Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noua Skoda Superb (MY 2009)
Last Updated: Oct 23 2008 15:35, Started by
701
, Aug 21 2008 09:19
·
0
#37
Posted 05 September 2008 - 09:52
Deci numai ventilatia functioneaza si plimba aerul. Sigur nu merge climatizarea?
|
#38
Posted 05 September 2008 - 10:12
Sint excelente preturile.... 19000 DDP pentru modelul de baza Confort ? Are tot mi-as putea eu dori vreodata pe o masina. Plus ca e FRIGGIN HUGE, cum imi plac mie Cred ca stiu care e urmatorul meu "upgrade".
Intrebarea e daca 1.4 ala de 125 de CP nu e underpowered rau pentru barca asta. Ce greutate o avea masina ? Trece de 1600 ? Probabil ca 1.8 T(F)SI de 160 ar fi o alegere mult mai buna, dar abia astept un test cu motorul cel mai mic, sa vad ce parere au expertii. |
#39
Posted 05 September 2008 - 12:19
Giobica, on Sep 5 2008, 10:52, said: Deci numai ventilatia functioneaza si plimba aerul. Sigur nu merge climatizarea? Tomkaten, on Sep 5 2008, 11:12, said: Sint excelente preturile.... 19000 DDP pentru modelul de baza Confort ? Are tot mi-as putea eu dori vreodata pe o masina. Plus ca e FRIGGIN HUGE, cum imi plac mie Cred ca stiu care e urmatorul meu "upgrade". Intrebarea e daca 1.4 ala de 125 de CP nu e underpowered rau pentru barca asta. Ce greutate o avea masina ? Trece de 1600 ? Probabil ca 1.8 T(F)SI de 160 ar fi o alegere mult mai buna, dar abia astept un test cu motorul cel mai mic, sa vad ce parere au expertii. Am mers cu un Eos cu motorul respectiv care are numai turbina,nu si compresor (ca motorizarile de 1.4 de 140 si 170 cp), si pot spune ca s-a descurcat admirabil. Nu aseptam mare lucru dar m-a uimit. Este adevarat ca are o greutate aproximativ egala (intre 1450 kg si 1630 kg), fata de Skoda care pleaca de la 1450 kg. Ca putere si sentiment de condus, sa zicem ca sunt tot pe-acolo . Tine si de cutie, chiar f mult. Si sa nu uitam ca motorul TSI este deosebit, livrand circa 80% din putere inca de la 1250 rpm. da un Gugle. Da, 1,8 ar fi o alegere buna, cei care s-au dat deja cu ea spun ca are putere suficienta. Probabil ca asta va fi si motorizarea cu care eu voi face test-drive si pt care o sa fac si-un review. |
#40
Posted 05 September 2008 - 12:57
Ok, stiu prea bine motoarele VW, mersi mult pentru info man. Puterea e OK, dar totusi nimic nu suplineste capacitatea cilindica, care e periculos de mica pentru un asemenea vapor. Avantajul e, cum spuneai, ca e aproape mereu in cuplul maxim la schimbari de trepte, deci s-ar putea sa faca fata cu succes. Si cum VW si Skoda, implicit, cam stiu cum sa etajeze o cutie de viteze, s-ar putea sa iasa ceva frumos.
Daca faci un drive test cu 1,8 T, astept cu nerabdare niste informatii. |
#41
Posted 05 September 2008 - 13:09
701, on Sep 5 2008, 13:19, said: Si sa nu uitam ca motorul TSI este deosebit, livrand circa 80% din putere inca de la 1250 rpm. da un Gugle. 701, sunt un fan al acestui motor am mers si eu cu Eos, confirm ce spui. Dar sa nu exageram cu puterea. Are 80% din putere undeva la 3500-4000 rpm. Este de remarcat cuplul care este constant intre 1500-4000 rpm, exceptional pentru un motor pe benzina. Si puterea maxima la 5000rpm, deci turatie mica pentru benzina este deosebit. Skoda a reusit sa faca masina usoara comparabil cu Eos in pofida dimensiunilor. Nu am nici o problema cu capacitatea si puterea motorului sunt OK pentru drumurile noastre. Astept sa vad suspensiile. Apropos ce pneuri sunt standard si ca optiune? 205/55R16 par cam micute si nu suficient de "amortizante". |
#42
Posted 05 September 2008 - 15:28
Nu are cum sa mearga climatronicul de la trapa daca motorul nu e pornit, ca n-are cine invarti compresorul de ac
|
#43
Posted 05 September 2008 - 17:30
Giobica, on Sep 5 2008, 14:09, said: Apropos ce pneuri sunt standard si ca optiune? 205/55R16 par cam micute si nu suficient de "amortizante". Nu stiu ce marca (tine si de echipare) insa nu vor fi Matador, ci Conti sau Good Year, oricum ceva Premium. Sunt suficiente pentru Ro si pt cineva care nu vrea sportivitate. @paul_s: ok,acum este oficial. Uite ce spune VW:NUMAI "aer proaspat",NU foloseste Climatronicul. http://www.volkswage..._solardach.html Edited by 701, 05 September 2008 - 17:34. |
#45
Posted 05 September 2008 - 18:43
#46
Posted 06 September 2008 - 12:21
AMDG, on Sep 5 2008, 19:43, said: 1.4 TSI pe Superb va fi similar 1.6 MPI pe Octavia - adica suficient Referitor la Superb. Problema este consumul.Mi s-a spus ca un 1.4 tsi (s-au cam dat la el) a consumat cam 16%. Sa zicem ca daca mergi cu el mai frumos,tot ia 14%, in timp ce 1.8 tfsi a scos in acelasi regim cam 12%. Makes sense. |
|
#47
Posted 06 September 2008 - 16:02
Nu vad nici un motiv de ordin tehnic, ca in acelasi stil de condus 1.4 (122CP) sa consume mai mult decat 1.8 (160CP).
In oras ar putea eventual sa fie apropiate consumurile dar tot nu se justifica sa fie mai mare pentru 1.4. Pot exista soferi care sa consume 16l/100 dar sunt exceptiile (stilul acceleratie-frana sau sportiv cum zic ei.... cu mandrie) . |
#48
Posted 06 September 2008 - 17:00
Motorul trage mai greu. Acelasi lucru se intampla la motoarele de 1.4 vs 1.6 si 1.2 vs 1.4.
|
#49
Posted 06 September 2008 - 21:14
Era vorba de consumuri de 14-16L/100 deci in oras. Daca in oras nu ajung 200Nm (intre 1500-4000rpm) si 122CP hai sa ne luam toti Aston Martin ca sa nu suprasolicitam motorul
Sau motorul V6 de la Skoda, ieftin si eficient. Asta nu va consuma sigur mai putin de 18L/100 in Bucuresti, oricum conduci. E cineva pe aici care are motor 1.4 de 122 sau 140/150 CP? |
#50
Posted 07 September 2008 - 00:26
Giobica, on Sep 6 2008, 22:14, said: Era vorba de consumuri de 14-16L/100 deci in oras. Daca in oras nu ajung 200Nm (intre 1500-4000rpm) si 122CP hai sa ne luam toti Aston Martin ca sa nu suprasolicitam motorul Sau motorul V6 de la Skoda, ieftin si eficient. Asta nu va consuma sigur mai putin de 18L/100 in Bucuresti, oricum conduci. E cineva pe aici care are motor 1.4 de 122 sau 140/150 CP? |
#51
Posted 07 September 2008 - 15:56
Aha, deci e curentul de la trapa alimenteaza ventilatorul, ai avut ocazia sa-l testezi , functioneaza ? pt ca daca trage aer proaspat, de afara, dar asta are 40grade , nus daca e vreo afacere , oricum pt o masina cu o culoare inchisa va avea cu siguranta un impact
|
|
#52
Posted 08 September 2008 - 08:27
Nu exista motive tehnice ca 1.4 122CP sa consume mai mult decat 1.8 160CP. Ambele pe benzina, noua generatie de la VW.
Si nici motive ca 1.4 122CP si 200Nm intre 1500-4000RPM sa fie "suprasolicitat" pe o masina sub 1500kg. Tendinta generala este acum downsizing, adica motoare mai mici si mai "voinice". Avanteje de pret, consum, noxe, greutate, taxe, impozite, asigurare..... Asta pana va apare o tehnologie revolutionara la un pret accesibil. |
#53
Posted 08 September 2008 - 09:12
paul_s, on Sep 7 2008, 16:56, said: Aha, deci e curentul de la trapa alimenteaza ventilatorul, ai avut ocazia sa-l testezi , functioneaza ? pt ca daca trage aer proaspat, de afara, dar asta are 40grade , nus daca e vreo afacere , oricum pt o masina cu o culoare inchisa va avea cu siguranta un impact @giobica: din nou,singura mea ingrijorare este legata de greutate.De aici ar putea interveni extra-consumul.In timp,voi avea posibilitatea sa-l testez si pe cel de 1.4 si atunci voi face eu comparatia. Edited by 701, 08 September 2008 - 09:19. |
#54
Posted 08 September 2008 - 09:35
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users