Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cutie viteze audi a3
Last Updated: Jan 07 2012 19:50, Started by
Pilif
, Feb 04 2008 22:42
·
0
#1
Posted 04 February 2008 - 22:42
Am si eu nevoie de niste ajutor. Mi-am cumparat din germania un Audi a3 din 2001 1.6 16v. Masina merge bine dar are o mica problema. Cutie de viteze imi face ceva probleme. Sa schimb treptele din inferioara in superioara merge fara probleme dar daca dau din superioara in inferioara la turatii joase nu merge. daca motorul merge la turatii mari (4-5000) pot sa reduc fara probleme dar la 80 kmh (2000-2500 ture) nu pot sa reduc doar cu dubla debraiere. Are cineva idee daca este vre`o problema????? si care ar fi aceea????
|
#2
Posted 05 February 2008 - 16:19
tot nu stie nimeni??? nu ma poate ajuta cineva??? plssss
|
#3
Posted 05 February 2008 - 16:48
Am impresia ca nu e nici o problema, pur si simplu asa e conceputa, inainte facea acest lucru ?
|
#4
Posted 05 February 2008 - 17:31
Sincroane belite => masina de femeie/scoala de soferi. Diagnoza in service.
|
#5
Posted 06 February 2008 - 03:18
detective nu stiu. masina am luat`o de 3 zile din germania
sebulbus cat de sigur esti??? te pricepi sau este doar o presupunere? sa nu`mi fac multe grji degeaba..... . am mai auzit niste variante ca ar fii de la presiune in cutie(nu e presiune suficienta) .....voi ce ziceti??? Edited by Pilif, 06 February 2008 - 03:19. |
#6
Posted 06 February 2008 - 04:31
Stiu sigur ca sunt cutii cu sisteme de genul asta, adica nu poti schimba in treapta inferioara "cand ai chef" ci doar daca se indeplinesc anumite conditii mecanice, dar nu stiu exact in cazul tau ce ar putea fi, fenomenul e insotit si de ceva sunete ?
|
#7
Posted 06 February 2008 - 11:50
Pe A3 este cutia care se foloseste si la Golf4, din care am avut. Poti schimba in jos cand vrei, cum de altfel e si logic, pentru ca turatia creste. Ce zici tu n-are noima.
Problema pare clara. Nu poti schimba in jos decat cu dubla debreiere sau cand motorul e in ture, deci cade undeva in turatia de sincronizare a treptelor, de-aia intra. Timoneria iese din discutie pentru ca nu face asa constant. Nu sunt de meserie, dar zic de inceput sa schimbi uleiul din cutie si sa examinezi cu atentie daca sunt urme de pilituri, etc. Daca cu ulei nou, completat la nivel, norma care o recomanda fabrica tot nu schimba corespunzator iti garantez ca te poti gandi la sincroane. ps: Sper ca prin dubla debreiere intelegi si tu debraiat si scos pe liber, pe urma turat motor cu ambreiajul eliberat, calcat din nou si bagat in treapta inferioara. |
#8
Posted 06 February 2008 - 18:39
Sunete nu scoate nici un fel. Ms de informatii amandurora. Legat de sincroane...nu ar trebui sa imi faca ceva probleme si cand incerc sa schimb dintra`a 4 in a 5`a??? sau e posibil sa fie sincroanele bulite si sa afecteze doar cand reduc???
|
#9
Posted 07 January 2012 - 19:50
pana la urma cum sa rezolvat aceasta dilema?
era cumva kitul de ambreiaj? eu cred ca da |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users