Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce condensator ar putea fi? TV Vo...

Problema droguri

Eroare incarcare formular

merita upgrade de la Ryzen 5 2600...
 Intel i9 14900K cooler air Deepco...

Curațare disc vinil

Atentie la site-ul FixShop.ro - p...

Display cu culori neuniforme
 Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel

Windows 11 si boxa portabila - de...

Angajarea unei persoane de 18 ani...
 Depunere declaratie unica PFA - i...

Situatie mostenire

Inlocuit/upgrade placa video Nvid...

Google tv si open vpn
 

Probleme garantie XData

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
Avalanche

Avalanche

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 363
  • Înscris: 15.03.2005
Am o problema cu un harddisk Seagate 120 GB ATA 2 MB Buffer. Merge cat merge apoi se blocheaza. Nu il mai vede sistemul. Nici in BIOS nu se mai vede, si se aude un ticait in el. Probabil ca este ceva mecanic… Harddiskul a fost luat de la Xdata Bacau acum 1 an si ceva, avand garantie 3 ani de zile. L-am dus la garantie la Xdata Bacau, iar acestia fara sa-l verifice, fara nimic…l-au trimis la Xdata Brasov.Aici baietii destepti de la Service, cica l-au testat si au ajuns ca concluzia ca este bun, trimitandu-l inapoi la Bacau. De fapt, cred ca nici nu l-au testat. La insistentele mele cei de la Bacau l-au pus in sistem si dupa 20 de minute au constatat ca intradevar era stricat. Drept prin urmare l-au trimis iar la Brasov, acestia trebuind sa-l trimita la Bucuresti. :( In concluzie eu stau de 2 saptamini si cred ca mai dureaza cel putin 2-3…Servicul celor de la Xdata este sub orice critica, iar personalul este cel mai superficial care l-am vazut pina acum.Sfatul meu este sa nu luati nimic de la aceasta firma de 2 lei……XDATA. Astept si alte posturi despre problemele pe care le-ati avut cu aceasta ,,firma’’. :angry:

#2
georgerc

georgerc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 206
  • Înscris: 26.02.2004
Eu am luat un aparat foto digital de la ei si s-a defectat dupa 1 saptamana. L-au schimbat si s-a defectat si cel nou. M-am dus pus pe scandal la ei si mi-am luat banii inapoi. Poate m-a ajutat si faptul ca aveau pe cineva de la protectia consumatorului in inspectie cand am facut scandal ca vreau banii inapoi....

Morala: mi-am luat ap foto din Metro.

#3
sonic_adi

sonic_adi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 253
  • Înscris: 30.11.2004
Este bine de stiut ca in cazul unor astfel de "bunuri"  daca perioada de service depaseste  20 de zile Firma de la care ai cumparat produsul respectiv este obligata sa iti dea un alt HDD ( in cazul nostru ) de care sa te folosesti pana il repara pe cel vechi. In caz ca nu se intampla asa ceva ca nu vor ei,  exista un cuvant MAGIC !!!    OPC !

La auzul acestui cuvant se rezolva multe probleme :)) si nu te costa nimic un telefon dat si o sesizare facuta.

#4
Avalanche

Avalanche

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 363
  • Înscris: 15.03.2005
Corectie: Legea ii obliga ca in termen de 10 zile lucratoare sa-ti inlocuiasca produsul cu unul nou sau sa-ti dea banii inapoi.Cel putin asa scrie in garantia lor.Dar cred ca e valabil pentru toate firmele.La mine au trecut deja 10 zile lucratoare si as putea sa-mi cer banii inapoi...Mai ales ca abia acum au constat ca e defect.M-am saturat...Mai stau putin si ma duc la OPC.  :angry:

#5
logatul

logatul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,336
  • Înscris: 15.07.2003
Eu am luat o masina de spalat. Dupa un timp s-a stricat. Am fost la ei la magazin (1 minut distanta) am schimbat-o cu alta, alt model alt pret, fara alte facturi. S-a stricat si aia au venit unii sa o repare au facut putin nazuri la garantie dar s-a rezolvat. Acum da iar semne de oboseala.

Am vazut cd-rom + hard deasupra ce au cazut dintr-un morman pe care il muta unu de colo-colo (angajat al magazinului) .... au cazut...el le-a luat si le-a pus in vitrina.

#6
Avalanche

Avalanche

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 363
  • Înscris: 15.03.2005
Mda. Iti da seama ca hardul ala daca a cazut ... poate sa nu mai mearga deloc. Sau zilele ii sunt numarate. Oricum eu nu am vazut angajati mai superficiali ca cei de la XData. Cat despre harddiskul meu inca il mai astept. :( Deja am 3 saptamini. Luni ma duc sa-mi cer hardu sau banii. Daca nu ma duc la OPC.

#7
nushala

nushala

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 05.04.2005
Am luat si eu o teapa de la astia cu un televizor. si dupa lungi insistente si amenintari cu opc-ul miau dat banii inapoi. asa ca succes. aceasta firma este un exemplu negativ de purtare cu clientii. in timp ce imi returnau banii au mai intrat in magazin 2 persoane care reclamau defectiuni (la un dvd-player si la un mouse). majoritatea produselor au mari probleme. atentie la xdata !! trebuie opriti odata din comertul asta...

#8
diesel

diesel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,198
  • Înscris: 06.07.2003
Eu am luat de la ei un sistem audio CAT 5.1. Dupa 2 saptamani au cazut finalele (ma asteptam) si le-am schimbat eu fara probleme. Nu am apelat la garantie pt. ca am rezolvat problema singur. Dar daca nu stiam ce sa-i fac? Trimiteam prin posta ditamai statia la ei? Si cat asteptam? E foarte importanta garantia, dar mai importanta este firma de unde cumperi si credibilitatea ei.

#9
Avalanche

Avalanche

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 363
  • Înscris: 15.03.2005
Vreau sa va spun ca am fost sunat de OPC direct de la XData.Baietii de la OPC erau pe capul lor.Stiau despre ce e vb din emailul meu.S-au miscat mai greu (dupa cateva zile de la emailul meu), dar s-au miscat.Nu stiu exact ce le-au facut da...oricum nu le-a picat bine.Peste cateva zile m-au sunat si de la OPC Brasov.OPC Bacau pasase cazul si la OPC Brasov, deoarece firma este din Brasov.Le-am explicat ca intre timp problema s-a rezolvat.Intre timp am primit si email de la directorul de la XData.:) Plus o scrisoare de la OPC Bacau.Sfatul meu este sa apelati cu incredere la OPC.Cat despre XData....ce sa va mai spun.E o firma care se duce incet dar sigur la vale(sau mai bine spus repede si sigur la vale :)).Produsele care le-au vandut in perioada lor de glorie...acum se strica.Prin magazinele lor cam fluiera vantul.Ma mir cum de mai rezista pe piata. :D Astept sa-mi povestiti pataniile voastre cu XData.  :lol:

#10
psycho39

psycho39

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 30.05.2009
Avalanche, sigur a fost mai bine la ULTRA PRO. Din ce citesc eu pe aici, desi au fost ceva probleme (foarte putine raportate la volumele de vanzari), toate s-au rezolvat. Din pacate pe la altii ati ramas si fara garantie sau chiar fara produse.... xData inseamna peste 1 milion de clienti, marea majoritate cumparatori de produse second-hand sau refurbished... care atunci cand intrau la xData isi asumau un oarecare risc. Riscul era sa nu mearga produsul, sa te enervezi putin, si in cel mai rau caz sa-ti iei banii inapoi, dar nicidecum sa ramai fara ei. xData a fost singura retea de produse SH sau REF care asigura o garantie corecta de 1, 2 sau chiar 3 ani la produse la care garantia oficiala era de 6 luni si prin alte parti nici pe aia nu o primeai. Hard-ul tau poate nu a nimerit chiar pe maini bune, insa Bacau.. imi pare rau sa o spun, e o alta poezie. Mai intai e nevoie de putina apa calda si caldura si apoi.... poate, se nasc si angajati care sa fie pe placul tau! PS: Acum, dupa 5 ani, poate s-au schimbat lucrurile in bine, desi imi e greu sa cred asta.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate