Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Booking.com
#739
Posted 19 September 2018 - 09:32
Salut. Am si eu o situatie de care nu m-am lovit pana acum.
Vreau sa fac o rezervare pe booking pt 2 camere (una pt mine si una pt niste prieteni) la un hotel din Paris doar ca pt una din camere prietenul meu vrea factura sa o poata deconta. Banuiesc ca nu ar trebui sa fie vreo problema nu? Adica la rezervare am optiunea de a rezerva o camera in nume propriu si una pe numele lui si sa platim separat la hotel, iar el sa primeasca factura doar pt camera lui. Sau ar trebui sa fac 2 rezervari diferite (adica sa existe nr de rezervare diferit)? Ati avut de a face cu cazuri din astea? Mersi. |
#740
Posted 19 September 2018 - 09:49
shadow_x3x, on 19 septembrie 2018 - 09:32, said:
Salut. Am si eu o situatie de care nu m-am lovit pana acum. Vreau sa fac o rezervare pe booking pt 2 camere (una pt mine si una pt niste prieteni) la un hotel din Paris doar ca pt una din camere prietenul meu vrea factura sa o poata deconta. Banuiesc ca nu ar trebui sa fie vreo problema nu? Adica la rezervare am optiunea de a rezerva o camera in nume propriu si una pe numele lui si sa platim separat la hotel, iar el sa primeasca factura doar pt camera lui. Sau ar trebui sa fac 2 rezervari diferite (adica sa existe nr de rezervare diferit)? Ati avut de a face cu cazuri din astea? Mersi. Factura va fi emisa de hotel. Booking nu emite facturi. Deci nu conteaza daca ai o rezervare sau doua. Ce conteaza e s fie camera pe numele lui iar hotelul ii va face factura corespunzatoare. |
#741
Posted 19 September 2018 - 10:22
da, ai optiune pt camera 2 sa treci numele celeilalte persoane in procesul rezervarii.
cum a zis si something00, factura va fi emisa de hotel. cea de-a 2-a camera fiind pe numele care va intereseaza, nu va fi nicio problema. |
#742
Posted 19 September 2018 - 10:43
Asa ma gandeam si eu. Am mai facut rezervari pt mai multe persoane insa niciodata nu am avut nevoie de factura pt decont.
Mersi. |
#743
Posted 20 September 2018 - 03:56
O teapa pentru cine nu casca ochii: cazare la 1-5 lei in Bucuresti, taxa servicii 20-50 euro/noapte. Evident de particulari in regim hotelier.
|
#744
Posted 20 September 2018 - 10:47
LunaCrystal, on 20 septembrie 2018 - 03:56, said:
O teapa pentru cine nu casca ochii: cazare la 1-5 lei in Bucuresti, taxa servicii 20-50 euro/noapte. Evident de particulari in regim hotelier. Ei,nu numai în București. Am un amic care nu a căscat ochii bine și a pățit aceeași chestie in Budapesta vara asta. Edited by eumorocanosul, 20 September 2018 - 10:48. |
#745
Posted 20 September 2018 - 12:56
Oare nu merge raportat la booking? Uite de ce e mai bine la hostel cum merg eu deregula.
|
#746
Posted 20 September 2018 - 13:03
LunaCrystal, on 20 septembrie 2018 - 12:56, said:
Oare nu merge raportat la booking? Uite de ce e mai bine la hostel cum merg eu deregula. Evident ca trebuie raportat la booking. Daca vor fi suficiente plangeri or sa se miste si ei. Altfel or sa spuna ca e datoria ta sa citesti cu atentie termenii de inchiriere. |
#747
Posted 20 September 2018 - 16:01
Am raportat eu si am si vorbit cu ei la telefon. Conform contractului, comisionul lor se aplica la toata suma care include pretul cazarii dar si alte taxe cerute la vedere (chiar daca sunt scrise cu caractere mult mai mici) de proprietate.
Booking nu pierde nimic si nici nu poate impune pretul cazarii sau taxele suplimentare. Ce ramane este posibila pacalire a turistului (dar... pe de alta parte.... cum sa crezi ca o cazare poate costa doar 1 leu ??) si, incontestabil, pozitionarea acestor "proprietati" printre primele atunci cand se selecteaza pretul drept criteriu de ordonare. Edited by lumea_e_un_sat_mic, 20 September 2018 - 16:13. |
#748
Posted 20 September 2018 - 16:14
exact, raportezi degeaba, li se permite! exista taxe de servicii, curatenie finala (sau /zi!), pt prosoape, lenjerie (aviz amatorilor de hosteluri, dar si la apartamente sau rezidente am vazut!) , spa, etc. . asa cum li se perimte anularea sau incasarea avansului in n conditii diferite, dupa cum doreste sufletelul fiecaruia.
scopul principal e de a fi in fruntea listei si de a-i ''pacali'' pe pe cei ce nu citesc cu atentie conditiile rezervarii. Edited by dariuscha, 20 September 2018 - 16:14. |
|
#749
Posted 20 September 2018 - 16:14
lumea_e_un_sat_mic, on 20 septembrie 2018 - 16:01, said:
Am raportat eu si am si vorbit cu ei la telefon. Conform contractului, comisionul lor se aplica la toata suma care include pretul cazarii dar si alte taxe cerute la vedere (chiar daca sunt scrise cu caractere mult mai mici) de proprietate. Booking nu pierde nimic si nici nu poate impune pretul cazarii sau taxele suplimentare. Ce ramane este posibila pacalire a turistului (dar... pe de alta parte.... cum sa crezi ca o cazare poate costa doar 1 leu ??) si, incontestabil, pozitionarea acestor "proprietati" printre primele atunci cand se selecteaza pretul drept criteriu de ordonare. Tocmai de asta am spus ca singura sansa ca sa ia atitudine este sa se planga cat mai multa lume. |
#750
Posted 20 September 2018 - 16:18
Booking va lua atitudine atunci cand prin astfel de practici le este micsorat comisionul.
