Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 Contestare amenda politia locala

PC se restarteaza cu erori ecran ...

Mercedes atego 815 oprire motor

Ce contine Creion rani dupa ras?
 

Problema Orange, convorbiri roaming

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#19
EPoX

EPoX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,215
  • Înscris: 18.01.2004
asta insemnand sa iplatesc in rate? sau ce mai exact ...

Edited by EPoX, 28 March 2008 - 00:02.


#20
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,020
  • Înscris: 18.12.2007

 EPoX, on Mar 27 2008, 23:53, said:

asta insemnand sa iplatesc in rate? sau ce mai exact ...
Exact, sa nu platesti integral la scadenta, ci doar o parte din suma.

#21
EPoX

EPoX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,215
  • Înscris: 18.01.2004
faza este ca  ultimile 2 dati am fost contactat de o firma societatea de recuperare creante numita KEOS, ultima oara cand am vb am obtinut o prelungire a perioadei de achitare sold.

#22
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,020
  • Înscris: 18.12.2007

 EPoX, on Mar 28 2008, 00:21, said:

faza este ca  ultimile 2 dati am fost contactat de o firma societatea de recuperare creante numita KEOS, ultima oara cand am vb am obtinut o prelungire a perioadei de achitare sold.

Daca deja datoria a ajuns la firma de recuperare creante, atunci nu mai poti cere de la Orange esalonare deoarece nu mai ai datoria fata de ei.

#23
Hidralazina

Hidralazina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,521
  • Înscris: 14.06.2006
Eu nu inteleg cum ti-au dublat datoria in 3-4 luni astia de la firma de recuperare totusi...de la 1060 la 2100 de ROn e iarasi cale foarte lunga! Sugerez sa treci tot ce ai pe numele rudelor, nu se stie niciodata!

#24
sind

sind

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,105
  • Înscris: 28.03.2007
conform contractului orice client care nu plateste factura la timp se poate trezi cu penalitati de 1% pe zi - cine nu citeste contractul sa nu isi mai dea cu parerea aiurea
cat priveste intelegerea vodafone, cu siguranta la suma asta ti se va cere un depozit  - as merge atat de departe cat sa zic ca 100EUR
vodafone si orange nu sunt atat de fomisti precum cosmote

poate la cosmote sa iti fie activat ab fara depozit

insa gandeste-te un pic - ce se intampla dak orange chiar avea dreptate?si ai fost facturat corect, conform facturilor detaliate?
eu iti recomand sa mergi intr-un magazin si sa stai de vb cu un shop manager dak vrei sa te reabonezi la orange
cu siguranta gasesti intelegere mai mare decat la concurenta

#25
EPoX

EPoX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,215
  • Înscris: 18.01.2004
m-am hotarat sa ii sun si sa le spun ca le platesc doar suma datorata de 1060RON nimic mai mult.

#26
EPoX

EPoX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,215
  • Înscris: 18.01.2004
faza e ca vreau sa platesc, nu vreau sa raman dator la nimeni ca nu se stie in viata ce se poate intampla.

#27
adrianatoma

adrianatoma

    matz matz

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,302
  • Înscris: 08.01.2008

 EPoX, on Mar 28 2008, 14:17, said:

faza e ca vreau sa platesc, nu vreau sa raman dator la nimeni ca nu se stie in viata ce se poate intampla.


incearca sa vb direct cu cineva, cum zicea sind mai sus...ca ai tot vb la serviciu clienti, la una-alta...vb direct cu cineva din orange shop, poate reusesti sa discuti cu un supervisor, ca prin telefon e mai greu...si sa intelegi exact ce s-a intamplat pe factura ta si ce solutii au ei, dar concret, fara sa te mai amane...si eventual fara sa fii nevoit sa faci abonament la voda sau cosmote :confuzzled:

#28
sind

sind

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,105
  • Înscris: 28.03.2007

 stokarit_s, on Mar 28 2008, 13:17, said:

Ce limbaj ai  lasa de dorit
dc? asta este realitatea
am vazut situatii in care trageau de clienti sa se aboneze
ce sa mai zic de actele de activare - nici vb sa respecte aceleasi reguli
deci...no comment

si ink ceva - lipsa cosmote din baza de date comuna de datornici te face sa te gandesti cat de fomisti sau nu sunt
nu inteleg personal dc nu s-au bagat si ei, din moment ce fostul cosmorom a luat niste tepe de zile mari (dovada ca au dat si faliment)

#29
EPoX

EPoX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,215
  • Înscris: 18.01.2004
Astazi m-am trezit cu o scrisoare in posta, adica cu 8 zile dupa sesizarea facuta la ei telefonic, care spune asa:

Quote

Stimate Domnule ... ,

Va multimim pentru sesizarea pe care ne-ati adresat-o cu privire la taxarea apelurilor efectuate de de numarul ( aici vine nr meu d etel suspendat de pe abonament)

Pe aceasta cale doresc sa va informez ca dumneavoastra va identificati in reteaua GSM prin intermediul cartelei Orange. Posibilitatea inregistrarii eronate a convorbirilor efectuate cat si a duratei acestora, este exclusa deoarece toate informatiile referitoare la numerele de telefon apelate si la serviciile de retea sunt inregistrate in baza noastra de date prin intermediul cartelei SIM.

In urma analizarii situatiei semnalate va informez ca apelurile efectuate in luna de facturare 6 septembrie 2007 - 5 octombrie 2007, de pe numarul de telefon ( aici vine nr meu d etel suspendat de pe abonament)  au fost inregistrate corect in baza noastra de date si taxate in conformitate cu tariful de 0.09euro centi/ minut pentru convorbirile nationale, aferent abonamentului detinut de dumneavoastra, mai exact Business Flexibil 38 Euro, cu un credit inclus de 56.50 EURO.

De asemenea  va informam ca dintr-o regretabila eroare, ca urmare a schimbarii de pachet efectuata din 6 iulie 2007, reducerea de 20% la taxa de abonament de 38Euro nu a mai fost aplicata.

In vederea corectarii acestei situatii in factura din data de 7 septembrie 2007 s-a regasit o reducere in valoare de 22.85Euro, fara TVA, pentru perioada 6 iulie 2007 - 5 octombrie 2007.

Va informam de asemenea ca, in data de 5 octombrie 2007, contractele pentru abonamentele detinute de dumneavoastra au fost denuntate unilateral de catre societatea noastra pentru depasirea termenului scadent facturii emise in 7 septembrie 2007.

in speranta ca informatiile oferite va vor ajuta la lamurirea acestei situatii, ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra prin serviciul de relatii cuclienti si sa va asiguram intreaga noastra atentie si consideratie.

Ei bine cum si ce trebuie sa fac acum ca sa platesc doar factura aferenta nu si penalizarile pentru ca eu astept aceasta scrisoare de 6 luni fratilor si eu in timpul acestor luni am fost penalizat ptr intarzierea platii, deci eu am asteptat scrisoarea asta 6 luni pe banii mei. Ce trebuie sa fac ?

Edited by EPoX, 28 March 2008 - 19:22.


#30
sind

sind

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,105
  • Înscris: 28.03.2007

 EPoX, on Mar 28 2008, 19:21, said:

Astazi m-am trezit cu o scrisoare in posta, adica cu 8 zile dupa sesizarea facuta la ei telefonic, care spune asa:
Ei bine cum si ce trebuie sa fac acum ca sa platesc doar factura aferenta nu si penalizarile pentru ca eu astept aceasta scrisoare de 6 luni fratilor si eu in timpul acestor luni am fost penalizat ptr intarzierea platii, deci eu am asteptat scrisoarea asta 6 luni pe banii mei. Ce trebuie sa fac ?
mergi la un magazin orange si stai de vorba cu cineva de acolo
iti recomand direct cu shop managerul
nu garantez, insa cred ca poti gasi flexibilitate, mai ales ca ai fost client vechi

#31
EPoX

EPoX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,215
  • Înscris: 18.01.2004
asa am sa fac.

#32
adrianatoma

adrianatoma

    matz matz

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,302
  • Înscris: 08.01.2008
salut,

ce ai mai facut cu factura?

#33
EPoX

EPoX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,215
  • Înscris: 18.01.2004
salut,
nu am mai facut nimic , a fost weekendul oricum nu aveam cu cine vb.

Zilele astea am sa ma duc sa vb la orange shop.

#34
medley

medley

    custom attitude

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,879
  • Înscris: 06.05.2005
s-a rezolvat in vreun fel?
abonament la voda iti poti face dar cu depozit,varianta aceea cu 100e eu zic ca e cea mai optimista
datoria a devenit din 1000 in 2000 ca urmare a faptului ca din momentul in care abonatul devine suspendat pentru neplata si implicit contractul se reziliaza unilateral de catre operator,apoi se pun penalitati de 1%/zi din valoarea datorata.dupa 100 de zile datoria e data catre o agentie de recuperare,cazul tau,EOS KSI.cat timp datoria nu este achitata,acest mic inconvenient iti va afecta toate rudele in momentul in care ar dori sa isi faca un abon la orange,vodafone sau zapp.solutia?e cam tarziu dar ceri o factura detaliaza,vezi cum s-a ajuns la acest cost,insa cat timp apar convorbiri primite sau efectuate in roaming si trafic date,nu ai ce sa mai faci.oricum da-ne o veste sa vedem ce ai mai reusit sa aflii.
cheers!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate