Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Vrei sa imbunatatesti calitatea serviciilor magazinelor online?
Last Updated: Sep 13 2008 14:06, Started by
ltaloi
, Jul 22 2008 19:10
·
0
#1
Posted 22 July 2008 - 19:10
Va cer ajutorul in completarea unui chestionar, de 1 singura intrebare, din care sa ne dam seama cum putem face niste actiuni la nivel de industrie, cum putem avea servicii mai bune pe magazinele online romanesti. Apelez si la bunavointa moderatorilor, pentru a lasa sa treaca acest link, link catre 1 sondaj de opinie, dedicat comertului online.
Sondaj Cumparaturi Online MULTUMESC, Liviu. PS. Am sa revin pe acelasi topic dupa incheierea lui cu rezultatele. Multumesc. |
#2
Posted 13 September 2008 - 14:06
Rezultatele promise... am postat pe blog, dar am uitat sa le pun si aici. Scuze.
Am facut nu demult un sondaj adresat specialistilor care lucreaza in contact direct cu magazinele online, adresat celor geek: proprietari de magazine online, designeri de magazine, desgineri de bannere si vanzatori de publicitate online, consultanti de vanzari si alti angajati ai acestor magazine online, programatori, dezvoltatori de solutii software pentru comertul electronic. Si rezultatele nu au intarziat sa apara, de fapt sondajul l-am pornit ca urmare a unui sondaj telefonic efectuat asupra catorva amici non-specialisti si care au declarat lucruri foarte interesante cu privire la decizia de cumparare (despre acest lucru intr-un post viitor). Revenind acum la scrisoarea lui Ionut, la modul in care face el cumparaturile online, si la rezultatele sondajului paralel desfasurat acum 1-2 saptamani de zile, am descoperit urmatoarele chestiuni: 100 de respondenti specialisti in magazine online (distribuit pe mail, la adresele din agenda mea si a altor prieteni, carora le multumesc) vs 360 non-specialisti (multumesc moso pentru raspandirea chestionarului 2 - deocamdata rezultatele nu difera prea mult, pentru ca si cititorii lui moso sunt tot bloggeri, dar e un inceput, si diferentele exista) 1. La intrebarea 1, Estetica site-ului (daca site-ul ma atrage vizual / grafica frumoasa, site ordonat, appealing), 51% dintre specialisti au spus ca este un element esential spre deosebire de 60% dintre nespecialisti. Cei care au considerat ca nu ii intereseaza deloc estetica site-ului au fost 7% specialisti, respectiv 8% non-specialisti. Diferenta de 10% se regaseste in acel "ma intereseaza oarecum" la care specialistii au punctat cu mai mult de 10% fata de non-specialisti, acestia fiind transanti si considerand ca pentru ei aspectul grafic e unul major in luarea deciziei de cumparare. 2. La intrebarea 2, Increderea pe care mi-o confera site-ul prin: date de contact complete, termeni si conditii, sigle recunoscute - Visa, MasterCard, ISO, premii obtinute, certificari etc., observam acelasi comportament, 52% dintre specialisti au zis ca este un element esential, spre deosebire de 62% dintre nespecialisti. Diferenta mare aici nu consta numai in aceasta deosebire, ci si in faptul ca 11% dintre specialisti s-au declarat deloc interesati in elementul numit trust, pe langa 7% dintre non-specialisti. Mai exista inca o diferenta de 8% si pe raspunsul "ma intereseaza oarecum" unde specialistii sunt 38% iar non-specialistii sunt 30%. 3. La intrebarea 3, Cat de usor navighez si imi gasesc produsul cautat (ex: filtre de produs, motor de cautare in site, informatii detaliate despre produs, pret si taxe suplimentare, imagini relevante, sortare categorii), vedem aceeasi diferenta de aproximativ 10%, si anume 50% dintre specialisti au zis ca e un element esential, iar non-specialistii au considerat ca au nevoie de navigare usoara in proportie de 58%. Diferentele se regasesc in celelalte doua raspunsuri, si frapeaza faptul ca 10% din specialisti nu au nevoie de o navigare usoara, ei se descurca, spre deosebire de doar 7% dintre dintre nespecialisti. 4. La intrebarea 4, Cat de usor este procesul de cumparare (nu ma incurc in formularul de comanda, nu imi da erori, pot apela la un consultant al magazinului, imi pot vedea produsele comandate, pot crea usor un cont nou), am fi tentati sa credem ca ambele categorii au raspuns la fel… si asa este. 57% (specialisti) vs 60% (non-specialisti) au considerat ca este un element primordial in decizia de cumparare. Iarasi, diferente putin mai mari apar pe raspunsul din mijloc, acel "ma intereseaza oarecum", unde specialistii vs non-specialistii sunt 38% vs 32%. 5. La intrebarea 5, Ma intereseaza sa stiu clar politica de returnare a produselor, conditiile de garantie si de service, ambele categorii de respondenti au raspuns la fel, aproximativ: este esential - 52% vs 56% (spec vs nonspec), ma intereseaza oarecum - 40% vs 38% si nu ma intereseaza deloc - 8% vs 4%, aici vedem iarasi o diferenta mare.. deci se pare ca nonspecialistii sunt mai sensibili la informatia de returnare, era de asteptat sa fie asa. 6. La ultima intrebare, Ma intereseaza politica de fidelizare a magazinului (daca imi ofera reduceri la comenzi viitoare, daca exista promotii de ziua mea, daca am vreun beneficiu in timp pentru ca am cumparat de la ei), din raspunsul pe prima treapta de interes, "este esential", nu vedem diferente foarte mari, adica 60% vs 59%, specialisti vs nonspecialisti. Dar diferenta majora apare la raspunsul cu optiunea "nu ma intereseaza deloc", unde avem 6% (spec) vs 10% (nonspec), adica inregistram inca un mare aflux de mercenari pe magazinele online, sau raspunsurile la aceasta intrebare ale specialistilor sunt deformate de faptul ca lucreaza in mod direct cu magazinele online. Ce concluzii as trage de aici, din cifrele prezentate mai sus (pot trimite pe mail celor interesati si capturile de ecran cu rezultatele), diferentele in decizia de cumparare intre cei deja obisnuiti cu magazinele online, specialistii, cei care lucreaza zi de zi in domenii conexe magazinelor online, si intre cei care sunt clienti normali pe magazinele online, exista, si in conditiile unei alte promovari ale acestui chestionar dublu-identic eu cred ca aveam cu totul alte rezultate. ltaloi, on Jul 22 2008, 20:10, said: Va cer ajutorul in completarea unui chestionar, de 1 singura intrebare, din care sa ne dam seama cum putem face niste actiuni la nivel de industrie, cum putem avea servicii mai bune pe magazinele online romanesti. Apelez si la bunavointa moderatorilor, pentru a lasa sa treaca acest link, link catre 1 sondaj de opinie, dedicat comertului online. Sondaj Cumparaturi Online MULTUMESC, Liviu. PS. Am sa revin pe acelasi topic dupa incheierea lui cu rezultatele. Multumesc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users