Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2
 ping digi?

Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București
 BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta
 Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s
 

Greșeală Vodafone - sau totuși se fură?

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
craciuncostel

craciuncostel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,108
  • Înscris: 03.04.2005
Buna ziua. Deși problema nu este recentă, și nu a putut fi rezolvată, totuși am încercat să înțeleg fenomenul și nu s-a putut, explicațiile lor fiind penibile.

Acum ceva luni, pe factură cost suplimentar 10 euro. Nu am înțeles de ce, așa că am cerut desfășurătorul. 1 euro în plus. Și văd acolo 2 reîncărcări de cartelă. Menționez că încărcam frecvent de pe contul de abonat cartela soției, care are același număr de 5 ani. Dar cu 1-2 luni în urmă aceasta o transformasem în abonament, așa că nu o mai încărcasem. Reîncărcările erau pentru un număr de cartelă necunoscut mie și soției. Ele pe desfășurător apăreau la ora 3.34 dimineața și apoi una la 5 zile distanță la ora 5.34 dimineața. Ore la care un om normal doarme, nu încarcă telefoane. Bineînțeles că nu răspunde nimeni la numărul de telefon încărcat. La vodafone, fac cerere verbală la un operator, acesta spune că este imposibil. Eu sunt vinovatul și nu îmi aduc aminte.  :confuzzled: Fac cerere scrisă, o trimit prin fax. Cu rugămintea să verifice din nou. Primesc răspuns prin poștă, au verificat și eu am făcut reîncărcările. Trimit a treia cerere prin fax cu amenințarea că reziliez cele 4 abonamente pe numele meu, plus tot ce am de la ei pe firmă. Răspunsul sec: reîncărcările de cartelă se fac de o centrală automată și nu "manual" de operatori, centrala nu poate greși sub nici o formă și cineva/ceva a făcut reîncărcarea OBLIGATORIU de pe telefonul meu. Dacă nu îmi convine și dacă nu plătesc factura voi suporta penalizările corespunzătoare...  :coolspeak:

Ca să stabilim condițiile crimei:
- locuiesc doar eu cu soția (casă încuiată noaptea, sistem de supraveghere camere de luat vederi cu senzor de mișcare plus pază autohtonă - 2 câini lupi). Nu era nimeni în casă cu noi la momentul x.
- DOAR EU ȘTIAM CODUL PENTRU REÎNCĂRCĂRI CARTELĂ, acesta nefiind ultimele 4 cifre din CNP ci parolă aleasă de mine.
- au verificat și ei și au afirmat că întradevăr eu nu am apelat niciodată acel număr de telefon reîncărcat și nici ei nu au reușit să intre în contact cu posesorul....

Ca soluție rămasă am cerut să mi se dezactiveze dreptul de a mai reîncărca cartele până la noi ordine. Ok, fazele cu furatul de către operatorii de telefonie... sunt parțial adevărate, nu cred că s-ar face de râs nimeni pentru 10 euro, dar oare ce s-a întâmplat?

#2
Koal

Koal

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,986
  • Înscris: 21.08.2008
E naspa, chestii de genul acesta se mai intamplau pe vremuri la Connex dar ciupeau mai putin la nivelu centilor, de cand cu Vodafone nu am fost furat niciodata.

Imi pare rau ca ti s-a intamplat asta, cred ca trebuie sa ii pedepsesti cu mijloacele pe care le ai la indemana, paraseste-i!

#3
nepot

nepot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,131
  • Înscris: 15.03.2005
Iti pot spune ca o perioada m-am ocupat cu studierea asa ziselor fraude ale operatorilor, ca disparea credit, ca erau nu stiu cate sms-uri aiurea, ca factura e prea mare etc. Si absolut toti erau convinsi ca tine ca nu ei au facut acele apeluri etc. Dar in toate cazurile se putea vedea ca nu aveau dreptate, era vorba ba de un copil care-si sunase noaptea toti prietenii si le incarcase cartelele, ba de ”prieteni binevoitori”, amante... etc. Asta nu exclude posibilitatea sa existe niste erori in sistemele operatorilor, dar te asigur ca nimeni nu-si permite sa faca magarii de 10 euro, pentru ca un astfel de furt dovedit afecteaza dramatic imaginea firmei.
In cazul asta particular e greu de spus, dar sunt convins ca daca te gandesti ce faceai tu si tel tau la datele respective, cine ar mai putea sti codul ala...ai gasi un raspuns plauzibil.
Si ca actiune, daca esti sigur ca nu se putea altfel...plangere scrisa la operatorul de telefonie-raspuns scris, plangere la autoritati-raspuns scris, justitie.

#4
Apes

Apes

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 23.09.2008

View Postcraciuncostel, on Oct 10 2008, 10:04, said:

Buna ziua. Deși problema nu este recentă, și nu a putut fi rezolvată, totuși am încercat să înțeleg fenomenul și nu s-a putut, explicațiile lor fiind penibile.

Acum ceva luni, pe factură cost suplimentar 10 euro. Nu am înțeles de ce, așa că am cerut desfășurătorul. 1 euro în plus. Și văd acolo 2 reîncărcări de cartelă. Menționez că încărcam frecvent de pe contul de abonat cartela soției, care are același număr de 5 ani. Dar cu 1-2 luni în urmă aceasta o transformasem în abonament, așa că nu o mai încărcasem. Reîncărcările erau pentru un număr de cartelă necunoscut mie și soției. Ele pe desfășurător apăreau la ora 3.34 dimineața și apoi una la 5 zile distanță la ora 5.34 dimineața. Ore la care un om normal doarme, nu încarcă telefoane. Bineînțeles că nu răspunde nimeni la numărul de telefon încărcat. La vodafone, fac cerere verbală la un operator, acesta spune că este imposibil. Eu sunt vinovatul și nu îmi aduc aminte.  :confuzzled: Fac cerere scrisă, o trimit prin fax. Cu rugămintea să verifice din nou. Primesc răspuns prin poștă, au verificat și eu am făcut reîncărcările. Trimit a treia cerere prin fax cu amenințarea că reziliez cele 4 abonamente pe numele meu, plus tot ce am de la ei pe firmă. Răspunsul sec: reîncărcările de cartelă se fac de o centrală automată și nu "manual" de operatori, centrala nu poate greși sub nici o formă și cineva/ceva a făcut reîncărcarea OBLIGATORIU de pe telefonul meu. Dacă nu îmi convine și dacă nu plătesc factura voi suporta penalizările corespunzătoare...  :coolspeak:

Ca să stabilim condițiile crimei:
- locuiesc doar eu cu soția (casă încuiată noaptea, sistem de supraveghere camere de luat vederi cu senzor de mișcare plus pază autohtonă - 2 câini lupi). Nu era nimeni în casă cu noi la momentul x.
- DOAR EU ȘTIAM CODUL PENTRU REÎNCĂRCĂRI CARTELĂ, acesta nefiind ultimele 4 cifre din CNP ci parolă aleasă de mine.
- au verificat și ei și au afirmat că întradevăr eu nu am apelat niciodată acel număr de telefon reîncărcat și nici ei nu au reușit să intre în contact cu posesorul....

Ca soluție rămasă am cerut să mi se dezactiveze dreptul de a mai reîncărca cartele până la noi ordine. Ok, fazele cu furatul de către operatorii de telefonie... sunt parțial adevărate, nu cred că s-ar face de râs nimeni pentru 10 euro, dar oare ce s-a întâmplat?
Nu te supara pe mine..dar dupa cat de crizat esti(nu te fura nimeni,dar daca e,mai ia-ti niste sisteme de alarma,vezi ca e tib 2008 la romexpo)
Tu chiar crezi ca un brand International se apleaca la niste magarii tipic romanesti sa-ti ciupeasca tie din "facturici"? Stai tu linistit ca vodafone nu se imbogateste din 3 euro care ii presupui tu "furati". Au o imagine mult prea solida in lume ca sa si-o pericliteze cu artifici de pe vremea lu nea' nicu!

#5
ParasutaFlavia

ParasutaFlavia

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 04.10.2008
nu exista furt la niciun operator de tel mobil. Astea sunt doar aberatii.

Reincarcarile le poti face de pe tel si online de pe pc. Ce ar castiga un operator daca ar incarca o cartela?? Nu mai abera atata. Tu crezi ca un operator de talia vodafone ar face asa cea cuiva, sa isi strice imaginea? Verifica-ti sotia sau contul Mu vodafone si sigur o sa gasesti ce ai facut sau ti-a facut cineva din familie. Nu mai deschideti topicuri cu aberatii.

#6
mihaila_f

mihaila_f

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 130
  • Înscris: 06.10.2008
Asa credeam si eu doar ca din ce in ce mai multi se plang ca sunt furati de Vomafone. Unii chiar sunt oameni care lucreaza in domeniu si nu-si explica cum de factura Vomafone este mereu incarcata.

#7
ParasutaFlavia

ParasutaFlavia

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 04.10.2008
hai ca esti comic....

#8
djhouse

djhouse

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 651
  • Înscris: 05.04.2008
In  7 ani de abon la vodafone pot sa zic doar atat mai mult s-au inselat ei la facturare decat sa ma insele ei pe mine :lol:

Edited by djhouse, 10 October 2008 - 22:59.


#9
sonykel

sonykel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 24.11.2004
copilu nevasta sau cum zicea cineva contu de pe internet... daca tot ai camere uitate pe camere la ora si ziua respectiva vezi unde era mobilu cinel folosea

#10
aum

aum

    In sfarsit, NEFUMATOR!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,209
  • Înscris: 06.12.2006
ai cont pe myvodafone? daca nu ai VERIFICA! ca doar online se putea efectua reincarcarea daca esti 100% ca tel. a fost "sub perna". este posibil ca un "binevoitor" sa-ti fi creat fara stirea ta cont pe myvodafone si sa-si incarce linistit cartelele prin aceasta modalitate, binenteles pe banii tai!

#11
craciuncostel

craciuncostel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,108
  • Înscris: 03.04.2005
ok, m-ați lămurit. De la început am pornit pe premisa că nu au furat, chiar din titlul topicului, totuși sunt încă abonat Vodafone atât ca persoană fizică cât și juridică și încă nu am de gând să plec de la ei. Eram curios ce s-a întâmplat. Greșeli se pot întâmpla mereu atât timp cât este un sistem computerizat în spatele unei operațiuni. Dovediți-mi că mă înșel. 10 ani de IT m-au învățat că nimic nu este sigur/infailibil. Mulțumesc pentru opinii. Din punctul meu de vedere topicul este închis. Încă câteva persoane care mă consideră nebun, asta este, cred că la fel și-au spus și cei de la Vodafone...  :D
Oricum nu am copii care să trimită mesaje la "Dansez pentru tine", paza accentuată a casei se datorează unei zone foarte rău famate în care mi-am făcut casa, deja am avut 2 spargeri, telefonul era pe masă iar de pe cont ... chiar credeați că nu am verificat?  :naughty:

Respect

#12
dracula2000

dracula2000

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 89
  • Înscris: 04.09.2007

View Postcraciuncostel, on Oct 13 2008, 16:08, said:

ok, m-ați lămurit. De la început am pornit pe premisa că nu au furat, chiar din titlul topicului, totuși sunt încă abonat Vodafone atât ca persoană fizică cât și juridică și încă nu am de gând să plec de la ei. Eram curios ce s-a întâmplat. Greșeli se pot întâmpla mereu atât timp cât este un sistem computerizat în spatele unei operațiuni. Dovediți-mi că mă înșel. 10 ani de IT m-au învățat că nimic nu este sigur/infailibil. Mulțumesc pentru opinii. Din punctul meu de vedere topicul este închis. Încă câteva persoane care mă consideră nebun, asta este, cred că la fel și-au spus și cei de la Vodafone...  :D
Oricum nu am copii care să trimită mesaje la "Dansez pentru tine", paza accentuată a casei se datorează unei zone foarte rău famate în care mi-am făcut casa, deja am avut 2 spargeri, telefonul era pe masă iar de pe cont ... chiar credeați că nu am verificat?  :naughty:

Respect
verifica la ce data au fost facute reincarcarile. este posibil ca cineva "binevoitor" sa iti fii activat pe telefon ca lunar sa isi reincarce cartela (exista o optiune pentru recurenta incarcarilor). procesul se face automat, presupun ca d-aia iti apar orele acelea tarzii. vezi daca e vb de acelasi numar de tel. daca e aceeasi data a luni si acelasi numar de tel, e clar cineva ti-a facut-o... Parola pe care o ai nu fii chiar asa sigur ca nu o poate afla si altcineva. teoretic se furnizeaza doar titularului, dar daca cineva te cunostea destul de bine e posibil sa iti fii aflat parola.
a doua varianta ar fii cea cu erorile lor dsin sistem cu toate ca imi vine greu sa cred acest lucru, dar nu si imposibil asa cum ai zis tu.

#13
crisstian

crisstian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 958
  • Înscris: 21.06.2004

View Postdracula2000, on Oct 14 2008, 16:59, said:

verifica la ce data au fost facute reincarcarile. este posibil ca cineva "binevoitor" sa iti fii activat pe telefon ca lunar sa isi reincarce cartela (exista o optiune pentru recurenta incarcarilor). procesul se face automat, presupun ca d-aia iti apar orele acelea tarzii. vezi daca e vb de acelasi numar de tel. daca e aceeasi data a luni si acelasi numar de tel, e clar cineva ti-a facut-o... Parola pe care o ai nu fii chiar asa sigur ca nu o poate afla si altcineva. teoretic se furnizeaza doar titularului, dar daca cineva te cunostea destul de bine e posibil sa iti fii aflat parola.
a doua varianta ar fii cea cu erorile lor dsin sistem cu toate ca imi vine greu sa cred acest lucru, dar nu si imposibil asa cum ai zis tu.
1. Buna observatia, dar din moment ce a facut reclamatie operatorul i-ar fi adus la cunostinta ca a efectuat reincarcari programabile.
2. Chiar daca incarcarea s-a efectuat efectiv ,,cineva" putea sa faca incarcarea ziua insa procesarea s-a efectuat de-abia noaptea. Eu am patit la orange cand am reincarcat de pe webcare si m-am enervat rau de tot fiindca incarcarea s-a facut noaptea desi au am efectuat comanda seara.
3. Costel eu te cred partial fiindca in calitate de client Orange (eu) cu ani in urma m-am trezit cu cost suplimentar din ,,burta" pe care l-am reclamat la 411 si ma credeti sau nu in urmatoarele zile a disparut exact costul suplimentar reclamat...Deci se poate.
Asa ca orice este posibil...

Edited by crisstian, 14 October 2008 - 18:25.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate