Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ambreiaj
Last Updated: Aug 25 2008 03:01, Started by
nasorum
, Jun 21 2008 13:41
·
0
#55
Posted 02 August 2008 - 01:12
closchkutza, on Aug 1 2008, 14:43, said: Partea subliniata de mine este falsa. Orice masina cu motor pe benzina are asa ceva. Singura diferenta este daca este actionata de cablu(sunt multe masini care au inca clapeta de acceleratie comandata pe cablu) sau actionata electric, prin intermediul unor servo-motorase foarte sensibile(caz in care pedala de acceleratie nu este legata de nimic, doar la un senzor care masoara apasarea ei si trimite informatiile la ECU ce apoi comanda deschiderea/inchiderea clapetei). La diesel recunosc cu mana pe inima ca nu stiu cum este, nu m-au pasionat dieselele. Se pare ca am dreptate, si wikipedia spune acelasi lucru. Quote Regulatorul de avans vacumatic(prin depresiune):este format dintr-o capsula cu o membrana interioara ,articulata cu platoul ruptorului.Capsula este in legatura cu galleria de admisie(sub clapeta de acceleratie a carburatorului)printr-o conducta .El intra in actiune,in functie de sarcina motorului(sub turatie minima de functioanre a regulatrului centrifugal).Cind clapeta este inchisa,depresiune este mare si regulatorul vacumatic nu lucreaza .De asemenea ,regulatorul de avans vacumatic asigura si curatirea conductelor in timpul functionarii.La deschidera partiala a clapetei,functioneaza in pozitie intermediara .Functionarea regulatorului vacumatic este in limitele depresiune de 0,2-0,45 bar,asigurind un avans de 2-12 grade RAC. |
#56
Posted 09 August 2008 - 22:19
@ darkangelbv - Din desenul tau eu vad alta greseala ! Ai calcat ambreiajul cand ai intrat in curba ?
Eu, mereu, las masina in viteza la intrarea in curba. Franez inainte de intrare daca este cazul si o las in viteza. |
#57
Posted 11 August 2008 - 10:19
darkangelbv, on Aug 2 2008, 02:12, said: Prin clapeta de acceleratie ma refer la bucata de metal "rotunda" din interiorul carburatorului. La masinile fara carburator este pompa de injectie. Se pare ca am dreptate, si wikipedia spune acelasi lucru. Si ca sa nu purtam discutia asta la nesfarsit, iti spun eu: -la carburatie: se deschide clapeta de acceleratie(prin intermediul cablului de acceleratie) si in acelasi timp benzina patrunde in carburator. - la injectie: a. la masinile care au comanda a acceleratiei pe cablu: se deschide clapeta de acceleratie, lasand aerul sa patrunda in corpul clapetei. In functie de gradul de deschidere(TPS), temperatura aerului, presiunea absoluta, ECU decide cata benzina va introduce in motor prin intermediul injectoarelor; b. la masinile care au comanda electrica a acceleratiei: senzorul de la pedala de acceleratie masoara gradul de apasare, trimite informatia la ECU care la randul sau comanda servo-motorasul clapetei sa deschida clapeta cu un anumit numar de pasi. Acesta deschide clapeta si in functie de temperatura aerului, presiunea absoluta a aerului in corpul clapetei ECU decide cata benzina va fi injectata in motor. |
#58
Posted 12 August 2008 - 13:27
In principiu closchkuta are dreptate !
darkangelbv, on Aug 2 2008, 02:12, said: Prin clapeta de acceleratie ma refer la bucata de metal "rotunda" din interiorul carburatorului. La masinile fara carburator este pompa de injectie. Se pare ca am dreptate, si wikipedia spune acelasi lucru. Si la mine ( DSN , SLZ , Logan 1.4 , 1.6 8v , Clio 1.4 ) acea bucata de metal este inclusa in corpul clapeta , sub filtrul de aer . La masinle fata carburator , adica si la mine si restul listei NU are nici o treaba clapeta cu pompa de injectie care este in rezervor . Cantitatea de benzina si presiunea este comandata de ECU , in functie de pozitia acceleratiei si de anumiti senzori ( temperatura apa , daca este sau nu pornit A/C ... ) Wikipedia NU reprezinta intotdeauna o sursa sigura de informatii . Si pe Daciaclub s-a discutat aprins referitor la cifra octanica si multe alte articole si nu este mereu asa cum se spune acolo . Acesta este un site in care sunt descrise pentru boboci anumite proceduri si fenomene care se intampla , dar majoritatea exemplelor lor sunt facute pentru masinile americane care difera putin de tehnologia si conceptiile europene . Ca incepator , pentru a nu omora ambreiajul : 1. niciodata sa nu stai la semafor cu piciorul pe ambreiaj sau bagi in viteza inainte de a se face verde si il tot astepti ; 2. nu pleca cu scart . 3. cu da drumul deodata la ambreiaj 4. ambreiajul masinii se regleaza odata cu uzura lui ! 5. sa NU treci prin apa sau zapada cand este incins 6. nu forta motorul nici subturat si nici supra-turat cand esti incepator ( dupa ce capeti putina experienta macar o faci cu cap ) - regula de baza : cat timp masina si misca ea trebuie sa fie intr-o treapta de viteza corespunzatoare vitezei de miscare a autovehiculului . La franare folosesti frana de motor , in curba la fel , la coborarea pantelor la fel . Niciodata lasarea pe liber nu este mai convenabila si mai corecta decat frana de motor . Nu uita ca la orice masina pe injectie , consumul in frana de motor este zero , deci nu 1 - 2% cat ar fi relantiul , ci zero ! Edited by eugen_foxy, 12 August 2008 - 13:56. |
#59
Posted 25 August 2008 - 03:01
Quote 2. in mod normal, instructorii merg primele ore pe strazi laturalnice, mai putin aglomerate, pentru a se acomoda invatacelul cu masina (numai un idiot poate baga un elev la prima sau a doua ora de conducere in trafic intens). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users