Principiile "morale" sau eventuala pacalire a turistului neatent..... nu sunt printre interesele lor. LE: nu incercati sa "pedepsiti" astfel de "proprietati" facand o rezervare pe o perioada mai mare si apoi sa nu va prezentati, in ideea ca veti plati doar 1 leu pe fiecare noapte dar ii veti impiedica sa aiba clienti ! Booking va retine, nu doar bloca, caci cazarea e "nonrefundable", conform contractului si conditiilor de furnizare a serviciului, intreaga suma a cazarii, care include si "service charge". Edited by lumea_e_un_sat_mic, 20 September 2018 - 16:24. |
#751
Posted 20 September 2018 - 16:22
Pacalit/inselat este atunci cand nu se transmit toate informatiile. Neatentia nu inseamna pacalire/inselare.
|
#752
Posted 20 September 2018 - 16:29
corect! tocmai de asta am pus cuvantul pacalit intre ghilimele.
|
#753
Posted 20 September 2018 - 16:29
https://dexonline.ro...initie/pacalire
https://dexonline.ro...initie/inselare Eu cred ca dvs. va "inselati" cand considerati similare aceste situatii. IN cazul de fata: eu, ca si client, sunt pacalit de tine, gazda, ca ai un pret mic la cazare pentru ca asa te-am ales din lista de ordonare booking, conform pretului. Nu sunt inselat pentru ca am citit toate conditiile de plata si stiu cat voi avea de platit. Dar te-am ales pe tine pentru ca ai facut o mica "scamatorie" ca sa imi apari in fata ochilor. Pricepeti diferenta? Edited by lumea_e_un_sat_mic, 20 September 2018 - 16:32. |
|
#754
Posted 20 September 2018 - 16:49
Eu as merge atat pe reclamatie la Booking.com. cat si la umplut frigiderul locatiei respective la partea de review-uri si comentarii.
Dupa parerea mea in descriere n-ar trebui sa lipseasca termeni ca "nenorociti" "tepari" " profitori" "de evitat" etc... Ma gandeam daca n-ar fi bine ca atunci cand faci rezervarea sa poti sa scrii si tu cu litere mici ca vei plati doar daca ti se aplica un discount de 99% din "service charge" Edited by crstn, 20 September 2018 - 16:55. |
#755
Posted 20 September 2018 - 16:52
crstn, on 20 septembrie 2018 - 16:49, said:
Eu as merge atat pe reclamatie la Booking.com. cat si la umplut frigiderul locatiei respective la partea de review-uri si comentarii. Pe Booking poti face comentarii sau da review doar daca ai rezervat (fara anulare) cel putin o noapte la locatia respectiva, si doar dupa ce ai stat. Nu e ca la Tripadvisor, unde poate scrie oricine. Edited by lumea_e_un_sat_mic, 20 September 2018 - 16:54. |
#756
Posted 20 September 2018 - 17:28
Pentru ca am zis ca va țin la curent cu plângerea către booking, după 2 săptămâni (deci nu 7 zile cum scrie în mailul lor) mi-au scris ca hotelul nu a răspuns la plângere, drept pentru care ei, booking.com îmi oferă un,, gest comercial" de 15 euro. După 2 zile, nerăbdători, pentru ca eu nu le răspunsesem încă, mi-au scris iar, ca încheie cazul daca nu le-am răspuns la,, oferta", după cum s-au exprimat. Pentru client, nu așteaptă cateva zile, dar pentru hotel trag cât pot de timp. Bun asa. Desigur ca nu am acceptat trocul lor care mi-a dovedit, încă o data, lipsa de credibilitate a lor și ascunderea sub preș a greșelilor hotelurilor de unde își iau comisioane frumoase. Așadar, țineți minte, booking.com este bun cât timp nu aveți vreo problema cu vreo cazare. Dacă aveți ghinionul, sunteți total descoperiti, hotelul și booking fiind în aceeași tabăra, chiar de aveți dovezi. Evitați hotelurile mari din România smecherilor, habar nu aveți ca puneți un umăr la îmbogățirea milionarilor din turism, care fentează legi și impozite. In timp ce voi protestati in Piața Victoriei chiar împotriva hoților care le dețin. Dacă verificați site-urile trustpilot.com și consumeraffairs.com, veți descoperi câte măgării fac cei de la booking când apar probleme. In România, sunt la început cu magariile, e o vaca de muls aici. Credeți că Turcia a interzis de site-ul degeaba? Un sâmbure de adevăr exista. Desi, refuzasem,, oferta" lor, după alta săptămâna, mi-au scris din nou sa îmi spună ca hotelul nu a răspuns, ca oricum nu aveam câștig de cauza pentru ca am făcut reclamația când m-am întors și ca îmi oferă din nou 15 euro. Greșită abordare! Fix la termenii și condițiile lor scrie clara ca se pot face reclamații în termen de 30 de zile de la check-out. Apropo, de ceea ce ați scris mai sus, booking,, tine în brate" pe cei care sunt sus în lista, chiar dacă aceștia greșesc. Eu am făcut mai departe înștiințare pentru reclamație la Centrul European al Consumatorilor și aștept răspunsul dacă accepta cazul.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users