Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Pentru mers zilnic la munca prin BV

- - - - -
  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#19
beligerantu

beligerantu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 396
  • Înscris: 04.09.2008

 Vlad_int1, on Sep 22 2008, 11:55, said:

cel mai incepator ! ai dezlegat misterul postului anterior in care explicam de ce trebuie turometru :OK:
Dar trebuie sa recunosc ca persoanele cu asemenea vaste cunostinte in domeniul auto, ca si tine , intr-adevar ma uimesc.
nu uita sa ai mereu unul de rezerva! nu se stie cand ti se strica si n-o sa mai poti conduce...

#20
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,640
  • Înscris: 07.10.2005

 beligerantu, on Sep 22 2008, 11:36, said:

esti cam incepator...
Nu e frumos sa spui asa ceva,oricat ai fi tu de experimentat sau nu si cu atat mai mult cat nu stii mai nimic despre el. :nonobad:

Ca incepator am avut masina fara turometru,acum nu mi-as mai cumpara vreo masina care sa nu aiba asa ceva. ;)

La subiect: recomand o masina gen VW Polo sau Skoda Fabia,Ford Fiesta,Seat Ibiza la sh(de 2-3 ani vechime) daca te multumesti cu ceva din clasa mica.
Daca vrei o compacta atunci Ford Focus,Opel Astra,VW Golf,Seat Leon sunt alegeri foarte bune dar trebuie sa verifici bine masinile inainte sa le cumperi.

Edited by catalinmariescu, 22 September 2008 - 11:25.


#21
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

 beligerantu, on Sep 22 2008, 12:17, said:

nu uita sa ai mereu unul de rezerva! nu se stie cand ti se strica si n-o sa mai poti conduce...
1. ma intreb daca realizezi ca te autodiscreditezi cu fiecare post de genul .
2. nu m-as urca sa conduc o masina (cu atat mai mult la drum lung ) fara 3 indicatoare pe care chiar le consider esentiale: indicator temp lichid racire, indicator nivel combustibil si turometru .
Si apropo daca sunt atat de inutile de ce oare si-or mai bate producatorii capu cu ele; mai ales prostii care fac masini sport de se mai chinuie sa si puna turatia de cuplu maxim fix in centrul cadranului ...

 catalinmariescu, on Sep 22 2008, 12:23, said:

Ca incepator am avut masina fara turometru
Si eu la fel ... am avut matiz

Edited by Vlad_int1, 22 September 2008 - 11:47.


#22
beligerantu

beligerantu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 396
  • Înscris: 04.09.2008
ok, scuze ca am fost rautacios...

#23
sorin_gss

sorin_gss

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 15.12.2006
Pentru deplasare in mediu urban se recomanda o masina din clasa mica.
Pentru deplasari frecvente in oras se  recomanda masina cu propulsor diesel(propulsoarele pe benzina,chiar daca sunt de capacitate 1.0-1.4l,pot ajunge la consumuri de combustibil nejustificate la solicitari mari).
Deplasarile frecvente necesita o fiabilitate buna.Ideala ar fi o masina noua.
Pentru deplasarea pe orice drum din Romania se recomanda o masina care ofera o maxima siguranta activa:ABS,ESP,chiar tractiune integrala) si pasiva :nr maxim de airbags,zone de deformare controlata si cusca de siguranta etc.(aspecte certificate de clasificarile  EuroNCAP)
Pe drumurile Romaniei se petrece in zilele acestea un adevarat macel asa ca nici o masura de siguranta nu e de ajuns.

Nu exista autoturism care sa satisfaca toate conditiile concomitent dar ar trebui sa te uiti la produsele grupului VAG(VW,Audi,Seat,Skoda) pe care le vad cele mai potrivite.
Pentru oferte trimite un mesaj.

#24
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

 sorin_gss, on Sep 23 2008, 10:30, said:

Pentru oferte trimite un mesaj.
Ce mesaj ?   :huh:

#25
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,640
  • Înscris: 07.10.2005
Se pare ca Sorinel isi face putina reclama,vrea sa-i dea "dezinteresat"o mana de ajutor. :D

#26
remy_bv

remy_bv

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 09.09.2007
ok, multumesc pt sfaturi! Am ajuns la concluzia ca motorizarea diesel e mai economica, chiar daca la achizitionare dau un ban in plus, se merita. Acum dilema e alta: am un prieten care aduce din cand in cand masini din germania si as putea sa merg cu el (zice ca s-ar merita).  Merita efortul + cheltuieli de drum pt o masina de acolo? Eu zic ca m-as incadra in buget cu un golf4 1.9Tdi in stare buna... Pareri/sugestii ?? multumesc

#27
kappa_man84

kappa_man84

    Fiord

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,226
  • Înscris: 15.02.2007
un g4 1.9 tdi gasesti si in Romania la 8k E, trebuie doar sa cauti cu rabdare...

#28
flrflr

flrflr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 647
  • Înscris: 02.07.2008

 remy_bv, on Sep 24 2008, 00:24, said:

ok, multumesc pt sfaturi! Am ajuns la concluzia ca motorizarea diesel e mai economica, chiar daca la achizitionare dau un ban in plus, se merita. Acum dilema e alta: am un prieten care aduce din cand in cand masini din germania si as putea sa merg cu el (zice ca s-ar merita).  Merita efortul + cheltuieli de drum pt o masina de acolo? Eu zic ca m-as incadra in buget cu un golf4 1.9Tdi in stare buna... Pareri/sugestii ?? multumesc


Hai sa iti spun si eu cum sta treaba in opinia mea: daca nu sari de 25k/an si daca masina va fi folosita preponderent in oras, dieselul NU SE JUSTIFICA! De ce? simplu: platesti mai mult la cumparare, iar intretinerea e mult mai scumpa decat la benzinare (revizii, piese, manopera, etc.).

In alta ordine de idei: 1. daca iti cumperi SH, casco va fi calculat la valoarea de catalog a masinii, respectiv vei plati mai mult decat daca iti cumperi una noua de 8000/9000E;  2. ...trebuie sa fi pregatit cu ceva bani de rezerva, in caz ca apar probleme (ceea ce la masina noua nu se intampla); 3. daca iti aduci diesel din germania, trebuie sa cunosti faptul ca neamtul isi ia diesel nu pentru ca ii place tacanitul motorului, ci pentru ca face multi km pe an (minim 30k), deci la un calcul simplu rezulta ca in 5 ani are deja 150k la bord, de unde incep problemele, si repet: la diesel costurile de intretinere sunt mai mari.

Concluzia mea ar fi sa te indrepti spre ceva NOU.

#29
beligerantu

beligerantu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 396
  • Înscris: 04.09.2008

 flrflr, on Sep 24 2008, 07:58, said:

Concluzia mea ar fi sa te indrepti spre ceva NOU.
da, dar nou inseamna Logan,Spark,Panda,Aveo... nu multi "rumani" accepta chestia asta! Desi am vazut Logan-uri si in Elvetia...

#30
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

 sorin_gss, on Sep 23 2008, 10:30, said:

Pentru deplasare in mediu urban se recomanda o masina din clasa mica.
Pentru deplasari frecvente in oras se  recomanda masina cu propulsor diesel(propulsoarele pe benzina,chiar daca sunt de capacitate 1.0-1.4l,pot ajunge la consumuri de combustibil nejustificate la solicitari mari).
Deplasarile frecvente necesita o fiabilitate buna.Ideala ar fi o masina noua.
Pentru deplasarea pe orice drum din Romania se recomanda o masina care ofera o maxima siguranta activa:ABS,ESP,chiar tractiune integrala) si pasiva :nr maxim de airbags,zone de deformare controlata si cusca de siguranta etc.(aspecte certificate de clasificarile  EuroNCAP)
Pe drumurile Romaniei se petrece in zilele acestea un adevarat macel asa ca nici o masura de siguranta nu e de ajuns.

Nu exista autoturism care sa satisfaca toate conditiile concomitent dar ar trebui sa te uiti la produsele grupului VAG(VW,Audi,Seat,Skoda) pe care le vad cele mai potrivite.
Pentru oferte trimite un mesaj.

