Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noua Skoda Superb (MY 2009)
Last Updated: Oct 23 2008 15:35, Started by
701
, Aug 21 2008 09:19
·
0
#55
Posted 08 September 2008 - 09:37
#57
Posted 08 September 2008 - 11:26
AMDG, on Sep 8 2008, 10:35, said: Sau de stilul de condus - daca supraturezi un motor mic in incercarea de a obtine sensatii cvasi-sportive normal ca va consuma mai mult Mai mult decat ce? Normal ca accelerand la blana, motorul ajunge spre cei 122CP iar consumul pe CP este relativ constant. Dar motorul de 1.8 se duce spre cei 160CP si evident va consuma sensibil mai mult. Nu din cauza ca e "mic" consuma mai mult cand il "supraturezi". Este o vrajeala sustinuta de producatori ca sa vanda masina cu motor V6 (cu 10000 Euro in plus.....) |
#58
Posted 08 September 2008 - 23:52
Pana una,alta experienta motor mic/motor mai mare se poate replica.Luati un model si 2 motorizari sa vedeti.Eu tot cred ca ala mai mic o sa consume mai mult pe strada...in Bucuresti.Pe hartie,da,arata cam cu o jumatate de litru mai putin in favoarea celui mic,insa ..."vara nu-i ca iarna"
|
#59
Posted 09 September 2008 - 05:54
#60
Posted 09 September 2008 - 11:23
Pai daca mergi cu amadoua blana motorul mai amre va consuma mai mult, dar daca mergi cu amandoua la fel , motorul mai mic va consuma mai mult pt ca in procente ceri mai mult de la el
Adica, sa zicem ca vrei sa accelerezi de la 0 - 100 in 12 secunde, pt motorul mai mic e nevoie de un efort considerabil, ceri 90% din ce poate el oferi , cel mai mare nu e solicitat decat la sa zicem 60 % nu e norm,al ca cel mai mic sa consume mai mult ??? |
#61
Posted 09 September 2008 - 12:45
Orice regula are exceptii, deci cel mic poate consuma mai mult. Am spus doar ca nu sunt motive tehnice pentru asta.
Prin reducere la absurd, cu cat e mai mare consuma mai putin, ala de 3000 cmc V6 benzina e foarte putin solicitat deci nu consuma prea mult . Minim 15 maxim 25l/100 in oras, altfel super motor, zgomot placut confort. Ce daca mie imi place maneaua la maxim la ora 24 cu geamurile deschise? Merg cu ce motor vreau, banii mei... popor, democratie.... Exagerez putin dar nu e departe.... |
#62
Posted 09 September 2008 - 13:14
paul_s, on Sep 9 2008, 12:23, said: dar daca mergi cu amandoua la fel , motorul mai mic va consuma mai mult Hai sa fim seriosi - in viteza de croaziera - sub 120 km/h un motor mai mare ( de ex V6 ) va consuma evident mai mult tocmai pentru ca are rezerva de putere nefolosita - cel cu motor mic nu e interesat prin definitie de stilul de condus sportiv Edited by AMDG, 09 September 2008 - 13:16. |
#63
Posted 09 September 2008 - 13:46
Eu nu vb de mers stabilizat, acolo e limpede ca motorul mai mic va consuma mai putin,
Eu ma refer la un mers solicitant, si motoare relativ apropiate ca putere Ex concret, am mers in tandem doua masini, una cu motor 1.4 alta 1.6 , drum de munte pustiu, urcat destul de tare, la final ala de 1.4 mancase mai mult , nus care sunt motivele tehnice, am incercat mai devreme sa explic ce banuiesc eu , dar practica dovedeste ca am dreptate, in anumite conditii un motor mai mic consuma mai mult ca unu mai mare , evident ca nu compar aici un 1.2 cu un 3l V6 ce dumnezeu Aaa si nu am inteles care-i legatura cu maneaua sau ce incerci tu acolo sa insinuezi , daca imi era adresata esti departeeee de adevar |
#64
Posted 09 September 2008 - 16:12
@pauls:nu cred ca iti era adresata comparatia,ci era generala.Haideti sa nu deviem de la subiect.
|
|
#65
Posted 09 September 2008 - 16:58
Pe drumuri de munte unde ala mic trebuia sa urce cu a doua sau a treia, ca altfel nu avea cuplu, se poate. Dar spune-ne adevarul pana la capat: 1.4 MPI de 75 sau 80 CP este acceptabil pe Octavia dar nu poti sa ai vreo pretentie de performanta sau consum.
Nu stiu de ce comparatia voastra se opreste la 1.4 vs 1.6. Daca mergi mai departe 1.6 vs 1.8, 1.8 vs 2.0 apoi 2.0 vs 2.5....3.0 V6... Cum stabiliti voi ca 1.4 122CP e "mic"? Atunci Diesel-ul de 105 CP si cutie cu 5 viteze trebuia pus numai pe Fabia. Sau e mic si pentru Fabia? Mai sus era o exagerare si orice asemanare cu personaje reale este intamplatoare, dar acest rationament duce la V6 de plimbat prin Bucuresti, pentru imagine si la maneaua din poveste. Nu inteleg de ce la orice mentionare generala a manelei cineva se simte atacat. Uitati-va in jur, sunt oameni cu multe diplome de studii la activ care sunt in extaz la porcariile astea, deci nu e neaparat ceva groaznic. |
#66
Posted 09 September 2008 - 19:37
#69
Posted 16 September 2008 - 09:09
Daca masina este mai mare putin,ii mai dau cativa cai-este o practica des intalnita in grup.
|
|
#71
Posted 17 September 2008 - 20:28
#72
Posted 19 September 2008 - 15:14
Giobica, on Sep 16 2008, 19:24, said: Unde? 105CP peste tot la 1.9TDI. 140CP peste tot la 2.0TDI. Unde mai apar cativa caluti in plus la masinile mari? la Passat este tot 122 ca si la EOS.... AlexIP, on Sep 8 2008, 10:37, said: ...si durata scazuta de viata a motorului. Toata lumea e multumita. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users