Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
megane 2 vs laguna 2
Last Updated: Dec 07 2008 10:06, Started by
rushmepls
, Dec 02 2008 18:18
·
0
#37
Posted 06 December 2008 - 13:47
potoleste-te cu Megane,mai ales cu 2.1 (vers fara facelift) 2003-2006,sunt extrem de proaste
megane cumparat in 2005 august,nou 0 km,1.6 16v 115cp,a fost vanduta in febr 2008 cu 19300km,deci 19300km in 2ani si jumatate +> o medie de 7700km pe an,o masina care a fost folosita mai mult in weekend si concedii **la 3-4000km au inceput greierasii,anihilam din ei prin folosirea unui silicon,insa dupa 1500km apareau altii,mai ales in sezonul rece. **la 10000km s-au schimbat amortiozarele,cele vechi fiind scurse **flansele s-au schimbat pana in 15.000km,iar cele vechi au fost stranse de 3-4 ori pana sa fie schimbate ** se auzeau tot felul de zgomote ciudate la trecerea peste denivelari,linii de tramvai,ziceai ca se rupe masina **inainte de vanzare bobina era pe duca **daca o porneai cu motorul rece si o opreai dupa 1minut,o porneai la a 2-a cheie,era lege **se cojau manerele de la usi **pielea de pe scaunul soferului arata de parca masina avea pe putin 100.000km cel mai important,cu maisna a mers 90-95% numai tatal meu,restul km fiind facut de mine,se mergea f grijuliu cu maisna,se ocoleau absolut toate gropile si gropietele,se frana la orice trecere peste liniile de tramvai.... eu o consider cea mai nefiabila maisna,acum sunt posesor de BMW cu 161k km,ultimii 31k km facuti de mine in ro in 12 luni si pe ce drumuri a ajuns bmw-ul....,pur si simplu nu mai stau stresat de orice gropita,in tot acest timp am schimbat o bucsa. LE 1.6 consuma 11.5-12% mediu in buc,ajunge si la 14%,minim a fost 7.6% pe timp de nopate. 1.6 16v este un motor ok,insa cu masina incarcata si ac pornit esti nevoit sa retrogradezi Edited by ionutMembruAnonimut, 06 December 2008 - 13:50. |
#38
Posted 06 December 2008 - 13:57
Daca ai schimbat amortizoarele la 10000 (pentru mine cel putin) ai spus suficient despre modul cum ai folosit masina
Eu ma pregatesc de revizia de 120000 si amortizoarele sunt in stare buna. Cele pe spate au inceput sa curga putin pe fata sunt OK. Si eu am schimbat bobinele - s-a dus una si le-am inlocuit pe toate... Daca te hotarasti pe Megane ia diesel - sunt mult mai fiabile. O alta chestie (aproape de necrezut pt. un megane 2.1) - nu am schimbat niciodata flansele! parctic la trenul de rulare am schimbat de cat 2 perechi de bielete de directie in aproape 120000km. Chiar sunt EXTREM de placut surprins Edited by ncristi, 06 December 2008 - 14:02. |
#39
Posted 06 December 2008 - 14:13
nu am carat pietre de moara,maxim 4 pers si bagaje,nu s-au dat drifturi,cerculete,se ocoleau absolut toate gropile,treceam linile de tramvai cu 20-30km/h,pai cu bmw-ul le iau si cu 80 si cu 100km/h,ajunsesem sa nu mai merg pe anumite drumuri,imi amintesc ca dupa un drum buc-rasnov-bran-piesti-buc,adica 4-500km,din care maxim 100km drum prost am bagat-o in service,troncanea toata;cu renaultul nu stiu daca am mers de 2-3 ori pe candiano popescu in 19k km,cu bmw-ul merg si de 2-3 ori pe saptamana si nu are nici macar un greiere
|
#40
Posted 06 December 2008 - 14:35
Atunci singura explicatie (pe care au mai dat-o si altii nu numai eu) este ca la noi pe piata sunt aduse masini cu "cu bulina rosie" - adica unele facute special pentru noi in care mai scapa si cate una mai buna si de aici difrentele de calitate.
Si pe reno.ro sunt oameni care practic nu au avut probleme si altii care au avut probleme exact ca tine . |
#41
Posted 06 December 2008 - 15:21
ionut_ionut, on Dec 6 2008, 13:47, said: potoleste-te cu Megane,mai ales cu 2.1 (vers fara facelift) 2003-2006,sunt extrem de proaste megane cumparat in 2005 august,nou 0 km,1.6 16v 115cp,a fost vanduta in febr 2008 cu 19300km,deci 19300km in 2ani si jumatate +> o medie de 7700km pe an,o masina care a fost folosita mai mult in weekend si concedii **la 3-4000km au inceput greierasii,anihilam din ei prin folosirea unui silicon,insa dupa 1500km apareau altii,mai ales in sezonul rece. **la 10000km s-au schimbat amortiozarele,cele vechi fiind scurse **flansele s-au schimbat pana in 15.000km,iar cele vechi au fost stranse de 3-4 ori pana sa fie schimbate ** se auzeau tot felul de zgomote ciudate la trecerea peste denivelari,linii de tramvai,ziceai ca se rupe masina **inainte de vanzare bobina era pe duca **daca o porneai cu motorul rece si o opreai dupa 1minut,o porneai la a 2-a cheie,era lege **se cojau manerele de la usi **pielea de pe scaunul soferului arata de parca masina avea pe putin 100.000km cel mai important,cu maisna a mers 90-95% numai tatal meu,restul km fiind facut de mine,se mergea f grijuliu cu maisna,se ocoleau absolut toate gropile si gropietele,se frana la orice trecere peste liniile de tramvai.... eu o consider cea mai nefiabila maisna,acum sunt posesor de BMW cu 161k km,ultimii 31k km facuti de mine in ro in 12 luni si pe ce drumuri a ajuns bmw-ul....,pur si simplu nu mai stau stresat de orice gropita,in tot acest timp am schimbat o bucsa. LE 1.6 consuma 11.5-12% mediu in buc,ajunge si la 14%,minim a fost 7.6% pe timp de nopate. 1.6 16v este un motor ok,insa cu masina incarcata si ac pornit esti nevoit sa retrogradezi ionut_ionut , io te cred ca ai avut probleme cu masina.dar nu cred ca toate sunt asa.tu imi spui sa ma feresc de gama Renault si pui accent pe megane. ok , inteleg. recomanda-mi altceva la 8000euro deja inmatriculata ca numai am nici o sansa sa-mi aduc de afara in conditiile astea legata de noua taxa de inmatriculare. Edited by rushmepls, 06 December 2008 - 15:21. |
#42
Posted 06 December 2008 - 17:02
si in cazul de fata cu taxa lui toxiceanu marita as alege tot un sh recent adus,cred ca as opta pt astra 1.3cdti 90cp 6+1 2005,poate chiar 2006,taxa ar fi sub 700e (pe care o poti plati si in 3 luni),iar masina pe la 8000e neg
|
#43
Posted 06 December 2008 - 17:17
ionut_ionut, on Dec 6 2008, 17:02, said: si in cazul de fata cu taxa lui toxiceanu marita as alege tot un sh recent adus,cred ca as opta pt astra 1.3cdti 90cp 6+1 2005,poate chiar 2006,taxa ar fi sub 700e (pe care o poti plati si in 3 luni),iar masina pe la 8000e neg Motorul de 1.3 este jenanat pe o masina ca astra (eu l-am vazut pe lineea si am ramas fara cuvinte...in sesul rau al cuvantului). Cauta ceva japonez (corolla) sau ceva de la W daca nu reno. In nici un caz Opel... |
#44
Posted 06 December 2008 - 20:15
ncristi, on Dec 6 2008, 17:17, said: Motorul de 1.3 este jenanat pe o masina ca astra (eu l-am vazut pe lineea si am ramas fara cuvinte...in sesul rau al cuvantului). Cauta ceva japonez (corolla) sau ceva de la W daca nu reno. In nici un caz Opel... 90 cp + turbodiesel este arhisuficient pt o masina de marimea Astrei sau al lui Linea. |
#46
Posted 06 December 2008 - 20:46
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users