 luni (cam atat stai la o masina daca nu e pe undeva prin stocuri). Ci sa NU O ADUCA. Adica te duci frumos cu banu' si-i spui: vreau si eu masina ASTA, echipata ASA, de culoare ASTA. Si el sa spuna NU. NU PUTEM! Explicatia? Destul de ambigua, dar de impact: producatorul NU face exporturi la comenzi de mai putin de 10 masini. IDENTICE! Xenoane!? De asta ce zici? Cat despre manevrare ... nush ce sa zic. Eu am cam fost obisnuit cu matahale, si nu mi s-a parut incomod tucsonu' la manevrabilitate. Chiar si in oras. E mai incomod la parcari (spatiu / vizibilitate). Insa e mult mai comod in trafic din punctul asta de vedere. Esti SUS! Merita sa faci test, macar pentru feeling si sa stai cu inima impacata. Incearca la Hyundai (cred ca au scos CRDI-ul din service), Toyota (RAV4 doar benzina, nu in week-end (vineri), ca mai pleaca .... in "drive-test" - deh, a venit primavara), LandRover (chiar daca m-a dezamagit FreeLanderu', merita ... Numa' ca ... te stiu ... si o sa fii cam aproape cu teasta de tavan - tre sa fii atent). Rexton si Nissan iarasi au masini de drive-test disponibile. Ca dotari, asta e ce ofera Hyundai in varianta FULL (oferta dealer): Quote TUCSON 2.0 CRDI 4WDÂ Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Pret CIP 20.200 EUROÂ Specificatie de baza: caroserie 5 usi, motor 1.991 cc turbo diesel intercooler common rail direct injection, 16 supape, putere max. 112 cp/4000 rpm, transmisie manuala 5+1 trepte, norma de poluare EURO III. Dotari standard: • tractiune integrala permanenta cu 4WD LOCK, • trapa cu actionare electrica, • interior piele, • scaune fata incalzite, • sistem de climatizare automata, • computer de bord, • inchidere centralizata cu telecomanda si imobilizator motor, • geamuri cu actionare electrica fata-spate, • geamuri spate si luneta fumurii, •Â oglinzi cu actionare electrica si incalzire, • oglinda interioara cu reglare electronica a cromatismului si compas, • servodirectie si volan reglabil pe inaltime, • Anti-Lock Brake System (ABS), Electronic Brake Force Distribution (EBD), • Sistem de control al tractiunii (TCS), • Airbag sofer + pasager + airbag-uri laterale + airbag-uri cortina, •Â radiocasetofon – CD – MP3 cu 6 boxe, • bancheta rabatabila 1/3-2/3, • bandouri laterale gri, •Â jante din aliaj usor cu anvelope 235/60 R16, • scut protectie caroserie, • suporti portbagaj exterior, • proiectoare ceata Cu totul, ma ajunge undeva la ~ 30.000 EU cu TOATE taxele, la leasing pe 4 ani (inclusiv CASCO pe toata perioada). Pentru comparatie, la Toyota cam astea erau dotarile: Quote SIGURANTA & SECURITATE • Sistem protectie frontala SRS-AIRBAG pentru conducator auto si pasager fata • AIRBAG lateral si AIRBAG tip cortina pentru conducator auto si pasager fata • Sistem franare servo-asistat, ABS & EBD • Control al tractiuni (TRC) cu VSC si BA • Bare de protectie in usile laterale • Centuri de siguranta pretensionate reglabile in inaltime • Sistem de alarma audio – vizuala in cazul necuplarii centurilor de siguranta • Sistem de protectie electronic la pornirea motorului • Servo-directie EXTERIOR • Anvelope 235/60 R 16 • Jante din aluminiu • Acoperitoare roata de rezerva in culoarea caroseriei • Faruri de ceata • Manere portiere in culoarea caroseriei • Oglinzi retrovizoare exterioare reglabile electric, in culoarea caroseriei • Oglinzi retrovizoare exterioare incalzite electric • Faruri reglabile in inaltime • Traverse suport portbagaj INTERIOR • Volan si schimbator de viteze imbracate in piele • Oglinda cu efect anti-orbire • Trapa actionata electric • Geamuri termoizolante CONFORT • Aer conditionat cu reglare automata • Coloana volanului ajustabila in inaltime • Radio CD cu 4 difuzoare, antena exterioara, comenzi audio la volan • Sistem de ventilare cu recirculare, 4 trepte ventilator, filtru de polen • Inchidere centralizata cu telecomanda radio • Geamuri cu actionare electrica portiere fata • Geamuri cu actionare electrica portiere spate • Bancheta spate culisabila (15 cm), rabatabila 50:50 si detasabila, separat • Cruise Control • Tapiterie din piele • Tonneau cover (doar la variantele in 5 usi) Toate la un CIP de 26.550 EU (care duce la un DDP de 39.383 EU - cam aceeasi valoare si la leasing pe 4 ani, pentru ca scade vama mult, da' se adauga CASCO tot pe acolo) Oricum, pot sa va zic ca, desi am fost intotdeauna pasionat de masini & stuff, de un an de zile m-am tampit de-a binelea cu oferte, masini, motoare, reviste, forumuri, dealeri, drive-teste etc. Daca a ajuns si NEVASTA-MEA sa recunoasca cam orice masina de generatie cat de cat noua si noaptea pe autostrada! va dati seama cam cum au decurs discutiile (sa nu mai zic ca are si preferinte exotice acu', de genul Mitsubishi pajero Pinin, Rav4 in 2 usi, X3 etc ...). Din pacate, in urma acestui an am ramas cu un oarece gust amar referitor la comerciantii de masini din Romania. Degeaba fac nemtii si japonezii si francezii (mai putin ) masini bune, daca le vand tot romanii. Si tot la *** lor ajungi daca ai probleme. A fost unul din motivele pentru care eu am schimbat in iarna orientarea generala pe care o aveam ... Nu mai stiu ce draq sa-ti mai spun .. mai intreaba si tu ... ca nu-mi vine in minte acu' ... Cred ca am bagat destule in topicul asta. Se pare ca marti (cel tarziu) o sa vina si Hyundaiu' (ce draq le-o lua 2 saptamani sa faca o vama?! )... si revin atunci cu detalii ... Succes! Edited by Tyby, 15 April 2005 - 02:12. |
#31
Posted 15 April 2005 - 04:27
@Courage si Catalin: nu va recomand calduros Kia Sportage.
Eu am umblat de curand dupa un SUV in US. M-am uitat mult dupa Sportage atrasa de pret. Din pacate multe au probleme, adica nu zic ca-i proasta, dar cam este chestie de bafta daca te tine sau nu! Si din cate am studiat, cam 40% din ele sunt cu probleme si din astea 50% probleme majore! Daca totusi mergeti pe ele va doresc BAFTA! |
#32
Posted 20 April 2005 - 12:14
Iata si primele poze si impresii (foarte pe scurt, dar revin cat de curand):
e SUPER! Attached Files |
#33
Posted 20 April 2005 - 14:58
Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km fara probleme.
|
|
#35
Posted 21 April 2005 - 00:41
Sa o stapanesti sanatos si bine ai venit in clubul posesorilor de coreene (ar trebui sa ii felicit pe parintii tai sau pe tine, inca nu m-am prins?).
Recunosc ca am devenit un fan al firmei Hyundai insa asta s-a intamplat in final dupa ce m-am plimbat cu noua Sonata care mi-a luat mintile. Pretul cip pleaca de la 16.000 de euro (si ceva, nu stiu cat e acel ceva) cu motorizare de 2.3l pe benzina. Asa ca vand Elantra aurie pe benzina cu 18000 km la bord si vreau sa imi iau Sonataaaaaaa!!!! P.S. Preluarea firmei Kia de catre Hyundai cred ca e de bun augur, intr-adevar motorul de pe Magentis-ul celor de la reprezentanta Kia Pitesti este identic cu cel de la Elantra mea. Magentis-ul fiind mai mare, din pacate masina e submotorizata. Concluzia mea este: VREAU SONATAAAAA ca tare frumoasa mai e. P.S. Uitasem sa va spun ca este insonorizata exceptional (comparativ cu un Ford Mondeo aflat alaturi si cu care m-am si plimbat ca era pacat sa stea in parcarea reprezentantei). Si mai are un nou model de radio cu CD+Mp3. Din pacate e fara casetofon. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users