Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce condensator ar putea fi? TV Vo...

Problema droguri

Eroare incarcare formular

merita upgrade de la Ryzen 5 2600...
 Intel i9 14900K cooler air Deepco...

Curațare disc vinil

Atentie la site-ul FixShop.ro - p...

Display cu culori neuniforme
 Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel

Windows 11 si boxa portabila - de...

Angajarea unei persoane de 18 ani...
 Depunere declaratie unica PFA - i...

Situatie mostenire

Inlocuit/upgrade placa video Nvid...

Google tv si open vpn
 

informatii despre trecerea volanului de pe dreapta pe stanga

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
mishu_emine

mishu_emine

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 26.08.2007
As dori sa aflu informatii despre trecerea volanului de pe dreapta pe stanga pt. un camion, daca se poate, cat costa , unde si alte detalii....
Tot ce stiu sunt doar zvonuri ........

#2
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,015
  • Înscris: 01.11.2005
Intai intreaba la RAR sa vezi cum e cu omologarea apoi te poti gandi si la celelalte.
Spune-ne si despre ce model de camion e vorba,cat de vechi e etc.

#3
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
se poate trece nu trebuie nici un rar
daca e o marca facuta atat cu volan pe dr cat si pe stanga iveco Mercedes man Volvo etc  ai locurile pt pedale axul volanului etc gata taiate in tabla cabinei atata doar ca au niste capace de tabla care se scot afara
la modelele mai vechi (aprox pana prin anii 99) nu trebuie schimbat nici bordul ci doar se muta instrumentele de bord carcasa bordului fiind simetrica stanga-dreapta
iti trebuie caseta de directie ,timoneria schimbatorului de viteze (daca e cutie manuala),si modificarea sistemului de parghii pt stergatoarele de parbriz, in rest ai toate gaurile necesare mutarii gata facute in cabina din fabrica
iti trebuie un electrician f bun la mutarea cablurilor si instrumentelor de bord restul lucrarii poti sa o faci si tu daca ai un pic de indemanare sau orice mecanic de camioane mai dezghetat si binevoitor.
in ungaria costul modificarii la o firma care se ocupa de asa ceva variaza (mai corect varia anul trecut)intre 3 si 7 mii de euro
insa la valul imens de basculante 8x4 cu volan pe dreapta care a invadat romania nici nu se mai chinuie nimeni sa le mute volanul
lucreaza cu volanul p dreapta ,se inmatriculeaza fara nici o problema .

#4
StGermain

StGermain

    RL 118

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,517
  • Înscris: 04.04.2004
@pimi

mai e o modificare tricky la care majoritatea nu se gandesc: ma refer la reglajul farurilor. Noi circulam pe dreapta, si farul din stanga bate usor mai jos decat cel din dreapta, ca sa nu orbeasca pe cel din sens opus. Deci cand muti volanul si sensul de mers trebuie sa umbli si la faruri, pe unul sa-l cobori, pe celalalt sa-l urci.

#5
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,015
  • Înscris: 03.12.2005
Sau sa le inversezi, cu prinderi noi. Nu mai vezi asa bine ce-i in sant, dar in afara de cateva table (cum vin la actuatorii de IC) nu cumperi nimic, daca farurile sunt simetrice.

#6
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
stati linistiti detalii de astea marunte mai sunt multe nu doar farurile,scaunul de la sofer care daca il muti in stanga sa aiba perna de aer nu mai poti umbla usor la comenzi ca sunt pe partea cealalta , comenzile pt climatizare la unele modele care nu mai sunt la fel de usor  de accesat ,si alte mici maruntisuri
am scris in primul post elementele esentiale daca vreti sa intram in detaliu in chestiune gasim multe de discutat insa nu cred ca are rost, interesul pt modificare nu e asa de mare in romania
de ex fratii bulgari si alti frati mai vitregi de ani de zile se ocupa de modificarea autoturismelor aduse din anglia unde sunt investitii serioase si totusi merita deoarece preturile in anglia sunt mult mai mici.

#7
mishu_emine

mishu_emine

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 26.08.2007
ma gandeam la un erf....

#8
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
englezii se lauda tare cu Toyota hyno

#9
Dragon Warrior

Dragon Warrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 23.09.2006

 sebulbus, on Mar 30 2008, 04:15, said:

Sau sa le inversezi, cu prinderi noi. Nu mai vezi asa bine ce-i in sant, dar in afara de cateva table (cum vin la actuatorii de IC) nu cumperi nimic, daca farurile sunt simetrice.


Sebulbuse, tu stii ca am o afinitate pentru tine (sau ma rog, userul tau ca personal nu te cunosc) dar aici ai dat-o cu batul in balta.

Zi-mi si mie ce rezolvi cu o permutare de faruri daca ele bat asa: \_ \_ (circulatie pe stanga) in loc sa bata asa _/ _/ (circulatie pe dreapta)?

Nici reglatul unul mai sus si altul mai jos nu da rezultate. Singura chestie pe care poti sa o faci este sa lipesti niste abtipilduri negre pe niste zone bine delimitate ale farurilor care au rolul sa taie raza care se ridica ca sa lumineze marginea drumului (adica asa _ _ ).

Iar faruri simetrice nici la Dacia 1300 nu erau. Poate la dacia 1310 (4 ochi) si golfurile 2 (tot 4 ochi).

Am studiat problema intens ca am circulat multe mii de kilometri cu volanul invers. Cea mai la indemana si mai ieftina chestie este sa montezi o camera si un display LCD cu care sa te ajuti in depasiri.

Mai nasol este la sistemele de taxare cu bariera unde trebuie sa tragi vreo cartela. Nu ai alta solutie decat sa te dai jos din masina si sa dai ocolul daca esti singur in masina.

Edited by Dragon Warrior, 17 April 2008 - 11:39.


#10
te-dude

te-dude

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 327
  • Înscris: 28.10.2006
depinde mult de model. la modele noi trebuie schimbat cam tot ce-i prin cabină fiindcă toate îs îndreptate spre șofer, nici măcar parasolarele nu-s la fel...

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate