Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
VERDE ECOLOGIST
Last Updated: Jul 07 2008 21:00, Started by
gotta
, Jul 04 2008 15:07
·
0
#21
Posted 07 July 2008 - 08:40
spe, on Jul 7 2008, 09:38, said: M-ati pierdut... Nu de MEDIE / mixt se vorbeste ? pai se vorbeste de medie, dar toti producatorii dau cea mai mica valoare de obicei. ca H e corect si da si valorea medie, e altceva. pe www.whatgreencar.com , specializat in co2, gasesti toate modelele. dar turcul o tot tine pe a lui... vezi pe pagina principala 2 hyundai-uri ce masini verzi, i30 diesel si i10... Edited by xtremdriving, 07 July 2008 - 08:46. |
#22
Posted 07 July 2008 - 08:45
#23
Posted 07 July 2008 - 08:47
spe, on Jul 7 2008, 09:45, said: Eu stiu ca producatorii dau 3 valori: urban, extraurban si mixt. Care e valoarea pentru "mixt" la Accent? daca cauti la FAQ top ten greenste car si apoi dai pe small family car o sa vezi i30 pe locul 2, la 1 punct de Ford focus 1,6 ECOnetic tdci... apoi vin 2 bmw-uri, apoi polo bluemotion, Audi a3, Fiat bravo, Peugeot 308 si iar BMW. rino nici nu exista acolo. remember, Hyundai e totusi al saselea producator mondial de masini. si cum vezi, e locul 2 la eco. si vine baietasu asta si ne tot abureste cu aiurelile lui de masini frantuzesti... Edited by xtremdriving, 07 July 2008 - 08:53. |
#24
Posted 07 July 2008 - 09:11
Dacă vreți să pozați în ecologiști ar fi mai util dacă ați folosi mai rar mașina, dacă ați folosi mijloace alternative de mers la servici. Degeaba mașina emite mai puțin CO2 dacă faci cu ea 30 000 de km/an.
Eu cred că bătlia asta a emisiilor de CO2 e pură ipocrizie, CO2 e probabil cel mai puțin dăunător gaz ce scoate mașina. La emisiile de CO2 un motor diesel stă foarte bine, cu toate acestea eu nu cred că motorul diesel e mai puțin poluant decât un benzinar. În privința legislației , cred că americanii sunt mai pragmatici, foarte rar găsești diesel care să respecte normele lor de poluare. |
#25
Posted 07 July 2008 - 09:23
Aditz, on Jul 7 2008, 10:11, said: Dacă vreți să pozați în ecologiști ar fi mai util dacă ați folosi mai rar mașina, dacă ați folosi mijloace alternative de mers la servici. Degeaba mașina emite mai puțin CO2 dacă faci cu ea 30 000 de km/an. herculane, on Jul 6 2008, 23:38, said: da, nu stiu de ce nu mai dau astia faliment odata cu motoarele astea de kk mondeo 2008 2.0 benzina 145cp 190 clio3 2007 1.6 benzina 110cp 160 gresit, are 170! si ala de 1,4 are 158 multumit acum? abia dupa corectura sunt multumit. mi-e lene sa ma uit, da' daca are clio-ul de 1,6 160, cum poa' sa aiba si ala de 1,4 tot 160?! |
#26
Posted 07 July 2008 - 09:56
sincer, nu prea ma intereseaza ce zice site-ul ala, atat timp cat eu vad pe Renault.ro 160
ti-am atasat si print. ataseaza-mi si mie de la un motor de 1,6 16v Hyundai. si nu ma lua cu minim, mediu etc, vreau doar sa vad ce scrie pe site. deci la mine 160, la 1.6 hyundai? bine, oricum nu ma intereseaza discutia asta, si nici cat emite masina mea. si asta e evident si pt voi - daca va interesa aveati bicileta, nu masina Attached Files |
#27
Posted 07 July 2008 - 10:16
herculane, on Jul 7 2008, 10:56, said:
fii sigur ca e greseala de...taste, si e 170 nu 160. sunt sigur ca esti convins ca intre cele 2 motoare nu poate fi diferenta de doar 2 g. site-ul ala e specializat in asa ceva si nu vei mai gasi masina care sa aiba diferenta asa mica intre 1,4 si 1,6/ doar la rino se poate asa ceva... poate poate o sa intelegi candva cum e cu rino asta... din toate categoriile, rino intra in topul 10 cele mai nepoluante asa: la utilitare, locul...8, la decapotabile cu un diesel intra pa.... 10. si...CAM ATAT. e de bun rino. inexistent WWW.WHATGREENCAR.COM Edited by xtremdriving, 07 July 2008 - 10:27. |
#28
Posted 07 July 2008 - 10:24
si banditii astia care ne fura banii cu taxa care este chipurile ecologica, ce valoare a emisiei de carbon iau in calcul ? in talonul masinii ce emisie este trecuta ?
|
|
#29
Posted 07 July 2008 - 10:28
Skizo, on Jul 7 2008, 11:24, said: si banditii astia care ne fura banii cu taxa care este chipurile ecologica, ce valoare a emisiei de carbon iau in calcul ? in talonul masinii ce emisie este trecuta ? |
#30
Posted 07 July 2008 - 10:47
De aici: http://www.whatgreen..._3dr_Hatch_2003, pt. masina mea, Corsa cu motor 1.7DTI, euro 3, ar iesi 126g/km.
Din manualul masinii, iese urban: 178, mixt: 146 si extra-urban: 127 Edited by ticodriver, 07 July 2008 - 10:48. |
#31
Posted 07 July 2008 - 10:49
La mine, Golf 4, 1.6 16V zice 166 g / km. Site-ul pe care l-a dat xtremdriving zice 170. Adevarul o fi pe undeva la mijloc, pe la 168
|
#32
Posted 07 July 2008 - 11:04
xtremdriving, on Jul 7 2008, 11:16, said: fii sigur ca e greseala de...taste, si e 170 nu 160. sunt sigur ca esti convins ca intre cele 2 motoare nu poate fi diferenta de doar 2 g. site-ul ala e specializat in asa ceva si nu vei mai gasi masina care sa aiba diferenta asa mica intre 1,4 si 1,6/ doar la rino se poate asa ceva... poate poate o sa intelegi candva cum e cu rino asta... din toate categoriile, rino intra in topul 10 cele mai nepoluante asa: la utilitare, locul...8, la decapotabile cu un diesel intra pa.... 10. si...CAM ATAT. e de bun rino. inexistent WWW.WHATGREENCAR.COM 160, 170, 200, poa' sa fie si 500... din partea mea, sa fie reno inexistent la motoare dpdv al poluarii, atat timp cat fac unele dintre cele mai capabile/performante motoare 16v . cand o sa incepi sa conduci si tu masini, o sa-ti dai seama |
#33
Posted 07 July 2008 - 11:13
herculane, on Jul 7 2008, 12:04, said: 160, 170, 200, poa' sa fie si 500... din partea mea, sa fie reno inexistent la motoare dpdv al poluarii, atat timp cat fac unele dintre cele mai capabile/performante motoare 16v . cand o sa incepi sa conduci si tu masini, o sa-ti dai seama |
|
#34
Posted 07 July 2008 - 12:03
Nu inteleg ce atita bataie de cap?! Daca ai manualul masinii acolo scrie clar. Si pe site producatorului la fel. Iar daca ia trei valori e clar ca cea de la mijloc e media...
|
#35
Posted 07 July 2008 - 20:46
xtremdriving, on Jul 7 2008, 09:40, said: pai se vorbeste de medie, dar toti producatorii dau cea mai mica valoare de obicei. ca H e corect si da si valorea medie, e altceva. pe www.whatgreencar.com , specializat in co2, gasesti toate modelele. dar turcul o tot tine pe a lui... vezi pe pagina principala 2 hyundai-uri ce masini verzi, i30 diesel si i10... xtremdriving, on Jul 7 2008, 09:47, said: www.whatgreencar.com daca cauti la FAQ top ten greenste car si apoi dai pe small family car o sa vezi i30 pe locul 2, la 1 punct de Ford focus 1,6 ECOnetic tdci... apoi vin 2 bmw-uri, apoi polo bluemotion, Audi a3, Fiat bravo, Peugeot 308 si iar BMW. rino nici nu exista acolo. remember, Hyundai e totusi al saselea producator mondial de masini. si cum vezi, e locul 2 la eco. si vine baietasu asta si ne tot abureste cu aiurelile lui de masini frantuzesti... pai nenea daca mediu e 183 e de naspa. Mai ales ca nu se da mediu, minim & shit, ci urban , inafara si mixt. Ori haccentul are 18x co2 Cam poluanta masina matale nene uko, desi credeai altceva.. |
#36
Posted 07 July 2008 - 21:00
Ii pasa cuiva de cat polueaza o masina cu euro4 - adica se incadreaza intre ANUMITE NORME???
CLOSED! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users