Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cum se circula CORECT in sensul giratoriu
Last Updated: Jun 11 2017 11:09, Started by
Bwwlan
, May 15 2008 12:33
·
0
#37
Posted 14 August 2008 - 10:52
Ce nu inteleg eu e de ce cel galben nu se poate duce pe banda a 2-a si cel rosu pe prima banda 2 masini...2 benzi...parerea mea
|
#38
Posted 14 August 2008 - 16:41
Ira_Melanox, on Aug 14 2008, 08:51, said: cu exceptia cazului complet tembel in care dintr-un giratoriu cu 2 benzi se face o iesire cu o singura banda, nu ar trebui sa aibe nimic de impartit cei 2 Desenul de pe pagina cealalta exprima foarte bine situatia din Oradea, si uite alta pozitie asemanatoare ...care poate exista chiar daca sunt 2 benzi la iesire ... si nu e foarte rara situatia. Edited by Stapanul_clonelelor, 14 August 2008 - 16:52. |
#39
Posted 14 August 2008 - 17:08
Stapanul_clonelelor, on Aug 14 2008, 17:41, said: Desenul de pe pagina cealalta exprima foarte bine situatia din Oradea, si uite alta pozitie asemanatoare ...care poate exista chiar daca sunt 2 benzi la iesire ... si nu e foarte rara situatia. 11111111111.JPG |
#40
Posted 14 August 2008 - 17:30
Ira_Melanox, on Aug 14 2008, 08:51, said: Banda dinspre exterior ("dreapta") este destinata celor care urmeaza giratoriul doar pana la prima iesire. Cea dinspre interior ("stanga") este destinata celor care merg mai mult de o iesire in sensul giratoriu. Spre exemplu: intri pe la ora 6, iesi la ora 3 => te incadrezi pe banda din exterior intri pe la ora 3, iesi la ora 12 => te incadrezi pe banda din exterior intri pe la ora 6, iesi la ora 12 => te incadrezi pe banda din interior, si in mod cert nu te acrosezi cu nimeni la iesire, chiar daca iesi de pe banda stanga, pentru ca ala care e pe dreapta iese in paralel cu tine, altfel nu era incadrat acolo (vezi situatia descrisa anterior). Bineinteles asta la modul ideal. Cel galben nu s-a incadrat prost, si nici cel rosu.... cu exceptia cazului complet tembel in care dintr-un giratoriu cu 2 benzi se face o iesire cu o singura banda, nu ar trebui sa aibe nimic de impartit cei 2 In sfarsit cineva care a stiut sa explice si chiar are dreptate |
#41
Posted 07 September 2008 - 21:18
Stapanul_clonelelor, on Aug 14 2008, 17:41, said: Oooo..hai in Oradea... Desenul de pe pagina cealalta exprima foarte bine situatia din Oradea, si uite alta pozitie asemanatoare ...care poate exista chiar daca sunt 2 benzi la iesire ... si nu e foarte rara situatia. 11111111111.JPG in cazul asta, cel galben greseste... daca vroia neaparat sa faca dreapta, trebuia sa fie pe banda din exterior, nu? gandeste-te ce inseamna sa faci dreapta de pe banda a doua... in orice situatie, lasand la o parte intersectiile cu sens giratoriu... e logic, zic eu. inseamna ca toti cei care se deplaseaza in acelasi sens cu tine pe banda a doua trebuie sa astepte ca tu sa dai prioritate tuturor vehiculelor care vin pe banda 1... |
#42
Posted 10 September 2008 - 21:34
Quote in cazul asta, cel galben greseste... daca vroia neaparat sa faca dreapta, trebuia sa fie pe banda din exterior, nu? gandeste-te ce inseamna sa faci dreapta de pe banda a doua... in orice situatie, lasand la o parte intersectiile cu sens giratoriu... e logic, zic eu. inseamna ca toti cei care se deplaseaza in acelasi sens cu tine pe banda a doua trebuie sa astepte ca tu sa dai prioritate tuturor vehiculelor care vin pe banda 1... Pai de ce greseste daca el a intrat la ora 6 si vrea sa iasa la ora 12 sa zicem ? s-a incadrat corect in cazul asta |
#43
Posted 10 September 2008 - 21:48
in linkul dat de @Chiril este aratat cum se circula corect in intersectia cu sens giratoriu, cu o completare: pt. inainte, te poti incadra fie pe banda de langa rond, fie pe cealalta!
|
#44
Posted 10 September 2008 - 22:06
în sensul giratoriu, dacă n-ați citit legislația în vigoare, intră cine vrea, iese care poate! Numai prioritatea de dreapta sau stânga să fie dată.
|
#45
Posted 11 September 2008 - 08:28
Cel galben din poza de mai sus schimba banda fara sa se asigure, nu se vede clar ? Nu conteaza care cum s-a incadrat . Ala cu rosu poate sa faca rotocolul daca vrea .
|
#46
Posted 11 September 2008 - 08:33
până la urmă, în sens giratoriu ce prioritate se folosește? Când intri de stânga apoi de dreapta? Sau doar de stânga până ieși din ea? Aici e buba!!!
|
|
#47
Posted 11 September 2008 - 09:42
sarac.lipit, on Sep 11 2008, 09:33, said: până la urmă, în sens giratoriu ce prioritate se folosește? Când intri de stânga apoi de dreapta? Sau doar de stânga până ieși din ea? Aici e buba!!! Nu inteleg de unde marea asta nedumerire cu sensul giratoriu. Sensul giratoriu este UN DRUM NORMAL in cerc, numai ca la intrarea pe acest drum normal invariabil ai cedeaza trecerea. Dupa ce-ai intrat pe acest drum normal, respecti regulile de drum normal, adica prioritate la schimbarea benzii si-asa mai departe. |
#48
Posted 11 September 2008 - 09:47
tchoara, on Sep 11 2008, 10:42, said: Nu inteleg de unde marea asta nedumerire cu sensul giratoriu. Sensul giratoriu este UN DRUM NORMAL in cerc, numai ca la intrarea pe acest drum normal invariabil ai cedeaza trecerea. Dupa ce-ai intrat pe acest drum normal, respecti regulile de drum normal, adica prioritate la schimbarea benzii si-asa mai departe. corect. nici nu se putea explica mai simplu!! |
#49
Posted 11 September 2008 - 22:04
pachete25, on Sep 7 2008, 22:18, said: in cazul asta, cel galben greseste... daca vroia neaparat sa faca dreapta, trebuia sa fie pe banda din exterior, nu? gandeste-te ce inseamna sa faci dreapta de pe banda a doua... in orice situatie, lasand la o parte intersectiile cu sens giratoriu... e logic, zic eu. inseamna ca toti cei care se deplaseaza in acelasi sens cu tine pe banda a doua trebuie sa astepte ca tu sa dai prioritate tuturor vehiculelor care vin pe banda 1... daca toti ar circula corect in sensul giratoriu, nu ar fi probleme. cei care intra la ora 6 si vor sa iasa la ora 3, vor fi pe banda 1. Cand ajung in dreptul orei 3, vor parasi intersectia, lasand banda 1 libera pentru cei de pe banda a 2-a care vor sa iasa la ora 12. Acestia nu vor avea probleme cu acordarea prioritatii. Cand le vine randul sa paraseasca sensul la ora 12 vor lasa libera banda 1 pentru cei care vor sa iasa la ora 9.. etc eu asa vad lucrurile intr-o lume ideala |
#50
Posted 29 September 2008 - 17:07
Incredibil, unul cu o duba mare mi-a acordat prioritate la schimbarea de banda , a incetinit ca a vazut ca vin de pe banda din exterior, si a luat-o la dreapta direct de pe banda din interior dupa ce am trecut eu. Imi venea sa scot capu' pe geam sa-i multumesc ca stie ce sa faca.
Edited by Stapanul_clonelelor, 29 September 2008 - 17:10. |
#51
Posted 29 September 2008 - 17:57
Asta am gasit eu pe net la o simpla cautare...
Quote Sensul giratoriu La apropierea de sensul giratoriu, observati din timp activitatea celorlalti participanti la trafic, semnele de circulatie si eventualele semafoare. Inscrieti-va din timp pe banda corespunzatoare directiei pe care doriti sa o urmati. Instructorul se va astepta ca dumneavoastra sa: - Va asigurati, sa semnalizati si sa efectuati manevra de schimbare a directiei in timp util; - Reduceti progresiv viteza autovehiculului, din timp si fara franari bruste; - Sa va pozitionati corect pentru directia pe care doriti sa o urmati; - Acordati prioritate autoturismelor care sunt deja in intersectie; - Observarea de catre dumneavoastra a traficului de masini si pietoni, precum si a biciclistilor sau motociclistilor; Virajul la dreapta: - Semnalizati 'dreapta' si inscrieti-va pe banda dreapta; - Deplasati-va pe partea dreapta si continuati sa semnalizati pana va inscrieti pe directia cprespunzatoare; Virajul la stanga: - Semnalizati 'stanga' si inscrieti-va pe pe banda stanga a sensului giratoriu; - Va pastrati aceasta pozitie pana treceti de iesirea dinaintea celei dorite; atunci va asigurati, semnalizati si treceti pe banda dreapta pentru a urma iesirea dorita. Atentie: in figura acest viraj se termina pe banda a 2-a a iesirii dorite datorita faptului ca in mod normal banda I va fi ocupata de vehicule care fac dreapta. Daca aceasta situatie nu se intampla, este recomandat sa va inscrieti pe banda I. Drept inainte: - La apropierea de sensul giratoriu si tot timpul cat il parcurgeti este recomandat sa ocupati banda din dreapta; - Semnalizati dreapta de indata ce ati ajuns la 25 m de iesirea dorita. Sursa: Incepator |
|
#52
Posted 16 August 2009 - 20:50
Conform prevederilor legale la intrarea intro intersectie cu sens giratoriu trebuie sa acorzi prioritate de trcerea autovehiculelor care se afla in giratoriu. Mai pe limba noastra a soferilor trabuie sa acorzi prioritate de stanga.
Ei dar problemele incep din momentul in care te aflii in giratoriu, ca daca ari fi doar o banda in sens ar fi ok dar in sens sunt 2-3 benzi de circulatie si culmea se intra de pe 2-3 benzi si se iese pe o singura banda. Din punct de vedere al prevederilor legale actuale giratoriul cu 2-3 benzi de circulatie in sens trebuie inteles ca un sens de circulatie in curba si cu 2-3 benzi pe sens. Mai clar atunci cind doresti sa iesi din giratoriu trebuie sa fii incadrat obligatoriu pe banda 1. Daca din nefericire te aflii pe banda 2-3 ai doua solutii ori te opresti si il lasi cel de pe banda 1-2 sa treaca ori iti continuu drumul si te incadrezi succesibv de pe banda a 3 pe a 2 si de pe a doua pe 1 si apoi iesi din intersectie. In nici un caz in intersectie nu se aplica regula are prioritate cel de pe banda superioara adica dinspre centrul sensului giratoriu. Este simplu si usor de inteles. |
#54
Posted 17 August 2009 - 06:37
Haha, acu' vreo 2 luni a fost intr-un sens giratoriu de asta, aici in Oradea, a fost un accident, nu stiu exact cum s-a intamplat dar dupa cum erau puse masinile arata ca unu' a vrut sa iasa de pe banda 2 direct afara din sens si ala de pe 1 probabil a continuat sensul, era si politia acolo. Curios ca exact ziua urmatoare s-au vopsit liniile, ca erau sterse.
Edited by Stapanul_clonelelor, 17 August 2009 - 06:39. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users