Deci LOL.

In spiritul ariei... In primul rand grupul VAG nu are din cate stiu eu masini de clasa mica cu tractiune integrala si toate restul chestiilor astea. Probabil un Seat Altea Freetrack s-ar apropia de ceea ce zici tu ca sa mearga omul la servici si dupa paine la non-stop, dar nici ala nu are cele mai bune certificari NCAP ca sa fie compatibil cu macelul asta de pe drumurile noastre. Un VW Tiguan, de ce nu un Touareg? Cu cat mai mare cu atat mai sigur, si bineinteles sa aiba si ceva echipari si finisaje, ca nu suntem noi neica nimeni sa avem plastice ieftine pe bord. Si nou, nu de alta, da altfel nu reuseste sa depaseasca pretul unei garsoniere modeste pe la el pe acolo.

O sttii pe aia cu clientul care intra in magazinul de pescuit sa isi ia niste carlige si ancore si pleaca cu o barca complet echipata?

Overkill.

Edited by AlexIP, 24 September 2008 - 07:49.


#31
beligerantu

beligerantu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 396
  • Înscris: 04.09.2008

 AlexIP, on Sep 24 2008, 08:47, said:

In primul rand grupul VAG nu are din cate stiu eu masini de clasa mica cu tractiune integrala si toate restul chestiilor astea.
sper sa nu insel, dar cred ca exista un Golf cu tractiune integrala! G I si G II cred...

#32
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Aia-i compacta deja, asta zicea de clasa mica. E Polo-ul ala cocotat pe catalige, nejustificat de scump pentru niste bari de plastic nevopsite, dar ala e numa de forma, tot tractiune fata are.

#33
beligerantu

beligerantu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 396
  • Înscris: 04.09.2008

 AlexIP, on Sep 24 2008, 08:58, said:

Aia-i compacta deja, asta zicea de clasa mica. E Polo-ul ala cocotat pe catalige, nejustificat de scump pentru niste bari de plastic nevopsite, dar ala e numa de forma, tot tractiune fata are.
da? am vazut VW mic si cocotat, am crezut ca este 4x4! era destul de "agresiv"...  :lol:

#34
remy_bv

remy_bv

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 09.09.2007
bun, confuzia parca ar creste... :(

- pe de o parte unii zic benzina 1.4-1.6, altii tot benzina, dar considera ca 1.2 e suficient; pe de alta parte unii recomanda motorina (de  ex: 1.4tdi)
- cei care recomanda benzina spun ca nu se justifica costurile unui diesel, iar unii care recomanda diesel spun ca benzina 1.2-1.4 "pot ajunge la    consumuri de combustibil nejustificate la solicitari mari"
- ambele tabere vin si cu argumente
- iar totul se amplifica cand vine vb de NOU vs. SH

- imi poate spune cineva care ar fi cosurile de intretinere mecanica (consumabile in afara de combustibil) pt un diesel si care ar fi pt un benzinar?
- de asemenea as dori sa stiu care ar fi costurile legale obligatorii de intretinere al unei masini
- si cum sta treaba mai exact cu asigurarile (inclusiv casco) pt masina NOUa vs. SH ?
- la o masina noua, avantajul e ca are "0km la bord"si ca esti sigur ca n-ai ce baga bani in ea cativa ani. Ar justifica asta cei 2000-4000E in plus? Nu e acelasi lucru cu o masina veche de  2-3ani pe care o duci la tester si ti-se da i mana o fisa cu rezultate si procente bune (dar masina e mai ieftina)?
- va rog nu dati cu pietre, incerc sa ma lamuresc si eu.. e prima masina :unsure: si am strans ceva timp banii astia

multumesc

#35
kappa_man84

kappa_man84

    Fiord

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,226
  • Înscris: 15.02.2007
Si de ce ma rog nu iei un Logan nou si inchei povestea, mai ales daca ai strans banutii? Nu, serios, fara gluma...

#36
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Sau un ciucurel dinala mic din familia fratilor Aygo, daca tot e pentru oras.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate