Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
fiabilitate logan
Last Updated: Nov 06 2008 15:13, Started by
doncostin
, Aug 22 2008 16:53
·
0
#109
Posted 27 October 2008 - 08:09
Majoritatea taximetristilor nu omoara motorul in 60000 iar exceptiile nu prea conteaza la calcul. Sincer inca n-am auzit pe nimeni de la Supernova in coace sa spuna ca a omorat motor in 60000 si m-am tot plimbat cu taxiuri pe la fostele firme la care am lucrat.
|
#110
Posted 27 October 2008 - 12:07
Oricum problema cu schimbul intregului set de injectoare la DCI a fost rezolvata odata cu trecerea la noul motor DCI (euro4).La aceste motoare se inlocuieste numai injectorul defect ci nu tot setul .Eu personal am un Volkswagen TDI insa am apreciat mereu motorul DCI pentru raport pret/consum/cuplu/fiabilitate.La servici am un Renault Clio DCI (cel vechi de 65 de cai)si pot spune ca e foarte bun .
Off topic : M-a surprins diferenta de pret intre o toba finala de clio (300 lei ) si una de Logan (500 lei ). E jignitor de mare diferenta ca doar motoarele sunt identice. |
#111
Posted 27 October 2008 - 12:38
Care este diferenta intre vechiul dCi si noul Dci (euro4)?
Multumesc |
#112
Posted 02 November 2008 - 15:43
Din ce stiu eu ...
Au marit puterea cu 15 cai adica noul dci are 85 CP iar ca modificari : Pompa de inalta presiune si injectoarele asemeni celor de pe Megane dci presiune de injectie care urca de la 1400 la 1600 de bari presiune turbo marita si (probabil ca turbina este cu geometrie variabila) |
#113
Posted 04 November 2008 - 10:29
radudruncea, on Nov 2 2008, 15:43, said: Din ce stiu eu ... Au marit puterea cu 15 cai adica noul dci are 85 CP iar ca modificari : Pompa de inalta presiune si injectoarele asemeni celor de pe Megane dci presiune de injectie care urca de la 1400 la 1600 de bari presiune turbo marita si (probabil ca turbina este cu geometrie variabila) nu are geometrie variabila. are fixa, dar stiu pe cineva care o transforma in variabila si il face de 110 cp. |
#114
Posted 04 November 2008 - 15:00
K9K 792 are 70 cai, nu 65. 70+15 = 85. Elementar, dragul meu Watson!
|
#115
Posted 04 November 2008 - 15:07
M@nuel, on Nov 4 2008, 15:00, said: K9K 792 are 70 cai, nu 65. 70+15 = 85. Elementar, dragul meu Watson! e intrebat care e diferenta intre clio nou si clio vechi iar el raspunde : Din ce stiu eu ...Au marit puterea cu 15 cai adica noul dci are 85 CP ps: chiar nu ma intereseaza motoarele de Logan, dar de cand a sarit de la 65 la 70? ca vazui pe siteul Dacia... nu mai fabrica motorul de 65, au marit putin presiunea si l-au facut de 70? Edited by xtremdriving, 04 November 2008 - 15:10. |
#116
Posted 04 November 2008 - 15:13
A spus care e diferenta dintre vechiul dCi si noul dCi (adica intre cel de 70 si cel de 85), nu intre dCi-ul pe care-l are el la munca si cel de 85. In fine, posesorii de reno sunt doar niste idioti care nu stiu cat fac 65+15, la ce te poti astepta?
|
#117
Posted 04 November 2008 - 15:15
Bre, potoliti-va! Eu sunt curios daca initiatorul topicului a plecat pana la urma in excursie cu loganul.
|
#118
Posted 04 November 2008 - 15:15
|
#121
Posted 04 November 2008 - 15:58
primuministru, on Sep 4 2008, 19:17, said: Nu inteleg ce rost au toate discutiile astea.Pe mine unu nu ma intereseaza daca tine mai mult de 100.000km si nici cit e de fiabila.Si nu cred ca sint singurul.Nici prin cap nu-mi trece sa o tin mai mult de 5 ani. Eu fac cam 20-25.000km/an, ca atare cind ajunge la 100.000km o dau sa se spele altu cu ea pe cap si poa' s-o tina pina o deveni masina istorica.Ca atare, toate discutiile despre fiabilitate loganului sau a altei marci nu ma intereseaza si ma retrag. |
#122
Posted 04 November 2008 - 20:19
#123
Posted 04 November 2008 - 20:37
|
#125
Posted 06 November 2008 - 15:13
Deci '
Am lipsit la matematica atunci cand s-a predat "tabla adunarii" asa ca imi fac mea culpa si harakiri .In capul meu erau si motoarele de 65 si cele de 70 de cai asa ca am adunat piersici cu nectarine si mi-a dat compot. Ideea e ca eu am fost posesor de Clio (motorul 1.4 8v) si acum am un VW Passat b5 1.9 PD-TDI insa am admirat mereu motoarele de mic litraj de la Renault .Nu am avut ocazia sa vad altele insa cele de 1.4 si 1.6 benzina cat si 1.5 DCI (toate variantele lor constructive) mi se par bune atat ca performante in clasa lor cat si dpv al costurilor de intretinere. Later edit: Il rog pe xtremedriving sa imi spuna si mie daca poate referitor la transformarea turbinei din geometrie fixa in variabila.Intrebarea mea este daca se inlocuieste doar semicarcasa de la partea de evacuare a turbinei (aceea in care se gasesc vanele) cu cele de pe turbinele pentru 110 cai sau e nevoie de alte modificari gen paletii de la una si carcasa de la alta sau direct turbina de 110 cai cu flanse sau alte nebunii? Edited by radudruncea, 06 November 2008 - 15:25. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users