Pentru mers zilnic la munca prin BV
Last Updated: Oct 11 2008 10:26, Started by
remy_bv
, Sep 20 2008 12:40
·
0
#19
Posted 22 September 2008 - 11:17
Vlad_int1, on Sep 22 2008, 11:55, said: cel mai incepator ! ai dezlegat misterul postului anterior in care explicam de ce trebuie turometru Dar trebuie sa recunosc ca persoanele cu asemenea vaste cunostinte in domeniul auto, ca si tine , intr-adevar ma uimesc. |
#20
Posted 22 September 2008 - 11:23
beligerantu, on Sep 22 2008, 11:36, said: esti cam incepator... Ca incepator am avut masina fara turometru,acum nu mi-as mai cumpara vreo masina care sa nu aiba asa ceva. La subiect: recomand o masina gen VW Polo sau Skoda Fabia,Ford Fiesta,Seat Ibiza la sh(de 2-3 ani vechime) daca te multumesti cu ceva din clasa mica. Daca vrei o compacta atunci Ford Focus,Opel Astra,VW Golf,Seat Leon sunt alegeri foarte bune dar trebuie sa verifici bine masinile inainte sa le cumperi. Edited by catalinmariescu, 22 September 2008 - 11:25. |
#21
Posted 22 September 2008 - 11:26
beligerantu, on Sep 22 2008, 12:17, said: nu uita sa ai mereu unul de rezerva! nu se stie cand ti se strica si n-o sa mai poti conduce... 2. nu m-as urca sa conduc o masina (cu atat mai mult la drum lung ) fara 3 indicatoare pe care chiar le consider esentiale: indicator temp lichid racire, indicator nivel combustibil si turometru . Si apropo daca sunt atat de inutile de ce oare si-or mai bate producatorii capu cu ele; mai ales prostii care fac masini sport de se mai chinuie sa si puna turatia de cuplu maxim fix in centrul cadranului ... catalinmariescu, on Sep 22 2008, 12:23, said: Ca incepator am avut masina fara turometru Edited by Vlad_int1, 22 September 2008 - 11:47. |
#23
Posted 23 September 2008 - 09:30
Pentru deplasare in mediu urban se recomanda o masina din clasa mica.
Pentru deplasari frecvente in oras se recomanda masina cu propulsor diesel(propulsoarele pe benzina,chiar daca sunt de capacitate 1.0-1.4l,pot ajunge la consumuri de combustibil nejustificate la solicitari mari). Deplasarile frecvente necesita o fiabilitate buna.Ideala ar fi o masina noua. Pentru deplasarea pe orice drum din Romania se recomanda o masina care ofera o maxima siguranta activa:ABS,ESP,chiar tractiune integrala) si pasiva :nr maxim de airbags,zone de deformare controlata si cusca de siguranta etc.(aspecte certificate de clasificarile EuroNCAP) Pe drumurile Romaniei se petrece in zilele acestea un adevarat macel asa ca nici o masura de siguranta nu e de ajuns. Nu exista autoturism care sa satisfaca toate conditiile concomitent dar ar trebui sa te uiti la produsele grupului VAG(VW,Audi,Seat,Skoda) pe care le vad cele mai potrivite. Pentru oferte trimite un mesaj. |
#24
Posted 23 September 2008 - 09:38
#25
Posted 23 September 2008 - 14:31
Se pare ca Sorinel isi face putina reclama,vrea sa-i dea "dezinteresat"o mana de ajutor.
|
#26
Posted 23 September 2008 - 23:24
ok, multumesc pt sfaturi! Am ajuns la concluzia ca motorizarea diesel e mai economica, chiar daca la achizitionare dau un ban in plus, se merita. Acum dilema e alta: am un prieten care aduce din cand in cand masini din germania si as putea sa merg cu el (zice ca s-ar merita). Merita efortul + cheltuieli de drum pt o masina de acolo? Eu zic ca m-as incadra in buget cu un golf4 1.9Tdi in stare buna... Pareri/sugestii ?? multumesc
|
#27
Posted 24 September 2008 - 06:54
un g4 1.9 tdi gasesti si in Romania la 8k E, trebuie doar sa cauti cu rabdare...
|
#28
Posted 24 September 2008 - 06:58
remy_bv, on Sep 24 2008, 00:24, said: ok, multumesc pt sfaturi! Am ajuns la concluzia ca motorizarea diesel e mai economica, chiar daca la achizitionare dau un ban in plus, se merita. Acum dilema e alta: am un prieten care aduce din cand in cand masini din germania si as putea sa merg cu el (zice ca s-ar merita). Merita efortul + cheltuieli de drum pt o masina de acolo? Eu zic ca m-as incadra in buget cu un golf4 1.9Tdi in stare buna... Pareri/sugestii ?? multumesc Hai sa iti spun si eu cum sta treaba in opinia mea: daca nu sari de 25k/an si daca masina va fi folosita preponderent in oras, dieselul NU SE JUSTIFICA! De ce? simplu: platesti mai mult la cumparare, iar intretinerea e mult mai scumpa decat la benzinare (revizii, piese, manopera, etc.). In alta ordine de idei: 1. daca iti cumperi SH, casco va fi calculat la valoarea de catalog a masinii, respectiv vei plati mai mult decat daca iti cumperi una noua de 8000/9000E; 2. ...trebuie sa fi pregatit cu ceva bani de rezerva, in caz ca apar probleme (ceea ce la masina noua nu se intampla); 3. daca iti aduci diesel din germania, trebuie sa cunosti faptul ca neamtul isi ia diesel nu pentru ca ii place tacanitul motorului, ci pentru ca face multi km pe an (minim 30k), deci la un calcul simplu rezulta ca in 5 ani are deja 150k la bord, de unde incep problemele, si repet: la diesel costurile de intretinere sunt mai mari. Concluzia mea ar fi sa te indrepti spre ceva NOU. |
|
#30
Posted 24 September 2008 - 07:47
sorin_gss, on Sep 23 2008, 10:30, said: Pentru deplasare in mediu urban se recomanda o masina din clasa mica. Pentru deplasari frecvente in oras se recomanda masina cu propulsor diesel(propulsoarele pe benzina,chiar daca sunt de capacitate 1.0-1.4l,pot ajunge la consumuri de combustibil nejustificate la solicitari mari). Deplasarile frecvente necesita o fiabilitate buna.Ideala ar fi o masina noua. Pentru deplasarea pe orice drum din Romania se recomanda o masina care ofera o maxima siguranta activa:ABS,ESP,chiar tractiune integrala) si pasiva :nr maxim de airbags,zone de deformare controlata si cusca de siguranta etc.(aspecte certificate de clasificarile EuroNCAP) Pe drumurile Romaniei se petrece in zilele acestea un adevarat macel asa ca nici o masura de siguranta nu e de ajuns. Nu exista autoturism care sa satisfaca toate conditiile concomitent dar ar trebui sa te uiti la produsele grupului VAG(VW,Audi,Seat,Skoda) pe care le vad cele mai potrivite. Pentru oferte trimite un mesaj. Deci LOL. In spiritul ariei... In primul rand grupul VAG nu are din cate stiu eu masini de clasa mica cu tractiune integrala si toate restul chestiilor astea. Probabil un Seat Altea Freetrack s-ar apropia de ceea ce zici tu ca sa mearga omul la servici si dupa paine la non-stop, dar nici ala nu are cele mai bune certificari NCAP ca sa fie compatibil cu macelul asta de pe drumurile noastre. Un VW Tiguan, de ce nu un Touareg? Cu cat mai mare cu atat mai sigur, si bineinteles sa aiba si ceva echipari si finisaje, ca nu suntem noi neica nimeni sa avem plastice ieftine pe bord. Si nou, nu de alta, da altfel nu reuseste sa depaseasca pretul unei garsoniere modeste pe la el pe acolo. O sttii pe aia cu clientul care intra in magazinul de pescuit sa isi ia niste carlige si ancore si pleaca cu o barca complet echipata? Overkill. Edited by AlexIP, 24 September 2008 - 07:49. |
#31
Posted 24 September 2008 - 07:54
#32
Posted 24 September 2008 - 07:58
Aia-i compacta deja, asta zicea de clasa mica. E Polo-ul ala cocotat pe catalige, nejustificat de scump pentru niste bari de plastic nevopsite, dar ala e numa de forma, tot tractiune fata are.
|
#33
Posted 24 September 2008 - 08:14
AlexIP, on Sep 24 2008, 08:58, said: Aia-i compacta deja, asta zicea de clasa mica. E Polo-ul ala cocotat pe catalige, nejustificat de scump pentru niste bari de plastic nevopsite, dar ala e numa de forma, tot tractiune fata are. |
|
#34
Posted 24 September 2008 - 10:01
bun, confuzia parca ar creste...
- pe de o parte unii zic benzina 1.4-1.6, altii tot benzina, dar considera ca 1.2 e suficient; pe de alta parte unii recomanda motorina (de ex: 1.4tdi) - cei care recomanda benzina spun ca nu se justifica costurile unui diesel, iar unii care recomanda diesel spun ca benzina 1.2-1.4 "pot ajunge la consumuri de combustibil nejustificate la solicitari mari" - ambele tabere vin si cu argumente - iar totul se amplifica cand vine vb de NOU vs. SH - imi poate spune cineva care ar fi cosurile de intretinere mecanica (consumabile in afara de combustibil) pt un diesel si care ar fi pt un benzinar? - de asemenea as dori sa stiu care ar fi costurile legale obligatorii de intretinere al unei masini - si cum sta treaba mai exact cu asigurarile (inclusiv casco) pt masina NOUa vs. SH ? - la o masina noua, avantajul e ca are "0km la bord"si ca esti sigur ca n-ai ce baga bani in ea cativa ani. Ar justifica asta cei 2000-4000E in plus? Nu e acelasi lucru cu o masina veche de 2-3ani pe care o duci la tester si ti-se da i mana o fisa cu rezultate si procente bune (dar masina e mai ieftina)? - va rog nu dati cu pietre, incerc sa ma lamuresc si eu.. e prima masina si am strans ceva timp banii astia multumesc |
#36
Posted 24 September 2008 - 10:29
Sau un ciucurel dinala mic din familia fratilor Aygo, daca tot e pentru oras.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users