Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intel i9 14900K cooler air Deepco...

Curațare disc vinil

Atentie la site-ul FixShop.ro - p...

Display cu culori neuniforme
 Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel

Windows 11 si boxa portabila - de...

Angajarea unei persoane de 18 ani...
 Depunere declaratie unica PFA - i...

Situatie mostenire

Inlocuit/upgrade placa video Nvid...

Google tv si open vpn
 Vot europarlamentare

Sfat reparatii Golf 5

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania
 

fiabilitate logan

- - - - -
  • Please log in to reply
124 replies to this topic

#109
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,922
  • Înscris: 25.04.2006
Majoritatea taximetristilor nu omoara motorul in 60000 iar exceptiile nu prea conteaza la calcul. Sincer inca n-am auzit pe nimeni de la Supernova in coace sa spuna ca a omorat motor in 60000 si m-am tot plimbat cu taxiuri pe la fostele firme la care am lucrat.

#110
radudruncea

radudruncea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 194
  • Înscris: 28.02.2007
Oricum problema cu schimbul intregului set de injectoare la DCI a fost rezolvata odata cu trecerea la noul motor DCI (euro4).La aceste motoare se inlocuieste numai injectorul defect ci nu tot setul .Eu personal am un Volkswagen TDI insa am apreciat mereu motorul DCI pentru raport pret/consum/cuplu/fiabilitate.La servici am un Renault Clio DCI (cel vechi de 65 de cai)si pot spune ca e foarte bun .
Off topic :
M-a surprins diferenta de pret intre o toba finala de clio (300 lei ) si una de Logan (500 lei ). E jignitor de mare diferenta ca doar motoarele sunt identice.

#111
nic_otava

nic_otava

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 640
  • Înscris: 10.02.2006
Care este diferenta intre vechiul dCi si noul Dci (euro4)?
Multumesc

#112
radudruncea

radudruncea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 194
  • Înscris: 28.02.2007
Din ce stiu eu ...
Au  marit  puterea cu 15 cai adica noul  dci are  85 CP iar ca modificari :
Pompa de inalta presiune  si injectoarele asemeni celor de pe Megane dci
presiune de injectie care urca de la 1400 la 1600 de bari
presiune turbo marita si (probabil ca turbina este cu geometrie variabila)

#113
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

 radudruncea, on Nov 2 2008, 15:43, said:

Din ce stiu eu ...
Au  marit  puterea cu 15 cai adica noul  dci are  85 CP iar ca modificari :
Pompa de inalta presiune  si injectoarele asemeni celor de pe Megane dci
presiune de injectie care urca de la 1400 la 1600 de bari
presiune turbo marita si (probabil ca turbina este cu geometrie variabila)
mda...deci 15 + 65 = 85. super
nu are geometrie variabila. are fixa, dar stiu pe cineva care o transforma in variabila si il face de 110 cp.
:lol: :lol:

#114
M@nuel

M@nuel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,950
  • Înscris: 22.08.2006
K9K 792 are 70 cai, nu 65. 70+15 = 85. Elementar, dragul meu Watson! ;)

#115
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

 M@nuel, on Nov 4 2008, 15:00, said:

K9K 792 are 70 cai, nu 65. 70+15 = 85. Elementar, dragul meu Watson! ;)
Hai nu ma innebuni... omul zice: La servici am un Renault Clio DCI (cel vechi de 65 de cai)si pot spune ca e foarte bun .
e intrebat care e diferenta intre clio nou si clio vechi iar el raspunde :   Din ce stiu eu ...Au marit puterea cu 15 cai adica noul dci are 85 CP

ps: chiar nu ma intereseaza motoarele de Logan, dar de cand a sarit de la 65 la 70? ca vazui pe siteul Dacia...
nu mai fabrica motorul de 65, au marit putin presiunea si l-au facut de 70?  :D

Edited by xtremdriving, 04 November 2008 - 15:10.


#116
M@nuel

M@nuel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,950
  • Înscris: 22.08.2006
A spus care e diferenta dintre vechiul dCi si noul dCi (adica intre cel de 70 si cel de 85), nu intre dCi-ul pe care-l are el la munca si cel de 85. In fine, posesorii de reno sunt doar niste idioti care nu stiu cat fac 65+15, la ce te poti astepta?

#117
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Bre, potoliti-va! Eu sunt curios daca initiatorul topicului a plecat pana la urma in excursie cu loganul. :rolleyes:

#118
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

 M@nuel, on Nov 4 2008, 15:13, said:

In fine, posesorii de reno sunt doar niste idioti care nu stiu cat fac 65+15, la ce te poti astepta?
asta de unde ai scos-o? nu mai are omul voie nici sa ii atraga atentia ca greseste ca se ajunge la cu totul altceva. deh, ce sa zic...

#119
M@nuel

M@nuel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,950
  • Înscris: 22.08.2006
Bine, ai dreptate. Esti de o inocenta dezarmanta  :notangel:

#120
lucifer00

lucifer00

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 434
  • Înscris: 05.06.2008
deci eu care urasc Renault. nu are rost sa postez aici nu?

ca oricum ori mi se sterg posturile ori ... nu stiu dar ceva rau sigur se intampla.

65? 80? ce sunt numerele astea numere de pantofi la chinezi?

#121
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,175
  • Înscris: 02.04.2007

 primuministru, on Sep 4 2008, 19:17, said:

Nu inteleg ce rost au toate discutiile astea.Pe mine unu nu ma intereseaza daca tine mai mult de 100.000km si nici cit e de fiabila.Si nu cred ca sint singurul.Nici prin cap nu-mi trece sa o tin mai mult de 5 ani. Eu fac cam 20-25.000km/an, ca atare cind ajunge la 100.000km o dau sa se spele altu cu ea pe cap si poa' s-o tina pina o deveni masina istorica.Ca atare, toate discutiile despre fiabilitate loganului sau a altei marci nu ma intereseaza si ma retrag. :wave:
Te-ar interesa daca n-ar fi fiabila. Cum ar fi sa-ti iei o masina (ca-i cu pedigree, ca-i frumusica, ca-i japoneza etc) si sa fii nevoit sa-i schimbi ambreiajul in 60000 km (adica in sub 3 ani la 25k km/an)? Apoi sa-l schimbi din nou la 90k? Da, o tii maxim 5 ani dar dupa cei 5 ani nu ai gasi cumparator pentru o masina dovedit nefiabila (per ansamblu, nu cazuri particulare). In plus, ai vrea ca in cei 5 ani sa-i poti face si 50k km/an daca ar fi nevoie, nu?

#122
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
aici e un Logan cu 150k km cu motorul care face Geräusche adica zgomote; e posibil asa ceva?
sau asta
sehasurile care vin cu km astia facuti de 2 roti merg de nu ai treaba si sa nu comentati pt ca reviziile la taxi sint REVIZII indiferent ca masina e Passat. mertz sau logan.

#123
VipeR85

VipeR85

    Il Magnifico

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,670
  • Înscris: 13.12.2006

 Marius3k, on Nov 4 2008, 15:15, said:

Bre, potoliti-va! Eu sunt curios daca initiatorul topicului a plecat pana la urma in excursie cu loganul. :rolleyes:
:thumbup: si eu sunt curios plus ca ma pregatesc pentru un nou drum deva-viena cu loganelu, asa de craciun.
n-am decat 30.000 km la bord

#124
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,008
  • Înscris: 06.04.2007

 lucifer00, on Nov 4 2008, 15:36, said:

deci eu care urasc Renault. nu are rost sa postez aici nu?
Nu, n-are rost si nici n-ai voie (daca postezi numai din considerentu asta).

#125
radudruncea

radudruncea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 194
  • Înscris: 28.02.2007
Deci  :blush: '
Am lipsit la matematica atunci cand s-a predat "tabla adunarii" asa ca imi fac mea culpa si harakiri .In capul meu erau si motoarele de 65 si cele de 70 de cai asa ca am adunat piersici cu nectarine si mi-a dat compot.
Ideea e ca eu am fost posesor de Clio (motorul 1.4 8v) si acum am un VW Passat b5 1.9 PD-TDI insa am admirat mereu motoarele de mic litraj de la Renault .Nu am avut ocazia sa vad altele insa cele de 1.4 si 1.6 benzina cat si 1.5 DCI (toate variantele lor constructive) mi se par bune atat ca performante in clasa lor cat si dpv al costurilor de intretinere.
:tomato:

Later edit:
Il rog pe xtremedriving sa imi spuna si mie daca poate referitor la transformarea turbinei din geometrie fixa in variabila.Intrebarea mea este daca se inlocuieste doar semicarcasa de la partea  de evacuare a turbinei (aceea in care se gasesc vanele) cu cele de pe turbinele pentru 110 cai sau e nevoie de alte modificari gen paletii de la una si carcasa de la alta sau direct turbina de 110 cai cu flanse sau alte nebunii?

Edited by radudruncea, 06 November 2008 - 15:25.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate