Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Display cu culori neuniforme

Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel

Windows 11 si boxa portabila - de...
 Angajarea unei persoane de 18 ani...

Depunere declaratie unica PFA - i...

Situatie mostenire

Inlocuit/upgrade placa video Nvid...
 Google tv si open vpn

Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...
 Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...
 

Ambreiaj

- - - - -
  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#55
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006

 closchkutza, on Aug 1 2008, 14:43, said:

Partea subliniata de mine este falsa. Orice masina cu motor pe benzina are asa ceva. Singura diferenta este daca este actionata de cablu(sunt multe masini care au inca clapeta de acceleratie comandata pe cablu) sau actionata electric, prin intermediul unor servo-motorase foarte sensibile(caz in care pedala de acceleratie nu este legata de nimic, doar la un senzor care masoara apasarea ei si trimite informatiile la ECU ce apoi comanda deschiderea/inchiderea clapetei).

La diesel recunosc cu mana pe inima ca nu stiu cum este, nu m-au pasionat dieselele.
Prin clapeta de acceleratie ma refer la bucata de metal "rotunda" din interiorul carburatorului. La masinile fara carburator este pompa de injectie.

Se pare ca am dreptate, si wikipedia spune acelasi lucru.

Quote

Regulatorul de avans vacumatic(prin depresiune):este format dintr-o capsula cu o membrana interioara ,articulata cu platoul ruptorului.Capsula este in legatura cu galleria de admisie(sub clapeta de acceleratie a carburatorului)printr-o conducta .El intra in actiune,in functie de sarcina motorului(sub turatie minima de functioanre a regulatrului centrifugal).Cind clapeta este inchisa,depresiune este mare si regulatorul vacumatic nu lucreaza .De asemenea ,regulatorul de avans vacumatic asigura si curatirea conductelor in timpul functionarii.La deschidera partiala a clapetei,functioneaza in pozitie intermediara .Functionarea regulatorului vacumatic este in limitele depresiune de 0,2-0,45 bar,asigurind un avans de 2-12 grade RAC.


#56
lopi

lopi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,266
  • Înscris: 11.10.2006
@ darkangelbv - Din desenul tau eu vad alta greseala ! Ai calcat ambreiajul cand ai intrat in curba ?
Eu, mereu, las masina in viteza la intrarea in curba. Franez inainte de intrare daca este cazul si o las in viteza.

#57
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006

 darkangelbv, on Aug 2 2008, 02:12, said:

Prin clapeta de acceleratie ma refer la bucata de metal "rotunda" din interiorul carburatorului. La masinile fara carburator este pompa de injectie.

Se pare ca am dreptate, si wikipedia spune acelasi lucru.
Tu chiar nu vrei sa intelegi despre ce este vorba, nu? Orice masina cu motor pe benzina are clapeta de acceleratie! Difera doar anexele acesteia! Nu conteaza ca este vorba de carburatie sau injectie. Altfel, spune-mi si mie tu cand calci acceleratia, de fapt ce faci, la o masina pe injectie? Ce se intampla in sistemul de admisie cand calci acceleratia?

Si ca sa nu purtam discutia asta la nesfarsit, iti spun eu:
-la carburatie: se deschide clapeta de acceleratie(prin intermediul cablului de acceleratie) si in acelasi timp benzina patrunde in carburator.

- la injectie:
a. la masinile care au comanda a acceleratiei pe cablu: se deschide clapeta de acceleratie, lasand aerul sa patrunda in corpul clapetei. In functie de gradul de deschidere(TPS), temperatura aerului, presiunea absoluta, ECU decide cata benzina va introduce in motor prin intermediul injectoarelor;

b. la masinile care au comanda electrica a acceleratiei: senzorul de la pedala de acceleratie masoara gradul de apasare, trimite informatia la ECU care la randul sau comanda servo-motorasul clapetei sa deschida clapeta cu un anumit numar de pasi. Acesta deschide clapeta si in functie de temperatura aerului, presiunea absoluta a aerului in corpul clapetei ECU decide cata benzina va fi injectata in motor.

#58
eugen_foxy

eugen_foxy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 27.09.2006
In principiu closchkuta are dreptate !

 darkangelbv, on Aug 2 2008, 02:12, said:

Prin clapeta de acceleratie ma refer la bucata de metal "rotunda" din interiorul carburatorului. La masinile fara carburator este pompa de injectie.

Se pare ca am dreptate, si wikipedia spune acelasi lucru.

Si la mine ( DSN , SLZ , Logan 1.4 , 1.6 8v , Clio 1.4 ) acea bucata de metal este inclusa in corpul clapeta , sub filtrul de aer . La masinle fata carburator , adica si la mine si restul listei NU are nici o treaba clapeta cu pompa de injectie care este in rezervor . Cantitatea de benzina si presiunea este comandata de ECU , in functie de pozitia acceleratiei si de anumiti senzori ( temperatura apa , daca este sau nu pornit A/C ... )

Wikipedia NU reprezinta intotdeauna o sursa sigura de informatii . Si pe Daciaclub s-a discutat aprins referitor la cifra octanica si multe alte articole si nu este mereu asa cum se spune acolo . Acesta este un site in care sunt descrise pentru boboci anumite proceduri si fenomene care se intampla , dar majoritatea exemplelor lor sunt facute pentru masinile americane care difera putin de tehnologia si conceptiile europene .

Ca incepator , pentru a nu omora ambreiajul :
1. niciodata sa nu stai la semafor cu piciorul pe ambreiaj sau bagi in viteza inainte de a se face verde si il tot astepti ;
2. nu pleca cu scart .
3. cu da drumul deodata la ambreiaj
4. ambreiajul masinii se regleaza odata cu uzura lui !
5. sa NU treci prin apa sau zapada cand este incins
6. nu forta motorul nici subturat si nici supra-turat cand esti incepator ( dupa ce capeti putina experienta macar o faci cu cap )

- regula de baza : cat timp masina si misca ea trebuie sa fie intr-o treapta de viteza corespunzatoare vitezei de miscare a autovehiculului . La franare folosesti frana de motor , in curba la fel , la coborarea pantelor la fel . Niciodata lasarea pe liber nu este mai convenabila si mai corecta decat frana de motor .
Nu uita ca la orice masina pe injectie , consumul in frana de motor este zero , deci nu 1 - 2% cat ar fi relantiul , ci zero !

Edited by eugen_foxy, 12 August 2008 - 13:56.


#59
nightfever

nightfever

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,884
  • Înscris: 09.01.2007

Quote

2. in mod normal, instructorii merg primele ore pe strazi laturalnice, mai putin aglomerate, pentru a se acomoda invatacelul cu masina (numai un idiot poate baga un elev la prima sau a doua ora de conducere in trafic intens).
pe mine m-a luat, din a doua ora, am mers de pe la muncii pana in rahova si inapoi prin trafic nebun, si am supravietuit :)

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate