GOLF VI vs MEGANE III
Last Updated: Oct 07 2008 21:34, Started by
M@nuel
, Oct 06 2008 10:02
·
0
#19
Posted 06 October 2008 - 14:16
Ok, my bad atunci. Credeam ca are legatura si cu forma masinii, dar daca spui ca si la Accord e asa, care sta mai bine cu Cx-ul decat Golful propriu, inseamna ca am eu o eroare de perceptie.
Buna ideea cu poll-ul, poate se si materializeaza |
#20
Posted 06 October 2008 - 14:17
hai sa lasam gagicile la o parte, care isi cumpara masini pentru frumusete. ce barbat esti sa iti iei o masina sexy? ce naiba a luat-o lumea razna? eu imi cumpar o masina sa aiba sisteme de siguranta (esp, asr, airbag), sa fie joasa, sa stea bine in curbe, motor cu putere mare si consum redus etc. ca are si computer de bord si senzori de parcare asta ma intereseaza mai putin. Ca are 7 feluri de stofa si insertii de aluminiu si ca are un fund sexy, chiar nu ma intereseaza.
Golful vine cu o noua generatie de electronice (ESP), deci clar va fi lipit de sosea si cu noile motoare TSI. Aici trebuie discutat, de fapt pana nu vedem unul si nu facem un test drive e cam greu sa te pronunti. Prefer VW, Renault il las pentru gagici. |
#22
Posted 06 October 2008 - 14:24
#23
Posted 06 October 2008 - 14:26
#24
Posted 06 October 2008 - 14:33
alexcs, on Oct 6 2008, 15:17, said: hai sa lasam gagicile la o parte, care isi cumpara masini pentru frumusete. ce barbat esti sa iti iei o masina sexy? ce naiba a luat-o lumea razna? eu imi cumpar o masina sa aiba sisteme de siguranta (esp, asr, airbag), sa fie joasa, sa stea bine in curbe, motor cu putere mare si consum redus etc. ca are si computer de bord si senzori de parcare asta ma intereseaza mai putin. Ca are 7 feluri de stofa si insertii de aluminiu si ca are un fund sexy, chiar nu ma intereseaza. Golful vine cu o noua generatie de electronice (ESP), deci clar va fi lipit de sosea si cu noile motoare TSI. Aici trebuie discutat, de fapt pana nu vedem unul si nu facem un test drive e cam greu sa te pronunti. Prefer VW, Renault il las pentru gagici. Primul bold: Astea vor fi standard si pe Megane. Al doilea bold: Si vechiul Megane HB, sta pe sosea comparabil cu vechiul Golf. deci avantajul Golfului ar fi ramas la varietatea de motorizari si, pentru cei interesati, la o mai buna personalizare. Al treilea bold: No offence...dar cu asta ti-ai dat-o in cap....adica se cam vede cat de de mult te pricepi la masini. Si nu in ultimul rand....garantat 80% din barbati, iau in proportie destul de mare si felul in care arata o masina, atunci cand o cumpara. E si normal de altfel. Si chiar nu e un criteriu de barbatie asta |
#26
Posted 06 October 2008 - 14:47
Vlad_int1, on Oct 6 2008, 13:43, said: Chiar au fost "scula" ... pe Megane 1 (serios se misca masinuta aia incredibil). |
#27
Posted 06 October 2008 - 14:52
#28
Posted 06 October 2008 - 15:14
Pai n-are dar daca tot a adus omul ala vorba am zis sa fim politically correct.
|
|
#29
Posted 06 October 2008 - 15:19
Pai omul n-a zis ca motoarele respective sunt/erau cele mai bune pe piata in momenutl lansarii lor, ci doar ca, trageau bine. E cam adevarat, tinand cont ca cei de la Renault au stiut tot timpul sa scoata cutii de viteze care sa-ti dea impresia ca masina trage foarte bine, pe primele trepte
|
#30
Posted 06 October 2008 - 15:23
#31
Posted 06 October 2008 - 19:01
1 vot pentru golf VI, poate si din dorinta mare de a-l cumpara
dar daca o sa vina cu bube de nou nascut, ma voi intoarce aici si va voi spune ca mai bine ascultam de consoarta mea care mi-a spus sa votez frantuzoaica ca e mult mai supla si lucrata pe de-a intregul |
#32
Posted 06 October 2008 - 19:22
pai foarte probabil va suferi de "bolile copilariei". Toate modelele sufera asta la primele loturi. Deci e recomandabil sa astepti vreo 6 luni macar.
|
#33
Posted 06 October 2008 - 19:42
Genesis, on Oct 6 2008, 20:22, said: pai foarte probabil va suferi de "bolile copilariei". Toate modelele sufera asta la primele loturi. Deci e recomandabil sa astepti vreo 6 luni macar. Teoretic nu ar trebui sa sufere de acele boli,fiindca toata ideea la acest nou golf este ca au vrut sa scadea pretul,cum au facut asta?simplu au pastrat foarte mult din vechea masina...deci daca platforma e la fel,subansamblele sunt la fel...ce sa se strice?noile stopuri sau ce? Ps: de la zvonurile de acum cateva luni cum ca noul golf va fi mai ieftin si defapt e mai scump un pic...marketing tata atata tot....e tot golf V dar aranjat un pic.Asta o zice unu care ar lua cu ochii inchisi un golf in detrimentul unui Megane,cel putin pana la megane 3 asa a fost,sa vedem cum se va comporta masina |
|
#34
Posted 06 October 2008 - 21:12
ce vot tare...18 la 6...
mie imi place cum arata si Megane..chiar e ok...poate o sa fie si fiabila (gluma proasta )... dar nu ma pot obisnuii cu ideea de masina facuta de francezii astia care se predau la primu glont...nu stiu...nu ii respect ca tara si societate , mi se par niste aroganti perversi si doar cu gura mare.. iar Renault nu imi inspira decat Dacia aia veche cu care au venit in romania , defapt nu imi inspira decat un brand care nu l as cumpara niciodata prin simplul fapt ca ii urasc ideea de baza... e ca si reclama aia la geamuri termopane cu tampitu ala care repta de 10 ori aceleasi cuvinte de iti scoate peri albi...poate geamurile sunt bune , dar prin simplu fapt ca ii urasti de moarte din anumite motive nu vei cumpara niciodata |
#35
Posted 06 October 2008 - 21:30
Vlad_int1, on Oct 6 2008, 14:21, said: Si asta e gresala Renault , ca inca se bazeaza pe acea serie de motoare. Acum se cauta turbo, cuplu mare de la turatii mici , consum redus. Si cu fiabilitatea cum ramane? la un motor turbo vor exista mult mai multe probleme decat la unul aspirat, dar asta nu o ia nimeni in vedere. Consumul redus intra'devar se cauta (a se vedea multitudinea de TDi-uri de pe piata - in general 1.9l), dar eu cred ca aspectul conteaza in proportie de cel putin 50% in vederea achizitiei unei masini...ca sa nu mai vorbim de firma ( Vad unii care prefera un Audi, Metrz chel decat un Accord sau o alta masina full option care este superioara ca dotari). Strict intre cele 2: Apreciez incercarea celor de la ranault in ceea ce priveste design-ul, insa nu-mi plac farurile, care seamana cu cele de pe restul gamei de masini., iar la Golf nu pot aprecia exteriorul pt ca a ramas monoton, in concordanta cu cel de la versiunea anterioara. |
#36
Posted 06 October 2008 - 21:36
shadow_x3x, on Oct 6 2008, 22:30, said: Si cu fiabilitatea cum ramane? la un motor turbo vor exista mult mai multe probleme decat la unul aspirat, dar asta nu o ia nimeni in vedere. Consumul redus intra'devar se cauta (a se vedea multitudinea de TDi-uri de pe piata - in general 1.9l), dar eu cred ca aspectul conteaza in proportie de cel putin 50% in vederea achizitiei unei masini...ca sa nu mai vorbim de firma ( Vad unii care prefera un Audi, Metrz chel decat un Accord sau o alta masina full option care este superioara ca dotari). |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users