Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat de cumparare pentru un Jagua...

La mulți ani @mishu_bz!

La mulți ani @kyrre!

PF vinde 3 autoturisme ce se inti...
 windows 10 drivere startup degrad...

Suturi la relantii 2.0 tdi + fum ...

Tencuiala exterioara casa caramid...

Restituire RCA Allianz
 Contact posibil deteriorat proces...

ce se mai lucreaza remote ?

Quantum computing / Calculatoare ...

Care din urmatoarele optiuni este...
 Cum se calculeaza MTBF la un swit...

Distante etrieri

Fisier corupt reapare in galeria ...

Ce condensator ar putea fi? TV Vo...
 

Noua Skoda Superb (MY 2009)

- - - - -
  • Please log in to reply
155 replies to this topic

#55
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

View PostGiobica, on Sep 8 2008, 09:27, said:

Tendinta generala este acum downsizing, adica motoare mai mici si mai "voinice". Avanteje de pret, consum, noxe, greutate, taxe, impozite, asigurare.....

...si durata scazuta de viata a motorului. Toata lumea e multumita.

#56
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

View PostAlexIP, on Sep 8 2008, 10:37, said:

...si durata scazuta de viata a motorului. Toata lumea e multumita.

Pai daca nimeni nu mai e interesat sa tina o masina ca si Dacia - mostenire din generatie in generatie  :rolleyes:

#57
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008

View PostAMDG, on Sep 8 2008, 10:35, said:

Sau de stilul de condus - daca supraturezi un motor mic in incercarea de a obtine sensatii cvasi-sportive normal ca va consuma mai mult  :rolleyes:

Mai mult decat ce? Normal ca accelerand la blana, motorul ajunge spre cei 122CP iar consumul pe CP este relativ constant.

Dar motorul de 1.8 se duce spre cei 160CP si evident va consuma sensibil mai mult. Nu din cauza ca e "mic" consuma mai mult cand il "supraturezi".

Este o vrajeala sustinuta de producatori ca sa vanda masina cu motor V6 (cu 10000 Euro in plus.....)

#58
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004
Pana una,alta experienta motor mic/motor mai mare se poate replica.Luati un model si 2 motorizari sa vedeti.Eu tot cred ca ala mai mic o sa consume mai mult pe strada...in Bucuresti.Pe hartie,da,arata cam cu o jumatate de litru mai putin in favoarea celui mic,insa ..."vara nu-i ca iarna"

#59
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

View Postlast, on Sep 4 2008, 18:50, said:

Arata bine masina.

Pacat ca pe Ambition tapiteria standard e negru-gri   :confuzzled:

#60
paul_s

paul_s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 20.01.2007
Pai daca mergi cu amadoua blana motorul mai amre va consuma mai mult, dar daca mergi cu amandoua la fel , motorul mai mic va consuma mai mult pt ca in procente ceri mai mult de la el

Adica, sa zicem ca vrei sa accelerezi de la 0 - 100 in 12 secunde, pt motorul mai mic e nevoie de un efort considerabil, ceri 90% din ce poate el oferi , cel mai mare nu e solicitat decat la sa zicem 60 % nu e norm,al  ca cel mai mic sa consume mai mult ???

#61
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Orice regula are exceptii, deci cel mic poate consuma mai mult. Am spus doar ca nu sunt motive tehnice pentru asta.

Prin reducere la absurd, cu cat e mai mare consuma mai putin, ala de 3000 cmc V6 benzina e foarte putin solicitat deci nu consuma prea mult :huh: . Minim 15 maxim 25l/100 in oras, altfel super motor, zgomot placut confort. Ce daca mie imi place maneaua la maxim la ora 24 cu geamurile deschise? Merg cu ce motor vreau, banii mei... popor, democratie....

Exagerez putin dar nu e departe.... ;)

#62
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

View Postpaul_s, on Sep 9 2008, 12:23, said:

dar daca mergi cu amandoua la fel , motorul mai mic va consuma mai mult

Hai sa fim seriosi - in viteza de croaziera - sub 120 km/h un motor mai mare ( de ex V6 ) va consuma evident mai mult tocmai pentru ca are rezerva de putere nefolosita - cel cu motor mic nu e interesat prin definitie de stilul de condus sportiv :rolleyes:

Edited by AMDG, 09 September 2008 - 13:16.


#63
paul_s

paul_s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 20.01.2007
Eu nu vb de mers stabilizat, acolo e limpede ca motorul mai mic va consuma mai putin,
Eu ma refer la un mers solicitant, si  motoare relativ apropiate ca putere
Ex concret, am mers in tandem doua masini, una cu motor 1.4  alta 1.6 , drum de munte pustiu, urcat destul de tare, la final ala de 1.4 mancase mai mult , nus care sunt motivele tehnice, am incercat mai devreme sa explic ce banuiesc eu , dar practica dovedeste ca am dreptate, in anumite conditii un motor mai mic consuma mai mult ca unu mai mare , evident ca nu compar aici un 1.2 cu un 3l V6 ce dumnezeu

Aaa si nu am inteles care-i legatura cu maneaua sau ce incerci tu acolo sa insinuezi , daca imi era adresata esti departeeee de adevar

#64
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004
@pauls:nu cred ca iti era adresata comparatia,ci era generala.Haideti sa nu deviem de la subiect.

#65
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Pe drumuri de munte unde ala mic trebuia sa urce cu a doua sau a treia, ca altfel nu avea cuplu, se poate. Dar spune-ne adevarul pana la capat: 1.4 MPI de 75 sau 80 CP este acceptabil pe Octavia dar nu poti sa ai vreo pretentie de performanta sau consum.

Nu stiu de ce comparatia voastra se opreste la 1.4 vs 1.6. Daca mergi mai departe 1.6 vs 1.8, 1.8 vs 2.0 apoi 2.0 vs 2.5....3.0 V6...

Cum stabiliti voi ca 1.4 122CP e "mic"? Atunci Diesel-ul de 105 CP si cutie cu 5 viteze trebuia pus numai pe Fabia. Sau e mic si pentru Fabia?

Mai sus era o exagerare si orice asemanare cu personaje reale este intamplatoare, dar acest rationament duce la V6 de plimbat prin Bucuresti, pentru imagine  :huh:  si la maneaua din poveste.

Nu inteleg de ce la orice mentionare generala a manelei cineva se simte atacat. Uitati-va in jur, sunt oameni cu multe diplome de studii la activ care sunt in extaz la porcariile astea, deci nu e neaparat ceva groaznic.

#66
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

View PostGiobica, on Sep 9 2008, 17:58, said:

122CP

De  fapt e 125 CP  :rolleyes:

#67
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004
Pai da,ca 122 e la VW.

#68
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Aveti dreptate acum apare 125 peste tot, desi initial se vorbea de 122. Skoda e mai tare ca VW, a mai scos 3 CP din joben  :huh:

#69
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004
Daca masina este mai mare putin,ii mai dau cativa cai-este o practica des intalnita in grup.

#70
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Unde? 105CP peste tot la 1.9TDI. 140CP peste tot la 2.0TDI. Unde mai apar cativa caluti in plus la masinile mari? la Passat este tot 122 ca si la EOS....

#71
m3th0dman

m3th0dman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,269
  • Înscris: 03.01.2007
Ugly.
In spate seamana cu Ford Mondeo sau cu Laguna, iar in fata cu VW.

#72
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

View PostGiobica, on Sep 16 2008, 19:24, said:

Unde? 105CP peste tot la 1.9TDI. 140CP peste tot la 2.0TDI. Unde mai apar cativa caluti in plus la masinile mari? la Passat este tot 122 ca si la EOS....
Motorizarile mai vechi au diferente. PLUS ca pe noile motorizari sunt exemple: Skoda 2.0 TDI, 140 CP, Passat avea si 170. Acum are si Skoda insa nu uita ca asta se intampla acum 1,2,3 ani. Mai sunt si alte diferente, introduse mai tarziu si la marcile Skoda si Seat.


View PostAlexIP, on Sep 8 2008, 10:37, said:

...si durata scazuta de viata a motorului. Toata lumea e multumita.
In cazul in care este adevarat ceea ce spui (eu stiu teste care arata ca durata de viata a motorului este aceiasi), oricum nu mai tine nimeni masina 15 ani ca sa trebuiasca segmentat motorul. In ziua de astazi globalizarea a atins si industria auto:masina este un bun uzual folosit si aruncat la gunoi.Alta noua.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate