Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Consum ulei masina de tuns iarba...

"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni
 Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 

Noua Skoda Superb (MY 2009)

- - - - -
  • Please log in to reply
155 replies to this topic

#37
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Deci numai ventilatia functioneaza si plimba aerul. Sigur nu merge climatizarea?

#38
Tomkaten

Tomkaten

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 355
  • Înscris: 27.06.2006
Sint excelente preturile.... 19000 DDP pentru modelul de baza Confort ? Are tot mi-as putea eu dori vreodata pe o masina. Plus ca e FRIGGIN HUGE, cum imi plac mie :) Cred ca stiu care e urmatorul meu "upgrade".

Intrebarea e daca 1.4 ala de 125 de CP nu e underpowered rau pentru barca asta. Ce greutate o avea masina ? Trece de 1600 ?

Probabil ca 1.8 T(F)SI de 160 ar fi o alegere mult mai buna, dar abia astept un test cu motorul cel mai mic, sa vad ce parere au expertii.

#39
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

View PostGiobica, on Sep 5 2008, 10:52, said:

Deci numai ventilatia functioneaza si plimba aerul. Sigur nu merge climatizarea?
Ok, am discutat cu un specialist. Modele mai vechi doar plimbau aerul, insa cele mai noi folosesc si Climatronicul pentru a mentine temperatura dorita.Nu se vand f multe masini cu modelul asta de trapa (Skoda sau altele) asa ca nu a stiut sa-mi dea un feedback de la un client, insa a mentionat ca n-a primit nici o reclamatie, ceea ce inseamna ca functioneaza. Probabil ca nu daca il setezi pe 18 grade cand afara sunt 38, insa cred ca-si face treaba.

View PostTomkaten, on Sep 5 2008, 11:12, said:

Sint excelente preturile.... 19000 DDP pentru modelul de baza Confort ? Are tot mi-as putea eu dori vreodata pe o masina. Plus ca e FRIGGIN HUGE, cum imi plac mie :) Cred ca stiu care e urmatorul meu "upgrade".

Intrebarea e daca 1.4 ala de 125 de CP nu e underpowered rau pentru barca asta. Ce greutate o avea masina ? Trece de 1600 ?

Probabil ca 1.8 T(F)SI de 160 ar fi o alegere mult mai buna, dar abia astept un test cu motorul cel mai mic, sa vad ce parere au expertii.

Am mers cu un Eos cu motorul respectiv care are numai turbina,nu si compresor (ca motorizarile de 1.4 de 140 si 170 cp), si pot spune ca s-a descurcat admirabil. Nu aseptam mare lucru  dar m-a uimit. Este adevarat ca are o greutate aproximativ egala (intre 1450 kg si 1630 kg), fata de Skoda care pleaca de la 1450 kg. Ca putere si sentiment de condus, sa zicem ca sunt tot pe-acolo . Tine si de cutie, chiar f mult. Si sa nu uitam ca motorul TSI este deosebit, livrand circa 80% din putere inca de la 1250 rpm. da un Gugle.
Da, 1,8 ar fi o alegere buna, cei care s-au dat deja cu ea spun ca are putere suficienta. Probabil ca asta va fi si motorizarea cu care eu voi face test-drive si pt care o sa fac si-un review.

#40
Tomkaten

Tomkaten

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 355
  • Înscris: 27.06.2006
Ok, stiu prea bine motoarele VW, mersi mult pentru info man. Puterea e OK, dar totusi nimic nu suplineste capacitatea cilindica, care e periculos de mica pentru un asemenea vapor. Avantajul e, cum spuneai, ca e aproape mereu in cuplul maxim la schimbari de trepte, deci s-ar putea sa faca fata cu succes. Si cum VW si Skoda, implicit, cam stiu cum sa etajeze o cutie de viteze, s-ar putea sa iasa ceva frumos.

Daca faci un drive test cu 1,8 T, astept cu nerabdare niste informatii.

#41
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008

View Post701, on Sep 5 2008, 13:19, said:

Si sa nu uitam ca motorul TSI este deosebit, livrand circa 80% din putere inca de la 1250 rpm. da un Gugle.

701, sunt un fan al acestui motor am mers si eu cu Eos, confirm ce spui. Dar sa nu exageram cu puterea. Are 80% din putere undeva la 3500-4000 rpm.

Este de remarcat cuplul care este constant intre 1500-4000 rpm, exceptional pentru un motor pe benzina.

Si puterea maxima la 5000rpm, deci turatie mica pentru benzina este deosebit.

Skoda a reusit sa faca masina usoara comparabil cu Eos in pofida dimensiunilor. Nu am nici o problema cu capacitatea si puterea motorului sunt OK pentru drumurile noastre. Astept sa vad suspensiile. Apropos ce pneuri sunt standard si ca optiune?
205/55R16 par cam micute si nu suficient de "amortizante".

#42
paul_s

paul_s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 20.01.2007
Nu are cum sa mearga climatronicul de la trapa daca motorul nu e pornit, ca n-are cine invarti compresorul de ac

#43
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

View PostGiobica, on Sep 5 2008, 14:09, said:

Apropos ce pneuri sunt standard si ca optiune?
205/55R16 par cam micute si nu suficient de "amortizante".

Nu stiu ce marca (tine si de echipare) insa nu vor fi Matador, ci Conti sau Good Year, oricum ceva Premium. Sunt suficiente pentru Ro si pt cineva care nu vrea sportivitate.
@paul_s: ok,acum este oficial. Uite ce spune VW:NUMAI "aer proaspat",NU foloseste Climatronicul.
http://www.volkswage..._solardach.html

Edited by 701, 05 September 2008 - 17:34.


#44
Obscuru

Obscuru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 358
  • Înscris: 09.05.2005
Superba masina ...

#45
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

View Post701, on Sep 5 2008, 13:19, said:

Da, 1,8 ar fi o alegere buna, cei care s-au dat deja cu ea spun ca are putere suficienta.

1.4 TSI pe Superb va fi similar 1.6 MPI pe Octavia - adica suficient  :rolleyes:

#46
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

View PostAMDG, on Sep 5 2008, 19:43, said:

1.4 TSI pe Superb va fi similar 1.6 MPI pe Octavia - adica suficient  :rolleyes:
Da,cam pe-acolo. Ceea ce nu este rau. Motorul de 1.6 este un motor foarte bun, de incredere si daca stii sa-l consuci, te scoate din rahat, evident ca romanu' care are 1.9 tdi zice ca-i pute, insa nici unul nu se gandeste ca acum 20-25 de ani 1.6 era un motor sport daca avea peste 100 de cai.Mie mi se pare o evolutie.
Referitor la Superb. Problema este consumul.Mi s-a spus ca un 1.4 tsi (s-au cam dat la el) a consumat cam 16%. Sa zicem ca daca mergi cu el mai frumos,tot ia 14%, in timp ce 1.8 tfsi a scos in acelasi regim cam 12%. Makes sense.

#47
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Nu vad nici un motiv de ordin tehnic, ca in acelasi stil de condus 1.4 (122CP) sa consume mai mult decat 1.8 (160CP).

In oras ar putea eventual sa fie apropiate consumurile dar tot nu se justifica sa fie mai mare pentru 1.4.

Pot exista soferi care sa consume 16l/100 dar sunt exceptiile (stilul acceleratie-frana sau sportiv cum zic ei.... cu mandrie) :) .

#48
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004
Motorul trage mai greu. Acelasi lucru se intampla la motoarele de 1.4 vs 1.6 si 1.2 vs 1.4.

#49
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Era vorba de consumuri de 14-16L/100 deci in oras. Daca in oras nu ajung 200Nm (intre 1500-4000rpm) si 122CP hai sa ne luam toti Aston Martin ca sa nu suprasolicitam motorul :)

Sau motorul V6 de la Skoda, ieftin si eficient. Asta nu va consuma sigur mai putin de 18L/100 in Bucuresti, oricum conduci.

E cineva pe aici care are motor 1.4 de 122 sau 140/150 CP?

#50
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

View PostGiobica, on Sep 6 2008, 22:14, said:

Era vorba de consumuri de 14-16L/100 deci in oras. Daca in oras nu ajung 200Nm (intre 1500-4000rpm) si 122CP hai sa ne luam toti Aston Martin ca sa nu suprasolicitam motorul :)

Sau motorul V6 de la Skoda, ieftin si eficient. Asta nu va consuma sigur mai putin de 18L/100 in Bucuresti, oricum conduci.

E cineva pe aici care are motor 1.4 de 122 sau 140/150 CP?
Daca atat le-a consumat la oameni?! Eu vorbesc de test-drives aici,nu din carti. Ok,masinile sunt noi (nu pt mult timp) si mai scadem 2 litri % insa consum de 14% in mizeria asta de oras este absolut real si posibil. Tu poti sa crezi ce doresti insa.Nu incerc sa te conving de nimic.

#51
paul_s

paul_s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 20.01.2007
Aha, deci e curentul de la trapa alimenteaza ventilatorul, ai avut ocazia sa-l testezi , functioneaza ? pt ca daca trage aer proaspat, de afara, dar asta are 40grade , nus daca e vreo afacere , oricum pt o masina cu o culoare inchisa va avea cu siguranta un impact

#52
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Nu exista motive tehnice ca 1.4 122CP sa consume mai mult decat 1.8 160CP. Ambele pe benzina, noua generatie de la VW.

Si nici motive ca 1.4 122CP si 200Nm intre 1500-4000RPM sa fie "suprasolicitat" pe o masina sub 1500kg.

Tendinta generala este acum downsizing, adica motoare mai mici si mai "voinice". Avanteje de pret, consum, noxe, greutate, taxe, impozite, asigurare.....

Asta pana va apare o tehnologie revolutionara la un pret accesibil.

#53
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

View Postpaul_s, on Sep 7 2008, 16:56, said:

Aha, deci e curentul de la trapa alimenteaza ventilatorul, ai avut ocazia sa-l testezi , functioneaza ? pt ca daca trage aer proaspat, de afara, dar asta are 40grade , nus daca e vreo afacere , oricum pt o masina cu o culoare inchisa va avea cu siguranta un impact
Da, inseamna ca ia aer de-afara(chiar si la 40 grade),il filtreaza,il plimba prin masina si-l scoate. Ideea este ca indiferent cat de cald este, ventilatia (plimbarea aerului) face ca interiorul sa fie mai putin cald. Este evident,nu? Pe unele modele nu-i atat de scump.Nu l-am testat efectiv,am vorbit insa cu un trainer de produs si cu un prieten care avea asa ceva la BMW.
@giobica: din nou,singura mea ingrijorare este legata de greutate.De aici ar putea interveni extra-consumul.In timp,voi avea posibilitatea sa-l testez si pe cel de 1.4 si atunci voi face eu comparatia.

Edited by 701, 08 September 2008 - 09:19.


#54
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

View Post701, on Sep 8 2008, 10:12, said:

din nou,singura mea ingrijorare este legata de greutate.

Sau de stilul de condus - daca supraturezi un motor mic in incercarea de a obtine sensatii cvasi-sportive normal ca va consuma mai mult  :rolleyes:

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate