Google ofera mai multe detalii despre ce cauta lumea pe Internet.
Last Updated: Aug 22 2008 10:45, Started by
TupaC
, Aug 07 2008 08:27
·
0
#1
Posted 07 August 2008 - 08:27
Quote Google a lansat miercuri un nou serviciu gratuit numit Insights for Search care permite utilizatorilor sa urmareasca care sunt cele mai populare si mai frecvent cautate cuvinte de pe net, precum si zonele geografice de unde provin cautarile, anunta International Herald Tribune. Serviciul vizeaza in principal companiile care pot astfel sa-si compare propriile cercetari despre interesele publicului cu o noua statistica, mult mai detaliata, oferita de Google. Si un mic test :-) http://google.com/in...m...clp=&cmpt=q Edited by TupaC, 07 August 2008 - 08:27. |
#2
Posted 07 August 2008 - 08:58
ma lasi?
Myanmar pe locul 2 la interesul aratat fata de "Softpedia"??? e o gluma, sper... |
#3
Posted 07 August 2008 - 09:10
Depinde cum scrii. (www.softpedia.com; softpedia.com; softpedia; etc )
De exemplu daca scrii www.softpedia.com cred ca e mai complex uite si rezultatul: http://www.google.co...t...clp=&cmpt=q Edited by TupaC, 07 August 2008 - 09:17. |
#4
Posted 07 August 2008 - 10:44
An error has been detected Please make sure your query is valid and try again. If you're experiencing long delays, consider reducing your comparison items. Thanks for your patience. Cand selectez romania. |
#5
Posted 07 August 2008 - 11:42
lod_ice: La mine nu a facut figuri pana acuma deloc.
soul5blade: Btw astea sunt tarile de interes pentru Forumul Softpedia: http://google.com/in...m...clp=&cmpt=q Edited by TupaC, 07 August 2008 - 11:45. |
#6
Posted 21 August 2008 - 23:16
chestia asta era si inainte, dar sub alta forma ... mai mult pt cei cu ads
|
#7
Posted 22 August 2008 - 10:45
Google nu lasa nimic la voia intamplarii...
Rezultatele sunt manipulatoare - dupa parerea mea - si vor crea cateva dezorganizari in capul celor care chiar cred 100% datele oferite acolo... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users